De Pijp, Ruysdaelkade 201, Gloria (Claudia)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• De Pijp, Ruysdaelkade 201, Gloria (Claudia)

Op de Bergstraat zit overdag een vriendelijke Zuid Amerikaanse...uit Venezuela dacht ik. Ze is rond de 30-40 jr schat ik...heeft lang donkerbruin/rood haar tot midden in de rug en een lekkere getrainde kont voor haar leeftijd :. Ze zit vanaf Herengracht komend, aan de linkerkant 4e raam geloof ik. Heb haar woensdagavond ook daar zien zitten. Ze heeft vaak een stokje wierook in haar kamer hangen. P+n is prima, ze let niet op de klok en vraagt maar 35 euro. Als ze bezet is dan is ze dus ook lang bezet >. Helaas weet ik haar naam niet...ik wandel te veel denk ik ;D

hi heet zij toevallig RAMONA???????????
    heeft zij ook lange krullende haren?
    als zij het is dan is het het beste vrouw die in hele amsterdam werkt!!!!! :-* :\\\\\\\\\\\\\\'
    maar als zij het niet is dan is het wel ontzettend jammer want ik ben al heel lang op zoek naar haar :\\\\\\\\\\\\\\'( :\\\\\\\\\\\\\\'(
    zij zat wat ik er van weet toen ter tijd oude zijds achterbrugwal richting de straat stoofsteeg !!
    maar misschien is ze al lang weg dus
    groetjes cetto ??? ??? ??? ??? ???

Commentaar

Gloria, Bergstraat 14

Vrijdagmiddag. Mijn favoriet Vicky is niet te vinden. Uiteindelijk kom ik in de Bergstraat terecht bij Gloria. Een ca 30-jarige superslanke latina met een fraai koppie erop en een piercing in de navel.

Absoluut een topper, dat grietje. Gaat spontaan geheel uit de kleren en alles mag. Zoenen op de mond, sabbelen op de tiet, en tijdens het pijpen weet ik mijn hoofd bij haar kaalgeschoren kutje te krijgen en mag haar volop beffen. Spontaan, lief, etc.

Als mijn pik voldoende op temparatuur is komt ze op me zitten en berijdt me met dat heerlijke lichaam. Volgende week maar weer eens kijken of ze er is.

Commentaar

Gloria

Lang zwart donkerbruin krullend haar
        Een fantastisch slank lichaam
        Piercing in de navel
        Heerlijke billen
        Een zalig kutje

en na de wip staat de koffie klaar.........

ik ben bang dat ik verslaafd raak aan dit ding

Commentaar

Met Claudia nog steeds afwezig maar verder op zoek gegaan en zo bij deze slanke Colombiaanse terecht gekomen in de Bergstraat. Wederom een bewoonster van dit land die van wanten weet. Met een meer dan smakelijk uitzicht sloeg ze op een manier aan het pijpen die een vroegtijdige zaadlozing erg moeilijk maakte. Lang, wild, slobberend en alle mogelijkheden van haar mondje gebruikende hield ze mij geruime tijd op het randje. Daarna een wip die ook niet snel zijn weerga kent. Vol overgave en vol gebruik van benen, handen en voeten over mijn gehele lijf. Al met al een perfect bestede middag ;D ;D

Commentaar

Zaterdagmiddag weer eens door Gloria laten pijpen (meer hoefde van mij niet, ze is hier zo bedreven in en kletsen met haar lukt toch niet dus na een kwartiertje kan je wel weer weg). Was weer enorm lekker, gaat uit de kleren zonder vragen en begint er lekker aan te sabbelen.

Psycho

Commentaar

Nee, praten met Gloria is wat moeilijk. Tenzij je Spaans spreekt natuurlijk. En ach, wat "mi amor" betekent kan ik wel raden.

Verder is het volop genieten met en van deze dame. Een heerlijk lichaam, en overal mag je aan zitten. Uiteindelijk loopt dat dan uit op een fantastische neukpartij. Zij bovenop natuurlijk, mijn favoriete standje.....

