Sylvia (Hong), Amsterdam - De Wallen, Sint Annendwarsstraat 1-1

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Sylvia (Hong), Amsterdam - De Wallen, Sint Annendwarsstraat 1-1

Ik heb Silvia al meer dan een maand geleden bezocht aan de Bethlemsteeg 1. Daar zag ik haar dit weekend weer staan. Aangezien ik toen een prettige ervaring heb gehad leek me een recensie op haar plaats. P was toen een beetje standaard en bij het N waren er meerdere standjes mogelijk. En dat zonder bij betaling dat vind ik toch altijd een pluspunt. Al begint het ook een beetje gwoon te worden, zolang ik er maar naar vraagt.

Re: Wallen, Bethlemsteeg 1, Silvia (goed)

Na lang aarzelen ben ik afgelopen vrijdag bij deze dame binnengestapt. Ik was op zoek naar IVA, maar dat duurde mij iets te lang.

Silvia is een aparte verschijning met een prachtig lijf. Haar gezicht, wat ouderwets uitterlijk, had mooier gekund maar er zijn er weinig die alles mee hebben en dan is het de vraag hoe je weer naar buiten stapt. Iets te kleine A-cupje borsten, maar dat maakte de service er niet minder om.

Silvia pijpt zacht, niet diep, maar neuken is een feest met haar. Verschillende standjes, niet haasten en vooral niet om meer geld vragen. Zoenen mag, hoewel licht kussend, terwijl je haar overal mag betasten.

Zij heeft een zacht karakter en laat zich gewillig nemen. Zij doet vreselijk haar best om je op je gemak te stellen en volgens mij geniet zij er ook van. Het lijkt er op alsof het gespeeld is, maar dat is echt niet zo. Lijkt mij het type dat met met respect behandeld (allemaal trouwens) moet worden. Aan dit soort dames geef ik rustig een tip van 20 Euro. Dik verdiend.

Ik zou graag meer resencies zien. Ik kom er zeker terug. Dat zal pas over een maand zijn want a.s. maandag geet zij voor een mand terug naar Hongarije.

Commentaar

Wallen, Bethlemsteeg 1, Silvia (uitstekend)

Afgelopen donderdag ben ik bij deze dame binnengestapt Hongaarse brunette die 26 jaar oud is.
      Afgesproken 50€ pijpen en neuken. Binnenkomst vroeg ze of ik update wilde half uur of uur enz.
      Het was een koude dag dus mocht ik mijn handen onder warme water houden.
      Na uitkleden zijn we in bed beland zij ging op haar knieën tussen me benen begon zachtjes te pijpen nam wel ruim te tijd voor!
      Terwijl ik overal aan mocht zitten lekker met haar tepels spelen enz.
      Neuken begon met zij boven op afgemaakt met haar favoriete stand (doggy).
      Wat een heerlijk billen heeft zij toch als ik zo aan haar denk heb er gelijk zin in . Zij doet heerlijk mee
      Silvia is een leuke meid (lief en aardig) met een prachtig lijf met kleine borsten (cup A) Tepels mogen er zijn en haar heerlijke billen.

Commentaar

Re: Wallen, Bethlemsteeg 1, Silvia (uitstekend)

Gisteren nogmaals bij Silvia geweest het was weer geweldig
        Heel warme ontvangs
        Je mag echt overal aanzitten (voelen lekker strak nog) bij meeste vrouwen is dat niet echt mogelijk!
        Als ze je eenmaal ken dan mag veel meer haha
        Prima ervaring met haar

Commentaar

Vanmorgen om 11:00 uur bij Silvia geweest. Had 45 euro op zak. Lekker P+N&intiem gehad. Was een leuke eerste ervaring met haar. Aardige meid. Ze kreunt vet grappig mee en heeft een grappig lachje(je hoort dat ze rookt). Ik zag haar naar der werk toelopen. Buiten heeft ze een redelijk oud koppie, maar achter het raam lijkt ze ineens een stuk jonger koppie te hebben, kan je zien wat zo'n rood lampje wel niet doet. Wat ik trouwens wel relax vind isdat je alsklant het initiatief magnemen en lekker je gang mag gaan. Ze klaagde wel dat het erg rustig is in januari met bezoekers.

Commentaar

Afgelopen week nogmaals bij Silvia naar binnen gewipt. IVA was immers langdurig bezet.

