Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Cindy, Singelgebied, Oude Nieuwstraat 24 sous mid

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Cindy, Singelgebied, Oude Nieuwstraat 24 sous mid

Ze is 43 zegt ze, maar daar twijfel ik een beetje aan. In elk geval: als ze écht ouder is dan ze beweert, dan is dat haar enige leugentje, want Haagse Cindy doet alles wat ze aan de deur belooft. En is ook nog eens een uitermate toffe, gezellige meid. En hoewel ze er superhoerig uitziet, heeft ze niets van een keiharde professional. Cindy is eerder het type stoute buurvrouw. Komt ook echt klaar, als je daar werk van maakt (incl. het krampachtig samentrekken van de kutspieren: een genot om mee te maken). Resumerend: ik heb een zálige wip gemaakt met deze dame, van wie ik van harte hoop dat het ooit eens écht mijn buurvrouw wordt! Superwijf, kan niet anders zeggen.

Re: Singelgebied, Oude Nieuwstraat 24 sous mid, Cindy

Welke dagen is ze aanwezig weet iemand dat?

Commentaar

Als dit de blonde dame is met al die bordjes aan de zijkant van haar raam (nl, kinky, etc), dan is ze er vrijwel dagelijks. In ieder geval doordeweeks en regelmatig op zondag gezien !

Commentaar

Ja, die is het.

Commentaar

Bij het checken van andere recensies kwam ik wat overeenkomsten tegen tussen deze Cindy en ene Demi van een aantal jaren terug. Zou het om dezelfde vrouw kunnen gaan?

Commentaar

Vandaag mijn tweede bezoek afgelegd aan een dame met wie ik nú al GFE's heb! Cindy is geil & gezellig: wat wil een wandelaar nog meer? Kan me ook niet herinneren wanneer ik voor het laatst met zó veel liefde (en smaak) heb gebeft. Echt, ik hoef geen ander meer!

Commentaar

Is dit dezelfde Cindy die een aantal jaren terug op de Wallen gewerkt heeft?
              Ze is blond, draagt altijd hoge hakken en ziet er zeer aantrekkelijk uit, klopt dat?

Commentaar

Blond ja, écht hoge hakken nou weer net niet en op de Wallen heeft ze naar eigen zeggen nooit gewerkt. Wel op het Singel, tien jaar geleden.

Commentaar

OK, dank voor de info. Ik ga haar gauw opzoeken om te kijken of het dezelfde Cindy is die ik ken.
                  Ze beantwoord namelijk wel helemaal aan wat geschreven is.

Commentaar

Vandaag weer heerlijk gevreeën met mijn beste vriendin in hoerenland. Haar smakelijke kutje zou ik moeiteloos elke dag bij het ontbijt kunnen nuttigen.

Commentaar

Een tijdje geleden bij haar geweest en ik kan niet anders zeggen wat een lieve vrouw.Ik was zelf niet in top conditie maar we hebben het heel fijn gehad. Met een groot herhalings gevaar.
                      We hadden samen iets gemeen Cindy in België en ik in Amstedam.
                      En daar konden we samen fijn over praten was helemaal top.
                      Cindy je ziet me snel weer.

Commentaar

hoi zie cindy niet meer ben paar keer langs geweest maar steeds dicht zonder licht,
                        heeft iemand een idee wanneer ze werkt?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door 1ej Bekijk bericht
                          hoi zie cindy niet meer ben paar keer langs geweest maar steeds dicht zonder licht,
                          heeft iemand een idee wanneer ze werkt?
                          Vanmiddag om 16:00h was ze er. Maar helaas bezet.

Commentaar

Cindy 1x mogen bezoeken, bijzonder en neemt het initiatief, alles safe.
                            Daarna of bezet of niet aanwezig.
                            Blijf het proberen

Commentaar

Vanmiddag als beesten tekeer gegaan, Cindy en ik. Wat is het toch een lekker wijf. En aardig bovendien.