Voetnoot vd moderator:
              Spaans is niet mijn sterkste kant,
              maar een welgemeend
              "Ben aki, karinja"
              (spreek het wel zo uit!) betekent
              "Kom hier, schatje",
              iets dat je dan vooral terug moet zeggen uit beleefdheid.

~ Komkommer

Commentaar

Volgens mij heet ze Gloria, en zit op nr 12.
                Aardige, knappe Venezolaanse dame; vroeg 35 euro. Ik gaf 50, omdat ik nou eenmaal van rustig aan hou.
                Eenmaal binnen bleek ze een prachtig lichaam te hebben, ze kleedde zich volledig uit, kwam op me zitten, en ik mocht heerlijk aan haar tepels sabbelen; vervolgens deed ze me een condoom om, en kwam weer op me zitten; ik dacht even dat er niet gepijpt zou worden, maar voor ik het wist lag ze naast me, en pijpte werkelijk fantastisch....ik merkte dat ze het helemaal niet erg vond dat ik met haar kutje speelde, en ze spreidde haar benen zodat ik goed uitzicht had; intussen pijpte ze nog heerlijk door, en ik merkte dat het niet op neuken aan hoefde te komen van mij..lekker spelen, voelen, kijken en met lange halen liet ze me komen.........waarbij ze nadat ik was gekomen nog een tijdje lekker doorsabbelde. Een goede conversatie was er niet bij; want ik spreek geen spaans.
                Toppertje.

Commentaar

Recensie van Ja Maar op 9 juni 2003

Volgens mij heet ze Gloria, en zit op nr 14.
                  Aardige, knappe Venezolaanse dame; vroeg 35 euro. Ik gaf 50, omdat ik nou eenmaal van rustig aan hou.
                  Eenmaal binnen bleek ze een prachtig lichaam te hebben, ze kleedde zich volledig uit, kwam op me zitten, en ik mocht heerlijk aan haar tepels sabbelen; vervolgens deed ze me een condoom om, en kwam weer op me zitten; ik dacht even dat er niet gepijpt zou worden, maar voor ik het wist lag ze naast me, en pijpte werkelijk fantastisch....ik merkte dat ze het helemaal niet erg vond dat ik met haar kutje speelde, en ze spreidde haar benen zodat ik goed uitzicht had; intussen pijpte ze nog heerlijk door, en ik merkte dat het niet op neuken aan hoefde te komen van mij..lekker spelen, voelen, kijken en met lange halen liet ze me komen.........waarbij ze nadat ik was gekomen nog een tijdje lekker doorsabbelde. Een goede conversatie was er niet bij; want ik spreek geen spaans.
                  Toppertje.

Commentaar

Op Bergstraat 14 vindt U Gloria, een Columbiaanse van ik schat ca 30-35 jaar. Prototype van een Zuid-Amerikaanse. Spreekt helaas uitsluitend Spaans, en ik niet. Maakt de conversatie een beetje moeilijk.

Maar ......, we komen voor de sex. Daar is absoluut niets op aan te merken. Gloria is voor mij de topper van de buurt. Redelijke prijs, let niet op de klok. Afijn , U moet het zelf maar ondervinden. Pijpen perfect, neuken nog beter.

Commentaar

Mwah...
                      Gloria is inderdaad goed, alleen de scores die ze hier gekregen heeft zijn toch wel wat overdreven. Ze pijpt lekker, slaat het klokkenspel zeker niet over, maar er is beter te krijgen.

Commentaar

yes yes yes

Gloria is terug van vakantia in columbia

in een vorige recensie merkte ik op dat de tieten een maatje groter hadden kunnen zijn

dat heeft ze zeker gelezen, want dat scheelt opeens zeker 2 maten

toch opmerkelijk, de een kort ze in (marcella), de ander pompt ze op (gloria)

maar laten we eerlijk zijn: met al hun fouten, het blijft het beste andere geslacht dat we hebben

Ik kan niet anders dan Gloria aanraden, zeker na vandaag

ik dnek dat ik morgen weer ga

Commentaar

Hallelujaaah !!! Gloria is inderdaad terug. Ze is bijna net zo blij met haar nieuwe borsten en haar lange vakantie heeft haar blijkbaar goed gedaan. Met plezier vervulde zij haar plichten en het is top dat ze weer terug is !