Wat een geweldige ervaring wederom. Dame is een aparte verschijning, maar doe zo haar best dat je er weer terug wilt komen.

Heerlijk, vooral Doggy was prima met name hoe zij als een slang mee beweegt.
            De kunst van het pijpen heeft zij als een paplepel ingegoten gekregen.

Daarnaast mag je heerlijk overal aanzitten.

Wel jammer van de a-cupjes. Als er een een upgrade nodig heeft dan gun ik het Silvia.

De dame is zeker een bezoekje waard. (Medewandelaars)

J-Los

Commentaar

Afgelopen week voor de eerste keer bij Silvia geweest. Dit na aanleiding van de positieve berichten op dit forum over haar. Tis toch altijd weer even afwachten bij een nieuw meisje. Silvia heeft een slank figuurtje en erg lekkere billen. Welliswaar bescheiden cupje A maar wel met stevige harde tepels! Tis net of ze altijd aant werk is want ze is er bijna altijd! De seks was lekker ontspannen en geil. Na het uitkleden begon ze mij van boven tot onder te strelen, terwijl ze dat deed zoog en likte ik haar inmiddels hard geworden tepels Zo te zien genoot ze er ook van want ze kreunde lekker mee. Intussen was tie op volle oorlogssterkte
              Gelukkig begon ze al snel een heerlijke pijpbeurt. Dit deed ze heel relaxed met lange diepe halen in haar natte mondje terwijl ze met vingers tussen mn benen masseerde.. From behind zei ik en ze knielde al voor me met haar lekkere kontje ver naar achteren zodat ik mn inmiddels keiharde pik er diep in kon schuiven. Tijdens het neuken masseerde ik haar hele lijf vooral billen en haar slanke taille, kan je vertellen dat dit er geil uitzag mn pik die erin en uit ging in die geile kut
              Vervolgens ging Silvia op haar rug om het af te maken. De beentjes gingen hoog in de lucht zodat ik diep in haar kon penetreren. Afwisseld op haar gelegen en dan weer kijken hoe mn pik in haar ging. Al snel kwam ik schokkend klaar in Sylvia Erg vriendelijk dame en is zeker voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Quaero Bekijk bericht
                Als ze je eenmaal ken dan mag veel meer haha
                Prima ervaring met haar
                Ik heb Silvia inmiddels ook meerdere keren bezocht. Vorige week maandag voor het laatst. Silvia is een hele lieve meid die er volgens mij 100% voor gaat als je haar vertrouwen weet te winnen. Niks meer van haasten of kleren aan houden. Zij gaat er dan ook van genieten. Zonder aarzeling waar voor je geld.

Ik ben wel benieuwd naar de ervaring van Quaero, die stelt dat je veel meer mag als zij je binnen een week voor de tweede keer op bezoeker mag verwelkomen.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door J-Los Bekijk bericht
                  Ik heb Silvia inmiddels ook meerdere keren bezocht. Vorige week maandag voor het laatst. Silvia is een hele lieve meid die er volgens mij 100% voor gaat als je haar vertrouwen weet te winnen. Niks meer van haasten of kleren aan houden. Zij gaat er dan ook van genieten. Zonder aarzeling waar voor je geld.

Ik ben wel benieuwd naar de ervaring van Quaero, die stelt dat je veel meer mag als zij je binnen een week voor de tweede keer op bezoeker mag verwelkomen.

Als ze je eenmaal mag dan mag je met haar zoenen, vingeren enz enz.
                  Het is mijn ervaring met haar ik weet niet of ze met iedereen zo contact hebt.
                  Het is weer een tijdje geleden dat ik haar heb bezocht, haar heerlijke billen zal ik binnenkort maar eens lekker tegen aan stoten

Commentaar

Wallen, Bethlemsteeg 1, Silvia (uitstekend)

Gisteren middag nogmaals eens bij Silvia geweest, het was weer een fijne tijd
                    Ter info: Zij gaat een maand op vacantie in augustus!

Commentaar

Silvia Is Terug !

Vanmiddag was ik weer eens bij silvia, zij was net 4 dagen vertelde ze.
                      Wat een ontvang zeg ik heb het geweten dat ze terug is hahaha.
                      Na heftig voorspel was ik zo geil geworden en zij zo nat dat we bijna pijp sessie wou overslaan haha toch maar lekker laten pijpen .
                      Na paar standjes zei kleine Quaero het is tijd om te gaan!

