Maris (Marisol), Singelgebied, Oude Nieuwstraat 4 rts

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Maris (Marisol), Singelgebied, Oude Nieuwstraat 4 rts

Komend vanaf de Spuistraat zag ik haar rechts op de hoek op de 1e etage voor het raam staan. Een mooie verschijning, vriendelijk en uitnodigend lachend. Marysol komt uit Panama en is net weer een paar weken terug in Nederland. Heeft een paar jaar geleden ook in Amsterdam gewerkt. Blijft nu voor een maand of 3 en gaat dan weer terug (*** - persoonlijk detail over haar leven weggecensureerd | ~ Komkommer ***). Het is altijd moeilijk inschatten vanaf zo'n afstand, maar de eerste indruk bleek bewaarheid te worden bij binnenkomst. Marysol is een heel aardige, mooie meid. Leuk, lief gezicht en een geweldig lichaam. Na het was-ritueel op bed lekker strelen en voelen. Haar borsten zijn voor mij eigenlijk wel iets te groot (ben écht een grote fan van een handje vol), maar ze zijn heerlijk soepel, zacht en toch stevig. Toen ze m'n paal op sterkte had deed ze er met haar mond een condoom om en ik werd getrakteerd op een stevige pijpbeurt. Ze kwam meteen ongevraagd al standje 69 zitten. Voor mij is dat een genot. Heerlijk haar kutje en kontje uitlikken en ze liet het graag gebeuren. Toen ze bovenop me kwam zitten werd pikkemans meteen naar haar sterretje gemanouvreerd. Ze liet zich er lekker strak neuken. Missionaris liet ze zich (nadat ze een nieuw condoom had aangebracht) liever in haar kutje neuken. Later op z'n hondjes in haar poepert afgemaakt. Beslist een aanrader deze meid, jammer dat het een tijdelijk genot zal zijn.

Oorspronkelijk geplaatst door Pimpernel
    [size=2]
    Marysol was waarschijnlijk een van de eerste meisjes die ik probeerde. Dat was zo'n drie jaar geleden in de Dollebegijnensteeg.
    Ze zag eruit als een superslank fotomodel met dat lange donkere haar in golfjes tot haar middel. Na haar een paar keer te hebben gezien ben ik gezwicht en werd voor het eerst van mijn leven klaar gepijpt. Ik had geen beter begin kunnen wensen, want vele dames verder vind ik haar nog steeds een topper. Mooi, vriendelijke, schorre sensuele stem (ze spreekt nog perfect Nederlands ook), prachtig figuurtje.
    Wie schetst mijn verbazing toen ik haar van de week terugzag! Ze stond in de rechter van die drie ramen op de eerste etage, achter de Spuistraat, hoek Teerketelsteeg/Korte Korsjespoortsteeg. Natuurlijk herkende ik haar niet van beneden, maar eenmaal binnen ging langzaam een lichtje op. Ze is nu 25 oid, heeft er twee maten borsten bij, omdat ze een kind heeft gekregen. Nu is ze helemaal mooi, zo'n tengere vrouw met grote borsten. Ik mocht voor 50 euro diverse standjes doen, maar ben niet verder dan bovenop gekomen. Ze neukt nog steeds fantastisch.
    Over een maand of 2 is ze weer weg, dus liefhebbers...
    [/size]
    People who buy a drill, don't need a drill. They need a hole.

Commentaar

ik ben ook bij Marysol geweest. Ik was haar laatste klant van de dag (ze werkt tot 18.00 uur). Ze heeft inderdaad een heel mooi lichaam met grote soepele borsten. Ze gaat meteen in standje 69 zitten en doet met haar mond het condoom om, een hele aparte ervaring. Je mag wel over haar kutje wrijven maar niet vingeren en ook haar anus is verboden terrein. Na het pijpen/beffen in twee standjes geneukt. Een aardige ervaring, maar ze is geen topper.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door gerard
        Toen ze bovenop me kwam zitten werd pikkemans meteen naar haar sterretje gemanouvreerd. Ze liet zich er lekker strak neuken. Missionaris liet ze zich (nadat ze een nieuw condoom had aangebracht) liever in haar kutje neuken. Later op z'n hondjes in haar poepert afgemaakt.
        Zo eur 50 voor 30 minuten en ook nog eens anaal? Is dat standaard bij haar?

