Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Maria / Paris (Bul), Amsterdam - De Wallen, Trompettersteeg 5-5

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Maria / Paris (Bul), Amsterdam - De Wallen, Trompettersteeg 5-5

Na diverse berichtjes nieuwsgierig geworden naar Paris. Vrijdagavond deze DVP bezocht. Ik beken: gek op grote borsten en gelukkig heeft Paris er 'n heerlijk paar van. Hou d'r van. Bij 't zien ervan scoorde zij al pluspunten. Oraal prima (alleen gepijpt) en 't intiem was ook lekker.

Paris begon als 'n stil muisje, maar ontdooide gaande 't bezoek. Bij 't aankleden gezellig met haar gekletst. Sfeer was ook stuk minder koeler. Vindt zelf wel prettig als teen 't einde van bezoek ruimte is voor wat praat. Maakt 't ietsjes minder zakelijk.

Kortom: positief bezoek. Nog niet op m'n lijstje met favoriete, maar zeker wel herhaling.....

Gr. Njoyer

Re: Alkmaar, Achterdam 03 k4, Paris

Aan mijn collega die het eerste berichtje over de wondermooie Paris schreef: Ik heb helaas slechts 1 keer de gelegenheid gehad de bloedmooie Paris te bezoeken toen ze in Antwerpen werkte... maar van 1 ding ben ik wel zeker: de 22-jarige Paris heeft een volledig naturelle, lekker softe Cup F. Het zal meer precies een 80F zijn.

Nooit of nooit krijg je Paris' boezem in een D-cupje gepropt!!

Ik denk nog altijd met het grootste genoegen terug aan dat ene bezoekje en hoe ik genoten heb van haar prachtige borsten!!

Succes met haar daar in Nederland, Collega's!!

Groeten,

W.

Commentaar

Re: Alkmaar, Achterdam 03 k4, Paris

Heb deze dame nu 2 keer bezocht!
      Werd op mijn verzoek behoorlijk lang met perfecte techniek getrokken!!!!
      Daarna flink gepijpt,ook hier viel de goede techniek op!!!!!!
      Neuken was hemels lekker!!!!!!!
      Aanrader

Commentaar

Re: Alkmaar, Achterdam 17 k1, Paris (Bul)

Vanmiddag in de buurt van het leukste straatje van Alkmaar. Dus even kijken of Paris aan het werk is. Ja dus, waren trouwens veel dames aanwezig op deze heerlijke zonnige vrijdagmiddag.
        Wat een heerlijke dame is Paris. Fantastisch lichaam met zeer grote borsten; ik gok een DD. En wat een strak lichaam. Ze is spontaan, doet heerlijk mee. Pijpt bovengemiddeld en neuken doet ze ook heerlijk. Paris geniet er zelf zichtbaar van. Of dat echt is of Fake kon ik niet ontdekken.

Anyway, een prima kamergang! Ondanks dat ik het heel erg naar mijn zin heb gehad is er geen herhalingsgevaar.

Commentaar

Wallen, Sint Annenstraat 120, Maria (Bulg)

Vanmiddag zie ik op Sint Annenstraat 120 een leuk en vriendelijk meisje. Gekleurd setje, bruin opgestoken haar, echte borsten zo te zien Ik schat haar even Dominicaans of daaromtrent, maar bij navraag blijkt ze Bulgaars: Maria, populaire naam... Ze werkt alleen overdag, had haar nog niet eerder gezien. Toch een ander dan Aia op ditzelfde adres, als ik het zo lees.

Maria is vrolijk en vriendelijk. Ze staat snel naakt voor me: prachtig lijfje met inderdaad echte en flinke borsten (zeker een D). Grote tatoe op haar linkerschouder. Een echt knuffelmeisje, waar ze ook wel in meegaat. Borsten en buik zoenen is okay (misschien vanwege het lekkere luchtje dat ik op heb, misschien dankzij het extraatje dat ik haar gaf... ) maar niet op haar mond. Enfin, ze heeft wel ervaring merk ik, ze heeft snel door wat ik fijn vind.

Na een poosje spelen gaat op bed het condoom om. Pijpen is zeker goed. Daarna komt ze close on top, heerlijk haar lijfje op me te voelen. Afmaken in ‘normal’, wat door de warmte hard werken voor me is. Maar Maria doet leuk mee en het lukt zalig.

Na het contact wast Maria zich uitbundig. Bij het aankleden kletsen we nog relaxed na. Maria werkt dus alleen overdag, niet elke dag. Kan ook op andere kamers van deze verhuurder in de Sint Annen of de Dollebegijn zijn.

