Wallen, Trompettersteeg 5-6, Gloria (Albn)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Wallen, Trompettersteeg 5-6, Gloria (Albn)

Ik heb onlangs een kort bezoekje gebracht aan een dame waarvan ik helaas de naam vergeten ben (iemand enig idee?) .
    Het gaat hier om een geblondeerde vrouw met gigantische siliconentieten (Formaatje Anna, bijna ) op nummer 4, de tweede kamer aan de linkerkant, als je richting de gracht loopt. Ze heeft op haar linkerborst een grote tatoeage met daarop de naam van haar vriend (denk ik).

Echt heel jammer van die tatoeage overigens, want ze heeft echt erg mooie borsten met lekkere tepels. Geslaagde operatie. Bovendien kan ze ook best aardig pijpen en neuken, maar het gaat allemaal in een belachelijk tempo, echt een halve minuut pijpen en dan snel neuken. Niet naar binnen gaan behalve als je heel geil wordt van haar lichaam, want ik kan me niet voorstellen dat ze veel begrip toont als je niet in staat bent het wereldrecord snel klaarkomen te verbreken, of als je zin hebt om heeeel veel geld uit te geven.

Nou, zodra je je half hebt aangekleed gaat ze door het een beetje geopende gordijn alweer op zoek naar een nieuwe klant. Jammer, ze zou volgens mij echt goed kunnen zijn in haar werk als ze niet op zo'n kortzichtige manier met geld bezig zou zijn. Ze is namelijk lang niet altijd bezet, en als ik 1 gok mag doen naar de reden hiervoor... Het gebrek aan vaste klanten.

En om toch een beetje positief af te sluiten: Als je een echte liefhebber van supergrote tieten bent, dan moet je gewoon 1 keer naar binnen. Want voor die 50 euro doet ze in ieder geval wel haar topje uit en mag je een paar minuten ongegeneerd naar die borsten staren ;D
    Mijn Profile Picture Girl: Kerry Louise

Gloria! Klopt, bedankt, nu weet ik het weer!
    Ik ben nadat ik bij haar naar binnen ben geweest nog vele malen langs haar raam gelopen waarbij ik vaak hetzelfde zag als wat ik ook heb meegemaakt: Zij kijkt naar buiten terwijl binnen iemand zich gehaast zit aan te kleden.
    Blijkbaar verschilt het per persoon of had ze nog weinig verdiend die dag dat ik er was?? Nouja, er zit maar een ding op.... binnenkort maar weer eens langs! ;D
    Mijn Profile Picture Girl: Kerry Louise

Commentaar

nou, vandaag al broeg naar de wallen getogen, met de hoop weer eens wat lekkers te zien(grote borsten dus )
      Nu was ik erg vroeg, 11 uur, maar wat schetst mijn verbazing? In de trompettersteeg stond een ERG lekker ding, gloria dus. Snel naar binnen maar zoals hier boven al stond, was het allemaal helaas snel snel snel
      halve minuut pijpen, neuken, en vragen of je al komt

D'r tieten(erg mooie, ik wordt weer geil als ik er aan denk) maken het wel w.m.b. allemaal goed, maar de service is niet je van het, helaas

Ik heb meer tijd nodig gehad voor een gesprekje als voor de daad zelf

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door ret
        nou, vandaag al vroeg naar de wallen getogen, met de hoop weer eens wat lekkers te zien(grote borsten dus.
        Nu was ik erg vroeg, 11 uur, maar wat schetst mijn verbazing? In de Trompettersteeg stond een ERG lekker ding, Gloria dus. Snel naar binnen maar zoals hier boven al stond, was het allemaal helaas snel snel snel
        halve minuut pijpen, neuken, en vragen of je al komt.

