Singelgebied, Oude Nieuwstraat 26 lks, Sara (ex Ruysdael)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Singelgebied, Oude Nieuwstraat 26 lks, Sara (ex Ruysdael)

Leuk klein Lolita meisje. Engels schoolmeisjesrokje. Heerlijk - heel diep - gepijpt terwijl ik stond en zij geknield op bed zat. Draaide zich om en heb haar heerlijk genomen. Meerdere standjes. Leuk ding. Aanrader dus.

Re: De Pijp, Ruysdaelkade 121 bov, Sara (uitstekend)

Was vorige week toevallig in Amsterdam en kon het niet laten om eens eventjes te kijken.

Daar zag ik een lief klein meisje in een kort schots rokje. 5 minuten naar d'r gekeken en het besluit genomen om naar binnen te gaan. Ze is erg vriendelijk lekker dun, mooie sappige billetjes en een vlotte babbel.

Afgesproken voor 40 min en het feest kon beginnen. UIteraard eerst heerlijk gepijpt terwijl mijn handen overal aan en in konden(behalve het strakke kontgaatje) Ze vertelde nog wel dat zij niet zoent met klanten. Maar soms leek het er op dat zij wel wilde maar zichzelf moest inhouden. Begonnen met mss terwijl ze erg met d'r klitje aan het spelen was zachtjes kreunend begon ik haar te pompen. Ik hield het niet lang vol dus spoot haar gelijk vol. Een tweede keer klaarkomen was bij haar geen probleem.
    Eerst eventjes geknuffeld toen begon ze me weer heerlijk te pijpen en ik stopte XL er maar weer in. Sara in doggy neergezet en begon haar keihard te neuken. Zij speelde nog een beetje met zichzelf en ik kwam weer heeeerlijk klaar.

Naderhand nog even een blowtje gerookt samen en een beetje aan d'r borstjes gesabbeld. En toen scheidde ons wegen zich.

Heerlijk meisje werkt alleen overdag doordeweeks. Jammer moet snel weer die kant o!

Ze heeft nog een tattoo in d'r lies(laat ze weghalen) en een navelpiercing.

Commentaar

Sara is een jong Marokkaanse meisje van 19 of 20 dat soms wel 7 dagen per week op de Ruysdaelkade werkt.. Ze is de hele dag stoned, maar dat is geen enkel probleem. Ze is heel lief en vriendelijk en neemt de tijd. Een supergeil strak lichaam. Heb haar liggen beffen in 69, en dat kutje smaakt echt naar meer. Ik knapte echter een beetje af toen ik in de spiegel aan het plafond zag dat ze een beetje dom voor zich uit zat te kijken terwijl ze zogenaamd 'kreunde' van genot... Dat mislukte toneelspel hoeft voor mij helemaal niet, maar verder is Sara zwaar oke, al is ze niet zo geil als Nadja en Sonja, de twee marokkaanse nichtjes die nu helaas beiden formaat kamerolifantje zijn, hopelijk gebeurt dat niet met Sara. Al met al is Sara wel een aanrader!

Commentaar

Ze is er dagelijks, overdag, behalve op zaterdag. Toppertje, die het extreem geil vindt als je haar voeten likt. Voor de liefhebber...

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door johny72
          Weten jullie of Sara er nog is?
          Is dit Sara die afgelopen zomer in Deventer (en daarvoor Den Haag) heeft gewerkt?
          Sara is er idd nog steeds, vrijwel dagelijks overdag. Afgelopen zomer werkte ze op de kade, dus niet in Deventer of Den Haag. Ze komt zelf uit Rotterdam van 'oorsprong'.

