Den Haag, Doubletstraat 26a k3, Sandy (D.Rep)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Den Haag, Doubletstraat 26a k3, Sandy (D.Rep)

Gegroet medewandelaars,

Allereerst de beste wensen voor 2008.
    Vandaag wilde ik het jaar eens goed beginnen en vertrok vol goede moed naar de doubletstraat, daar aangekomen zakte de moed gelijk in mijn schoenen, wat een troosteloze indruk geeft zo'n straat als er bijna geen dames zijn en een aantal ramen op nr 10 zijn dicht getimmerd, leek een beetje op de poeldijkstraat bij het begin van de sloop 't zal toch niet gebeuren hè.

Na het rondje gedaan te hebben zag ik bij gebrek aan beter een oudere latina dame met grote borsten staan en toch naar binnen gegaan, anders was ik helemaal voor niets gekomen.
    Bij binnenkomst kwam er een leukere dame aangelopen, gelijk van keuze gewisseld en gevraagd of ze vrij was( lucky me), een slanke dame, met een
    donkere huidskleur.
    Op de kamer gevraagd naar haar naam en uiteraard naar de mogelijkheden 25 eur voor P+N en 50 voor een half uur.
    Communicatie was moeilijk ze verstaat alleen spaans en een heel klein beetje nederlands en engels.

Al met al met handen en voeten kom je ook ver , de sex was lekker en is een aanrader om naar toe te gaan.

Mvg

Naked

Re: Den Haag, Doubletstraat 29 k4, Sandy (D.Rep) (goed)

Ben jl. maandag bij Sandy (of Cindy) geweest. Zij is een uiterst aantrekkelijke donkere dame. Ze is erg vriendelijk, maar de communicatie is erg lastig doordat ze slechts Spaans en Italiaans spreekt. De taal van plezier heeft uiteraard weinig woorden nodig, waardoor ik uiteindelijk toch goed aan mij trekken kwam, met een werkelijk hemelse blowjob (ik kan het nog voelen!) en twee standjes (cowgirl en doggy). Aanrader voor wie op donkere meisjes valt.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 29 k4, Sandy (D.Rep) (uitstekend)

Mijn voorgangers hebben geen woord te veel gezegd.
      Sandy is een knap en vriendelijk meisje.
      Een leuk koppie, sexy lichaam met mooie rondingen en een pure chocolade kleurtje.
      Niet alleen een lust voor het oog .
      Ze spreekt idd alleen Spaans en Italiaans en zegt sinds 2 maanden in NL te zijn.

Na binnenkomst €30 betaald op haar verzoek.
      Ik had alleen 'groot' geld maar wisselen vond ze geen probleem.
      De cd ging meteen om en er volgde een uitstekende bj.
      Langzaam, diep en rustig. En alles was toegankelijk...
      Ze stelde daarna n voor, want anders 'kabooom!' zoals ze zelf zei.
      Cowgirl was prima, daarna doggy gedaan.
      Ze genoot kennelijk ook, na een tijdje ging ze plat op dr buik liggen en ging ik vrolijk verder. Leek wel of ze hierbij klaarkwam.
      Vervolgens stelde ze trekken voor maar dat werd toch weer p .
      Bij het naderen van het hoogtepunt maakte ze het heel langzaam zuigend af.
      Heerrrrrrrlijk!

Kans op herhaling bij dit snoepje 99%.
      Een aanwinst voor de straat en een 'must try' voor alle wandelaars die van lekkere tropische meisjes in bikini houden .

Er is helaas ook minder goed nieuws: ze zegt morgen met vakantie te gaan naar Italië.
      Gelukkig is ze na 2 weken weer terug.
      I don't pay women for sex. I pay them to leave afterwards.

Commentaar

Eigenlijk was ik vandaag voor iemand anders gekomen, maar die was er niet, maar was aangenaam verrast Sandy te zien staan, omdat ik gisteren in een van de recenties had gelezen dat ze met vakantie zou gaan. Gelijk naar binnen, 30,- overhandigd. Dit is duidelijk een van de leukere, aantrekkelijkere vrouwen van de Doubletstraat. Mooie koffie/chocolade kleur, oogverblindende lach, fantastisch lichaam met mooie volle niet te grote borsten en een lekker kont van normale proporties.

Alleen vandaag is ze er nog, morgen gaat ze voor 2 of 3 weken naar Italië. Ik weet niet of ze daar met vakantie gaat of gaat werken, daar ik mijn Spaans niet goed genoeg voor. Ze spreekt maar een paar woorden engels maar er was toch een redelijk contact.

