Wallen, Stoofsteeg 4 mid, Sylvia (Ned)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Wallen, Stoofsteeg 4 mid, Sylvia (Ned)

Wie weet waar Silvia is ???
    Zij was in de ramen links van het ingang urinoir, lecker meisje, blond oongeveer 30-33 jaaren, grote borsten en een beetje te groot kuntje

Amsterdam, Stoofsteeg of hoe het heten mag.
    Komend vanaf de nieuwe naar de oude vooraan links.
    bedoel ik Stoofsteeg. Rode nummer S1 1 komend van nieuwe naar oude voorburgwal eerste links. Daar waar des avonds de post ups staan.

Working hours, daytmes

Vraag me niet of er een recensie is!

Commentaar

Heb Silvia een tijdje geleden bezocht.

Achter het tweede raam in de Stoofsteeg (gezien vanaf de Oudezijds Voorburgwal) zat een dame van ca 35 jaar met lang blond haar. Dit blijkt Sylvia te zijn, volgens haar ook geen nickname. Voor het standaard bedrag van 50 euro P&N met diverse standjes. Ze begon met een body to body massage waarbij haar stevige C-cup borsten mijn lichaam tot gloeien brachten. Tweede op het menu stond het pijpen. Deed ze goed, maar niet met het gezicht naar mij toegekeerd. Daarna kwam Sylvia gehurkt boven me zitten en verrichte al het werk. Ze keek me af en toe met haar grote blauwe ogen vriendelijk aan. Vervolgens in doggy-style de vierde gang van het menu afgewerkt. Sylvia heeft een opvallend strak lichaam en ze is lekker lang. Met de spiegel direct naast het bed een feest om naar te kijken. Verder buitengewoon relaxed. Beetje amateuristisch was dat ze alleen maar een WC-rol had voor het schoonvegen van het een en ander. Nog even nagepraat, ze zit sinds een paar maanden in de Stoofsteeg en heeft nog nooit van hookers.nl gehoord. Na enig aandringen vond ze het goed dat ik een recensie over haar ging schrijven als ik maar niet vermeldde waar haar vorige stek was. Ze had inmiddels al heel wat details verteld omdat ik de dames altijd aan een "kruisverhoor" onderwerp. Verteld dat de policy van dit forum is om de privacy van de dames te respecteren, hetgeen haar gerust stelde.
      Kan terugkijken op een geslaagd bezoek

Commentaar

Ja, Silvia is erg leuk. Ik bezocht haar afgelopen zondag voor het eerst en het was meteen erg gezellig, vooral door haar vrolijke babbel met Nijmeegs accent. Ze heeft een lekker lijf en gaat goed tekeer als ze boven op zit, geen gedoe van \"ik houd het niet vol\". Mooie ogen ook en lekkere tepels. Een aanrader! :-*

Commentaar

Afgelopen week ook bij Sylvia geweest.Leuke vlotte meid.Pijpen en neuken waren voortreffelijk.Vooral de wijze waarop....Ze neemt echt de tijd voor je en ziet er erg sexy uit.Voorwaar een topper vind ik.Trouwens ze had dit keer wel een keukenrol staan! ;D ;D

Commentaar

Re: Wallen, Stoofsteeg 12, Silvia (8.0)

Al een poos niks gehoord over Sylvia, die blonde met de blauwe ogen.
            Maar in mijn optiek is ze er nog steeds, daar vooraan links in de Stoofsteeg, als je van de Voorburgwal komt.
            adres aangepast, het is nummer 1
            Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Re: Wallen, Stoofsteeg 1, Silvia (uitstekend)

Ze is er dus nog steeds moderator goodbar, zoals u misschien door mijn IM-bericht al vermoedde...

Een gezellige dame. Ze praat als brugman. Het houdt niet op. Door al dat geklets ben ik zelfs haar naam vergeten. Máár door een samenloop van omstandigheden weet ik nu wie ze is. Al had ik achteraf gewoon via de alfabetische volgorde.... enz. Het is haast te warm om een recensie te schrijven.

