De Pijp, Ruysdaelkade 141 ben lks, Sonja

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• De Pijp, Ruysdaelkade 141 ben lks, Sonja

Vanmiddag bij Sonja geweest, Dacht dat ze niet meer (daar) werkte, had haar al een tijd niet gezien. Ze werkt woensdag en zaterdag, beide overdag. Ik ging er vandaag toevallig, nou ja toevallig, langs. Meteen de fiets om de hoek geparkeerd, kom ik terug, is ze weg. Balen!! Ben iets gaan eten, terug, nog steeds weg. Later nog eens, niet te bekennen. Eerder gestopt? Aan het eind van middag er opnieuw langsgefiets, zonder enige hoop, en verdomd, ze zat er! Geknikt dat ik er aan zou komen, een mens leert snel, fiets geparkeerd en terug. Ik was er twee keer eerder geweest en beide keren was het geweldig. Ze is erg mooi, beetje spaans bloed en in staat mij supergeil te maken, wat dat betreft ben ik de afgelopen 2 jaar geen betere dame tegengekomen. Vreemd dat ze nog niet bescheven is. Nou, hierbij dan.

Bij binnenkomst 50 euro betaald, waarna we ons uitkleedden. Moest mezelf even wassen. Hierna kwam ze bij me staan en begon me langzaam te likken, aan mijn ballen, mijn tepels. Ik had onmiddellijk een hele stijve, en dat heeft een half uur geduurd. Nadat we op bed gingen liggen, heeft ze me overal gekust en nadat ze het condoom erom gedaan had, begon ze me met losse handen te pijpen. Met mijn vingers ging ik heel voorzichtig in haar kutje, niet diep, maar genoeg om te voelen dat ze een beetje nat werd. Daarna ging ze boven op mij zitten, en ik kon lekker diep in haar komen. We kusten elkaar heel voorzichtig op de lippen, ik was al heel geil maar dit was nog lekkerder. Op een gegeven moment deed ze haar haar, dat ze omhoog gestoken had, weer los, vond het wel een goed teken en met los haar is ze echt prachtig. Ik weet niet zeker of ze klaarkwam, ze ging op een gegeven moment van me af en heeft het met de hand afgemaakt. Het duurde even, ik had alle tijd, heb haar gezegd dat ik wel extra zou betalen en ze heeft me heel rustig afgetrokken. Ik kwam explosief klaar, de klodders vlogen in het rond. Gevaarlijk, dus mijden deze meid, haha.

Ze vroeg of ik het lekker vond, ik vroeg haar of ik dat nog niet had laten blijken. Hierna nog een beetje gepraat, 30 euro bijbetaald, waarmee ze zeer tevreden leek en na een half uur mijn fiets weer van het slot gehaald, naar huis gefietst en mijn ervaringen met u gedeeld.
    Charon

Wat een lekker wijf, deze marokaanse dame. Werkt op dinsdag en donderdag of vrijdag overdag. Een van de beste ervaringen die ik de afgelopen 20 jaar heb gehad.....dat zegt veel!!!!!!!!!!!!!!!!!

Naschrift over huisnummer:

Ik ben niet zeker van haar huidige huisnummer. Ze zit vanaf de urinoirs met gezicht naar de dames rechts.
    Op de benedenverdieping achter meest linkse raam van laatste pand met trap naar boven waar aan beide kanten ook dames zitten.

In mijn recensie heb ik niets extra's vermeld wat er al stond in de eerdere recensie van dec/2003. Alles wat daar staat klopt maar dan nog lekkerder. Kan nu al niet wachten tot de volgende keer!!!

Commentaar

Vandaag na zeer lange tijd toch weer een in Amsterdam de stoute schoenen aangetrokken. Op de Ruysdaelkade vanmorgen (rond 10.30 uur) trof ik een Marokkaanse die zich Sonja (of Sonya) noemde. Exacte locatie: Uiterst rechts op de kade (laatste ramen) is een portiekje met links en rechts twee ramen onder en twee ramen boven. Het was het uiterst linkerraam onder alwaar deze Marokkaanse schone haar kunstjes flikt.