Commentaar

Een heerlijke ontdekking (voor mij dan), deze Gloria uit Bogota. Een lijf om van te smullen ;D ;D.

Ze was bij binnenkomst wat verlegen. Een paar grapjes en welgemeende complimenten over haar borsten (in mijn gebrekkige spaans) deed het ijs breken.

Zonder dralen op bed beland (ik hoefde me niet eens te wassen ???). Met haar designer borsten werd de seksspier op sterkte gebracht. Vervolgens kwam ze op me liggen om een tijdje lekker te vozen: beurtelings moest ik haar beide tepels zuigen. Na het aanbrengen van het condoom en lekkere natte en luidruchtige (door haar gesmak) pijpsessie die al snel uitmondde in een 69. Heerlijk en aan haar reacties merkte ik dat ze zich ook lekker kon gaten gaan. Na een tijdje ging ze met haar benen wijd op haar rug liggen. Ik heb dit maar opgevat als een uitnodiging om haar te neuken. Dit ging hard en diep, met haar handen gaf ze het tempo aan. En hoe ze dan naar je kijkt....Nadat ik klaargekomen was moest ik echt even bijkomen. Bij het verlaten van het pand verkeerde ik nog in zodanig hogere sferen dat ik beneden de verkeerde deur opendeed en in de etalage van de buurvrouw terchtkwam. Bij deze excuus.

Een aangename verrassing op een druilige zaterdagmiddag. Zeker omdat ik vooraf nooit echte afspraken maak over de te verrichten diensten. Mijn verwachtingen zijn ver overtroffen gelet op de schapppelijke prijs (40 euro). Gloria, je gaat me vaker zien.

Maatwerk is de maat der dingen................

Commentaar

Verdorie, verdorie, verdorie

Dat ze uit Bogota kwam wist ik niet eens!!!!!!!
                              Wordt het verdorie nog drukker
                              Verder ben ik het er volkomen mee eens
                              Gloria is numero uno van de Bergstraat

Commentaar

Bezocht deze super aantrekkelijke dame regelmatig maar de laatste tijd ben ik niet meer bij haar geweest. Ze is een strakke, wat oudere latina die ik iedereen kan aanraden. Het grootste voordeel dat een bezoek aan haar brengt is dat er niet op de klok wordt gekeken. Daarnaast doet ze niet moeilijk over standjes en zal ze je niet financieel proberen te melken. Haar pijpkunsten zijn niet zo hoogstaand vind ik.

Dan nog iets, toen ik erom vroeg mocht ik haar voor 100 euro anaal nemen. Niet gedaan. Iemand hier wel? En zo ja, wat waren de ervaringen?

Commentaar

Inderdaad top deze Gloria die 's middags in de Bergstraat staat. Bogota? tegen mij zei ze in elk geval dat ze uit Venezuela kwam, ze praat in elk geval niet zoveel Nederlands, Spaans des te meer! Ze is erg slank, met flinke, duidelijk plastic borsten, en vooral een erg mooie stevige kont. Ben voor €50 rustig aan gegaan, ze stelde voor met een massage te beginnen, maar dat leek nergens op. Ach, daarkwamen we ook niet voor. Daarna wel heerlijk gepijpt, inderdaad met veel smakgeluiden. Tenslotte lekker lang geneukt, meerdere standjes geen probleem. Enige minpuntje was dat ze bij de deur zei dat ze zoende, maar dat er binnen niet meer dan een schuw kusje afkon.

Commentaar

Fijn hoor die nieuwe silli's. Ben over het algemeen geen fan van nepborsten, maar bij Gloria komen ze goed uit.

De sex was deze keer weer prima. Het is geen klokkijkertje die Gloria. En voor vijftig euro is veel mogelijk. Deze keer nam ik haar nadat ze me een matige pijpbeurt gaf, in meerder standjes en kwam over haar twee sterke punten klaar. Zoenen kon ook.

