Den Haag, Geleenstraat 96 k2, Krasi (Bul)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Den Haag, Geleenstraat 96 k2, Krasi (Bul)

Vandaag de stoute schoenen weer aangetrokken en terecht gekomen bij Krasi, ze ziet er erg goed uit, ze is slank schoon en ze heeft lekkere borstjes.
    Eerst lekker gewassen en daarna begonnen we elkaar te betasten en gingen we naar het bed toe, daar aangekomen ging ze me lekker pijpen(geen deepthroat) na een tijdje lekker gepepen te zijn ging ze heerlijk wijdbeens voor me liggen en toen vroeg ik natuurlijk of ik haar mocht beffen en dat wilde ze ook. Ze smaakt heerlijk en ze vond het ook echt lekker en ze is heerlijk klaargekomen van mijn gelebber(of ze faket echt heel erg goed).
    Daarna heb ik haar lekker in de missionaris stand geneukt en ze ziet er dan echt heerlijk uit daarna wilde ik haar wel van achteren op z'n hondjes neuken en dat vond ze ook lekker dus heb ik haar geneukt met het uitzicht op haar mooie tato en haar heerlijke kontje en dat werd me teveel dus heb ik het rubbertje volgeschoten.
    Om het even samen te vatten heerlijk sletje dat niet vies is van een potje heerlijke sex.
    addicted to sex:-)

Re: Den Haag, Geleenstraat 98 k1, Krasi (uitstekend)

Gisteren ook eens bij deze Krasi binnen gelopen.

Is een lekker ding maar het pijpen ging wat ruw,, neuken was wel goed en mocht 2 standjes doen,, lukte me helaas niet om klaar te komen want ze begon op een gegeven moment te zeuren van nog een paar minuten dan is het tijd en dan heb ik het al gehad als ze zo beginnen te zeuren,, dan kan ik wel een uur doorgaan maar kom ik gewoon niet meer klaar, dus er maar mee gestopt aangekleed en doorgelopen naar Nina die mij een heerlijke tijd heeft gegeven

Oh en voor 50 is het alleen pijpen en neuken bij Krasi,, wil je meer kan je half uur nemen dan mag je haar ook likken maar dat kost dan wel 80 euro.

Leuk voor 1 keer maar geen herhalings factor bij mij.
    TheCandyMan

Commentaar

Afstandelijke tante, pijpen redelijk, neuken okay, maar ergens aankomen ho maar. TMM dus

Commentaar

Den Haag, Geleenstraat 98 k1, Krasi (uitstekend)

Hallo medewandelaars,

Ik kom nu regelmatig bij Krasi en ze is erg lekker en ze is voor mij erg lief en ik mag overal aankomen van haar en ik hoef ook niks extra te betalen om haar te beffen.
        Het is dus duidelijk dat ze voorkeuren heeft en dat mag ook natuurlijk, ze is ook een mens!

Bij mijn laatste bezoek ging ze flink uit haar dak, we gaan eerst altijd even wassen waarbij ze helemaal naakt is, ze heeft ook altijd muziek aanstaan en dan danst ze er ook nog eens verleidelijk bij .
        Na het was ritueel gaan we naar het bed en gaat ze mij eerst lekker deepthroat pijpen (echt een heerlijkheid) hierna ben ik zo geil dat ik haar wil beffen en dat doe ik tot ze kreunend en steunend klaar komt, ik mag dan ook even niet meer aan haar heerlijke kutje komen omdat het te gevoelig is hmmm.
        Nu is het echte werk aan de beurt, ik moest op mijn rug gaan liggen en ze kwam heerlijk op me zitten om mij te berijden echt een heerlijkheid(ze zei dat ze dat alleen bij speciale klanten deed) hierna ging zij op haar rug liggen en heb ik haar lekker met het uitzicht op haar geile tietjes geneukt ik wilde nog meer dus vroeg ik haar om zich om te draaien en dat deed ze erg graag, met het uitzicht op haar lekkere kontje heb ik haar nog een minuut of 10 lang geneukt totdat we beide klaarkwamen.

Ik denk dat ik niks meer hoef toe te voegen en dat ik niks anders kan concluderen dat Krasi echt een heerlijk geile ervaring is als ze zich helemaal geeft.

Oh ik ben van plan om een keer te vragen of ze een keer een trio zou willen doen met een collega van haar keus, kijken wat ze daar van gaat vinden.