Haar tieten (erg mooie, ik wordt weer geil als ik er aan denk) maken het wel w.m.b. allemaal goed, maar de service is niet je van het, helaas

Ik heb meer tijd nodig gehad voor een gesprekje als voor de daad zelf
        Ik heb vanmiddag wel 5 minuten staan leuteren met haar want ze stond buiten en houdt iedereen aan.
        Wat je schrijft dat dacht ik ook helemaal dus ik heb het maar bij leuteren gelaten. Die big tits is mij teveel van het goeie. Volgens mij zei ze dat ze uit België kwam, spreekt wel Nederlands. Schuin tegenover haar staat een Engelse, tweede kamer vanaf de Annendwars.
        Maar die neukt 4 x 50 in een uur dus je moet echt in de startblokken staan.
        Hoe ze heet weet ik niet precies.
        Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Ze heet inderdaad Gloria, heeft redelijk grote nep borsten heeft in belgie gewoond en vertelde me dat ze grieks is. een kwartier P+N is 50 euro, ik ben jong en beregeil maar krijg een slappe van condooms dus heb ik voor body2body massage gekozen waarbij ze met die knoerten over me heen gleed en hem tussen haar borsten nam. achteraf bedacht ik me dat ik me wel heb laten oplichten, ik had 100 euro betaald en ben nog geen half uur binnen geweest. daar kan je een paar aardige DVDs voor kopen of eens goed stappen :-\
          ik moet er maar niet meer langslopen

Commentaar

Ik was vroeg dit keer, althans denk ik, want ze had er, ivm de vorige keer, meer 'zin' an. Het afraffelen zoals vorige keer gebeurde nu een stuk minder

voor 50 euro, p+n, en, waarvoor ik naar haar toe ga, die lekkere siliconen borsten aanraken!. Eigenlijk vind ik haar borsten mooier als die van anna, maar haar attitude is een stuk minder. Russisch was helaas niet mogelijk, meerdere standjes ook niet, of je moet bijbetalen, en aangezien ik 50 euro al genoeg vind doe ik dat niet

Commentaar

Ik ben dit weekend bij haar geweest. Dat was voor mij de eerste en laatste keer. P&N moest allemaal snel. En erg spraakzaam was ze ook al niet. Haar naam was Gloria en ze kwam uit tjechië.

Commentaar

Van de week bij Gloria geweest... Ze vertelde mij dat ze uit Albanie kwam, en in Belgie had gewerkt (en haar borsten had laten "liften" ) Nou die borsten van haar daar zit echt niets echts in (alleen het vel is echt denk ik...) Dus liften was het niet echt. ;D

Mijn ervaring met haar is duidelijk te lezen in mijn recensie formulier.. Voor mij de eerste en ook meteen de laatste keer!

Seaman

Commentaar

Wat een mooie meid is dit (als je tenminste van siliconen houdt), maar inderdaad weinig waar voor je geld. Het bekende handje....
                  Maar die voorgevel is in een woord geweldig !Daar zou ik op zich iedere avond wel tussen willen liggen.
                  Nogmaals de service is echter redelijk belabberd, dus bezint eer gij begint.
                  Groet,

Girllover.

The bigger the boobs, the better !

Commentaar

Ben een tijdje geleden ook eens bij haar geweest.
                    Alles ging gehaast. Ik was me nog aan het aankleden (binnen 10 minuten) of het gordijn ging alweer open. Erg prettig dat iedereen je kan zien. Voor mij een TMM. Nooit meer. >
                    Kijk uit voor die mooie tieten en geile uitstraling, want ze lokt je zo naar binnen. Bij de meeste mannen is het echter een éénmalige gebeurtenis, gezien de recensies.

Commentaar

Claudia, uit Albanië

Van de week bij Claudia geweest, ze werkt in de trompettersteeg nr. 4, als je vanaf sexyland de trompettersteeg in gaat het tweede raam aan de linker kant.
                      Ik ben naar binnen gegaan omdat Claudia er erg lekker uit ziet; ze heeft enorme siliconenborsten en een mooi topje, waar de onderkant van haar borsten onder uit komen, ik vind dat erg geil. Ook mooi lang blond haar en een superfiguurtje.
                      Echter, pijpen gaat maar matig, en als je haar neukt houdt ze met een hand het condoom vast, dat voelt toch minder lekker, en ze is wel erg routineus, ze heeft een beetje haast. Je mag wel aan haar borsten zitten (met wel heel veel siliconen), maar niet aan haar tepels.
                      Kortom, het houdt niet over, niet slecht maar ook niet geweldig.