Commentaar

Re: De Pijp, Ruysdaelkade 127, Sara (slecht)

Ben twee weken geleden bijna door Sara de kamer ingesleurd. Als we dezelfde bedoelen, maar dat denk ik wel. Ze is een marrokkaanse en vroeg ook bij mij 50 extra voor beffen (wat ik niet gedaan heb). Toch bleef ze wel aardig en had ik wel een goed gevoel. De sex was inderdaad nogal haastig en ook herken ik haar wat stroeve kutje bij het neuken. Haar kutje zal weinig gebeft worden met die absurde pricetag van haar. Gek wijf hoor, bij de meeste vrouwen krijg je extra tijd kado voor een lekker likbeurtje en zo hoort het ook. Overigens slikken in sommige landen de vrouwen allerlei kruidenmiddeltjes om een droog kutje te houden tijdens de sex zodat de mannen maximum traction hebben. Maar of dat ook in marrokko zo is weet ik niet.

bleef lekker nog een jointje roken, kreeg drank en lekkers want ze wilde er nog wel 50 extra of zo uit krijgen. Maar toen dat niet het geval was bleef ze vrolijk en ook met leuke geile praatjes zodat ik uiteindelijk een lekkere tijd met haar heb gehad. Nu ik er zo over denk, ga ik haar zeker nog een keer bezoeken. Het is wel een leuke meid om lekker uit je dak mee te gaan. En ze ziet er geil uit! Wellicht komt die geilheid er ook nog eens met de sex uit bij haar.

Commentaar

Re: De Pijp, Ruysdaelkade 127, Sara (matig)

Heb vanavond een leuke tijd met Sara gehad. Nu ik haar voor de tweede keer heb gezien, moet ik zeggen dat ze echt speciaal begint te worden voor me. Je moet wel lief voor haar zijn, dan krijg je heel veel van haar terug. Probeer maar zou ik zeggen......

Commentaar

Vanmiddag deze dame gesproken (niet naar binnen geweest....)

Ze werkt op zondag en maandag overdag op 131-midden en op dinsdag t/m vrijdag overdag op 121-boven. Zaterdag is haar vrije dag.

Vond haar erg aantrekkelijk, maar als ik de verdeelde recencies hier zo zie weet ik niet of ik de gok moet wagen.....

MOD: figuur kan wel aangepast worden naar "normaal", ze is absoluut niet mager. Heerlijke volle billen zag ik.....

A.O.

Normaal figuur nu... ze neemt wel de tijd om te eten blijkbaar...

Commentaar

Re: De Pijp, Ruysdaelkade 121 bov, Sara (voldoende)

Liep vanmiddag nog even over de kade en zag Sarah staan. Ze zag er lekker uit en maakte zulke geile gebaren dat ik wist dat ik naar binnen moest gaan.

Nou, geil was ze inderdaad. En toen ik haar vroeg of ze al een keer echt lekker was klaar gekomen lachte ze en merkte ik dat ze er vandaag voor ging. Ze wilde gewoon een maximaal geile dag hebben.

Dat bleek ook wel toen we bezig gingen. Haar kutje smaakte overtuigend lekker. Deze vrouw was geneukt en was nog steeds heel erg geil. Ze begon de sfeer ook verder aan te zetten door uitgebreid haar kutje te becommentarieren en daarbij een rijke en duistere fantasie tentoonspreidde.

Al bij binnenkomst had zij aangekondigd over mijn pik te willen pissen. Dat heeft ze een keer tot mijn en haar volle tevredenheid gedaan. Wat kan dat lekkere wijf toch ontzettend geil gedoseerd over je eikel pissen. Wat dat betreft behoort zij met een bulgaarse schone tot een selecte elite.

Maar daar zijn we niet meer aan toegekomen omdat Sara toch wel of geil of veel geneukt wilde worden die dag. Zo zag ze er wel uit. Neuk mij las ik in haar ogen. In doggystyle heb ik haar heel diep kunnen neuken terwijl mijn handen haar billen pakten. Wat een geile meid is onze sara. Het condoom zat lekker afgevuld en ik ben toen maar weer op doorreis gegaan. Veel tijd voor social talk zat er deze keer niet in. Want dat kutje van haar had al weer honger naar de volgende pik.

Lieve meid hoor deze onbedorven geile vrouw.

Commentaar

Re: De Pijp, Ruysdaelkade 121 bov, Sara (voldoende)

Deze Sara is n.m.i. de regular op de Ruysdaelkade ....