Commentaar

Re: Wallen, Bethlemsteeg 1, Silvia (Hong) (uitstekend)

Ik heb Silvia afgelopen week twee keer bezocht.

Zij heeft heerlijk de tijd voor mij genomen en in alle eerlijkheid moet ik bekennen dat ik steeds weer naar dit adresje neig.

Heerlijk pijpen, iets te zacht, maar zij weet met haar tong de juiste snaren te raken waardoor het een genot is om door haar gepijpt te worden.

Daarne meerdere standjes, waarbij zij ongeremd het voortouw neemt.

Bij Silvia kan je geen buil vallen en zal je voldaan vertrekken.

J-los

Commentaar

Silvia weer es bezocht en het was net als vanouds, lekkere goed seks
                          Ze kende me nog van vorige keer en dat is toch uniek te noemen met zoveel klanten. Bij Sylvia mag veel! Begonnen met strelen, likken en masseren van haar mooie lijfje, billen en haar opgezwollen tepeltjes. Hierna een grandioze pijpbeurt waar ze subtiel haar tongetje langs mijn eikel liet glijden Lekker van achteren in haar kutje gepompt met een schittert uitzicht op haar mooie billen. Ze bepaalde voor een groot deel het ritme wat snel en hard was. Snel nog even gewisseld met Sylvia onderop. Na het hardere neukwerk heerlijk klaar gekomen in deze lekkere vriendelijke meid! Toch wel 1 van de betere ervaringen op de wallen!

Commentaar

Silvia weer eens niet kunnen weerstaan, was eigenlijk op zoek naar een nieuw meisje maar bij de gedachte dat bij haar de seks altijd goed is toch weer gezwicht voor deze leuke en vriendelijke Hongaarse met kleine tietjes en lekkere ronde billen
                            Felle mooie ogen heeft ze trouwens waarmee ze je geil aankijkt tijdens het neuken!
                            Lijfje overal gestreeld weliswaar met focus op die lekkere kont. Pijpen doet ze vol overgave en diep. Tegelijkertijd speelt ze met haar vingers lichtjes met de anus en vraagt of ik het wel lekker vind, wat dacht je Sylvia? Snel vanachter derin en neuken maar, ze kreunt goed mee als ik haar tepeltjes streel. Hard beuken kan ze goed hebben, geen handje te bespeuren. Afgemaakt in de mish met de beentjes wijd open en in ieder hand een klein tietje Ik voel me bijna schuldig want ik ben haar wel erg hard aan het neuken Heftig klaarkomen was onvermijdelijk. Sylvia is een toppertje!

Commentaar

Dame met een super-derriere! Bij binnenkomst hurkte ze en gaf me een aangename fellatio-beurtje. verder verschillende standjes gedaan, van lekker rustig tot een hoge tempo. Leuke meid die zekers wel geil is en dat graag hoort. misschien wel de lekkerste hiney in de bizzz

Commentaar

Ik heb me vanmiddag eens laten verwennen door Silvia. Pijpen was wat aan de zachte kant, maar niet gehaast, dus het werkte uiteindelijk wel. Bij de missionaris verslapte ie nogal snel ( ik kan het hele gedoe en het werk erbij niet meer zo waarderen, maar ik ben dan ook erg verwend door mijn vorige vriendin, die geen probleem had met een deep throat face fuck ), en vervolgens heeft ze me heerlijk klaargepijpt. 25 Euri fooi gegeven, had ze zeker verdiend.............

Commentaar

Collega,

Enig idee waar onze Silvia nu huisvest?

Heb haar al een paar dagen niet gezien.

Dank

J-los

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door J-Los Bekijk bericht
                                    Collega,

Enig idee waar onze Silvia nu huisvest?

Heb haar al een paar dagen niet gezien.

Dank

J-los
                                    Gister nog gezien op deze kamer.

Ibook

Commentaar

Silvia staat er nog steeds en ik kan maar niet genoeg krijgen van die geweldige bil van haar. Pijpt lekker en rustig. Verschillende standjes en een hoge tempo maken n bezoek aan deze dame elke keer n prettige ervaring.

Commentaar

I confused Silvia/Sylvia with another girl who is known to be Ani, same place but not same girl of course.

