Sammy (Nl/ Chin), Amsterdam - De Wallen, Stoofsteeg 6-3

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Sammy (Nl/ Chin), Amsterdam - De Wallen, Stoofsteeg 6-3

Vanmiddag een (voor mij) nieuwe chinese dame bezocht in de Stoofsteeg, tweede raam links vanaf OVA. Ik weet niet of dit 1-rechts moet zijn of 1-2.

Anyway, ze is een slanke, kleine chinese (in NL geboren overigens, dus ze spreekt goed nederlands) die er jong uitziet in oranje bikini. Dat ze hierdoor populair is, is te merken. Twee ging er mij iemand voor die ook direct bij haar binnenstapte (gordijn was nog geen halve minuut open). Bij de derde keer had ik precies hetzelfde gedaan.

Afgesproken voor 50,- P&N. Eenmaal binnen (kamer is erg klein overigens) komt ze nogal verlegen over en daardoor was ze ook een stille type denk ik (dus niet arrogant of zo). Even kort praatje gemaakt en terwijl we in het engels begonnen kwam ik erachter dat ze van chinese afkomst is en hier in NL geboren is. Eenmaal op bed begon ze rustig te strelen totdat jongeheer hard werd voordat de condoom er overheen ging. Dat vind ik altijd prettiger dan meteen de condoom erop. Pijpen was wel OK, maar niet erg lang. Tijdens het pijpen zat ze naast mij met haar rug naar mijn gezicht toe en gespreide benen. Dus ik kon goed met haar stevige A-cups spelen (doet me denken aan Jennifer die in de Dolleb stond) en zachtjes haar poesjes mocht strelen, dit vond ze geen probleem. Ik kon daar wat minder makkelijk bij omdat mijn arm maar net lang genoeg is, dus van echt vingeren was niet echt sprake. Toen over op neuken en voor het eerst kon ik pas goed zien dat ze een mooie geschoren kutje had. In begin voelde ze niet heel strak aan, komt denk ik door de glijmiddel. Maar gaandeweg werd dat een stuk beter. Ik ging vrij lang door met neuken, maar voor haar geen probleem en geen gezeur over tijd of zo. Ondertussen kreunde ze zachtjes mee totdat ik lekker klaarkwam.

Dus helemaal niet slecht voor een eerste keer. Ik hoop dat ze wat losser komt bij een herhalingsbezoek (wat mij betreft zeker de moeite waard), dan zal ik ook vragen of zoenen en beffen tot de mogelijkheden behoren.

als je met OVA de Voorburgwal bedoelt (OZV) dan was je op nr 1 , als je met OVA de Achterburgwal bedoelt (OZA) dan was je op nr 10 .... waar meestal Lucy is te vinden (Chinees) ....

Re: Wallen, Stoofsteeg 1 rts, Sammy (goed)

Het moet inderdaad Voorburgwal zijn (kant vanuit de Bijenkorf) en dus nummer 1 (en niet 10). En het is niet Lucy, want ik ken haar namelijk ook. Sammy is een stuk slanker dan Lucy en ziet er veel jonger uit.

Commentaar

Re: Wallen, Stoofsteeg 1 rts, Sammy (goed)

Sammy heeft niet echt een vaste kamer, had haar een keer bezocht in de Sint Annendwarsstraat (26-2 uit mijn hoofd, kamer waar de nederlandse Linda de laatste tijd staat).

De afgelopen paar weken had ik Sammy regelmatig weer in de Stoofsteeg gezien, op nummer 6 (portiek) waar Mon altijd stond/staat (weet niet of ze nog werkt). Dat is de kamer helemaal rechts gezien vanaf de sexshop. Misschien krijgt ze alsnog een vaste stekkie.