Dus..... ga eens lekker langs bij deze hete chica van in de dertig. Voor Latinalovers een must.

Commentaar

Vanmiddag bij de de Bergstraat geweest, deze dame komt uit Venezuela vertelde ze mij. Ze is rond de 35 jr schat ik.

Ze heeft lang donkerbruin/rood haar en een heerlijke mooie ronde kont en een gladgeschoren poes. Haar huid is mooi bruin van kleur en lekker zacht.
                                      Ze is erg slank, een mooi strak buikje met navelpiercing, ik gaf haar complimentjes dat ze er zo goed uitzag enzo en dat haar lichaam echt perfect was. :d Ze is wel wat \"geholpen\"met haar borsten maar het is erg vakkundig gedaan. Haar tepels zijn lekker om aan te zuigen.

Tijdens het pijpen slurpt ze lekker en maakt ze er lekkere geile geluidjes bij, ondertussen streelt en kriebelt ze lekker aan je ballen. Ik ben een jaar of 2 geleden ook al eens bij haar geweest toen meende ik mij te herinneren dat ze ook laan je ballen sabbelde maar dat was er dit keer helaas niet bij.

Maar goed, ze pijpt lekker en daarna over gegaan op het duwwerk laten we maar zeggen. Begonnen in missionaris, bij het naar binnen gaan viel het op dat ze lekker strak is. Jammer dat er wat glijmiddel nodig was want haar poes was erg droog. Tijdens het neuken spoort ze je echt aan om lekker hard te stoten.
                                      Daarna over in doggie met uitzicht op haar fantastische lekkere kont. Alleen daardoor kom je al bijna klaar!! Tijdens doggie lekker haar billen gespreid en lekker met een natte vinger haar sterretje gestreelt. Ze ruikt zo heerlijk en lekker schoon. Mmmm wat zou ik dat lekker sterretje graag compleet willen uitlikken. Hebben andere collega's dit al gedaan bij haar?

Daarna gevraagd of ze me tot het einde wilde pijpen, en dat deed ze vol overgaaf, ze pijpte echt tot de laatste druppel eruit was. Ze stopte pas toen mijn leuter weer slap werd. Ik bleef lekker achter met zo'n tintelend gevoel in mijn eikel, de kenners onder ons weten wat ik bedoel...
                                      :P

Daarna lekker opgefrist, ze doet wat water in een bakje en gaat dan boven de wc zitten om haar poesje te reiningen. Dat waardeer ik altijd tenz eerste! Al met al met een lekker gevoel het weekend in! ;D

Commentaar

Heerlijk deze schat v n dame pijpte vol overgave, inderdaad slurpend en al. Daarna n paar verschillende standjes genomen; mish, cowgirl en doggy, waarbij ik haar op zijn doggies echt goed hard kon nemen. Ze werd er ook wel geil van want r doos was flink nat & ze begon me n pot geil te praten. Daarna met de hand af laten maken waarbij ze mn ballen heerlijk meekneedde. Ze is inderdaad wat ouder maar r lichaam is op en top fit! Een goede ervaring, en zeker aanbevolen als v latinas houdt. Ze vroeg 40 maar deed er 20 bij voor xtras, aanbevolen. ;D ;D ;D

Commentaar

Na de vele lovende recensies, dacht ik ook maar deze meid te proberen. Haar dikke make up trok me nooit aan, maar moest toch eens checken. Haar figuur is mooi. Zachte huid, mooie borsten, die goed "geholpen", harde grote tepels, mooi geschoren kutje. Haar haar vond ik niet zo mooi. De sessie was vrij plichtmatig te noemen. Ik ben geen fan van snel pijpen en dat doet deze Gloria wel. Geen voorspel. Met haar kutje mag je inderdaad wel van alles doen. Zoenen is er niet bij. Het neuken was ook wel lekker, maar vind deze dame helaas niet veel sensualiteit uitstralen, vrij plichtmatig. Jammer. Ze is wel een aardige meid en werkt elke dag behalve dinsdag.