Ze vertelde me nog dat ze die dag van 5 uur 's middags tot 5 uur 's nachts werkt; ik merkte op dat dat wel heel erg lang was. Ze zei toen dat het wel moest om dat ze 200 euro per dag betaald, ook als ze er niet is !! Schandalig vind ik dat, de verhuurders verdienen veel te veel zonder iets te hoeven doen.

Groeten,

Arthur van Schendel

hmm, heb je het nu over claudia of gloria? Die staat hier ook, en heeft ook enorme siliconen tieten, en veel haast.
                      Ret
                      Je hebt waarschijnlijk wel gelijk, Gloria (lijkt wel een beetje op Claudia) zou heel goed kunnen, met name klopt je omschrijving wel: enorme siliconen met tatoo op haar linkerborst, en iets te veel routine.

Arthur

Commentaar

Ben afgelopen zaterdagnacht in Amsterdam aan het wandelen geslagen. Eigenlijk wil ik graag een keer bij Anna in La vie en rose op bezoek. Ik moet gewoon een keer die grote tieten boven me zien tijdens de daad :P
                        Helaas werkt ze niet op dit tijdstip (rond 3 uur s'nachts)
                        Dus maar op zoek naar wat vervanging ;D Daar voor kwamen twee blonde dames in aanmerking. Eentje stond er achter het raam in de st Annenstraat en de andere bleek Gloria in de Trompettersteeg te zijn. Allebij grote silliconen meloenen :P :P Maar het koppie van Gloria sprak me meer aan. Erg geil bij elkaar. Enfin, vor 50 euro P en N afgesproken en kan daarover niets anders melden als hierboven. Pijpen is best wel oke, alleen alles gaat snel, snel. Bij het neuken hield ze haar hand er tussen zodat ik er niet helemaal in kon. Zwaar klote, alleen het uitzicht op die grote meloenen maakte het nog enigzins de moeite waard. Ze is echt alleen op gefocust om je zo snel mogelijk weer buiten de deur te krijgen. Ik kreeg gelukkig wel alle tijd om me aan te kleden zonder dat het gordijn al open ging. Blijft eenmalig, krijg alleen wel zo weer een stijve als ik aan haar tieten denk ;D

Commentaar

zaterdagnacht? dan heeft ze een lange dag gemaakt

ik ben er zaterdag middag geweest....Ik vind 'r eigenlijk wel het geilste uitzien van het hele wallen gebied....Dit was wel de 3e keer, en nog steeds kende ze me niet :
                          pijpen was shit, neuken was wel ok, geen haast

Service was daarentegen deze keer wel ok, ze nam redelijk de tijd. Maar goed, bijzonder, op haar erg lekkere tieten, was het niet. Na afloop was er geen zeep. die heeft ze zelfs speciaal voor me besteld dat was toch wel ok

Commentaar

Helaas waren ook mijn ogen groter als mijn pik.
                            Geobsedeerd door de geweldige tieten en haar fraaie
                            uiterlijk, ben ik, na afspraak voor Eur 50,-- , naar binnen gegaan en na 10 minuten was alweer buiten.