Commentaar

Marysol is een hele lekkere en lieve meid. Met een prachtig lichaam. Terwijl ze je heerlijk sensueel pijpt heb je uitzicht op haar mooie strakke billen en haar zeer appeteitelijke kutje.
          Als ze boven op je komt zitten maakt ze daar een mooi spektakel van of een intieme knuffelbeurt. Beiden reeds ondervonden (kan niet kiezen wat ik lekkerder vind). Daarna mag je het lekker afmaken.

Ze zegt niet veel, maar zingt wel lief met haar cd-tjes mee.

Toppertje

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Fantomas
            Zo eur 50 voor 30 minuten en ook nog eens anaal? Is dat standaard bij haar?
            Weet absoluut niet of dit standaard bij haar is, was wél heel erg lekker.......!! ;D

Ik heb nogal wat vragen gekregen over de werktijden van Marysol. Gezien het feit dat ze even een paar maanden aan het werk is en dan weer terug gaat zal het vast veel en vaak zijn.
            Ikzelf was op een woensdagmiddag rond 16.00 uur bij haar.

Commentaar

Deze week weer bij deze schoonheid geweest. Ze zal er nog ongeveer een maandje zijn. Dus wie het mee wil maken....

Ze stopt uiterlijk om 16.00 dus je moet er wel tijdig bij zijn.

Het was weer heerlijk. Ik weer weer waarom 69 zo'n bijzonder getal is....

Heren, gedraagt u....

Commentaar

Vanochtend bij Marysol geweest. Ze begint trouwens rond 09.00 vertelde. Marysol is vooral een mooi meisje, iets minder groot dan hier beschreven (ik denk zo'n 1.70) maar dus een mooi gezichtje, lang haar, grote borsten en voor de rest een slank lijfje. Persoonlijk hou ik van een vollere, dikkere kont. Maar goed.
                Toen ik binnenkwam vroeg ik gelijk of ze Marysol heette. Enigszins giechelend beaamde ze dat. "Hoe weet je dat", vroeg de vrouw die luttele minuten later kennis zou maken met mijn tampeloerus. "Van internet", vertelde ik haar monter, terwijl ik mijn sokken uittrok. Ze vertelde dat ze per dag 3 a 4 mensen krijgt die expliciet aangeven dat ze haar via hookers.nl hebben gevonden. Ze maakte zich alleen een beetje zorgen of ze dat in Panama ook konden zien. Ik stelde haar gerust door te vertellen dat er geen foto's staan. Overigens was er een klant die met een bordje met de naam Marysol alle ramen afliep. Ook iemand van Internet. Wat een schoon volk

Ieder geval, we begonnen in de beloofde 69 waarbij ik haar kontje kon vingeren en beffen. Allemaal geen probleem. Ze pijpt aardig maar als sensueel inhoudt dat ze met het puntje van haar tong de schacht van je pik likt... dan heb ik het toch liever minder sensueel. Ik vind het lekkerder als ze je eikel er afzuigt of probeert bellen te blazen met mijn eikel, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Vervolgens redelijk goed geneukt, waarbij ze tijdens het neuken d'r hele tong in mijn oor propte ???

Ook goed natuurlijk. Redelijk snel klaar en toen netjes aangekleed. Het was allemaal best aardig maar niet echt fantastisch. Het is niet de schuld van Marysol. Dit weekend was ik in het buitenland en daar heb ik toch geneukt met een dame zoals ik nog nooit geneukt heb. Als die dame een atoombom was, dan was Marysol een rotje. Het klapt wel, maar ik was er niet echt ondersteboven van. Al met al een 7.

Commentaar

Helaas, ze is inderdaad al weer terug naar Panama....... :'(

Commentaar

Singelgebied, Oude Nieuwstraat 4, Maris (uitstekend)

Ik had over Maris al eens iets positiefs gehoord, en ze ziet er ook lekker uit. Meestal zie ik haar in de Teerketelsteeg het meest rechtse raam boven. Ze heeft een wit naambordje, wel origineel, vanmiddag was ze in de ONS op nr 4 en heb ik gelijk maar korte metten gemaakt. 30 was een of het ander, 50 was all in. Prachtig grote kamer daarachter.
                    Maris heeft een leuke toet , ze komt uit Panama maar spreekt Nederlands. Ze heeft prachtige volle natuurlijke D-cups. Als je die in je handen hebt wil je haar grommend aanvliegen, dat deed ik dan ook steeds maar weer. Ze lag lekker geil op bed te kronkelen, ik mocht niet meteen in haar poes happen maar we kwamen uiteindelijk in de 69 terecht met voldoende uitzicht terwijl ze Russisch deed. Pijpen is diep maar meer teasing, we gingen ook in standje normaal pijpen, daarna ging ze on top en hield ik haar fijne jongetjes vast, ze ging langzaam diep en dan weer snel, ze kan het goed maar heb het haar niet af laten maken, we gingen door naar doggie, met een stevige greep op de kont, daarna maakte ik het in missionaris af, in de stabiele ligging op de vruchtbare vrouwenschoot om zo maar te zeggen, haar medewerking was lekker geil en ik schoot pardoes het rubbertje vol.