Silvia is hungarian, working time from 11 am to 18pm. Fantastic round ass, soft legs, wears black tights with boots or heels, a black bra, little A cup with very sensitive and cute nipples, some people find them too small, but for me it's quite perfect. She's here for several years now. I've seen her in my previous trips, she always does wink for clients. She's in the first room, when arriving from Sexy Land sex shop. It's also the first room on the left or last on right in Bethleemsteeg narrow alley. She's got 32 years, always has her hair tied, not in ponytail and wears Versace perfume (I asked and saw the bottle). She's incredibly sexy and very warm. She's more than that. She likes what she's doing and can be soft or wild, depending the level of confidence you offering her, and the response she can gives you to make understand she want to fuck. The fuck itself can be very epic from the moment she's ready, hot inside and outside and starts her thing. Things can go very far. She let you kiss her in the neck, the face, even the mouth if she's in good mood with you. She allows dirty talk (received and given). You can take her face in your head, speak to her with wild kinky words. She can explodes and leave your breath away. She washes her pussy, her mouth, then I do the same with my cock and hands, apply some soap. We look each other, smiling. I gently caress her left arm and squeeze her ass. She stood in the bed and ask me to come.

So we started with a nice, gentle preliminary. We took time to touch ourselves, standing together, caressing our belly, sex, arms, shoulders, a nice massage to get horny in the same tme. We loved that. She started to suck with a very nice and long CBJ. First, she caressed by balls, and the perinum. Exquisite feeling. I was so well and relaxed, she asked me If i was ok with her sweet hungarian accent and her voice that betrayed the fact she smokes (which is not a problem for me at all). She licked sides of my cock with a constant eye-contact, her eyes wide opened, begging for more cock to get back in her mouth while I was playing with her, in purpose to suck. So we played like lovers who knew each other for a long time. She put the cock inside and got it deep. I was surprised and had a little spasm of excitement. She did it three times in a row.

She continued by licking the top, going up and down, at one moment I started to do some mouthfuck and she asked for more. In my head I wanted so much to eat her pussy. Her sweet, wet, delicate pussy. After 6-7 minutes with rotative movements of her nice tongue, we changed position, not without kissing each other necks and smell our respective perfume for a little while, for the doggy. A masterpiece her ass. She likes this position so much. She put my cock inside without any lub. She was already warm and the penetration was deep, slow and then faster we accelerate again and again. She looked herself in the mirror, bit her lips in a very sexy way, telling me she wanted to be fuck harder and harder. Amazing. We did in missionnary. We kissed again, I licked her tits, and then, spontaneously she grabbed my hands and started to suck one of my fingers. " Do you like it ? " I asked "Yes, baby i Like it, I like your tongue in my nipple, and I like your cock" she said. We did in doggy again and I exploded, with a loud thank you in her ear, "You're welcome baby" she added nicely.

So then, I said to her that is now her time. I didn't thought she will be so sensitive with her clit and her tit nipples. I ask her to lie in the most relaxed position, to keep her eye peeled. I sucked her toes, and she had shivers. I told her "Well, you know, you are all day long standing in your window, so I think you deserve some time for you, and for a foot massage and sucking". "That's right she said, You're s gentle, baby". I fingered, licked, sucked to let her know I adore that with her. She was always responding with long moanings. Ten minutes after, while the time was almost over, she asked me If I wanted to fuck again. " Well, I think that my time is probably over now, isn't it ?" "You can have something more, we didn't have 45 minutes yet". So I said right, and she put a new condom and started to suck me again. Very good blowjob with some slurp, not so much. I sucked her again, this pussy was so wet I could also touch, insert two fingers, lick her arsehole.

I came a second time, I've done an extraball which was something i never did before not a such a short period after the first cumshot at least. The time was close to one hour and ten minutes then. She didn't noticed it to me, she was completely in her thing. And me too. Silvia was so hot, so friendly, so GFE, she kissed me in my back, caressed me, and I told her I will finish licking her tasty lips. I rubbed her clit and she said at one point while she squeezed her tits, it was too much with shivers all along her body. She said thanks for this fuck, and I did the same. She told me then she was here for some months/years again, has her very personal point of view about life in Budapest in these days where everything seem to be stroked by the fact prices have known a drastically increase. Life was cheaper in Hungarian for sure before her country reached other Eastern European satellites countries in the European Community. She took her clothes and get dressed in front of me. I made compliments about her tastes, she looked me with her kinky eyes, full of desires, the kind that promise mischief.