Commentaar

Re: Wallen, Sint Annenstraat 120, Maria (Bulg)

Oorspronkelijk geplaatst door Punter007 Bekijk bericht
            'See you later' zegt ze .. ik denk ik ga nu naar de St Annenstraat , wordt vervolgd ..
            na mijn avontuur op Voorburgwal 79 kwam ik niet veel later bij Maria terecht , had haar die middag al eerder gezien , vriendelijk ogende dame , kan niet mis gaan dacht ik al , lijkt inderdaad iets Dominicaans in te zitten , maar niet dus , hele bos zwart haar in fijne krulletjes in een paardenstaart en een lekker gaaf figuur. Maria verkoopt liefde en intimiteit - je kunt haar meteen stevig in de tang nemen en dan heb je meer vrouw in je armen dan je eerder dacht. Ze is rondom gaaf en een paar naturals waar je niet omheen kunt ! Maria pijpt goed en met techniek , in de rodeo komt ze ieder keer voorover en kijkt ze je hemels aan , dat zijn de details die werken , andersom de dans op de fraaie vrouwenschoot is precies zoals die zijn moet , en ook hier kijkt ze je weer hemels aan , eind goed al goed en kon ik die vrijdagmiddag het rubbertje volschieten ..

Een aanrader , probeer haar maar te vinden , ik heb haar niet meer gezien , ze heeft ook al even in Alkmaar en op de Ruysdael gewerkt , wellicht aan de andere kant in de Dollebegijnen , circuleert daar ook al enige tijd een bijzonder appetijtelijk blondje op 120 en aan de andere kant, maar die vertrouw ik nog niet helemaal ...

Commentaar

Re: Alkmaar, Achterdam 17 k1, Paris (Bul)

Paris vandaag gespot in de Sint Annendwarsstraat 119.

Commentaar

Re: Wallen, Dollebegijnensteeg 9-2 , Maria / Paris (Bul)

Oorspronkelijk geplaatst door drben Bekijk bericht
                Paris vandaag gespot in de Sint Annendwarsstraat 119.
                Paris stond vanmiddag Dollebegijnen 9-2 vanaf Annendwars , wij kennen haar sinds kort als Maria , maar ze gaf zelf toe dat ze ook als Paris gaat (ja, uit Alkmaar) he he ..

Commentaar

Re: Wallen, Dollebegijnensteeg 9-2 , Maria / Paris (Bul)

Oorspronkelijk geplaatst door Punter007 Bekijk bericht
                  Paris stond vanmiddag Dollebegijnen 9-2 vanaf Annendwars , wij kennen haar sinds kort als Maria , maar ze gaf zelf toe dat ze ook als Paris gaat (ja, uit Alkmaar) he he ..
                  En Antwerpen hehe.

Commentaar

Re: Wallen, Dollebegijnensteeg 7-3, Paris / Maria (Bul)

Oorspronkelijk geplaatst door Punter007
                    Paris lijkt neergestreken in de kamer van Milena , Dolleb 7-3 , overdag , ze heeft een zwart bikinisetje ...
                    sinds Milena terug is staat Paris in de Annendwars op 7-1 , ze heeft een goudkleurig setje met bovenin een setje dat de ware liefhebbers nog moeten ontdekken ..
                    Laatst gewijzigd door goodbar; 10-12-16, 18:42.

Commentaar

Wallen, Sint Annendwarsstraat 7-1, Maria v/h Paris (Bul)

Maria bezocht, voor de tweede keer na 6 weken. Beide keren stelde ze zich voor als Maria, geen Paris.
                      Ze is heel mooi, qua beautiness van dezelfde categorie als Line . Beiden een 11 op een schaal van 1 tot 10. Zo mooi vind je ze vooral in Amsterdam, en ongetwijfeld ook in Bulgaria zelf.

In bikini heeft ze al opvallend grote tetters, maar als de bikini uitgaat dan zijn ze duidelijk nog groter dan je al dacht. Ik kan me vinden in bericht #2 van wobblytithunter .

Ik krijg vooraf redelijk de tijd om die kanjers door mijn handen te laten gaan, ze voelen heerlijk aan, naturel en goed in shape.

Goede pijpbeurt, ik was door het voorspel al op oorlogssterkte en dat blijft ook zo. Af en toe haar tetters vastpakken is altijd opwindend.

