Nathalie (Lat), Singelgebied, Spuistraat 47 lks

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Nathalie (Lat), Singelgebied, Spuistraat 47 lks

Een heerlijk half uurtje doorgebracht met Nathali. Ik verkeerde in de veronderstelling dat ik Roxana te pakken had, maar Nathali werkt in het kamertje naast de gang waar Roxana's naambordje op de deur zit. Maar heb hier geen spijt van, hoewel ik R. en haar veelgeroemde kwaliteiten (nog) niet ken. Nathali is een klein Spaans vrouwtje, op torenhoge hakken, gehuld in opwindende lingerie. Ze ziet er lekker uit, geen Nathalia Imbruglia, maar toch wel lekker. Mogelijkheden bij haar zijn gewoon,P+N, voor 50 e, of speciaal, voor 100e. Ik koos voor optie 2. Eerst waste Nathali me in alle hoekjes en vooral gaatjes, en bij zichzelf ook! Om een erg lang verhaal korter te maken, ze verwent je op een fantastische manier, heel geil en opwindend; ik noem een paar lekkermakertjes: dildo bij alle2, pijpen, beffen, lotuskus bij beiden, billenkoekjes bij alle2; en ze neemt heerlijk de tijd. Voor mij een toppertje. Ze werkt van ma. t/m za, van 2 tot 5 of 6, hangt van haar zin af, volgens haar eigen zeggen.
    Enjoy onze Spaanse schonen, mucho gusto!

Wandelend vanaf het CS zag ik tussen de Korsjespoortsteeg en de Lijnbaanssteeg aan de linkerkant, vlak voor de Lijnsbaanssteeg, een dame zitten in een kelder, gekleed in een rood leren pak, donkere haren en ogen. Precies het soort waar ik op val! Ze bleek Nathali te heten. Even zoeken op deze site en ik had haar al gevonden. Ze zal wel van adres gewisseld zijn want haar werktijden en uiterlijk, benevens naam en nationaliteit kloppen precies met wat mijn voorganger schreef. Ben voor 50 Euro naar binnen gegaan. Eerst kwam er een stevige waspartij, alles werd meegenomen, waarna we op bed belandden, alwaar Nathali me aan een flesje poppers liet ruiken, een veter om mijn ballen knoopte en vervolgens als een stofzuiger op mijn knots tekeer ging. Jonge, wat kan die dame pijpen! Geweldig, in een woord! Tijdens het pijpen draaide ze langzaam haar onderkant richting mijn hoofd en het duurde dan ook niet lang of mij tong gleed over haar lekkere zilte poesje heen! Dat vind ze blijkbaar heerlijk want ze lag te kirren als een kat in de zon. Door al dat gedoe kwam ik toch nog redelijk snel klaar waarna Nathali de veter er in ene keer aftrok! Ik spoot zowat het rubbertje aan flarden! Daarna kreeg ik nog een heerlijke massage waarna de wasbeurt volgde. Met een dikke kus afscheid genomen en beloofd terug tekomen, en dat doe ik ook echt! Wat een lekker ding deze Nathali. Op straat zag ik dat ik bijna een half uur was binnen geweest.

Commentaar

Vanmiddag zat ze weer op het oude vertrouwde adres in de Spuistraat. Het was weer een ouderwets halfuurtje met haar. Na allerlei leuke orale spelletjes, mocht ik haar lekker verwennen met een dikke vibrator. Op een gegeven ogenblik mocht die bij haar van achteren naar binnen terwijl ikzelf haar andere gaatje mocht vullen. Dat was een onwaarschijnlijk geile ervaring. Ik kwam helaas veel sneller klaar dan ik wilde, maar dat is het risico als je door Natalie laat verwennen ;D

Roxane had vandaag een dagje vrij, maar Natalie informeerde of ik eens zin zou hebben in een triootje met de beide Spaanse schonen. Dat lijkt me ook wel een belevenis.

Boorman

Commentaar

Vanmiddag weer een bezoekje aan Nathalie gebracht....