Groeten Rizzo39

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 98 k1, Krasi (goed)

Nou dan ben jij waarschijnlijk een uitzondering,, heb haar oudjaarsdag nogmaals bezocht om dat het een lekker ding is en verder haast niemand meer in de straat aanwezig was.

Weer gevraagd of ik mocht beffen en dat mocht alleen maar voor 80 euro voor een half uur,, ze vertelde dat ze dat absoluut niet toelaat voor 50 euro,, zelfs haar borsten zijn nog zo goed als taboe,, mag je 2 likjes aangeven en dan over en uit wel jammer want ze heeft lekkere tepels, vingers in de buurt van haar poesje liet ze toe en een beetje wrijven ook nog wel maar meer ook niet.

Opnieuw 2 standjes en toen de 10 minuten om waren weer gezeur van je moet nu klaarkomen,, heb haar toen nog heel even hard geneukt op zijn hondjes en met moeite klaargekomen.

Dus voor mij heeft ze nu afgedaan en ziet mij niet meer terug.
          Wel jammer want is een lekkere meid die met de juiste instelling het nog wel eens bijhoorlijk druk zal kunnen krijgen,, vriend van mij is er afgelopen vrijdag ook geweest en had helaas dezelfde ervaring met haar.
          TheCandyMan

Commentaar

Hallo medewandelaars,
            Ik ben afgelopen donderdag weer even bij mijn favoriet geweest en ik heb nog steeds dezelfde ervaring met Krasi. Ik blijf erbij dat ze(als ze op haar gemak is) een echt lekker geile dame is en dat ze kronkelt en kreunt als ik haar naar een hoogtepunt lik(hmm echt om van te genieten )

Mijn ervaring is zo te horen van de heren die op reactie van mijn recensie naar Krasi toe zijn gegaan niet hetzelfde, ik kan niet anders concluderen dan dat ze heel erg kritisch is op de mannen die bij haar binnen gaan.

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik zeker bij haar blijf komen zolang ze in de Geleenstraat werkzaam blijft en ik kan je verzekeren dat als je er goed uitziet en als je haar goed en lief behandelt ze een echte kanjer in bed is!

Vriendelijke groeten,
            Rizzo39

Commentaar

Recent ook bij Krasi geweest, een slanke, wat tengere Bulgaarse blondine met cupB. Zij is aardig en ziet re goed uit. Pijpte inderdaad wel stevig door, maar maakte tussendoor wel lekker snelle bewegingen met haar tong bij het topje van mijn eikel, heerlijk. Na een korte pijpbeurt gingen we neuken. Hebben het gelijk op zn hondjes gedaan en haar lekker natgeneukt tot ik klaar kwam.
              Goede ervaring.

Commentaar

Ik ben afgelopen maandag weer bij Krasi langs geweest en ze is er weer, na een tijdje vakantie gehad te hebben bij haar familie is ze weer terug en op haar oude stek geleenstraat 98 K1.
                Ik heb samen met haar alles weer doorgenomen en ik kom nog steeds op de zelfde conclusie het is een kanjer, ze is lief, geil, lekker en ze lust er wel pap van kortom nog steeds een aanrader!

Commentaar

Vrijdag weer bij Krasi geweest en ze blijft voor mij een perfect ****tje, ze is lekker schoon, vrolijk en ze is zo geil als boter!
                  Ik wil niet te veel in details treden maar ik heb weer uitstekend genoten van haar heerlijke lichaam en ze stelt mij nooit teleur.

Commentaar

Vanochtend bij Krasi naar binnen gestapt. Leuk koppie, prachtig rank lijfje en lekkere tietjes met harde tepels doen het wel voor mij.

Afgesproken voor 50 euro, lekker aan haar tepeltjes gesabbeld en op de vraag of ik haar kale kutje mocht likken zei ze ja

Ze doet lekker mee en draait met haar heupen, maar echt klaarkomen was er niet bij - ik denk ook vanwege de tijd, al gaf ze daar geen signalen over af.
                    Vervolgens gaf ze me een redelijke pijpbeurt waarbij ze het condoom met haar mond omdeed. Tot slot afgemaakt met een beetje glijmiddel in missionaris, waarbij ze op mijn verzoek lekker even aan mijn tepels sabbelde

Leuke ervaring voor een keertje in elk geval; voor als de nood erg hoog is blijft ze in mijn geheugen geprent.