Eenmaal op straat heb ik in de klamme warmte nog een uurtje na lopen tollen ....

Maris werkte meer in de Singelbuurt, maar altijd maar een paar maanden, dan is ze weer weg.
                    Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Re: Singelgebied, Teerketelsteeg 4, Maris (uitstekend)

Een warme woensdagmiddag en toen zag ik haar, Maris; of Marie(s) zoals ze haarzelf voorstelde. Het hele pakket moest E50 kosten maar voor 35 wilde zij haarzelf wel leren kennen, voor deze keer dan.
                      Een werkelijk prachtlijf kwam uit haar lingeriesetje tevoorschijn.
                      Met als topping een mooie schorpioen op haar bil.
                      Even wassen (op mijn initiatief, zij kwam net onder de douche uit, ze had net een klant voor 2 uur gehad met veel olie en dergelijke, dus ze was al schoon en fris).
                      Het orale gedeelte was plagerig, hard zuigen en met een smak loslaten en dat soort spelletjes.
                      Toen zij boven, met een pracht uitzicht op haar ferme borsten.
                      Dit maar even volgehouden, toen over naar een aparte versie van missionaris, met haar linkerbeen in mijn nek .
                      En ze blijft je maar aankijken .
                      Hard doorgestoot en deze dame verstaat de kunst je te laten denken dat jij de Big King XXL bent (is echt zo hoor) maar wel leuk .
                      Topmeid, fijne ervaring, herhalingskans: HOOG!!!

Commentaar

Re: Singelgebied, Korte Korsjespoortsteeg 4, Marysol (7.5)

Toevallig kwam ik Maris tegen in het archief, onze schone uit Panama .... !
                        na twee en een half jaar weggeweest .... !
                        (ze woont trouwens gewoon in mokum)

Jammer dat recensies altijd wegvallen na samenvoegen.
                        Dan maar opnieuw .... !

Commentaar

Singelgebied, Teerketelsteeg 14, Maris

Maris, uit Panama-stad is sinds gisteren weer te bewonderen!
                          Half augustus gaat ze weer voor een maandje of 10 terug huis.
                          En komt daarna misschien weer een paar maandjes hier werken.
                          Maris is een knappe Latina van 1.60 laag, heeft grote (oYo),
                          en een sensueel zwoel/hees stemgeluidje.
                          Ze voelt lekker strak aan (ook oraal) en doet haar best voor je.
                          Echt een aanradertje!!
                          Deze dame gaat me nog wel een paar knaken kosten!

Commentaar

Re: Singelgebied, Teerketelsteeg 14, Maris (Marisol) (uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door Buttmann
                            welke tijden werk deze dame.
                            Lijk me een uitdaging deze dame op de proef te stellen

verslag volg als ik weet welke dagen en tijden ze werk

wandel ze
                            Onlangs zag ik haar in de Oude Nieuwstraat 4, ze werkt alleen overdag, en ze heeft altijd haar naam in het raam geplakt. Ze kan ook op de Teerketelsteeg staan, dan moet je ff n boven kijken.
                            Meestal zie je alleen haar naam ....

Commentaar

Re: Singelgebied, Oude Nieuwstraat 6, Maris (Marisol) (uitstekend)

Ik liep vanmiddag van de KKPS-kant de Oude Nieuwstraat in....en ter hoogte van #6 lachte ze me vriendelijk toe.. Uit mijn rechterooghoek zag ik het witte bordje met haar naam. Moest ineens aan Goodbar denken, die had me een jaar geleden al geattendeerd op haar bestaan... .

Trapje op (was het meest zuidelijke raam) en nader kennis gemaakt. Ze moest wel ff wennen aan mijn onstuimige humor (Ze kan NIET tegen kietelen... ). Vervolgens kreeg ik een erotisch showtje aangeboden, terwijl ik met de nieuwe papiermachine van de uitbater aan het worstelen was.

