Christina (Ned), Amsterdam - De Pijp, Ruysdaelkade 131 mid

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Christina (Ned), Amsterdam - De Pijp, Ruysdaelkade 131 mid

Op de ruysdaelkade trof ik een jonge, blonde meid in een jarretelletje aan. Verbaasd dat ze Nederlandse was, stapte ik binnen. Ze stelde zich voor als Christina. Vriendelijke dame, neemt de tijd om je rustig in de stemming te brengen en pijpt bijzonder aangenaam (maar ik was vast niet de eerste bij wie ze dat probeerde). Hierna klom ze bovenop me en reed me klaar (en dat was zo gebeurd, maar dat lag aan mij). Ze verontschuldigde zich dat het zo snel gebeurd was. Ook hierna nog een leuke babbel. Al met al een prima bezoek bij een leuke, aantrekkelijke dame die er zelf ook wel plezier aan beleeft.
    Laatst gewijzigd door OldAmsterdam; 09-06-17, 18:20.

Re: De Pijp, Ruysdaelkade 131 lks, Christina

Was vorige week ook bij haar langs geweest. Ik liep haar al een paar keer voorbij omdat ze me op het eerste gezicht niet aantrok. Maar omdat er niet veel keus was besloot ik toch maar om bij haar naar binnen te gaan. Ze stelde zich voor als Christina. Verder zei ze dat ze 21 jaar was. Ze werkt overdag en ze lijkt ouder dan dat ze is, misschien omdat ze best lang is.
    Na het wassen begon ze me te pijpen wat ze heerlijk deed. Daarna kwam ze op me zitten en ging lekker op en neer op mijn stevige paal. Daarna doggy af gemaakt en na nog ff gekletst te hebben ben ik met een voldaan gevoel vertrokken wat niet altijd het geval is.
    Laatst gewijzigd door OldAmsterdam; 09-06-17, 18:39.

Commentaar

Re: De Pijp, Ruysdaelkade 131 lks, Christina (Ned)

Oorspronkelijk geplaatst door Mouse
      voor zover ik weet op werkdagen tot ca 18:00

hoe weet je dat dan, ik zie overdag en 's avonds iedere keer iemand anders op die kamer , ze is er helemaal niet ..
      ik heb haar afgelopen week ook niet gezien, de week ervoor zat ze overigens op nr 121. Ze is populair dus heel veel tijd zit ze niet achter het raam te lonken, dus wel opletten ;-)
      Laatst gewijzigd door OldAmsterdam; 09-06-17, 18:22.
      vrouwen... wat kunnen ze toch lekker zijn

Commentaar

Weet iemand of Christina nog op de Ruysdaelkade werkt? Hoop dat ze nog lang in Amsterdam blijft (-;
        Laatst gewijzigd door OldAmsterdam; 09-06-17, 18:23.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Olympus
          Dank. Ben vandaag gaan kijken maar geen Christina te zien. Als iemand meer weet: heel graag! Dank.
          Gevonden! Op nummer 123!
          Laatst gewijzigd door OldAmsterdam; 09-06-17, 18:34.

Commentaar

Enige tijd geleden bij deze langharig blonde dame binnengestapt. Ze zat op haar kruk uitdagend met de benen gespreid naar het raam in haar zwarte outfit op haar telefoon te spelen. Ik had haar in het verleden regelmatig zien staan, maar nooit een praatje met haar gemaakt. Ze is Nederlands, en vriendelijk. 100% puur natuur lichaam, met zeer mooie borsten.

Op zich is de dienstverlening goed, ze pijpt prima (erg diep!), en het intieme gedeelte is ook goed. (Alles met condoom!) Echter ontbrak de klik.. Dus voor mij 100% zeker geen herhaling..

Ik ben niet zeker van haar naam, maar volgens mij stelde zichzelf voor als Christina uit Amsterdam.

Commentaar

Hallo medewandelaars,

Vandaag langs de prachtige nederlandse blondine Christina op de ruysdealkade geweest. Ik heb haar al vaker zien zitten maar was nog nooit binnen geweest. Ik ben wel eerder bij haar buurvrouw Alexa geweest wat ik overigens niemand zal aanraden. Christina is een prachtige nederlandse schone. Ze vertelde mij 21 te zijn wat ik haar overigens niet zal geven. Ik had haar wel een aantal jaar ouder geschat. Bij binnenkomst blijkt Christina een heerlijke babbel te hebben. Wat een boef! Na een leuke babbel, geproken over wat ik wou. Duidelijk, twee keer neuken en anaal bij haar. Hiervoor heb ik 150 betaald. Ik heb al heel wat dames bezocht maar Christina kan pijpen als de beste. Lekker diep, enorme halen en regelmatig zal ik mijn piemel helemaal verdwijnen in haar keeltje. Tot kokhalzen aan toe. Wat een beest. Dit had ik zeker niet verwacht. Klokkijken doet ze niet. Ze heeft mij zeker 20 minuten achter elkaar liggen pijpen, ze neemt ook heerlijk de ballen mee. Maakt geile geluidjes en kreunt heerlijk. Ontzettend geil. Daarna missio, lekker zachtjes en daarna lekker hard door geramd, klaargekomen en toen ik bovenop. Weer hetzelfde. In het begin zachtjes geneukt en geknuffeld. Toen was het tijd voor anaal. Christina vingerde zichzelf anaal tijdens het pijpen zodat het gaatje al lekker open was. Op zijn doggie heb ik haar heerlijk anaal genomen, zacht en hard. Mijn hele pik ging snoeihard naar binnen. Christina krijsde het bijna uit. Wat een topgriet! Morgen weer? X