Er werd duidelijk te gemaakt, dat ik haar tepels niet mocht aanraken en sex met enigzins geopend gordijn was uiteraard ook uit den boze.
                            Ze vertelde uit Joegoslavie te komen, Belgrado.
                            Na wel bijna 1,5 minuten pijpen en nog eens ongeveer zolang trekken kreeg ik commentaar dat "hij" onvoldoende stijf werd. Ik heb het toen zelf ter hand genomen en ruim voor dat ik kon afspuiten (mocht
                            niet over haar heen), werd mij te kennen gegeven, dat mijn tijd erop zat, en of ik effe Eur 50,- bij wilde betalen. Dit heb ik natuurlijk beleefd geweigerd. Na wat discussie over de hoge huur die zij moest betalen, kreeg ik tranen in mijn ogen van medelijden.
                            Medelijden met mij zelf natuurlijk, want ik was de loser in dit geval.
                            Zij is geschikt voor de afdeling T.M.M.

Groeten
                            Deepee, die na 17 jaar wandelen toch wel iets gewend is.

Commentaar

Hmmm......ook weer eens een ware TMM-ervaring meegemaakt. Ik had een geile zin in iets 'ordinairs'. Was al heel vaak langs Gloria's etalage gelopen waarbij ze me altijd hartelijk groette. Vandaag naar binnen dus....de plastic E-cup (recensie formulier geeft F aan maar: als Poolse Anna als F gekwalificeerd wordt is dit E. Niettemin ook een fraai gestyleerde post-moderne voorgevel).

Super stereotype ervaring. Bij het betreden van de kamer kwam haar pooier/loverboy/maar absoluut niet haar vader aanstormen om te checken of alles OK was. Idd: het was een tweede generatie medelander om het zo maar te zeggen.

Het uittrekken van haar onderkleding en het opstropen van haar doorkijk Diesel-blouse kostte zo'n 30 seconden. Haar kauwgum hield ze gemakshalve in haar mond. Mijnerzijds nam ik de tijd. Zorgvuldig heb ik mijn vochtige kleding ter droging (wat een miezerige dag was het) over de aanwezige radiator gelegd. Het vloertje was vanwege de regen ook niet zo schoon en droog dus hield ik mijn kniekousen lekker aan (sexy!!!!!, maar ik had er al weinig zin meer in).

Het Russisch had als enige 'merit' dat ik zag dat de eerder genoemde medelander kennelijk Saimir heet (tattoo). Pijpen: mechanisch, ze deed wel haar best, maar als je in dit beroep je gevoelsknop op nul zet heeft de klant dat ook wel door, of niet????. Wham, het mondje erop en gaan met die banaan, niet dus....
                              Neuken: missionaris met het handje er tussen. Ik knap daar zo van af! (Achteraf stom natuurlijk, ik had gewoon voor doggy moeten kiezen, dan is zo'n handje snel weg). Als (soms naieve) eikel ging ik al pompend ook nog eens de discussie over het handje:
                              ik: ik knap er eigenlijk een beetje van af, van dat handje;
                              zij: ik doe het omdat de condoom op zijn plaats te houden, je voelt er niets van;
                              ik: ik voel het uiteraard wel en waarom zou de condoom losschieten, dat gebeurd nooit;
                              zij: ik gebruik sinds twee weken andere, extra dikkke, maar die schuiven makkelijk weg.
                              Ik: gebruik je dan geen ....... (geen reclameuitingen) condooms, die zijn stevig maar blijven zitten;
                              Etc, etc, etc, al pompend maar het bloed verplaatste zich geleidelijk vanuit de 'love muscle'naar andere delen van mijn gestel.

Na een kleine 10 minuten had ik het wel gehad. Pikmans kreeg ook onvoldoende bloedtoevoer. Eerlijk is eerlijk: ze had nog de beroepstrots om mij wederom stijf te trekken. Toen ik weer enigszins op oorlogssterkte was (ik concentreerde me maar op haar kutje, lekkere uitstekende schaamlipjes, het zicht op de E-cup versierd met de Saimir tatoeage zou mijn paardrift voor de eeuwigheid hebben doen verdwijnen), hebben we weer geneukt. Echter, wederom het handje. Jullie begrijpen onderhand dat dit het moment was om verdere actie te staken.