Commentaar

Afgelopen vrijdag dan eindelijk Cindy kunnen bezoeken. Na heel vaak gedurende meerdere dagen vergeefs langslopen en/of lang wachten.
                                Maar ik weet nu hoe dat komt. Zelf krijg je ook alle tijd. Wat een heerlijke vrouw; echt een GFE!
                                Aan de deur afspraak gemaakt voor pijpen en neuken. Daarna door haar gewassen en afgedroogd.
                                Zeer kort rokje, string, kousen en bh mocht ze allemaal aanhouden. heb haar nog wel een jarretelgordeltje aan laten doen, dat vind ik zo mooi en val ik op. Ze deed dat graag zei ze; wil je soms nog meer of wat anders? Hebben toen even gepraat over wat dan nog wel/meer. werd ik al wat opgewonden van. Die grote, harde bh verhult helaas wel een kleine echte cup eronder. de echte maat mag echt wel naar B, maar goed, met ziet het er best lekker uit.
                                Toen liggen op mijn rug eerst strelen, zoenen en tongzoenen. Oei zo lekker. Daarna door haar naast me liggend toch zo lekker zachtjes en relaxed gepijpt! zei tegen haar dat ik dat al jaren niet meer had meegemaakt. vond ze echt een compliment. Ik dacht daarbij aan ene Ria van lang geleden. Ook nu bij Cindy vreselijk genieten van alle aandacht.
                                Zo gezellig met haar; echt een stoute buurvrouw zoals eerder door een ander genoemd. Lekker slobberen aan je staaf terwijl je met je handen overal bij kunt. af en toe stopt ze om adem te halen en te vragen of het zo nog naar wens is.
                                tot slot kwam ze in cowgirl op me zitten met de string opzij geschoven. langzaam laat ze zich dan over mijn staaf zakken, tot het vanwege mijn grote maat niet meer verder gaat en gaat dan zachtjes op en neer, terwijl ik haar billen vasthou.
                                heerlijk zachtjes op het gemak pompt ze door. Pompt ze tot ze het zaad uit je ballen omhoog pompt en je laat spuiten, onderwijl aangemoedigd met lieve woordjes. aahh. ik geniet er nog van na.
                                na de laatste naschokken helaas van het bed af en wassen. Was een geweldige ervaring en dus niet de laatste.
                                en mooi dat ze tot het laatst mijn naam nog wist. Heerlijke, lekkere, aardige vrouw. en inderdaad, zo een buurvrouw zou ik ook wel graag willen.

Commentaar

Toen ze vandaag naakt bovenop me ging zitten, mijn knoertharde pik zomaar bij haar naar binnen gleed en ze met haar heupen begon te stoten terwijl ik haar heerlijke billetjes vast had, dacht ik: dit is geen hoerenbezoek, dit is de liefde bedrijven!

Commentaar

Liefst VIER KEER kwam ze vanmiddag klaar, dat blonde beest! De eerste keer toen ik haar fors vingerde, de tweede keer toen ik haar befte, de derde keer toen ze een vibrator in haar kut stopte en de vierde keer toen ik haar, terwijl ze dubbelgevouwen op bed lag, stevig neukte met mijn onfatsoenlijk harde lul. Cindy is echt mijn nummer 1.

Commentaar

Ze is wel erg populair want ze is constant bezet als ik in de buurt ben.
                                      Of Splodge is mij steeds voor.
                                      Mijn eerste bezoek en enige tot nu toe was in augustus 2016.
                                      Geduld is een schone zaak, zal ik dan maar zeggen.

Commentaar

Ze is er niet elke dag. Vandaag bij voorbeeld niet. In het weekend evenmin.

Commentaar

Zojuist een trio gehad met Cindy en Haley. Sex voor gevorderden. Zuigen, zoenen, likken, strelen, vingeren, neuken, spuiten: alles zat erin. En het was héérlijk!

Commentaar