Oorspronkelijk geplaatst door ass worshipper
                    Het is inderdaad aan de kant van de albert cuyp en Sara zit beneden. Ze heeft groter dan A cup, ik denk B. Ze is 23 jaar oud en heeft lang donker krullend haar (zwart/donkerbruin). En als ze geil is wil ze dat je daaraan heel hard trekt tijdens doggy finish. grt aw
                    Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Ik ben bij deze dame geweest en beviel mij wel, misschien was ik te geil om minpunten te zien.
                      Ze rookte wel een joint, ze stak hem op voor mijn neus.
                      Ik zocht eigenlijk Sonya maar die zag ik niet.
                      Ik heb haar klaar gebefd en hondjes afgemaakt waarbij zij weer klaarkwam tijdens het vingerwerk wat zij zelf deed tijdens het stoten.
                      Hygiene was verzorgd voor en na.
                      Ik vond haar niet slecht,Ik kom terug.

Commentaar

Re: De Pijp, Ruysdaelkade 121 bov ben, Sara (goed)

Oorspronkelijk geplaatst door Papa Bear Bekijk bericht
                        Ik ben bij deze dame geweest en beviel mij wel, misschien was ik te geil om minpunten te zien.
                        Ze rookte wel een joint, ze stak hem op voor mijn neus.
                        waarschijnlijk ben je bij deze Sara geweest , ik zie haar ook geregeld staan, ze werkt op 121, 131 en 127 ....

en die andere ruimen we op ....
                        Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Re: De Pijp, Ruysdaelkade 121 bov ben, Sara (goed)

Volgens mij is er maar een Sara met deze beschrijving. De wisselende ervaringen horen erbij. Hangt van haar bui en de mate waarin ze stoned is af. Ik heb hele goeie en minder geslaagde sessies gehad. Naarmate je vaker komt lijkt ze minder haar best te doen....

Commentaar

Re: De Pijp, Ruysdaelkade 121, 127, 131, Sara (goed)

Gisteren ben ik ook bij deze dame in kwestie binnen gewipt. Lekker wijf met een nog lekkerder kont. Heb haar gerimd en gelikt tot het einde. Ze kwam gillend klaar. Dacht even: straks staat de politie op de stoep Ze heeft mij lekker gepijpt en in missionaris afgemaakt. Gewoon een lekker jong ding. 1 minpuntje: ze rookt joints en daar knap ik op af.

Commentaar

Re: De Pijp, Ruysdaelkade 131 mid, Sara (goed)

Vandaag ook naar deze Marokkaanse schone geweest. een zeer plezierige 45 minuten doorgebracht.
                              Ja ze rookt wat veel wiet, maar ja, dat moet zij weten.
                              Ze wilde gebeft worden. Ze kwam heftig klaar (of speelde goed).
                              Tijdens het neuken vingerde ze zich ook voortdurend, wel geil. Nadat ik het condoom vol had gespoten moest ik hem er nog even in houden om haar de gelegenheid te geven om nog een keer klaar te komen.
                              Leuk dat ze van haar werk geniet.

Zeker herhaalingsgevaar (als ik niet ergens anders met een dame bezig ben)
                              GT

Commentaar

Is dit de dame gekruld haar, vrij mooie ronde grote reet en meestal gekleed in zwart blousje en een stringetje overdag? Met een beertje op het raam? twijfel elke keer om naar binnen te gaan. Een Marokaanse moet ik ook een keertje geproefd te hebben.

Commentaar

Paar dagen geleden maar bij haar binnen gelopen. Heb haar vaker zien staan en naarmate ik hoe vaker ik haar zie, des te meer ik me ging afvragen hoe lekker ze zal zijn met haar benen wijd. Op het laatste moment voordat ze haar tas ging inpakken maar snel naar binnen gelopen zonder echt te onderhandelen. Maar ik wist al uit de voorgaande recensie wat ik me te wachten staat.