Commentaar

Re: Wallen, Stoofsteeg 6 rts, Sammy (goed)

Oorspronkelijk geplaatst door Hitomi
        Op basis van de berichten ben ik zowel gisteren als vandaag langs de Stoofsteeg geweest. Op 3 rts trof ik beide dagen de Chinese Sammy aan (meestal in oranje bikini) en dus niet de Thaise Teab. Qua postuur lijken ze wel op elkaar (Sammy is iets kleiner/slanker), dus misschien is hierdoor wat verwarring ontstaan. Ik heb eerder een recensie over haar geschreven, maar waarschijnlijk is die het archief ingegaan.
        Dank je wel .... zo keren de schaapjes weer terug ....
        Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Re: Wallen, Stoofsteeg 3 rts, Sammy (goed)

Gisteren bij deze Sammy geweest. Klein erg slank chinees meisje. Moeilijk te schatten wat haar leeftijd is maar ziet er wel erg jong uit. Sammy is een beetje verlegen en zegt niet veel maar weet toevallig wel precies wat een man lekker vindt Sammy kleedde zich helemaal uit voor mij en toen zag ik haar mooie lijf, lekker strak en superslank maar toch wel vrouwelijke vormen.
          Ze zat op bed en ik begon haar kleine tietjes te strelen en zoog haar tepeltjes lekker stijf, dit duurde wel een paar minuten want die kleine tieten waren wel zo lekker! In de tussentijd streelde ik haar mooie strakke lijf. Pijpen deed ze erg goed en ik ramde mn pik lekker hard in dat chinese mondje Ze is erg gewillig en je kan veel met haar doen. Toen werd het tijd voor neuken en ik zette haar op haar knieen en deed haar kontje naar achteren zodat ik er lekker diep in kon rammen in haar nauwe kutje.. Tijdens het neuken had ik een mooi uitzicht op haar billetjes en masseerde haar tieten.. Lekker geil!
          Afgemaakt in missionaris afwisselend op haar liggend en al kijkend hoe mn pik in haar kutje ging. Het duurde niet lang meer tot ik klaar kwam.. Gewillige leuke meid die niet kijkt op de klok.

Commentaar

Re: Wallen, Stoofsteeg 3 rts, Sammy (uitstekend)

Na mijn overwegend slechte ervaringen met de Hongaarse dames in de Molensteeg, ben ik maar bij Sammy binnengestapt en eindelijk weer eens een goede ervaring op de wallen.
            Sammy is klein, lief geen klok kijkster.
            Voor 50 euri lekker langzaam gepijpt en in 69 positie waan je je in paradijs, een zalig, fris, zoet, aziatisch poesje roawrrrr
            Likkielakkie was verliefd
            Na een kleine 10 min in 69 ben ik overgegaan in doggy en wat een heerlijk uitzicht, ze heeft zo'n lekker klein perfect kontje, kleine likkelakkie werd te opgewonden en kwam na 3 minuten van dit uitzicht genoten te hebben heerlijkkkkkkk klaar.
            Sammy is lief, ietwat ingetogen en verlegen, maar doet wat ze beloofd, ze zal me zeker vaker terugzien

Commentaar

@likkielakkie
              Heeft Sammie beffen (69) zelf aangeboden? Dat ga ik de volgende keer ook maar eens doen dan

Een paar weken terug ben ik zelf ook weer eens bij Sammy binnengestapt. Ze lijkt nu een vaste kamer te hebben gevonden op nummer 8 rechts (direct naast de portiek) en nog steeds met een oranje bikini setje.

Ze pijpt in ieder geval beter dan mijn bezoek daarvoor (wat alweer een tijdje geleden is) en alles gaat nog steeds rustig en zonder enige haast. Meerdere standjes is geen enkel probleem voor Sammy. Ze lijkt het nu wel drukker te hebben dan toen ik haar voor het eerst kende.

Commentaar

Oops hitomi, het is al 1 maand terug, ik zal het wel gevraagd hebben
                De meeste dvp's bieden het niet spontaan aan ik was overigens 1 en 2 januari nog op zoek naar Sammy, blij te horen dat ze weer terug is.

Commentaar

Nu in het singelgebied mijn favoriete thai, Nit, definitief gestopt lijkt te zijn, ben ik maar weer eens naar de wallen gegaan. In de Stoofsteeg stond een leuke kleine aziatische en ik ben daar binnengestapt. Toen ze vertelde dat ze Sammy heette, herinnerde ik me die naam op dit forum te hebben gelezen.

Het was een prima ervaring. Ze heeft me op mijn verzoek alleen gepijpt en dat was erg lekker, geen haastwerk, ze laat je echt genieten.