Bij de middag-meisjes is de position vaak een verademing, ik bedoel dat veel avond-jongedames (op de Wallen) een probleem maken van missionary, terwijl dat in de middag (en op RDK en ONS) gewoon usance is (en andere positions zullen ook geen probleem zijn).

Een uitstekende wip volgde, het kwam niet zo gemakkelijk aanwaaien als ik ingeschat had, maar verhoging van tempo en hardheid doet de truuk. Het aardige was, dat ze me a.h.w. aanmoedigde om het nog harder te doen. Erg van genoten.

@ mod: a) Voor de herkenbaarheid is ws Maria/Paris in het profiel handiger dan Paris/Maria, want ze stelt zich voor als Maria.
                      b) de middag-moderator is het misschien wel met me eens dat ze er voor in de 20 uitziet en niet achter in de 20, in bericht #2 wordt ze 22 genoemd, dat klopt beter dan die 26-29 die er nu staat.
                      c) verder staat er in het profiel Zuid-europees (?), haar eigen aanduiding Bulgarije, Oost-europees, zal toch wel kloppen denk ik.
                      Laatst gewijzigd door OldAmsterdam; 01-12-16, 19:14. Reden: Info aangepast
                      Gebruik geen uitroeptekens, het moet uit de tekst komen. (Jan Mulder)

Commentaar

Re: Wallen, Sint Annendwarsstraat 7-1, Maria / Paris (Bul)

Was ook bij Maria, liever geen Paris meer. Niets gelogen wat hierboven staat, wat een joekels zeg. Je komt handen tekort. Lieve meid ook. Was wel op zoek naar haar tepels, wat moeilijker te vinden gezien de grote en gladde massa.

Haar sterke punten zet ze ook goed in tijdens de sessie, pijpen was wel oke, niet helemaal mijn ding. Intiem was ook prima maar kreeg het zakje niet vol dus moest een handje helpen.

Mocht niet met haar klitje spelen, wat ik jammer vindt aangezien het zakje dan zo vol is. Zo nu en dan eens bij haar buurten lijkt me niks mis mee.

Commentaar

Had een aantal meiden op mijn watchlist, eventueel te promoveren tot bucket list staan waaronder deze Maria.
                          Er viel niet zo heel veel te 'watchen' in het Singelgebied en op de Wallen dus maar even gewacht voor haar dichte gordijn. Er hielden zich duidelijk meerdere belangstellenden binnen 10 meter afstand op dus toen haar gordijntje openging (tetterdetetter) binnen 2 seconden bij deze beauty naar binnen gestapt.
                          Het was net alsof ik op een tropisch strand was, een micro klimaat van 25-30 graden en een ontiegelijk fraaie beach girl present! Moest ineens aan een zinnetje denken dat ik hier op de site meermaals voorbij had zien komen: "and then God created Bulgarian women" of zoiets. Maria is er een schoolvoorbeeld van, ik vond haar van begin tot eind in alles een meer dan heerlijk mens.

We hadden een goede klik en ginnegapten er meteen op los, het ijs brak en smolt als sneeuw voor de zon in deze tropische omstandigheden. De staande opwarmronde was dan ook heerlijk terwijl we elkaar uitkleedden. Haar naturals zijn echt goddelijk, er gaat niets boven echt!
                          Op bed gaf ze een goede blowjob weg met voldoende wrijving/stevigheid om kleine Six in nog grotere staat van paraatheid te brengen. Helaas had ze een wat te grote klodder lubricant/gel op haar poes aangebracht waardoor er tijdens de cowgirl van wrijving nauwelijks iets te voelen was (begrijp 100% waarom ze het doet, alle kerels hebben natuurlijk een enorme 'boner' van haar). Maar met haar verrukkelijke joekels schurend over mijn borst was het toch binnen 2 heerlijke minuten gedaan met de koopman.

Aanrader dus deze zalige babe die je een memorabele ervaring meegeeft, wel puntenaftrek vanwege de kwak gel en het niet mogen vingeren. Toch kom ik zeker bij Maria terug, waarschijnlijk voor een uitgebreide proeverij.
                          Laatst gewijzigd door sixty9er; 13-12-16, 21:58.

Commentaar

Werkt zij ook 's avonds?

Commentaar

Was zelf ook wel nieuwsgierig geworden en was vandaag in de buurt. Pijpen kon beter, maar sex was top. Geweldig lijf en verder zeer knappe verschijning. Jammer genoeg voor mij niet om de hoek.
                              "I believe that sex is one of the most beautiful, natural, wholesome things... that money can buy."