Voor standaard tarief het standaard werk. En dat deed deze dame gewoon goed. Ze maakt bij het pijpen een wat raar slurpend geluid af en toe, maar ze doet het goed. En het gebeurde in standje 69, waarbij ze haar poes gretig liet nakijken en lukken.

Sonja is een niet al te slanke meid, maar wel een lekker ding. Kortom, ik was tevreden. Oh ja, bijna vergeten: deze dame is gek van tongzoenen en doet dat dan ook al gelijk bij binnenkomst.

Martin 8)
      Plezier is een groot goed!

Commentaar

Hulde aan Martin voor het introduceren van Sonya op dit forum. Een Arabische droomprinses met vurige donkere ogen en lang gitzwart haar.

Direct na binnenkomst begon ze al hitsig tegen me aan te rijden en, ondertussen met haar handen mijn kruis betastend, vurig te tongen. Toen ik eindelijk ontkleed was (zij deed er sneller over), zijn we staand nog een tijdje verder gegaan. Met haar gespierde tong verkende ze mijn lichaam, om op kruishoogte te eindigen. Ze likte mijn schacht en sabbelde aan mijn nootjes.

Op het bed verder: B2B, 69, cowgirl en het afgemaakt in missionarispositie, waarbij we voortdurend oogcontact hadden (ze heeft hele mooie ogen).

Toppertje: een leuke en lieve meid waarmee het tot een heerlijke interactie kan komen. Gezellig ook. Ze vertelde me dat ze een nicht van Nadja (die ook op de Ruys werkt) is, maar in Marokko geboren (Nadja in Spanje). Laten we hopen dat ze lang onder ons blijft.

Werktijden: ma/di/vrij op de dag.

Dank Sonya, het was erg lekker, maar dat wist je al ;D ;D

Noot aan Goodbar:
        - correct adres is Ruysdaelkade 141hs
        - postuur en lengte zou ik op stevig resp.160 cm zetten.

Maatwerk is de maat der dingen................

Commentaar

Ik ben gisteren bij Sonja geweest, en ik blijf het een kanjer vinden, ze is gewoon de hemel, in 1 woord geweldig.
          Prachtige mooie huid, heerlijke muts, en laat haar ook heerlijk likken, ze is voor mij 1 van de betere, super lief, en een beetje Patty Brard.
          Type, gewoon niks mis mee.
          Ik vreet ze op die Marokkaanse, er mogen er van mij meer komen.
          Gr Sen.

Commentaar

Gisteren een herhalingsbezoek aan Sonja gebracht.De 2e keer, het kan nooit kwaad een dame te laten merken dat je getroffen bent door de kwaliteit van haar dienstverlening.

Naast de vertrouwde zaken vooral heeeerlijk gekrikt. Ik heb zo het gevoel dat ze naast professional ook genietster is. Ze liet zich in elk geval helemaal gaan.

Het leven wordt wel steeds duurder op deze manier :'( :'(

Commentaar

Toppertje deze meid,

na school tog maar even gekeken op de kade, en zag deze mooie vrouw staan.
              beeldschoon en lekker enthousiast

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door hoedjeman
                Toppertje deze meid,

na school tog maar even gekeken op de kade, en zag deze mooie vrouw staan.
                beeldschoon en lekker enthousiast
                Na Hoedjeman heeft ook Maat zijn Marokkaanse prinses weer bezocht. Het lijkt wel of ze elke keer verder gaat. Naast de al eerder door Maat beschreven verwennerijen werd nu ook zijn aars stevig uitgelikt ;D ;D ;D

Het verwennen geschiedde uiteraard op basis van wederkerigheid. Ook Sonja heeft zicht-, voel- en hoorbaar genoten.