Eenmaal op bed kwam Mariss op me liggen in een positie waaruit de verwachting sprak dat ik heur tepels aan een mondmatig onderzoek diende te onderwerpen...... (Maat heeft in zijn babytijd nooit borstvoeding gehad dus....afijn, haar tepelreactie bewees dat er ook zoiets bestaat als non-verbale communicatie ). Vervolgens schoof Mariss door naar de 69-positie. Heb ff van de vruchten geproefd......maar (allezjezus ) ze deed iets met het pijpen.....dat zo verrukkelijk was..... Kan het niet beschrijven in technische zin.....m'n van nature sterk ontwikkelde analytisch vermogen werd er spontaan door uitgeschakeld..... .

Tijdens het intieme gedeelte permitteerde Mariss zichzelf haar genotsknobbeltje met haar wijsvinger te stimuleren... Droeg ook bij aan het visuele genot. Tussendoor werden mijn tepels geteisterd. Zoals de etiquette voorschrijft heb ik maar een eitje gelegd.

Tsja...ik kende Mariss niet, had haar nog NOOIT eerder gezien, wat mij intrigeerde. Heb haar gevraagd of ze mij wel eens gezien had, nee dus. Ik vond het een intrigerend raadsel.... .
                              Oorspronkelijk geplaatst door goodbar
                              Maris werkte meer in de Singelbuurt, maar altijd maar een paar maanden, dan is ze weer weg.
                              Oorspronkelijk geplaatst door goodbar
                              na twee en een half jaar weggeweest .... !
                              (ze woont trouwens gewoon in mokum)
                              Ze vertelde me dat ze maar gedurende een korte periode van het jaar het vak uitoefend, om de rest van het jaar in Panama te vertoeven.... Geef haar geen ongelijk.

Deze zomer blijft ze nog tot 10 augustus. In de laatste week van juli neemt ze 5 dagen vrij... T'is maar dat u het weet.... Zelf zal ik of deze week nog eens langs moeten of een jaartje wachten.... .
                              Maatwerk is de maat der dingen................

Commentaar

Re: Singelgebied, Oude Nieuwstraat 4, Maris (Marisol) (uitstekend)

heerlijk, ze is er dit jaar tot 30 december, sla je slag!

ja, ik heb haar gezien .... !
                                Ik zag, ik genoot en ik kwam, en dat vele malen :p

Commentaar

Maris is er ook weer , met haar witte viltstift naamplaatje

ik zag haar 's middags ONS 4 , hedenmiddag Teerketelsteeg 14 mid ....

Commentaar

Eens een Topper, altijd een Topper....

En dan heb ik het niet over gordons/jolingen ofzo, maar over ECHTE toppers. Zoals Maris (met het zonnetje op haar handgeschreven naamkaartje, zo lief).

Vanmiddag, Oude Nieuwstraat 4, verrast haar te zien, want twee jaar weggeweest, ze blijft tot eind februari. Was helemaal lekker, intens lekker, heerlijk gewoon. We zijn eigenlijk gewoon doorgegaan waar we gebleven waren, en het werd dus een heel verhaal. Errug lekker!

Heren, gedraagt u.

cn

Commentaar

Re: Singelgebied, Teerketelsteeg rechts.14, Maris (Marisol) (uitstekend)

Vandaag maar eens gaan checken. Wat een fijne vrouw. Heerlijk lichaam waar je lekker mee kan spelen, gezellig. Het is maar goed dat ze hier maar twee maanden per jaar is anders zou ik failliet gaan

Commentaar

Naar aanleiding van alle positieve reacties ook maar bij deze dame binnengestapt. Ik ben helaas niet zo enthousiast als de andere recensenten.
                                        Marisol is een vriendelijke dame met een fijn lichaam en ze doet haar best, maar ik vond het niet zo geweldig als dat er op dit forum is beschreven.
                                        Dit is natuurlijk een persoonlijke smaak kwestie maar nee mij zie je niet zo snel weer bij haar terug.

Commentaar

Re: Singelgebied, Oude Nieuwstraat 4, Maris (Marisol)(uitstekend)

Maris zit trouwens as usual op haar stek in ONS nr 4 , ze heeft alleen haar naambordje thuisgelaten ...
                                          leeftijd tandje hoger dan maar.