In tegenstelling tot voorgaande recensie kreeg ik gewoon standaard pakket, misschien maar meer betalen volgende x voor extra dingetjes. Eenmaal binnen bleek ze een koele kikker, wel standaard praatje erbij van hoe heet je waar kom je vandaan etc. Haast geen voorspel, condoompje ging meteen op. Omdat ze met dr kont naar me gericht zat, had ik vrij snel een stijve. Beetje vingeren en deepthroat erbij wou ze vrij snel al neuken. Ok vind het best, lekker afwisselend snel bonken met afwisselend diepe halen waarbij ze best hard kreunde maar wel fake. Lekker die benen op mn schouder en kijken in het spiegel. Kutje was niet al te strak maar wel geil. Al snel van standje verwisseld naar doggy. Ze heeft wel een lekker volle kont, waarbij ik maar op kan kneden. Als snel kwam ik klaar en ze zei ow dat is snel. Volgende x dan maar langer toch?

Wel een redelijke geile chick, volgende x maar nog een kans geven. Hopen dat ze beter service geeft.

Commentaar

Sara die ik wel eens mijn zusje noem. Dan glundert ze. Ik heb al meer dan een jaar geen sex met haar gehad. Wel bezoek ik haar zo af en toe. Dan maken we een praatje. Ze probeert het nog wel me te verleiden. Maar ze weet dat mijn enige liefde uitgaat naar een andere vrouw. Naar een en dezelfde vrouw waar ik zoveel met haar over heb gepraat. In het begin was Sara jaloers op die vrouw. Maar na een aantal jaar begrijpt ze me denk ik. Nu heb ik een leuk contact met een van de liefste vrouwen op de RDK. Want mannen, behandel deze vrouw zoals ze zo graag wilt. Een lieve vrouw en wat wil het toeval, haar werknaam is SA(MI)RA, de beschaafde een verhulde variant in de meest poëtische taal, het Arabisch, van de naam waarmee dames die letterlijk 'spelen' worden aangeduid.

Samen roken we wat en ze is altijd heel erg lief voor me. Dat is in sommige gevallen, en zeker bij Sara, nog veel lekkerder dan een orgasme.

Maar als je wilt is Sara de vrouw van je dromen. Ze kan je veel avontuur bieden. Het is het wachten waard een keer te sparen voor twee of driehonderd euro. Dan krijg je een ochtend of middag om nooit te vergeten. En geloof me, als je zegt dat ik het heb beloofd, krijg je een extra goeie behandeling. Om nooit te vergeten. SATISFACTION GUARANTEED.

Commentaar

Re: De Pijp, Ruysdaelkade 131 mid, Sara(goed)

zij is absoluut geen marokkaanse ik heb het haar gister nog gevraagd, ook maakte ze toen een grap over marokkanen en hun geloof.

ze is overigens erggg gehaast, ze zal mij nooit meer terugzien

Commentaar

Afgelopen week nog even aangewipt. Dit keer ietwat teleurstellend Ze is wel degelijk van marrokaanse afkomst, maar dit terzijde. Beetje van alles gedaan. Geen herhaling meer voor mij denk ik zo

Commentaar

Als Sara een beetje stoned is is ze echt lekker geil hoor. Ik was er gisteren en ze zei dat ze de hele dag nog niet was klaargekomen. Het leuke was dat ze wilde dat ik aan haar lekkere kleine tietjes zoog en ze begon zichzelfte vingeren. Ik stopte met sabbelen en begon smerig met haar te praten terwijl ik haar stevig op haar billen sloeg. Ze ging door met vingeren en ging met haar rug naar me toe op mij zitten. Ik zat erg diep en had twee handen vrij. een hand om haar tietjes en de andere met een vinger tegen haar anus aangedrukt. Ze ging door met vingeren en ik zei geile dingen tegen haar. Ze kwam na enige tijd echt heerlijk klaar. Ik stak mijn vinger bij haar naar binnen en ze was drijfnat. Uit dankbaarheid heeft ze met haar gezicht vlak tegen mijn lul me heerlijk afgetrokken en ik mocht zomaar op haar bekkie klaarkomen. Ze sprak tegen mijn lul alsof die een eigen identiteit had. Kom maar lekkere stijve sapstaaf enz. enz... Ik vond het heerlijk! Een voltreffer die de volgende keer niet erg waarschijnlijk is. Maar ik wilde het toch even vertellen