Commentaar

Kan niet anders dan beamen dat deze dame van grote klasse is. Heeeerlijk !
                  Geen gezeur, spontaan, kortom een echte vakvrouw.

Vind het toch wel elke keer weer moeilijk :-\\om mij in te houden echter gelet op de berichtjes over haar enthousiasme en mijn eigen ervaringen speel ik liever op safe.

Sonja is voor mij aan de Ruysdaelkade het onbetwiste toppertje en wil nog een keer een triootje proberen samen met haar nicht :P! Moet helemaal het einde zijn !!

Commentaar

Tsja.......zucht...........

Als je zo op Hookers zit te kijken (en je zit te ergeren, zie mijn recente andere posts) en het zonnetje schijnt buiten bekruipt je de gedachte............. ??? ???

Snel naar de Ruysdaelkade gefietst. Op zaterdag (en woensdag) zit mijn Marokkaanse prinses op nr. 127/125. Het was werkelijk weer allejezus heerlijk: wat een interactie heb je met deze wonderschone en lieve dame. En die mooie donkere ogen, vooral als ze ze genotzuchtig laat rollen tijdens de **** ??? ???

Het lijkt wel of we elke keer verder gaan. Na het heftige hoogtepunt werd mij nog een langdurige na-lig gegund (= een soort nazit maar dan horizontaal ), waarbij we gewoon doorgingen met vrijen.

Ik heb een bloedhekel aan de term GFE, die behoort tot het rijk der illusies, maar de erotische wisselwerking met Sonja is fantastisch. Sonja geeft je maatwerk (= geen woordspeling, ECHT) i.t.t vele van haar vakgenoten. Nee, hier geen voorgeprogrammeerde sessie welke beoogt de klant binnen 900 seconden (= 15 min.) afgewerkt te hebben. Met Sonja speel je een op wederzijds genot gericht spel (of is dat mijn illusie ??? ???). Ik ben blij dat er nog enkele andere dames in dit vakgebied werkzaam zijn die de basisregel in acht nemen: seks doe je met elkaar.

Sonja heeel erg bedankt, je bent zoals ik je echt gemeend zei, een prachtvrouw.

X X X

PS: Heren, ontleen aan mijn schrijven geen valse verwachtingen. Behandel Sonja met gepast respect en gevoel. De kans is groot dat u dan een memorabele ervaring krijgt, zoals ook de andere recensenten al hebben gemeld.

Commentaar

Sonja is weer terug na een welverdiende vakantie in haar geboorteland. Ze vertelde dat het in Marrakesh 46 graden was geweest! Ik denk dat ze iets van die hitte mee naar Amsterdam heeft meegenomen. De sessie was weer van een ongekende heftigheid. Na de gebruikelijke wederzijdse orale exploraties van elkaars lichamen volgde de doggy. Daarna de missionaris die tot een monumentaal orgasme leidde. Ook het naspel was van het gebruikelijke hoge niveau: een relaxte 'cooling down' die vozend werd doorgebracht. Wat een hevige prachtvrouw is ze toch.

Commentaar

Vorige week heb ik Sonja bezocht en zag devoor mij onbekende Sylvana 2 ramen verder (vandaag omgekeerd, zie mijn recensie over Sylvana) staan. Maar goed, gekozen voor de vertrouwde zekerheid en kwaliteit van Sonja. Was al enkele maanden geleden dat ik haar bezocht had en het was alsof ze me wilde zeggen "ik zal je eens even helemaal overtuigen". Dat is volledig gelukt! Om te beginnen haar prachtige koppie met die onweerstaanbare echt ontwapenende en ontdeugende lach. Het sublieme tongen, haar relaxtheid in combinatie met vurigheid, de heerlijke 69 waarvan ze hoorbaar genoot en daarna het neuken. Om te beginnen cowgirl, mensenkinderen wat heeft ze me verschrikkelijk hard geneukt, Guinness book of Records gewoon...het is dat ik nog net "omkeren" o.i.d. kon uitbrengen...Toen "Mission(ary) Completed" waarbij ze me continu smeekte om door te gaan wat me maar kort lukte (tja wat wil je als je Sonja al tongend ligt te neuken...) Wow, deze droomprinses gaat echt met je naar bed zeg...ze mag zo mijn vriendin worden, zou ik denk ik nog moslim voor worden ook...(b.w.v.s., ik maak me geen illusies hoor..) Maar uniek is wel dat de schat echt en naturel is en haar credo "gedeeld genot is
                        dubbel genot" meer dan overtuigend aan de man brengt. Als ik een lijstje zou moeten opstellen met de beste minnaressen ter wereld zou denk ik de top 3 bestaan uit Marokko, Oekraine en Brazilie. Interressant item hoor......Okee Sonja, tot gauw , topvrouw!