Sammy is in Nederland geboren en op het eerste gezicht erg verlegen. Maar wanneer je oprecht belangstelling in haar toont, dan komt ze wat los. Ze is heel erg lief en geduldig. Ik ga haar op zeker nog meerdere keren bezoeken. Ze vertelde dat zaterdag haar vaste vrije dag is en heel soms neemt ze doordeweeks ook nog weleens een dagje vrij. Ze werkt alleen overdag.
                  Tips voor asiatisch schoon omgeving Amsterdam altijd welkom !!

Commentaar

Laatst weer es bij kleine slanke Sammy geweest. Was trouwens niet de eerste keer, ben nl gek op chinees Sammy had ik al een tijdje niet gezien en tot mijn vreugde stond ze daar op Stoofsteeg 8 rechts. Lijkt haar vaste kamertje te worden. Kijkt altijd beetje verlegen en praat gewoon nederlands, echt zeldzaam dus.. Bij deze kleine meid stond tie al recht omhoog zonder dat ze me ook al had aangeraakt, das ook zeldzaam afijn vakkundig liet ze haar tongetje langs die paal glijden. Die er soms wel erg diep in ging.. Tepeltjes afgelikt natuurlijk, mmm.. Echt lang gespeeld met die kleine witte tietjes, geen probleem voor gewillige Sammy. Kloddertje vet derop, snel op haar knietjes en de paal er hard ingeramd zodat dit nauwe strakke kutje helemaal tot de nok gevuld was met pik.. Had een lekker uitzicht op die mooie billen en haar waanzinnig strakke lijfje. Ik greep dat witte lijfje goed vast en trok haar met lange diepe halen over mn pik op en neer Zoiets geils doe je toch alleen maar met zo'n klein licht meiske zonder armpijn er aan over te houden Toen voorover buigen en weer die kleine tietjes masseren, wat zijn die toch lekker! Afgemaakt in de mish met de beentjes in de lucht.. Geen handje ertussen ondanks het keiharde beuken tussen de beentjes, Lekker je gang gaan, thats my girl
                    Een zalig klaarkomen was onvermijdelijk

adres van de kleine meid aangepast ....

Commentaar

Re: Wallen, Stoofsteeg 8 rts, Sammy (uitstekend)

Ben ook een trouwe bezoeker van Sammy ze is inderdaad een lief en op het eerste oog verlegen meisje maar als je vaker met der babbelt valt het wel mee. Ze laat je lekker je gang gaan echt een meisje dat jou je de tijd gunt om een leuke tijd te hebben kom graag bij haar. Jammer dat ik niet meer in amsterdam woon maar soms ben ik er wel en savonds neem ik Lucy of een indonesisch meisje op het spui ook een aanrader super geil ding ook laat zich beffen en ontzetten geile kop. Maar goed Lucy weten we al als "Chinese lovers" weten we wat we eraan hebben. Sammy is echt een goed meisje dat gewillig is en in de middag kom ik daar ook graag!!!

Commentaar

Vanmiddag bij Sammy op bezoek geweest. Lekker, zo'n slang lijf en fijn die tepels die als tampasta-dopjes op haar borstjes zitten. Ze kwam lekker op mij en neukte flink mee - het blijft een geweldige meid!

Commentaar

Er was wat trammelant in de Stoofsteeg vanmiddag rond nummer 8 (agenten erbij) en het tafereeltje trok wat toeschouwers. Ik bekeek even de drie dames achter de ramen en zag ineens dat een ervan een aziatisch meisje was. Dat moest dus het meisje zijn waar ik al maandenlang op zoek was, na er op deze plek over te hebben gelezen. En ja, er hing ook een knuffel bij het raam. Niet langer gedraald dus.
                          Sammy spreekt gewoon Nederlands (was dat inmiddels vergeten), daar kwam ik pas na een tiental minuten achter. Wat een lieverd om mee samen te zijn. Beetje gereserveerd nog (eerste keer, dus logisch). Ze heeft minuscule borstjes, kleine lieve ronde billetjes en een huid zo zacht als satijn. Geen gezeur over wat wel en niet mag, geen bijbetalen (mensen die daar aan toegeven zijn niet goed wijs en verpesten het voor de rest, want zo ban je dat soort onzin nooit uit) en onze sessie met veel geknuffel (Sammy heeft niet alleen een knuffeldier, maar is er ook een) duurde langer dan het half uur dat ik geboekt had.
                          Ze was de afgelopen maanden enige tijd weg wegens vakantie en verhuizing, begreep ik. Maar nu ze weer terug ik hoop ik dat ik haar vaker tegen zal komen. Ze staat definitief op mijn lijst met favorieten.