Commentaar

Hoi Gisteren bij Maria geweest. Weinig meisjes met een aantrekkelijke voorgevel. Lacht altijd lief en probeert je binnen te lachen. Wisselt vaak van lingerie setje. En laat haar voorgevel goed zien.

Sex is ok, maar het beste is dat ze haar borsten lekker over je jong heer laat glijden en over je lichaam.

Pijpen is ook gemiddeld.

Wel om aan te raden als je zin hebt in grote natuurlijke borsten.

Commentaar

Na mijn heerlijke ervaring met Anna ben ik de stad in geweest, liep na te denken bij de kermis op de Dam over mijn plannen voor de rest van de dag. Omdat ik nog wat tijd met Anna door wilde brengen heb ik weer wat geld uit de muur getrokken en het op een lopen gezet richting haar. Ze was echter bezet en ik weet (uit ervaring) dat het vrij lang kan duren voor ze weer vrijkomt. Bij het naar buiten lopen zag ik Maria staan. Voor mijn eerste bezoek aan Anna zag ik haar ook al staan en wenkte ze ook al een paar x maar ging daar toen niet op in. Dit keer wel, ze trok mijn aandacht door de deur 3/4 open te houden en me strak/geil aan te kijken. Hoe ze erbij stond met haar heerlijke lichaam en felkleurige setje.. om van te smullen. Eenmaal binnen merkte ik meteen dat ze heel relaxed is in de omgang en het voelt gewoon alsof je haar al jaren kent. Na de financiële afhandeling kreeg ik alle tijd om haar lichaam te verkennen door middel van kusjes en het kneden van haar heerlijke naturel borsten. Op het moment dat ze mij begon te pijpen voelde ik dat dat niet lang nodig was (ondanks dat ik daarvan hou) aangezien ik als een stok overeind stond. Ze wilde mij berijden, dat heb ik uiteraard niet geweigerd, en ben diep in haar klaargekomen terwijl we elkaar in de ogen keken/haar borsten mee deinsden. Na het aankleden nog heel even met haar gesproken over het 'dagelijkse' leven en ben ik voldaan vertrokken. Deze dame is wat mij betreft zeer zeker een aanrader!

Commentaar

Lekker mokkeltje met enorme jetsers die je geil aan kijkt met die bruine stuiters. Het pijpen stelde helaas niet zoveel voor, gelukkig was ik al goed stijf doordat ik die lekkere memmen al flink had beroerd. Daarna lekker op zijn hondjes afgemaakt.
                                    Slap lullen kan altijd nog :-)

Commentaar

Wallen, Sint Annendwarsstraat 7-1, Maria / Paris (Bul)

Vanmiddag weer bij Maria / Paris geweest. Deze keer voor €100 (zeg maar het avondstarttarief).
                                      Man wat krijg je een mooi voorspel dan. Vooral dat slepen van haar jetsers over mijn torso, prachtig.
                                      Mijn recensie van 30-11-16 staat verder nog. Prijs hier ge-updated. In de beoordeling van het pijpen zit ook de beoordeling van het gehele voorspel. Wat een goed meisje zeg, ge-wel-dig.

@mod: Rookvrij staat op Ja, maar ze stond te roken toen ik binnenkwam dus dat mag naar Nee.
                                      Laatst gewijzigd door OldAmsterdam; 26-06-17, 11:42. Reden: Rookvrij aangepast
                                      Gebruik geen uitroeptekens, het moet uit de tekst komen. (Jan Mulder)

Commentaar

Maria / Paris zie ik overdag terug in Dollebegijnen 7-4 ..
                                        Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Vorige week heb ik een bezoekje gebracht aan Maria. Ik kwam eigenlijk voor Anna maar aangezien ze er niet was en er een behoorlijk botte dame in haar kamer werkte, heb ik nog een paar rondjes gelopen. Ik liep Maria bijna voorbij maar snel naar binnen gegaan. Het was weer genieten, ze pijpt lekker en haar lichaam is zo verdomd zacht. Ze is zo zacht dat je bij het likken en zuigen aan haar borsten haar tepels niet eens kan vinden. Uiteindelijk lekker lang binnen gebleven tegen extra betaling en hebben we het erg gezellig gehad.

Ze gaf aan dat ze momenteel geen vaste kamer heeft. Zo heeft ze tijden op de St Annen gestaan maar kwam ik haar tegen in de Trompettersteeg 1-2 uit mn hoofd.
                                          Ze gaf aan dat ze de hele week werkt, behalve wisselend op de dinsdag of woensdag. Deze Meghan Markle - look a like ziet mij zeer zeker terug ;-)