Commentaar

Op he singel op nummer 2 en de kelder daar werkte enkele jaren gelede een meisje uit cyprus die tot dat ik bij Sonje geweest was het meest was blijven hangen(supergeile chick was dat)
                          Echter sonja heeft mij haar doen vergeten wat een schatje is Sonja zeg. Niet alleen de sex is formidable maar zij zelf ook is een hele leuke meid met wie je leuk kunt babbelen.

Commentaar

vanmiddag bij sonja geweest en is goed bevallen
                            ze is niet zo slank meer als vroeger
                            ik zou willen dat ze mijn vaste vriendin zou zijn
                            maar dat kan ik vergeten
                            ze is aardig en lief
                            sonja het word nu tijd om je ware prins te gaan zoeken !
                            see ya

Oorspronkelijk geplaatst door bal
                            oh het was zaterdag middag
                            als je het leest dan weet je wie ik ben

Commentaar

Re: De Pijp, Ruysdaelkade 141hs, Sonja (8.9)

[IMG]us.i1.yimg.com/us.yimg.com/i/travel/tg/lp/cb/150x157_cb98b02769e29657cb9b26244fd26065.jpg[/IMG]
                              .

Voor jou Sonja: De Koutoubia in Marakesh, ik weet waar je hart ligt. Dank voor het delen. Ja, ik heb veel te lang niets van me laten horen of zien. Ik beloof beterschap.

Sonja geeft en neemt genot. Details heb ik in eerdere berichten beschreven. Sonja kan ook genieten. Zo hoort het ook in deze tijd. Ze moet dan wel een knopje omdraaien. Van "werk"naar een beetje "fun". Dat knopje in die ene stand is heel vermoeiend. Daar kun je ook gewoon over praten......

Sonja is een werkende vrouw met een levensdoel. Ze is lief, eerlijk en intelligent. Het is vooral een warm mens.

Met haar seksualiteit overweldigt ze jou (mij uiteraard ook .). De combinatie met haar echtheid maakt een bezoek aan haar tot iets heel speciaals.

Commentaar

Re: De Pijp, Ruysdaelkade 141hs, Sonja

Ik bezoek Sonja altijd als Nadja er niet is, heb beide dames (ze zeggen dat ze nichtjes zijn, maar volgens mij zijn het gewoon zussen) al tientallen keren bezocht. Nadja is voor mij gewoon het geilste beest van Nederland, maar Sonja doet daar niet veel voor onder. Ik vind Nadja gewoon net dat tikje meer hebben qua geil- en ****igheid, maar het staat vast dat beide zusjes/nichtjes voor het ****envak zijn geboren!

Beide dames tongzoenen, likken je ballen, maken je door en door geil, en kleden zich zoals jij dat wilt. Niet dat dat hoeft, want ze zien er altijd uit om door te neuken, in hun zwarte nylons en hoge leren laarzen.