Commentaar

So I decided after a good session to visit Silvia again. Around 12.00 while she was standing in her room, she opened when she saw me : "Hello darling, are you coming today ?". I said I was about to do it, but first I had to have a lunch. "It's ok, come soon, I'll be waiting for you". "I will, I promess" I let her know. So, one hour and half later I was coming back, and she smiled more than ever. "Oh, you kept your promise ?!". "I have one word Silvia".
                                          She was very warm, took my coat and told me to relax. I asked if we could make the same thing that the day before. "Of course we can baby" she said, with a light kiss on my lips. The gloss hit my upper lip. Sweet. I looked her eyes, they also wanted to fuck. After she washed her pussy in the sink and myself my cock and hands, she let me caress her body. I asked her if she liked me :"Yes I like you boy, I like when you lick my pussy and fuck me". We embraced ourselves and lied down in the bed. I asked her to tease me, so she touched herself, her nipples and her clit. She was hot and so sexy, all naked, hair half untied. I grabbed her full ass in my hand start to lick her asshole. She moaned.

A very sensitive CBJ followed, I was looking straight to her eyes, full of envy. I told her she likes to suck, she said she did, she did like suck my cock, licking and spiting on it. I said, i'd like to come fast to have all the time I needed to eat her pussy. With this way of fucking, I could not stress and can take care of her easier. She started the cowgirl position. The deepest I had with Max's one which means something. After five minutes we changed for doggy. She was wild, asking always for more. Deep, slow, fast, everything pleased her and she let me know that. I caressed her clit while I fucked her in this position and then I told her that I wanted her to fuck me good. So we did cowgirl and then I had her leg in my shoulder so her ass and her tit were fully grabbed while I had my legs crossed. Soon I came, and then I sucked her pussy lips and clit for a good ten minutes work with my tongue and saliva. I felt and smelled her perfume, and her vagina moist with fluids.

We ended with a lot of caresses, talking to each other in a good and confident ambiance. She asked me if I will be back the next day and how long I will stay to summarize. I told her I was about to visit her at least once before leaving the city. And I will have a present for her.

It was decided one day earlier. Sylvia offered me one hour and said she wanted to do it again for one hour and plus. Same price. She's not a clock watcher at all. She wore the same perfume. I said "It's a refined perfume for a refined girl, it's fits you so well" "Thank you lovely boy". After a brief washing, we were all together in the bed, all naked, embracing ourselves. We first make love and then fucked. This time she slipped a finger behind balls, perinea area, touching lightly my anus. A warm feeling that almost make me cum. She asked if I was ok "Yes I am, it's just that is too good and I was close to come when you did that". This time I was more horny that the two previous ones. I completely let myself going and she adored that.

"Do you want me to suck you, deep, wet and slowly ?" she thrown me looking in my eyes. What else than a big yes could I have answered. So she did, get the condom with her mouth and gently put it on my cock. Five minutes of various pipes, long licking on the top, tongue turning around, soft lip pressure, touching balls with her hand. It took o long time before I said stop to fuck her in doggy. She likes as much as I like this position and said not to hesitate to go deep and hard. That exactly what I did, spanking her ass (which is something she tell she likes) first with softly and then with more consistance and repeating hits. As I read the forum, I remember the prone bone position. So I proposed this one to Silvia, and she said no problem, it make her more wet than ever actually. She took five minutes after my hand to get fucked in cowgirl. That's a more common position, but what a feeling inside her wet and warm pussy. She did movement like she was empaled deeper and deeper in me. We fuked like this until I said that I will not cumming, but in my head it was ok, even if she was logically surprised "Oh really darling, you won't ?". Actually I've seen that German Kim was there and I wanted this particular afternoon to have two sessions the other after the first one. So in order not throw ice in our session, I told her I wanted to finish licking her. She did some handjob while I was playing with her tits and pussy. The fourty five minutes session was about to get over. She did a lot of moanings while I was sucking her nipples and licking her swollen clit. I could see her in the mirror right in front of her bed. When he is doggy she adores to see her like that and speak to you in order to make you understand she's kinky.

As soon as I finished to lick, we get washed on the sink, get dressed and I gave her present. I insisted in the fact she should open it only two days after for Christmas Eve. "I will do it, thank you so much baby". I opened the door, she kissed three times. I said that I will see her a last time before leaving "You're always welcome here darling" was the last sentence I've head before I caught the cold outside with my parka and a sweet souvenir of her pussy in mind