Ze vertelde me dat ze bijna 2 maanden op vakantie is geweest en volgens mij heeft ze flink geïnvesteerd in d'r uiterlijk: afgevallen, facelift, vollere lippen en waarschijnlijk ook iets aan d'r tanden laten doen....Ze zag er al niet onaantrekkelijk uit maar nu dus nog beter!

Het bezoek was zoals gewoonlijk weer erg lekker en ze houdt overduidelijk ook van lekkere, geile, kinky sex.....

Nadat ze mij heerlijk lang oraal had verwend wilde zij lekker gebeft worden....Benen wijd en haar kutje spreidde ze met d'r vingers zodat ik er goed bij kon....Ik heb echt nog nooit zo'n lekker glad kutje gelikt! Ik denk niet dat ze het gek zou vinden als ik tijdens het beffen mijn hele hand erin had gestopt :P

Daarna achterlangs lekker doorgestoten en heerlijk klaargekomen! Toppetje hoor!

Commentaar

Vorige week maar weer eens een bezoekje gebracht aan deze geile dame op leeftijd. Ik wel weer eens zin in een kinky neukpartij. Helaas was het allemaal wat minder dan ik gehoopt had.

Zoals standaard bij Nathali ging het vetertje er weer netjes om zodat ze verzekerd is van een rotsharde pik en het pijpen was ook als vanouds maar waarschijnlijk had ze zelf meer behoefte aan een beurt. Tijdens het pijpen al bood ze haar geschoren kut aan en wilde ze gebeft worden :P. Op zich vind ik dat geen probleem maar op een gegeven moment ging ze gemakkelijk op haar rug liggen en liet ze zich uitgebreid beffen totdat ze na een kwartier trillend klaarkwam.

Daarna was het wat haar betreft kennelijk mooi geweest en werd het neuken vlot afgeraffeld. Jammer was ze zo nat van het beffen dat ik nog niet eens veel voelde waarop ik haar gevraagd heb me af te trekken zodat ik over haar borsten kon spuiten. Wat dat betreft is ze wel weer zo kinky dat zoiets geen enkel probleem is.

Mijn volgende bezoekje aan Nathali stel ik voorlopig even uit. Voor mijn eerstvolgende bezoek staat Britt uit de Bergstraat op mijn lijstje.

Tips voor kinky meiden in Amsterdam zijn welkom via IM.

Commentaar

Roxanna is met vakantie. Vandaag haar buurvrouw voor het eerst bezocht. Viel zeker niet tegen: minstens net zo geil en ook Spaans (Madrid vlgs. eigen zeggen). Ik had al eerder, na bezoekjes aan Roxanna, het idee opgevat haar te bezoeken. Vandaag was het zover.

Tijdens de wasbeurt werd pikmans al stijf. Op het bed werd een veter (de beide dames wisselen kennelijk beroepskennis uit) omgebonden. Ook het hartstochtelijke tongzoenen riep herinneringen op aan Rox. Voor het pijpen neemt ze de tijd. ZC werd ik langdurig gelikt; schacht, ballen, eikel, alles kwam aan bod. Na het, met de mond, aanbrengen van het condoom, belandden we al snel in de 69 positie. Naast beffen heb ik ook heur aars verwend wat haar stimuleerde om mijn anus ook met haar gespierde tong te nemen. Het beffen maakte haar zo geil dat ze steeds heftiger (deep throat) begon te pijpen. Door de opwinding verloor ze een beetje haar beheersing: af en toe werd pikmans toch wat te heftig beroerd.Iik houd vooral van zacht en rustig; hier was (soms iets te) veel zuidelijk temperament in het spel. Na zo'n kwartier zij bovenop gebruik makend van het touw boven haar hoofd. Het afgemaakt op z'n hondjes waarbij ik mij niet lang kon inhouden en schreeuwend het CD volspoot.

Kortom: een aanrader voor de liefhebber van 'heftige sex'. Neemt ook de tijd voor je, heeft er zelf ook plezier in en is vriendelijk. Het enige minpuntje is haar uitstraling achter het raam: ze doet niet echt haar best om je naar binnen te lokken, vermijdt oogcontact. Komt daardoor wat kil over. Als je eenmaal binnen bent en haar met respect behandelt + bereid bent om haar ook te verwennen heb je een fantastische ervaring voor een goede prijs (€ 50).