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 98 k2, Krasi (Bul) (goed)

Vandaag bij deze dame langsgeweest. Het moet aan het raam al een beetje klikken denk ik en Krasi was heel aardig. Het was Krasi of blonde Sara (110), uiteindelijk toch voor Krasi gekozen. 50 eur afgesproken Suck and fuck. Ze heeft een mooi lichaam en echt een heel mooi kutje. Tijdens het pijpen mocht ik overal aanzitten. Lekker lang gepijpt waarbij ze met haar handen met mijn ballen en anusje speelde. Daarna missio en op zijn hondjes afgemaakt. Tijdens het laatste standje met mijn duim haar anusje bespeeld. Lekker wippie, denk zelf dat ik nog een keer terugga. Ze zit nu overigens qua leeftijd in de categorie 25-30.

Commentaar

Krasi onlangs bezocht , heerlijke dame waar ik voor val alleen al door haar uitstraling aan t raam , dame houd wel van geintje en directe aanpak , pijpen is heerlijk en haar kutje voelt ook prima , lichaam is fantastisch met geweldig mooie tietjes. dikke voldoende!

Commentaar

Ik heb haar de laatste 2 weken 2 keer bezocht. Ze is iets voller teruggekomen van haar "winterstop". Haar vriendelijke service is er nog steeds. Ze werkt bijna iedere ochtend/middag. Ze is vroeg aanwezig en vertrekt een uurtje of 17.30. Viel Spaß!

Commentaar

Sinds kort is ANAAL ook mogelijk bij deze dame 25 euro meerprijs, eerst zachtjes met je duim, en daarna geeft zij aan 25 meer aub, ze geniet met teugen van de anale beurt het is een heftig ......tje, he lekker een heerlijk ding en mooi. Dus voor 75 euro is het van top tot teen.

Geniet van deze anale atractie heren.

Ik hoor graag de reacties van de Krasi bezoekers.

Grts.
                            De Genieter

Commentaar

Vanmiddag voor het eerst bij Krasi geweest...ze zag er heel verleidelijk uit aan het raam en glimlachte ondeugend.
                              p&n voor 50 afgesproken...en het was heerlijk. Ze is ontzettend leuk, speelt lekker geil mee (ik ga niet alles vertellen) en ze doet alles veilig, zoals ik't graag wil.

Heerlijk gepijpt, ik haar gelikt...waarbij ze lekker nat werd... en daarna lekker van voren afgemaakt en haar diep in de ogen gekeken.

Daarna nog een hele tijd op bed gekletst over van alles en nog wat..tot ik er van door moest. Geen haast te bespeuren.......heerlijk!

Commentaar

hoi heren,

Ik heb Krasi nu een paar keer bezocht. Geloof me, iedere keer was een feest! De dame is verleidelijk, leuk koppie, goed in bed en heeft een lekker lichaam.

Krasi is eerst wat gereserveerd maar als ze je kent dan loopt alles prima . Krasi is super ygienisch zonder dat de pret te laten verstoren. heus, een langer bezoek waard deze dame. Over anaal, zoals hier eerder ergens geschreven, heb ik nog niets gemerkt hoewel....Wie weet wat de toekomst brengt.

Kortom een aanrader deze warmbloedige dame.

grtz bertje

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 98 k2, Krasi (Bul) (uitstekend)

Vanmiddag maar een keertje naar "good old" Krasi. Ze is teruggekomen van een zonvakantie en dat is goed aan haar te zien. Ben al een tijdje niet bij haar langsgeweest en vanmiddag was de bezetting nog niet top dus heb ik maar ff voor een zekerheidje gekozen. Ik ben bijna een jaar niet bij haar binnengeweest maar ze wist zeker nog wie ik was. Ze glimlachte ook toen ik een paar keer voorbij liep.
                                  Babbeltje gemaakt en daarna ben ik op het bed gaan zitten. Krasi ging voor me staan en heb ik haar zittend gestreeld en betast. Ze raakte hier nogal opgewonden van. Daarna ben ik opgestaan en nam zij plaats op het bed. Ik heb mij staand laten pijpen. Deze dvp weet wat pijpen is en ze bespeelt tegelijkertijd met haar vingers je ballen. Aansluitend heb ik haar in missio en doggy genomen. Glijmiddel kwam er niet aan te pas aangezien ze zelf er ook van genoot. We hebben na de daad een tijdje over koetjes en kalfjes gepraat. Ze was blij dat ik weer een keertje ben langsgekomen.
                                  Behandel deze dame met respect en je krijgt er echt veel voor terug.