De seks is goed in dat piepkleine kamertje. Het pijpen doet ze niet onverdienstelijk en met haar hand(en) streelt ze mijn lichaam en kriebelt wat aan mijn zak.
              Het neuken geschiedde alleen in 'missionaris'. Tijdens het neuken draaiden haar ogen in de oogkassen. Waarschijnlijk gespeeld, maar toch... een keer wat anders.
              Ze voelde bovendien heerlijk aan. Nu eens een keer geen 'pot met mayonaise' waar je hem insteekt, maar gewoon een lekkere vagina.

Zeker de moeite waard. Er zullen geen stiltes vallen...

Commentaar

Re: Wallen, Stoofsteeg 1, Sylvia (uitstekend)

Ja, ze is inderdaad nog steeds aanwezig, en nog wel zeer duidelijk ook, want ze heeft tegenwoordig een naambordje. Dat was hetgene wat me opviel toen ik vandaag (Maandagmiddag) door de stoofsteeg liep. Ik ben niet naar binnen geweest, omdat ik eerst eens wilde zien of er op het forum al wat over haar geschreven was.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door goodbar
                  Sylvia is al enige tijd op nr 2 werkzaam, aan de andere kant van 1 , middelste raam ....
                  ja , daar werkt ze nog steeds - want wat is de Stoofsteeg zonder Sylvia ...

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door goodbar Bekijk bericht
                    Bovenstaande opmerkig is mij uit het hart gegrepen. Ik heb deze dame nog nooit bezocht, maar van haar goedlachse verschijning word ik toch altijd wel wat vrolijker.
                    No bullshit!

Commentaar

Re: Wallen, Stoofsteeg 2 mid, Sylvia (goed)

Het is er dan eindelijk van gekomen. Al jaren zag ik haar op verschillende lokaties in de Stoofsteeg, maar van een bezoek kwam het nooit, al bleef ze me altijd wel vriendelijk toelachen. Eenmaal boven op de kamer kleedden we ons uit na afwikkeling van het financiële gedeelte, en gingen we op bed. Ze is bepaald niet zwijgzaam, ze kletst er gezellig op los. We begonnen met een uitgebreid voorspel, waarna we overgingen op Frans (mc) met een Nijmeegs accent. Wie wil weten hoe dat klinkt... Vervolgens gingen we over op neuken, eerst cowgirl (wow!) en vervolgens de goeie ouwe missionaris. Klaarkomen lukte niet (zoals me wel vaker gebeurt bij een (voor mij) nieuw meisje), maar toen ze het met de hand afmaakte kwm het alsnog tot een intens hoogtepunt. Overigens heb ik het idee dat ze zelf erg van de seks geniet, zo niet dan is ze een geboren actrice. Herhalingsgevaar: reëel. NB: ze doet niet aan anaal.
                      No bullshit!

Commentaar

Re: Wallen, Stoofsteeg 2 mid, Sylvia (uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door goodbar Bekijk bericht
                        Alweer ruim een jaar voorbij, maar geen nieuw bericht over Sylvia...

Toch houden we haar draadje maar hier, want ze is er nog steeds.

Commentaar

Re: Wallen, Stoofsteeg 4 mid, Sylvia(uitstekend)

Afgelopen week ook bij Sylvia geweest.Leuke vlotte meid.Pijpen en neuken waren voortreffelijk.Vooral de wijze waarop....Ze neemt echt de tijd voor je en ziet er erg sexy uit.Voorwaar een topper vind ik.Trouwens ze had dit keer wel een keukenrol staan! Silvia is the BEST!!!

Commentaar

silvia is er nog steeds!een meid naar mijn hart,SHE IS STILL THE BEST OFF ALL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Commentaar

deze goed bekende kunnen we ook binnenhouden , mist overdag nooit op dit adres ...