Zeker de moeite waard, of je er speciaal voor uit Amsterdam moet komen weet ik niet maar bij mij is er zeker een kans op herhaling.

Werktijden: geen idee maar ik was er vandaag tussen de middag.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 29 k4, Sandy (D.Rep) (matig)

Vorige week had ik Sandy al gespot en vandaag dus ook bezocht.
          Ik had lang gewandeld en in die tijd was ze maar 1 keer bezet geweest.
          Ik dacht dus dat ze wel blij zou zijn met nog een klant, maar dat viel tegen.
          Mijn eerste bezoek van een paar maandjes geleden verliep prima, deze tweede keer was ook meteen de laatste.

Ze was lange tijd afwezig geweest in de straat en ik meende me te herinneren dat ze Jenny heette en €30 vroeg aan het raam. Dat was dit keer €25.
          Binnen zei ze dat ze Sandy heette en pas 15 dagen in de straat was.
          Vreemd genoeg zei ze niet eerder in de straat gewerkt te hebben.
          Da's niet zo slim als ik net gezegd heb dat ik haar nog bij naam kende (bijna dan) en haar eerder bezocht had. Ze hield vol dat ze hier voor het eerst werkte.
          Bij het wisselen van mijn €50 kreeg ik slechts €20 terug.
          Uiteraard wilde ik de resterende €5 ook, afspraak is afspraak.
          Toen ze die gaf keek ze niet blij en ik zag mijn bezoekje al minder en minder veelbelovend worden. Dus het wisselgeld maar meteen als fooi gegeven in de hoop dat ze wat enthousiaster zou worden.

Het p was weer goed, ze liet zich vingeren.
          Het n was matig, bij doggy hield ze haar kont (bijna) te hoog in de lucht.
          Toen ik stelling innam om haar zo eens flink te nemen moest ik mijn knieen weer laten zakken.
          Ze ging meteen plat op de buik en probeerde al knijpend ervoor te zorgen dat ik snel klaar was.
          Snel over naar missionaris, was matig en kort.
          Nog even p tot het einde, en zeuren over de tijd.
          Ik was amper 10 minuten in actie.

Snel aangekleed en weer pleite, volgende keer neem ik een ander.
          I don't pay women for sex. I pay them to leave afterwards.

Commentaar

Sandy is een sexy zwart meisje. Afrokapsel, lacht veel, leuk gezicht en een mooi lijf. Fantastische kont, zelfs naar Doublet-maatstaven, waar wel meer meisjes met een fraai achterste hun beroep uitoefenen. Tegen mij vertelde ze uit Cuba te komen; ze spreekt alleen Spaans en wat Italiaans, en de communicatie was daardoor wat moeizaam. Niet zo'n punt, ze bleef lachen.

Ik heb voor een half uur betaald. Het voorspel was lekker, maar had wat langer gemogen, toen we eenmaal op bed beland waren kwam ze snel met een condoom aanzetten. Het langdurige pijpen maakte veel goed, was ook lekker, met veel variatie, maar verder niet bijzonder. Ze ging wel zo liggen dat ik overal goed bij kon, en ik heb met groot genoegen haar poesje uitgelikt.

Neuken in cowgirl was prima, lang en rustig - geen gezeur dat ze moe werd van bovenop liggen. Ze speelde ook leuk mee, met af en toe wat geile geluidjes op de juiste momenten. Toen ik merkte dat ik bijna kwam, overgegaan op hondjes, maar dat redde ik niet lang.

Leuke meid, voor 50 euro heb ik betere ervaringen gehad in de Doubletstraat, maar samenvattend zeker een geslaagd bezoekje.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 28 k2, Sandy (D.Rep) (uitstekend)