Commentaar

Waar zit ze tegenwoordig ongeveer op de kade? Afgelopen twee dagen langsgelopen maar kon geen jonge, blonde Nederlandse vinden.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door EdmureD Bekijk bericht
                  Waar zit ze tegenwoordig ongeveer op de kade? Afgelopen twee dagen langsgelopen maar kon geen jonge, blonde Nederlandse vinden.
                  131 midden
                  Ze zegt op ma, di, do en vrij overdag te werken. Toevallig vandaag op zondag

Commentaar

Zondag middag ff na hèt trainen adrenaline eruit gooien. Zag haar staan wist dat het Christina was. Mooie blonde groene ogen. Voorgesteld kort babbeltje beide gewassen. Zei dat ze 23 is. Ze traint dus een strak lichaam heeft ze zeker. Staand vrijen, waarbij ik haar lekker kon vingeren en der tieten kussen en likken terwijl zij mij aftrok. Ze werd al erg nat. Op bed begon ze me lekker te pijpen, goed met haar tong en diepe halen. Tot ze hem helemaal in der keel nam en geile kokhals geluiden maakte. De ballen werden ook lekker gelikt. Ze spuugde op haar hand, wreef over haar poes en kwam op me zitten. Ik neukte haar en zij mij waarbij ik bij der keel kon pakken. Niet aan haar gezicht zitten. Vervolgens doggy en daarna missio keek ze me diep aan en kon lekker doorstoten waarbij ze lekker mee kreunde. Ze zei neuk me hard met je geile pik, tempo omhoog en kwam heerlijk klaar. Waarbij ik hem er nog ff inliet tm de laatste druppel. Ze zei leef je nog? Haha. Relaxte chick. Houdt van urban muziek, dat ook opstond. Beffen of anaal voor meerprijs. Ze is professioneel maar laat je op je gemak voelen. Dus wel echt een gfe. Weer een topper op de kade!

Commentaar

Ik heb Christina ook bezocht. Pijpen en neuken was tegengevallen bij mij. Geen herhaling voor mij, maar misschien wel voor andere mensen die er van houden.

Commentaar

Na een lange tijd weer eens langs Christina gegaan. Ik herkende haar eerst niet dus ik liep haar voorbij (misschien ook omdat ze chagerijnig keek), maar omdat er niks was op de kade en Ana uit Moldavië bezet was ben ik toch maar terug gelopen naar die blonde dame. Toen ik voor haar raam stond deed ze open en herkende ze mij en ik haar. Het ijs was snel gebroken en het klikte meteen weer. Ze kijkt helemaal niet op de klok en ik mocht haar in meerdere standjes nemen. Verder pijpte ze diep en mocht ik aan haar lekkere kutje zitten. Nadat ik het doggy had afgemaakt hebben we nog even gekletst en ben ik met een voldaan gevoel vertrokken.

Commentaar

Iemand deze dame nog op de Ruysdaelkade gezien? Weet iemand waar Christina is gebleven?

Merci

Commentaar

ik zie 's middags meer dan eens op 131 lks een gave blonde cougar, kort haar meer jongenskop , jaar of 30/35 , mooi slank zwart setje en een paar imposante boobs , wie zal dat dan wezen, niet Martina die is alleen maar donderdag.
                            Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Christina stond weer op de Ruysdaelkade. Snel naar binnen voor een heerlijke sessie. Christina blijft voor mij de topper. Ze was op vakantie geweest, hierdoor was ze een tijd afwezig. Overigens wil ik mededelen dat ik ga stoppen om dame’s te bezoeken. Mede door gezondheids klachten. Ik blijf dit forum lezen en wil iedereen het beste wensen! Iedereen bedankt voor alle recensies en Goodbar voor advies!

Nou veel succes dan!
                              Adres onbekend, maar laat ik dan maar aannemen dat Christina op 131 mid staat.
                              Gb
                              Laatst gewijzigd door goodbar; 16-04-18, 21:09.

Commentaar

Eindelijk heb ik haar kunnen ontmoeten. De naam en berichten ken ik al, maar helaas loop
                                ik haar elke keer mis. Afgelopen week heb ik eindelijk bij haar naar binnen kunnen lopen. Hele mooie Nederlandse meid waar ik zo verliefd op kan worden. Wat sex betreft is wel ok, pijpen en intiem heb ik ergens anders beter gehad. Haar schoonheid maakt t alles weer goed. Misschien volg keer langer blijven waar ik dan hete sex mag meemaken met haar. Deze komt zeker naast het andere toppertje Dhewi op nummer 1 qua schoonheid.

lekkel

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Huuuge Bekijk bericht
                                  Deze komt zeker naast het andere toppertje Dhewi op nummer 1 qua schoonheid.

lekkel
                                  hallo mijnheer Lekkel , vertel dan eens wat meer over mevrouw Dhewi , u loopt achter ..
                                  Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Heeft ze vaak zwarte laarzen aan ? Volgens mij heeft ze ook in den haag gewerkt onder de naam Bonnie. Wie weet dat ?

Commentaar

Klopt, vandaag met zwarte laarzen gezien en geneukt

Commentaar

Wederom weer naar deze schoonheid binnen geweest. In jaren sinds Dhewi heb ik geen mooie Nederlandse schone gehad. Deze keer was weer genieten geweest. Hoop dat ze hier nog lang blijft.

ps Goodbar, bij Dhewi ben ik lang niet meer geweest vandaar geen recensies meer. Laatste stamt weer uit de jaren 90.

Commentaar

Aan het werk...
                                        X