Commentaar

Re: Wallen, Stoofsteeg 9 rts, Sammy (uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door fugitive
                            dag heren,

ik ben deze week al meerdere keren door de stoofsteeg heengelopen maar ben Sammy helaas nog niet tegengekomen, weet iemand misschien of zij nog wel op nr8 zit? of is ze met vakantie misschien..

grtjes Fugitive
                            Sammy is verhuisd naar de overkant: Stoofsteeg 9 rts.
                            Daar zag en sprak ik haar vanmiddag even.

Commentaar

Vrijdag weer na lange tijd naar de hoofdstad afgereisd, omdat ik het idee had dat, mochten de dames op mijn de dag ervoor samengesteld lijstje (zonder dat waag ik me niet meer aan onbekende avonturen) niet aanwezig zijn, ook Sammy wel beschikbaar zou zijn.
                              Het zou mijn vierde bezoek aan dit lieve meisje worden. Hoewel ik een borstenliefhebber ben (B-cup bij voorkeur), heeft het me nog nooit gestoord dat Sammy slechts met een A-tje bedeeld is. Ze is uitermate meegaand, kleren zijn in no time uit en je mag heerlijk alles aanraken. Haar heerlijke tengere lijf is een sensatie, van haar mooie ronde billen (zucht...) tot aan haar voetzolen, alles is even zacht. Onze sessies van een half uur lopen altijd uit, ik eindig altijd met een zachte massage en dat is aan knuffeldier Sammy welbesteed, want ze geniet zo dat ze alle tijd vergeet. Na ruim veertig minuten nam ik afscheid van dit kleine ding. Toekomstige bezoekers: wees zuinig op Sammy, ze is een van de pareltjes voor de fijnproevers.

Commentaar

wie kent deze aziatische schone?

Vandaag ''zondag middag'' ff langs gewipt!
                                Alles was lekker en oke,maar ben haar naam vergeten.
                                Ze had een tattoo in haar zij.

Chinees/thai uiterlijk lekker klein met dito tieten.
                                Het zijn allemaal schatjes

Commentaar

Zo,
                                  NA het nodige huiswerk vooraf ben ik vanmiddag volgens mij bij deze dame beland.
                                  In de Oudekennissteeg vond ik niet de dame die ik wilde bezoeken, alles donker.
                                  Bij het binnenlopen van la vie en rose op het middendeel links trof ik een blonde dame die zo leek weggerend te zijn uit "silicon valley" ...mijn lieve hemel wat had zij er een paar borsten aan staan zeg, oefff.
                                  Ook in la vie en rose het kamerdeurtje op slot van de dame waar ik weleens kennis mee wilde maken. Het deurtje bleef langdurig dicht, de dame in kwestie had het druk.