vanmiddag rondje doubletstraat gedaan en ben een aantal keren lang haar gelopen en ze bleef maar lachen naar me dat samen met haar leuke koppie en erg fijne lichaam deden me besluiten bij haar naar binnen te gaan
              eenmaal binnen probeerde ze me over te halen voor trio met haar buurvrouw maar daar had ik geen zin in wilde alleen dit snoepje
              voor 50 euro zouden we rustig aan doen dat leek me wel wat nadat ik me had gewassen en op bed lag kwam ze bij me liggen rustig opwarmen,knuffelen en strelen mocht haar overal aanraken en heerlijk aan haar borsten gezogen/gelikt dat samen met mijn hand op de juiste plek maakte haar al erg nat toen ging cd om en volgde een erg goede hele lange pijpsessie terwijl ze met haar kontje naar me toe zat tussendoor nog wat knuffelen en toen in misio een met haar geworden de eerste paar stoten waren rustig met handje er tussen maar toen werd ze zo nat dat ik goed hard door kon gaan zonder handje en wilde ze steeds harder tot ik het rubbertje volspoot
              toen ik overeind zat en me wilde gaan wassen duwde ze me weer plat op bed zij haalde de cd eraf en met vochtig doekje maakte ze me gereedschap schoon en tot mij verbazing kwam ze weer op me liggen gaf me overal kusjes
              en kreeg veel complimenten van haar ik viel duidenlijk bij haar in de smaak we hebben zo nog wel 20 min. gelegen
              ze verstaat en begrijpt wel goed nederlands spreekt het niet maar dat is geen probleem

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 28 k2, Sandy (D.Rep) (uitstekend)

tjee wat een lekker ding! Komt uit Cuba woont in Milaan en is 27 jaar. Heerlijk salsa lijf met echte C-cub borsten. Begrijp dat ze een vroege vogel is en vaak om 7 uur s' morgens tot 6 uur s'middags achter de ramen staat. Ze houd van bloemen en ruikt naar cocos. Heb een halfuurtje met haar doorgebracht en haar bloezem mogen proeven. Heerlijk dat nectar tussen haar stevige dijen en ook haar stevige kont tegen je liezen aan ketsend. Kortom ik heb genoten van deze parel.

Commentaar

Sandy (Cuba)

Hallo medewandelaars,

Ik ben net terug van een leuke ochtend in Den Haag.

Sandy is een donkerkleurige meid die een grote bos krullen heeft. Als je er passeert kun je haar bijna niet missen.

Ik was 10 dagen geleden al eens in Den Haag maar knapte toen af op de Doubletstraat alhoewel zij mij toen al kon bekoren. Ik heb toen geen actie ondernomen, waarom? Ik weet het niet en ik beklaag het me nu énorm!
                  Wat een leuke dame is dat! Écht waar!

Ik vroeg haar aan haar deur wat de prijzen waren. Het was mijn "eerste keer" in Den Haag, ik weet dat soort zaken niet.
                  25 Euro voor pmc+nmc+1 standje kiezen. Faire deal lijkt me dat, zeker de dag van vandaag met de crisis.
                  Ik naar binnen, haar kamer is achter haar deur. Kleine kamer met lavabo en een bed met 2 spiegels aan de uiteinden. Het bed is wat klein vond ik. 1m86cm lang. Hoe weet ik dat? Ik ben 1m86cm In de kamer is nog een inloopkast waar ze haar privékleren heeft en haar persoonlijke zaken.
                  Nou kleed je maar uit en ga maar liggen. Ze nam een vochtig doekje om mijn tepels, penis en scrotum te reinigen. Ik vroeg me toen al af, wat komt er? Wat volgde was iets wat ik zelden tot nooit meemaak bij een DVP. Ze kuste mijn borst en stond stil om mijn tepels te likken en te sabbelen. De omgekeerde wereld. Terwijl ze dit deed betastte ze mijn penis en scrotum. Heerlijk!
                  Condoompje aangedaan via de mond en toen gebeurde er alweer iets...ik maak dit haast nooit mee met DVP. Ze deepthroatte me! Ik heb haar doen stoppen en heb haar gecomplementeerd met haar deepthroat kunsten. Ze wist niet waar ze het had! Ik denk dat ze maar weinig complimentjes krijgt voor haar werk! Maar God kan die lekker pijpen zeg! Af en toe eens kusjes geven op de zijkant en dan weer diep pijpen, heerlijk!
                  Het was zelfs zo lekker dat ik bijna ging steigeren. Op dat moment schoot ze in een reverse cowgirl. Ik zei toen nog - in het Spaans - pas op, er is nog niks gebeurd, mocht er wat gebeurd zijn, geen erg, ik heb nóg 25 euro's op zak voor een tweede keer.
                  Ik temporiseerde mezelf en toen vroeg ze welk standje ik wou. Zij op mij met de borsten naar mij! Heerlijk!
                  Ik moest toen denken aan wat een leuke en lieve meid dit eigenlijk is. Mocht ze mijn vriendin zijn - maar dat is ze natuurlijk niet - dan zou ik er alles voor over hebben denk ik. Ze bereed me alsof ze...de konigin was. Wijl kustte ze men borst en sabbelde ze verder aan mijn tepels.
                  Dit kon niet blijven duren natuurlijk! Ik ben heerlijk klaar gekomen. In haar. Ze bleef nog even zitten en wachtte tot ik helemaal klaar was. Daarna heeft ze mijn penis schoongemaakt.
                  We hebben nog wat nagepraat. Vooral over haar Cubaanse manier van doen. Haar "allegria" als het ware.
                  Ik denk dat mocht je deze meid tegenkomen in het privéleven, je valt als een blok. Zo innemend en lief. Ze kijkt je ook aan, ik bedoel in je ogen en niet rond je ogen zoals veel meisjes doen.
                  Neen, mij ziet ze zeker nog terug, daarvoor is ze té lekker!