Commentaar

Re: Wallen, Stoofsteeg 4 mid, Sylvia (Ned)(uitstekend)

meer dan de moeite waard

Commentaar

Re: Wallen, Stoofsteeg 4 mid, Sylvia (Ned)(uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door jwvr Bekijk bericht
                                  meer dan de moeite waard

Zijn de prijzen dan toch zo in verval op de Wallen: €25,- voor een 30 min

Commentaar

Re: Wallen, Stoofsteeg 4 mid, Sylvia (Ned)

Kom al meer als 10 Jaar bij Sylvia, leuke lieve vrouw! Hoop dat ze nog Lang werkt, sex is heerlijk met haar!
                                    Wat kan ze goed neuken... Heerlijk! Best of THE best!

Commentaar

Als vanouds een lekker moment gehad... Was zalig de seks met haar!

Commentaar

Sylvia een onmundig lekkere ding: Igor was er al eens vaker langs gelopen maar nooit naar binnen gegaan. Meestal laat ik de blondjes links liggen en val ik meer op de donkere lokken. Ze staat vaak in een lichtblauwe bikini, niet pontificaal voor het raam maar gedegen een pas naar achteren. Ze kijkt je lief aan met die grote blauwe ogen en zegt me altijd gedag als ik voorbij loopt. Ze is niet overdreven animerend en kloppend op haar raam maar ook niet ongeintreseer met de telefoon aan het spelen zoals de meeste DVPers tegenwoordig doen.

Ook vandaag liep ik haar eerst voorbij, maar bij de vijfde stap bedacht ik me en ging snel terug. Zonder te vragen wat het kost en wat ze er allemaal voor wilde doen ging ik bij haar naar binnen en daar heb ik geen seconde spijt van gehad . Vanaf het eerste moment klikte het tussen ons en ik voelde me direct thuis. Niet afstandelijk of moeilijk doen, gewoon gezellig even de tijd voor elkaar nemen zodat je weet met wie je de koffer in duikt.

Sylvia is denk ik achter in de 30, heeft een gladde huid en ziet er getraind uit, heeft heerlijke strakke volle borsten waar ik volop van kon genieten. De billen zijn heel iets voller en daar houd Igor wel van. Ze kijkt je met grote ogen aan en af en toe geeft ze je een dikke kus. Na even gedold en gelachen te hebben moest het er toch van komen. Condoom er om en gaan met die banaan. Ze pijpt lekker lang en diep maar tot de aanslag rede ze niet, daarvoor was de kleine Igor toch net iets te groot voor haar. Maar toen ze gehurkt boven op me ging zitten verdween hij helemaal in die gladde zachte spleet. Soepel ging ze op en neer en de tieten danste voor mijn ogen. Het was een genot om haar zo aan het werk te zien. Ze gaat lekker lang door, maar ook haar krachten zijn niet onuitputtend en Igor moest maar eens met zijn luie reet in beweging komen. Ze draaide zich met de weelderige billen naar achteren en voeg of ik het zo wilde doen. Uit de grap zei ik nog: wil je me de eerste keer al de rug toe keren. Nee, dat is voor de volgende keer, dan krijgt ze gelijk een “Ergaster massage” . Nu wil ik je in je ogen kijken om te zien wat jij er van vind .

Kortom een geweldige meid met een lekker lichaam waar je echt GFE mee kunt hebben . Wil graag lachen en plezier maken. Geeft goede seks en kijkt niet telkens op de klok. Herhalingen gevaar, voor mij zeker. Ik heb de agenda voor volgende week donderdag aan het einde van de middag al voor haar vrijgemaakt. Klein detail: ik ben vergeten te vragen of ze er dan wel is en het is niet bij mij om de hoek.

Weet iemand welke dagen ze werkt?

Groet, Igor

Commentaar

Dat was lang geleden dat ik een bezoek aan de Stoofsteeg had gebracht. Maar tot mijn verrassing zat Sylvia er nog. Ze herkende mij nog. Dat is altijd al een pluspunt. Ze nam uitgebreid de tijd. Lekker bijgekletst. Maar het voornaamste is natuurlijk de sex. Als vanouds. Lekker gepijpt (MC) en geneukt in het door mij gewenste standje. Ging tevreden weg.
                                          Kortom: voor herhaling vatbaar.
                                          Ook nog minpunten? Ja, wat een ellendige trap waar je op- en af moet.