Ik heb haar nog vriendeljk uitgelegd wat ik aan tekortkomingen heb ervaren. Echt, gewoon en eerlijk zeggen waarom ik geen 'once in a lifetime experience' aan over zal houden. Heb haar uitgelegd dat het handje niet zo fijn was, maar haar ook gezegd dat ik het waardeerde dat ze echt haar best had gedaan om mijn klaar te laten komen (het was geen echt korte zit). Toen kwam ook nog haar collegatje (blond, kamer links) even om de hoek kijken. Kom gerust binnen zei ik. Uit het gesprek bleek dat ze gisteren een uit de hand gelopen feestje hebben gehad. Servische Gloria zei een kater te hebben van hier tot............... Niettemin was ze van plan om nog tot 3 uur AM door te werken?????

Conclusie:
                              - teleurstellende ervaring? Voor mij zeker;
                              - aanwijzingen dat ze gebruikt wordt door een manspersoon? Zeker;
                              - TMM, voluit;
                              - ondanks mijn eigenzinnigheid me meer laten leiden door Hookers recensies? Misschien.
                              - waarom eigenlijk die zucht naar nieuwe ervaringen.
                              - waarom niet gewoon naar Poolse Anna, plastic van buiten maar een echt mens van binnen;
                              - sorry Gloria, maar dit is wat ik er van vond, toch deed je ook een beetje je best. Ik ben een half uur binnengeweest en je wilde me laten klaarkomen, Bij mij werkte het gewoon niet;
                              - ik word gewoon oud.

Zondag weer naar mijn superschat???? (rara)

Maatwerk is de maat der dingen................

Commentaar

Vandaag om een uur of 14:30 bij haar naar binnen gelopen. (die borsten he) Voor een half uur afgesproken. Alles was erg gehaast. Pijpen ging wel. Neuken was slecht Toen ik na 10 minuten klaar kwam. Zij ze \"Klaar?\" En dan zij ze tijdens het aankleden dat hij bij mij zeker niet altijd lukte. Mijn jongeman was nog niet eens op temperatuur gekomen. Ben toch maar klaar gekomen voor het geval dat. Zeker een te meiden meid. Zeker geen herhaling.

Commentaar

Tijdje geleden naar een dame in de dollebegijnsteeg, ben haar naam kwijt maar na wat ik zo gelezen heb was het niet Tanja of die andere oosteuropese dame die hier zo bejubeld wordt.
                                  Ze zit als je van de bulldog komt aan de rechterkant.
                                  blond, gigantische borsten....
                                  Ze komt uit Albanie zei ze.
                                  Alleen pijpen kostte me 50 eurie, omdat ik dan ook aan haar tieten mocht zitte, zei ze... dat laatste was niet het geval.
                                  Na even gepijpt te hebben begon ze wild te rukken, en ik moest er om vragen dat ze het met de mond afmaakte... mooie meid, niet voor herhaling vatbaar!

Commentaar

Ho Ho, niet te snel heren.

Het is voor mij niet zeker of het hier uit Gloria uit de Trompettersteeg gaat. (http://www.hookers.nl/forum/index.php?board=16;action=display;threadid=10452) Gloria is Servisch, maar heeft blijkens haar draadje ook klanten verteld Albanees te zijn; anderen verteld ze weer Servisch te zijn). Op warme dagen heeft ze de gewoonte om luidkeels met haar landgenote aan de overkant te praten in het Servisch. Gloria spreek ook goed Nederlands.

Opvallend aan Gloria is ook de tattoo op haar linkerborst: Saimir (waarschijlijk haar pooiertje). Verder heeft ze altijd een zeer strak en doorzichtig helwit Diesel shirtje aan om haar selling points extra te accentueren ;D ;D ;D. Gloria is blond, maar niet helblond.

Overigens zit bij Gloria PMC + NMC in het standaardpakket. Ze moet het alleen nog leren. 8) 8)

Dus Dortenaartje, als de door jou bezochte dame ook aan deze aanvullende kenmerken voldoet, volg dan de instructies van Goodbar.