Gracias Nathi!
            Maatwerk is de maat der dingen................

Commentaar

Re: Singelgebied, Spuistraat 47 sous rechts, Nathali (uitstekend)

Donderdag weer bij haar geweest en het was weer als mijn vorige recentie, gewoon goed. Ze is nogal in sport geïnteresseerd en keek naar gewichtsheffen terwijl ze mij aan het pijpen was.... mmmmm. Gelukkig duurde dat nogal lang en bleef ze maar aan mijn zuurstok lurken. Kon mij niet lang genoeg duren hahahahaha
              Voorlopig is het voor mij genoeg met haar en wacht ik tot haar buurvrouw van vakantie terug is, mijn toppertje!!!!

Golfman

Commentaar

Nathali is een natuurwonder wat geilheid en bedrevenheid in zo goed als alle sexspelletjes betreft. Wat de extremere varianten betreft is zij een eenzame topper die eigenlijk voor alles (behalve poepsex) in is en met volle overgave. Ze laat zich fisten, ze fist de mannen die ervan houden, ze doet aan bondage en sm spelletjes, ze plast met stijl en ze komt zo vaak klaar als je wilt cq het aankunt. Een aanrader en een dame van eenzame topklasse. Naarmate je haar vaker bezoekt kan ook steeds meer en laat ze je je wildste sexuele fantasien waar maken.

Commentaar

Nathali is even met vakantie en dat kan bij haar altijd wat langer duren. Half mei zal ze er weer zijn, van ma t/m woe en dan weer op vrijdag en zaterdag.
                  Zij is een sexbeest puur sang, bijna voor alles in en bloedgeil. Als je op zoek bent naar nieuwe en kinky ervaringen is Nathali een eerste adres. Zij smeert je pik en ballen met olie in en bind een veter om je lul zodat die rotshard wordt, dan likt en zuigt ze, terwijl ze je ballen knijpt en kneed totdat je eikel zowat paars wordt. Ze is wild op anale penetratie, heeft duidelijk haar voorkeur. Als je haar beft, kan je op een uitgebreide rimpartij van haar kant rekenen. Tenslotte wil zij meestal keihard in haar kont geneukt worden. Een ongeloofelijk geile vrouw die vaak klaar komt tijdens de altijd heftige vrijpartijen. Mijn recensie gaat over een bezoekje in februari.

Commentaar

Re: Singelgebied, Spuistraat 24 bov rts, Nathali (uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door sporty22
                    waar werkt ze nu wilde eigenlijk vandaag op bezoek maar weet niet precies wie ze is kan iemand zeggen welke kamer vandaag??
                    Gisteren (zondag 18 juni) zat ze op 24-sous..... maar ik kan de tijd ook niet terugdraaien..... .

Ter herkenning: Nathi is in het bezit van een giga verzameling kinky attributen die ze in haar etalage uitstalt. Genoeg zwartgelakte highheels (ook met gouden naaldhakken) dat ze er de voettocht naar Santiago de Compostello mee kan maken. Oversized dildo's en nog veel meer speelgoed, ik ben de inventarislijst (21 pagina's) ff kwijt.......

Ter verdere herkenning: het zwartgeverfde haar, de connaisseur ziet meteen dat het L'Oreal Preference Recital nummer 1 is.......... .
                    Maatwerk is de maat der dingen................

Commentaar

Re: Singelgebied, Spuistraat 24 sous rts, Nathali (uitstekend)

Nathali stond nu aan de singel, was wel spannend, ze is wel lief, maar het was niet zo kinky als ik had gehoopt, misschien ben ik verpest. Ze deed wel haar best, maar ik kreeg geen gevoel dat ze het echt geil vond. Het is voor haar ook hard werken, verdiend respect, en neemt de tijd en is zorgzaam. Kortom, niet door het lint gegaan, maar wel een heel goede ervaring. Te herkennen aan een gouden kat aan het raam

Commentaar

Re: Singelgebied, Spuistraat 24 sous rts, Nathali (uitstekend)

beoordeling

Commentaar

Re: Singelgebied, Singel 43 lks sous, Nathali (uitstekend)

Nathali zit inmiddels regelmatig op nr. 24 Spuistraat, linker raam beneden. Te herkennen aan een gouden katje dat aan het raam hangt als zij er is.
                          Ze is lief en geil zoals altijd, bijna voor alles in - en met goede klanten ook zc.
                          Onlangs zag ik ook een man en een vrouw bij haar naar binnen stappen - voor trio's was en is ze ook te porren. Ze vindt het enig om gebeft en stevig anaal geneukt te worden, spelletjes met dildos inbegrepen.