Zoals jullie kunnen zien ben ik 180 graden gedraaid door 1 bezoek. Voor mij is Den Haag mét Sandy een goeie ervaring. Ik kan ze iedereen aanraden.

Met vriendelijke groeten...enne keep on walking in 's Gravenhaege!

Mark Maessen
                  Groetjes enne...keep on walking,

Mark Maessen

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 26a k3, Sandy (D.Rep) (uitstekend)

Vanmiddag na een voor mij nieuwe dame in de geleenstraat geweest te zijn,nog even naar binnen gewipt bij deze Sandy.
                    Bij deze krullenbol die eigenlijk meer afrikaans lijkt ben ik 1 keer eerder geweest.
                    Het is een vriendelijke dame met een mooi figuurtje!
                    Eenmaal binnen eerst weer even gewassen en het financiele gedeelte geregeld.
                    Daar na op bed plaats genomen.
                    Het pijpen deed ze zeer uitgebreid en lekker rustig.
                    Dit doet ze erg lekker,hierna missio en doggy en dat was ook erg lekker met het uitzicht op die mooie ronde billen!
                    Het duurde even voordat ik kwam,maar dat lag aan mij,en zeker niet aan Sandy!
                    Zeker een leuke meid deze Sandy waar ik nog wel een keer op herhaling ga.
                    Groet Kale Bas.

Commentaar

Ben zondagmorgen op herhaling geweest bij deze cubaanse (moderator kan dit aangepast worden?). Wat mij opvalt is dat het tijdstip van bezoek veel rendement opleverd. Maw meer tijd en genot voor dezelfde prijs. Sandy was er weer vroeg bij. Leuke en GFE momenten met haar beleefd. Zeker weer voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Afgelopen zondagmiddag weer op herhaling geweest bij Sandy. Leuke lieve meid die enthousiast haar werk doet. Zoals ik al eerder heb geschreven houd ze van bloemen die dan ook volop in haar kamertje aanwezig zijn. Maakt het wel zo gezellig. De financien gaven wel wat problemen toen ik € 50,00 gaf om € 25,00 af te rekenen. Ze wilde maar € 20,00 teruggeven. Hier heb ik wel moeite mee als er nog geen diensten verleend zijn. Ik bepaal zelf wel wanneer ik een € 5,00 tip wil geven. Waarschijnlijk gingen de zaken niet goed genoeg maar ik heb voet bij stuk gehouden en er verder luchtig over gedaan. Een ding wat wel goed ging was het gevoelig en diep pijpen wat ze dan ook vol overgave heeft gedaan. In dogggy style heb ik het later afgemaakt. Heerlijk die stevige billen tegen je liezen aan ketsend!

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 26a k3, Sandy (Cuba) (uitstekend)

Hoi medewandelaars,

Ben net terug van Den Haag. Ik was blij dat Sandy er was!
                          Ik ben er vrijwel onmiddellijk binnengegaan.

Ze stelde een triootje voor met een andere dame. De dame stond me niet 100% aan en heb het maar afgewezen. Ik ben wel in voor een trio maar ik heb het nog nooit gedaan. Als het één is van de kleur en omvang van Sandy en een iets lichtere had ik het wel gedaan denk ik. Volgende keer misschien. De dame was niet teleurgesteld en Sandy ook niet, het kwam ook niet meer ter sprake.