Zo niet, gefeliciteerd met het introdureren van een nieuwe TMBH (= Te Mijden Big Hooters ??? ???).

Volgende keer gewoon naar Poolse Anna in La Vie en Rose, een VRBH (=Very Recommended Big Hooters :.

Oorspronkelijk geplaatst door Dordtenaartje
                                    hahaha...dankje...
                                    en idd dat van dat dieselshirtje klopt...
                                    Maatwerk is de maat der dingen................

Commentaar

Ik ben ook eens een keer bij haar geweest. Die 1.45 m lengte klopt echt niet. Dat is waarschijnlijk wat de eerste recencist invult, alle volgenden kunnen aan deze gegevens niets meer veranderen, maar ze is zeker 1.60 zonder hakken. Verder zegt ze blijkbaar iedere keer uit een ander land te komen, bij mij kwam ze uit Joegoslavie (bestond al niet meer, maar dat maakte haar niet uit).
                                      Maar ja, ik was al tig keer langs haar raam gelopen en die opvallende ronde tieten kreeg ik maar niet uit mijn gedachten. Vaak zo'n stretch-achtig topje waar die enorme ronde ballen zo strak en pront in uitkomen. Ik dacht altijd zoiets van je wordt wel naar binnen gelokt, maar als je binnen bent wordt het nix.
                                      Wel, toch een keer naar binnen gegaan, want wat je niet probeert weet je niet. Ze begon bijna meteen over 100 Euro als ik "alles" wilde. Niet op ingegaan, reageerde ze chagrijnig op, op 50 E gehouden dus.
                                      Een stoel om mijn kleren op te leggen stond er niet, die moest ik dus op de grond leggen.
                                      Toen ze met pijpen begon, stroopte ze wel haar topje op (dat viel dan weer mee) en kon ik wel even aan haar tieten zitten, tijdens het pijpen kon dat ook nog enigszins. Het pijpen op zich stelde niets voor en duurde ook kort. Ze ging op haar rug liggen voor een snelle verdere afwerking, dat was niks bijzonders, maar als ik zulke stevige joekels van tieten tegen mijn borstkas voel is er weinig voor nodig om me snel klaar te laten komen. Terwijl ik nog niet helemaal klaar was met het klaarkomen, duwde ze me er al uit met de retorische vraag "klaar ?". Right.
                                      Terwijl ik me aankleedde deed ze gelukkig niet het gordijn open zoals bij anderen, maar stond ze in de spiegel haar tieten van meerdere kanten te bewonderen. Nog even fijn mee kunnen kijken.
                                      Ze is heel vaak niet bezet, degenen die bij haar geweest zijn lopen door, haar klandizie bestaat vooral uit "eerste keer" figuren zoals ik dus.
                                      Ze zal mij niet meer binnen zien komen, maar laten we wel wezen, er zijn er die het bonter maken, die niet wilen dat je op ze gaat liggen, kan je op je gestrekte armen leunen terwijl je neukt, dan moet je wel haasten. Of die hun beide onderarmen voor hun tieten houden terwijl ze op hun rug liggen. Gloria hield het wat dit betreft nog leuk en ze deed dus ook haar topje omhoog.
                                      Maar als het om mooie ronde E-cup tieten gaat, geef mij dan maar Helena uit de Dollebegijnensteeg, die geeft je altijd waar voor je geld en is erg aardig.

Commentaar

Re: Wallen, Trompettersteeg 3-3, Gloria (voldoende)

Vaak zo'n stretch-achtig topje waar die enorme ronde ballen zo strak en pront in uitkomen.
                                        Ja , ik word er nog warm van - maar toch heb ik Gloria al sinds pak weg de jaarwisseling niet meer gezien .....
                                        Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Re: Wallen, Trompettersteeg 3-3, Gloria (voldoende)

Gloria is weer terug in de Trompettersteeg, gisteravond, na een jaar, op nr 5-4, 3e kamer.
                                          Haar Diesel bloesje zit nu nog een stuk strakker ..... !