Het valt me op dat Sonja echter steeds vaker bezet is, het is me de afgelopen weken gewoon niet gelukt om haar te pakken te krijgen. Elke keer bezet, en het gordijn is nog geen minuut open of er is alweer een nieuwe klant. Ik ben dan altijd net te laat, om gek van te worden

Anyway, elke rechtgeaarde ****enloper in Amsterdam MOET minimaal één keer van deze dames genoten hebben, want veel beter dan dit wordt het dus niet meer. Likken en pijpen zonder condoom, tongzoenen tot je beurs bent en strelen en voelen alsof ze zwaar verliefd op je zijn. Illusie? Natuurlijk, maar hun doen het zo goed dat je altijd met een lege zak en goed gemoed - met een grijns van oor tot oor- weer buiten komt.

Wist je dat ze trouwens nog een nichtje hebben die heel af en toe ook verschijnt? Die komt uit Spanje, spreekt geen Nederlands en ziet er wat slanker uit, maar aan de ogen kun je zien dat ze familie is: zaadvragend en ****ig tot en met! Ik heb haar maar drie keer gezien, toen was ze een paar dagen over vertelde Nadja. Ze zit dan altijd bij Sonja of Nadja in de buurt.

Heeft iemand ervaring met dit nichtje? Dan hoor ik dat graag!

Ik ben m'n zaad aan het sparen voor de volgende keer, dan ga ik een triootje doen met Sonja en Nadja, dat wordt het triootje van m'n leven denk ik

Kortom: zowel SONJA als NADJA zijn het beste van het beste! En wat zijn ze goed geïntegreerd, die twee Marokkaansen, daar kunnen de hoofddoekjes nog een puntje aan zuigen!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Weerwolf
                                  .........en pijpen zonder condoom, tongzoenen tot je beurs bent en strelen en voelen alsof ze zwaar verliefd op je zijn. Illusie? Natuurlijk
                                  Sonja pijpen zonder condoom.............inderdaad jouw illusie. Stuur me per PM ff je echte naam, althans die waar je je mee voorstelt aan Sonja. Dan bel ik haar even, weten we meteen of je aan waandenkbeelden lijdt. Gewoon in het belang van jouw geestelijke gezondheid hoor..........................Ik heb het beste met je voor.

Commentaar

IK ben ook bij Sonja geweest,een leuke en vriendelijke dame.Ze maakte me al staand lekker gek en ook het pijpwerk van zeer goed kwaliteit.Ook lief was dat ze steeds vroeg of het lekker was.Toch vond ik de daad minder dan het voorgaande.Dat heb ik veel beter meegemaakt.Door haar vriendelijkheid ging toch tevreden huiswaarts.Maar een herhaling?ik denk het niet.

Commentaar

Re: De Pijp, Ruysdaelkade 141hs, Sonja (uitstekend)

Deze week deze kanjer weer eens bezocht, haar koppie, zo viel mij deze keer extra op, is toch echt heel mooi, lief en sexy. En uit het weerzien bleek ook dat ze als de klik er is heel geil en toeschietelijk is, de tongzoenstart was uitgebreid (doet ze heerlijk), het horizontale hoofdgerecht vurig en doelgericht en nadat ik was gekomen ging ik nog even door met vingeren wat haar zo te merken zeer opwond. Was dus weer helemaal super (zoals het altijd geweest is) maar dat is na alle voorgaande berichten een makkelijke en logische conclusie...gegroet, Sixty9er.

Commentaar

Na mijn bezoek aan haar nicht Nadja 2 weken geleden, heb ik Sonja dan gisteren bezocht. Kan niet anders zeggen dan dat het zeker zo goed was als met Nadja. Sonja is veel bezet en dat verbaasd me niet meer! Hoewel ze beiden zeer vriendelijk zijn, komt Sonja wat 'liever' over.
                                        Lijkt er zelf volop van te genieten, en dat nodigt uit om haar ook de volle aandacht te geven. En wat een fantastisch mooi koppie! Geheel aan mijn trekken gekomen stapte ik weer de regen in.

Vanzwol

Commentaar

In een woord een wereld dame, kom nu al een jaar of 3 bij haar maar ze gaat me nog steeds niet vervelen. Is beregoed, en doet alles met volle overtuiging