Het contact was weer heerlijk spontaan zoals de vorige keer. Wat is Sandy toch een lekkertje hé!
                          Gekozen voor 2 keer, da's 50 euro. Ik kleedde mij uit en zei ook, handjes wassen en Markske ook
                          Ga maar op het bed liggen en maak het je gemakkelijk zei ze in het Spaans. Ze begon me te pijpen, wat is dat lekker vrienden. Ze kan het heel goed en weet precies wat ze doen moet. Klaargekomen. Even wachten.
                          Opnieuw begonnen met pijpen, zalig!
                          Ik had wel betaald voor 2 keer maar ik voelde dat het veel te rap ging komen en ik had zin in een 3-de keer. Ik vroeg het haar heel lief. "Als ik je dertig euro bijbetaal mag ik dan drie keer?" Uiteraard mocht dat! Wat een schatje, man, man, man. De vriend van Sandy moet een gelukkig man zijn!!
                          Klaargekomen. Even wachten.
                          Opnieuw begonnen met pijpen! Man, man, man toch wat een lekker gevoel is dat.
                          Wat denk je? Klaargekomen. Drie keer op minder dan een uur en ik kreeg zelfs complimenten van Sandy, dat het niet 2 drupjes waren en dat ik net een melkkoe was! Haha LMAO! Sandy is leuk, mooi én grappig tegelijkertijd! Wat een vrouw!
                          Ik zou haar graag eens beter leren kennen buiten het werk om! Ik denk dat ze een innemend persoon is.

Herhalingsgevaar: 110%

Groetjes enne...keep on walking, ook in 's Gravenhage,

Mark Maessen

Mark Maessen

Commentaar

Hoi medewandelaars,

Ik ben afgelopen donderdag nog maar eens naar Den Haag gespoord. Op bezoek bij Sandy uit Cuba.

Wat kan ik zeggen? Fantastische ervaring hé! Pijpen doet ze als de beste en neuken is ook super.

Ik koos deze keer voor 1 uurtje gezelschap voor 100 euro. Ik kan het iedereen aanraden, ze neemt dan écht de tijd om je te verwennen.

Sandy is een toppertje!

Tot de volgende!

Groetjes enne...keep on walking!

Mark Maessen

Mark Maessen

Commentaar

Hoi medewandelaars,

Vorige week kon ik niet maar afgelopen week ben ik weer eens naar Sandy geweest.

Tja...super ervaring hé! Het is een super meid die haar werk serieus neemt en ook serieus genomen wil worden ;-) Neen even gewoon doen. Ze is in 1 woord super. Ik behandel haar altijd met veel respect en dat respect krijg ik steevast terug van haar. Dit zorgt ervoor dat we telkens we samen zijn hele leuke tijden beleven.

Ik vertelde haar dat ik volgende week niet kan langskomen want ik moet werken. Ze vertelde op haar beurt dat ze eind oktober terug naar Italië gaat en dat ze twee weken niet aanwezig zal zijn. Ik zal ze dus met andere woorden drie volle weken moeten missen. Dat gaat zwaar worden! Maar de vreugde om haar daarna na drie weken terug te zien zal des te groot zijn! En de orgasmes eens zo intens vermoed ik.

Tot over drie weken Sandy! Leuke vakantie toegewenst!

Groetjes enne...keep on walking! Ook in 's Gravenhage.

Mark Maessen

Mark Maessen

Commentaar

Gister was ik aangenaam verrast door haar verschijning, ziet er leuk uit. Toch niet naar binnen gegaan maar m'n vaste dametje opgezocht...
                                Goed om hier te lezen dat ze oke is. Dat geeft het sein groen om eroverheen te gaan niewaar. Ik hou haar in het vizier.

Commentaar

Ze is terug in Den Haag, mijn favorietje! Sandy uit Cuba!

Vorige week ben ik weer eens geweest, de service is prima. We hebben eerst gepraat over haar reis. Daarna pas begonnen met vrijen.

Ze is nog altijd super, de service die ze biedt is op en top! Ik ben verkocht denk ik.
                                  Misschien dat ik de volgende keer iets nieuws probeer samen met Sandy, een triootje. Ze had het eens voorgesteld maar ik ben er toen niet op in gegaan (zie vorige posts). Ik denk dat ik daar eens verandering in ga brengen. Ik heb trouwens nog nooit een trio gedaan. Ik ben es benieuwd.
                                  Als het gelukt is laat ik zeker op dit forum weten hoe het was.