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 98 k2, Krasi (Bul) (uitstekend)

Absoluut de moeite waard deze dame. Dat is wat Buto vind. Het was een waar feest

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 98 k2, Krasi (Bul)(uitstekend)

Blij dat Krasi gewoon nog in Den Haag werkt - ze is een van de beste dames die ik heb mogen bezoeken. Ze maakt op mij de indruk zich wel senang te voelen in de Geleenstraat, ze heeft ook een mooie kamer met (jawel) een groot bed!

Krasi werkt zoals eerder beschreven al langer op dezelfde plek in de Geleenstraat. Mooie vrouw, zilverblond lang haar. Ze doet niet aan actieve klantenwerving, ze zit met een Mona Lisa-achtige glimlach achter het raam. Haar ogen lijken je te volgen als je langsloopt, net als die van La Gioconda. Eenmaal binnen blijkt ze een relaxte, aardige vrouw te zijn, met wie je gemakkelijk kunt communiceren. Ze spreekt behoorlijk goed Nederlands, en heeft ook wat te melden.

Ze heeft een voorkeur voor stijlvolle lingerie, al heb ik haar ook een keer uit een zwarte avondjurk mogen helpen. Groot pluspunt: voorspel! Elkaar uitkleden, elkaar wassen, daarna kan een bezoekje voor mij niet meer stuk.

En het werd nog beter, Krasi houdt echt van sex. Ze is behoorlijk ondernemend, al mijn bezoekjes aan haar tot dusverre zijn anders verlopen. Dan komt dat grote bed goed van pas. Ze is behoorlijk geraffineerd, in missionaris gaan haar haren los, en worden ze quasi-nonchalant over het kussen gespreid. Geil kijken kan ze ook. Neuken met haar is heerlijk, ze voegt haar lichaam echt naar het jouwe. Ze is niet te beroerd om bovenop zich flink in het zweet te werken,

Na het orgasme lekker in elkaars armen nahijgen en napraten zit ook in het programma. Topvrouw.

Commentaar

Vanmorgen dus als zo gezegd wezen wandelen in het Haagse, in eerst instantie op naar de onbekende blonde dame, maar zoals ik eerder al schreef, zowel vrij, gister en vandaag niet meer gezien

Dan had ik gegokt op Ira, maar na dat ik bijna 20 min. wat heb lopen draaien en wachten toch besloten eens wat nieuws te proberen

Het moet Krasi geweest zijn, ik ben vanmiddag nog even terug gewandeld om het kamer nummer te controleren, helemaal top kan ik zeggen, dame is zo rond de 27 'a 28 jaar, heerlijk uiterlijk, zalig lichaam, lekker strak en kan zich heerlijk bewegen en weet je precies aan te voelen... een overheerlijk anderhalf uurtje met Krasi gehad.

In eerst instantie ben ik voor het standaard tarief 50 Euro naar binnen gegaan, maar naarmate mijn bezoek vorderde en ik de klik voelde besloten om langer te blijven, wat resulteerde in een van mijn leukste, lekkerste bezoeken dit jaar!

Ik kan Krasi aanraden, maar doe wel voorzichtig met haar, want ik wil haar deze maand nog een aantal keer bezoeken

Commentaar

Inmiddels vrij vaak bij Krasi geweest en altijd zeer tevreden weer vertrokken.
                                          Ze is mooi, lief, geduldig en uiteraard heel mooi.
                                          Wat een lieve glimlach en wat een mooi lichaam.
                                          De eerste keer dat ik bij haar was was ik een ietwat nerveus en raakte m'n schoenveter in de knoop.
                                          Met haar prachtige glimlach loste ze dat voor me op.
                                          ik heb bij haar een heerlijke tijd gehad...alles was echt goed!
                                          heerlijk knuffelen, fantastisch pijpen en lekker tongzoenen.
                                          Ze geeft je echt een gevoel dat je welkom bent.
                                          Ze heeft absoluut geen haast en na afloop kan er nog heerlijk even geknuffeld, gekletst en gelachen worden.
                                          Ik kan er niks aan doen, maar bij mij komt steeds als ik bij haar ben die song van Tina Turner in m'n gedachte naar boven: You're the best...you're better than all the rest....
                                          Na afloop maakte ze zelfs m'n bril nog even schoon.
                                          Ik kom graag bij haar en voel me er altijd zeer relaxed.
                                          Kortom ...een super vrouw waar ik het liefst elke dag even bij zou willen zijn,...maar helaas ......$$$$