Commentaar

Spuistraat 24, linker raam beneden, Nathali (uitstekend)

Vandaag bij Nathali geweest.
                            Als vanouds!
                            Nathali is voor alles in (méér dan mij lief is in ieder geval )
                            Ze vertelde dat ze na volgende week op vakantie gaat !!!
                            Ze gaat op 3 september pas weer werken DUS .....

Als jullie Nathali een week of 4 missen, dan was je te laat

Commentaar

Re: Singelgebied, Spuistraat 24 lks ben, Nathali (uitstekend)

Vandaag Nathali weer eens opgezocht. ASfgelopen woensdag was ze weer etrug van vakantie. Ze heeft het die dag erg druk gehad vertelde ze. Heb dus maar even een afspraak gemaakt. Was weer geweldig. Ze levert beslist geen haastwerk en voor een schappelijke prijs werkt ze het hele scala af (zie eerdere reacties van collega's. Ik ga beslist op herhaling.

Commentaar

Prima dame, ietwat op leeftijd en met zeer veel ervaring. Wat wel enigszins te zien is. Maar de sex is er niet minder om, sterker - ze is overal voor in en niets is te gek. Dus voor kinky en geil ben je hier op het juiste adres ! Heb haar ook even lekker gewipt met een werkende vib in haar kontje, dus was te gek !! Zeker voor de prijs een bezoek meer dan waard.

Commentaar

Deze dame is weer te bewonderen op haar bekende stekkie, en ik wilde er ook eens werk van maken, na zoveel lovende woorden.
                                  We hebben niet eens gezoend, hoewel dat best gekund had. Vooral aandacht voor haar befbare kant en gretige aarsopening, waar mijn vinger langdurig in mocht en moest blijven rondghangen.
                                  Kwam de eerste keer iets te snel klaar in de 69-houding, zij boven. We gingen vrolijk verder en zij gooide er nog een schepje bovenop door de bewegingen wat minder subtiel te maken. Ze kwam daarbij met wat kleine zuchten klaar. Doggystyle afgemaakt, gewassen, en dik tevreden met een kauwgummetje mee weer op pad. Kans op herhaling.

~ Komkommer
                                  People who buy a drill, don't need a drill. They need a hole.

Commentaar

vandagg weer een bezoek aan deze topper gebracht, is voor heel veel in weet je tot een fenomenaal hoogtepunt te brengen !

Commentaar

Singelgebied, Spuistraat 24 lks ben, Nathali (uitstekend)

Vandaag was ze er weer!
                                      Hare Majesteit had er een weekje vakantie aan vastgeknoopt!
                                      Kostte maar "Twaihoenderd Eujro" straalde ze

Dus de medelopers die haar misgelopen waren : U kunt aan de bak!

Commentaar

Ook maar eens langsgelopen en inderdaad ze haalt de laatste druppel eruit.
                                        Lekker ding met alles erop en eraan.

Commentaar

Nathalie is een oude bekende, vroeger zat ze verderop in een keldertje in de Spuistraat. Type Milf. Zaadvragende uitstraling en dat maakt ze ook waar. Ze was lekker gebruind en dat gaf voor mij de doorslag om het eens te proberen. Qua figuur niet helemaal mijn type maar toch wel geil. Beetje Nadia/Sonja achtig, de nichtjes van de Ruysdaelkade. Wat mij betreft een DVP zoals er meer zouden moeten zijn. Eigenlijk ook als Nadia en Sonja
                                          Dus geen klokkijkster en doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Spreekt niet echt veel Nederlands, wat mij eigenlijk een beetje verbaasd want ze draait al langer mee.

Groet,
                                          Vanzwol