Mark Maessen

Mark Maessen

Commentaar

Deze krullenbol al meerdere keren gespot,en gisteren is binnen gewipt.
                                    Na de financien geregeld te hebben,gingen de kleertjes uit en heb ik mij nog even gewassen bij de kraan.
                                    Dit was uiteraard niet echt nodig,want ik douche altijd uitgebreid van te voren,voor ik naar de dames ga.
                                    Maar het is voor de dames gewoon een lekker idee.
                                    Sandy is een vriendelijke dame met een erg mooi figuurtje!
                                    We namen op bed plaats,en de pret kon beginnen.
                                    Ze begon mij op een heel erg lekkere manier zeer rustig en afwisselend te pijpen.
                                    Dit hield ze best lang vol.
                                    Met het wippen begonnen we in misio.
                                    Dit voelde al erg lekker aan,maar toen we over gingen op doggie....tja toen zat met het uitzicht op die mooie ronde billen het rubbertje zo vol!
                                    Hierna even opgefrist,en zeer tevreden naar huis gegaan.
                                    Ik heb het prima naar mn zin gehad bij deze Sandy en zal haar zeker nog wel is bezoeken.

Groet DD

Commentaar

vanmiddag sinds lange tijd weer eens overdag de doubletstraat bezocht
                                      toen ik sandy zag staan meteen naar binnen
                                      was toch ruim een jaar geleden dat ik haar bezocht had maar ze herkende me nog dat is altijd leuk
                                      eerst ff bijgepraat en toen de actie het is te veel om allemaal op te noemen maar vooraf en achteraf waste ze me diverse standjes en massage gehad
                                      ze is voor mij een van de toppers in de doubletstraat
                                      heel lief en verstaat haar vak goed

heb een heerlijk uurtje met haar gehad en haar daarom ook een extraatje gegeven

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 26a k3, Sandy (D.Rep)(uitstekend)

Vanmiddag bij Cubaanse Sandy naar binnen gelopen. Haar ontvangst was bijzonder vriendelijk, we hebben een dansje gemaakt, toen had ik direct door dat ze lekker los in de heupen is!
                                        Ik heb haar heerlijke lichaam rustig mogen verkennen, lekker met haar tepels gespeeld, likken, zuigen, ik mocht me helemaal uitleven. Ik heb haar fantastische kont bewonderd, wat mij betreft het mooiste achterwerk van de Doublet!
                                        Vervolgens heeft ze mijn staaf gewassen en ook mijn borst werd uitgebreid gewassen. Ik had de eerdere berichten over Sandy niet gelezen dus ik was prettig verrast toen ze op mijn tepels begon te sabbelen. Wow!
                                        Vervolgens, ik was inmiddels al ruim tien minuten binnen, ze neemt echt de tijd voor je, mocht ik op het bed gaan liggen voor de bj. Opnieuw, wow! Sandy kan echt onwijs lekker pijpen. Ook hier neemt ze weer alle tijd voor en ze gaat er helemaal voor. Deepthroat!!!
                                        Ondertussen heerlijk met haar waazinnige kont gespeeld en haar heiligdom heb ik daarbij niet overgeslagen.

Op een gegeven moment had ze door dat ik al op springen stond door haar pijpbeurt. Ze stelde voor in doggy verder te gaan. Ook tijdens deze beurt was ze weer heel actief en het duurde dan ook niet lang voor ik het condoom vulde. Het uitzicht op haar kontje werd me te veel.

We hebben nog even nagebabbeld en na de betaling ben ik voldaan naar huis gegaan.

Sandy is echt een aanrader, looks zijn top (haar glimlach is betoverend, mooie ogen en een vrolijke krullenbol, over haar kont hoef ik niets meer te schrijven toch?), uitstraling is ook top en de dienstverlening is geweldig!

Herhalingsgevaar: 110%!!

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 26a k3, Sandy (D.Rep)(uitstekend)

Hallo,

Ik had jullie nog beloofd om te vertellen of ik een trio gedaan had gedaan.

Jaja het is er eindelijk van gekomen, samen met Patricia die daar ook werkt.
                                          Als je een trio wil dan kan dat met de dames die daar werken en je kan zelfs kiezen, een keertje met haar en daarna de volgende, je kan ze samen nemen. Je kan het ook zo duur maken als je zelf wilt. Tarief veranderd niet.
                                          Ik koos voor twee dames voor een half uur: 100 euro dus.

Ik kan het iedereen aanraden een trio te doen met Sandy en een andere dame erbij, het is een lust voor het oog

Mark Maessen