Toen maar naar het stoofsteegje gestoven.
                                  Hier stond deze leukerd uitnodigend te lonken en me naar binnen te wenken.
                                  Even gevraagd wat zij vroeg en wat ik daarvoor in return kreeg, klonk goed dus naar binnen.
                                  Meteen al bij de deur gezellig kletsen en begon ze zich tegen me op te vrijen.
                                  Doorgelopen naar het kamertje en daar hielp ze me te ontkleden...plagerige likjes over mijn tepels en soms zacht bijtend.
                                  Op bed beland waarbij zij slapdoela al snel op oorlogsterkte hielp.De combi van haar handjes, het gefriemel aan mijn ballen en de geile blik in haar ogen deden zijn werk.
                                  Toen met de mond het condoom aanbrengen....heerlijk om te zien, nog lekkerder om te voelen.
                                  Pijpwerk was goed van deze dame, met gevoel en op een (voor mij) geile manier.
                                  Ze had er zelf wel zin in want ze sprong na korte tijd zelf op mijn paal (reverse c.g.)
                                  en leit het zich allemaal welgevallen.
                                  Zwoel achterom kijkend moedigde ze me nog wat aan.
                                  Er was totaal geen haast en op een gegeven ogenblik vroeg ze zelf om "doggystyle".
                                  Op handjes en knietjes leunend ontving ze me.
                                  Haar gekreun en gilletjes gaven me de indruk dat ze er zelf ook van genoot.
                                  Uiteindelijk voor de eindsprint gegaan in missio.
                                  Ze werkte daarbij goed mee en spoorde me nog eens extra aan, 1 hand van haar op mijn billen.....geen houden meer aan en maar goed dat het rubbertje zo sterk is.....
                                  Zoenen doet ze niet, wel kwamen de monden akelig dicht bij elkaar......
                                  Op deze regenachtige dag zag ik vandaag het licht bij deze dame.....
                                  Echt een leukerd, lief en ze maakt het ruimschoots absoluut naar de zin.
                                  herhalingsgevaar? reken maar !!!

Overigens stond er aan de overkant van haar in het middelste van de 3 ramen ook een leuk klein tenger dametje te stralen, weet iemand wie dat is ?
                                  Ik hoor het graag via IM.
                                  ik kan wel lopen maar nog niet wandelen..........

Commentaar

Vorige week, ik geloof dinsdag, was ze er in de middag. Liep er toevallig tegenaan.
                                    Ze neemt rustig de tijd voor je. Is vrij rustig en je kan meerder standjes uitproberen. Het enige is dat ik haar niet al te strak vond doorat er wat teveel glijmiddel op me tokus zat. Uiteindelijk toch lekker klaar gekomen. Leuk klein lolita vrouwtje

Commentaar

Re: Wallen, Stoofsteeg 8 rts, Sammy (Chin)(uitstekend)

Ik heb dit topic in de gaten gehouden omdat ik al heel lang naar haar toe wilde maar haar nooit meer vond. Gister middag aantal keer langs gelopen maar gordijn steeds dicht. Toen ik weer eens de straat inliep ging de deur open en kwam een oudere man die ik ook naar binnen zag gaan eruit, een lange sessie dus. Ik liep langs en zag drie kleine meisjes waarvan een Aziatisch en de andere twee Oost-Europees. Ik wist niet zeker of zij het wel was dus liep een stukje verder en aan de andere kant ook een Aziaat alleen veel ouder. Toen ik weer terug wilde dook snel een jonge jongen naar binnen. Weer gemist en ben naar huis gegaan.
                                      Nu lees ik hier van de een dat ze alleen op woensdag werkt maar van een ander ook op donderdag middag. Nu ben ik op het moment niet in de buurt dus wil niet zomaar langsgaan voor niets. Kan iemand dit voor mij helder maken of ze echt op donderdag werkt?

Commentaar

Sammy werkt alleen op donderdag als er ook een kamer beschikbaar is op Stoofsteeg 8, anders niet. Ze vertelde dat het niet altijd het geval is, dus je moet wat meer geluk hebben om haar op een donderdag te treffen.

Sammy staat inderdaad naast of tussen 2 Oost-Europese dames, namelijk Amanda en Alina (afhankelijk van welke kamer ze heeft op nr 8). Het was dus vrijwel zeker dat je Sammy hebt gezien en zoals ik al aangaf heeft ze het behoorlijk druk op de woensdag. Volgende keer gewoon vragen en naar binnen gaan.

Commentaar

Weer eens bij deze dame geweest bij gebrek aan andere opties. Sammy is zeer gewillig maar ook wat passief doorgaans. Dat wil zeggen..... weinig creatief. Daarom kies ik er vaak voor om naar een andere dame te gaan.

Maar deze week verraste ze me ineens. Ik dacht altijd dat Sammy niet echt heel geil te krijgen is en niet meer doet dan het standaard pakketje. Daar moet ik nu op terug komen. Als je haar echt geil weet te krijgen is heel veel mogelijk. Ik hou de details maar even voor mezelf maar wil Sammy toch nog eens aanraden. Wat een geile dame. Fijne sessie met extra's gehad voor een kleine 50 euro.