Patricia (Dom R) , Amsterdam - De Pijp, Ruysdaelkade 135 lks

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Patricia (Dom R) , Amsterdam - De Pijp, Ruysdaelkade 135 lks

Oorspronkelijk geplaatst door stommeling
    Patricia is een natuurzuivere Rubensgodin die op ma, di en vr staat te pronken in het meest linkse raam van de Ruysdaelkade. Ze is niet alleen adembenemd van gestalte (en alles is echt - zelfs haar krullen), maar ook altijd lief, vrolijk, en zalig geil. Bovendien is haar Nederlands aangenaam gebrekkig, dus geen hinderlijke conversatie.
    Heel juist! Ziehier mijn ervaring:

Vanmiddag bij Patricia op Ruysdaelkade 119 geweest. Haar uitstraling klopt met haar gedrag: een lieve, bescheiden en vriendelijke Latina die zich ontpopt als een schaamteloze sloerie, die volop neemt en zich dito laat nemen. Mijn onhebbelijke gewoonte om in geval van onstuitbare geilheid, wat bij haar verschijning direct het geval was, met mijn stijve pik uit mijn broek de peeskamer te betreden, viel bij haar in goede aarde, want meteen begon ze zachtjes te sjorren. Onderwijl vroeg ze nog hoe het ging. Een stuk beter dan twee minuten terug! zei ik. Ongeveer einde conversatie. Ze droeg lichtbruine, bijna huidkleurige kousen (aaarrgh!)onder een doorschijnend kort jurkje. Haar witte slip verdween als sneeuw voor de zon en nadat mijn winterse handen wat op temperatuur waren gekomen, begon ik haar langzaam en teder verder uit te pakken, haar blote huid te betasten en aan haar tepels te sabbelen. Vond zij zeer aangenaam, geloof ik, en zij zette haar handwerk op subtiele wijze voort. Ze knielde en begon mij zalig (mc) af te zuigen, zonder handen! Ik ontdeed mij vervolgens van mijn muts, shawl en overjas, waarbij zij van de gelegenheid gebruik maakte zich met haar benen wijd op een wandkastje te gaan zitten vingeren. Ik kon haar staande neuken en had mijn pik al bijna in haar kaalgeschoren kut gestoken, maar ze zei: nog niet! en duwde mijn hoofd naar beneden voor een befbeurt, waaraan ik mij volop overgaf. Volgens mij was een dreigend orgasme voor haar aanleiding om mij te stoppen, waarop ik rechtop ging staan en haar, nog steeds met mijn kleren aan, begon te neuken op het wandkastje. Door de toenemende heftigheid werd zij steeds meer tegen de muur aangeduwd en dreigden rammelende flesjes en potjes, die zich achter haar achterwerk bevonden, in de verdrukking te raken dan wel op de vloer aan diggelen te vallen. Ik gebaarde haar te gaan staan, zij plaatste een naaldhak op de rand van het bed en in deze positie bleek ik in staat haar van voren te nemen. Daarna op z’n hondjes verder op het bed (mijn broek was eindelijk uit) en haar langdurig doorgenaaid. Ik meende oprecht gekreun te bespeuren. Tenslotte stond ik tegenover haar, waarbij zij mij heftig zc klaar heeft gerukt. Heerlijk haar grote tieten ondergespoten. Onder het genot van een gebrekkig Nederlands babbeltje nog even wat edele delen gewassen, aankleden en weg. Maar niet voor lang, want deze Patricia is een vleesgeworden droompje!

Tjiezus! Mooi man!
    Nu moet ik daar zéker eens heen.
    Ik wilde de goede berichten van stommeling ook al navolging geven.
    Binnenkort zal ik óók hier over mijn ervaringen met Patricia berichten.

Commentaar

Patricia is een natuurzuivere Rubensgodin die op ma, di en vr staat te pronken in het meest linkse raam van de Ruysdaelkade. Ze is niet alleen adembenemd van gestalte (en alles is echt - zelfs haar krullen), maar ook altijd lief, vrolijk, en zalig geil. Bovendien is haar Nederlands aangenaam gebrekkig, dus geen hinderlijke conversatie. Haar uitstraling klopt met haar gedrag: een lieve, bescheiden en vriendelijke Latina die zich ontpopt als een schaamteloze sloerie, die volop neemt en zich dito laat nemen
      Vandaag bij Patricia geweest. Het bovenstaande klopt gedeeltelijk. Ze heeft een heerlijk zacht lichaam, is heel lief en vriendelijk, maar een echt sexbeest is ze niet wat mij betreft. Na het uitkleden heel rustig begonnen met wat strelen en zoentjes (geen tongzoenen) en daarna de wederzijdse orale diensten. Pijpen deed ze wel heel lekker. Tijdens het neuken vroeg ze om € 50 extra maar toen ik die niet gaf was het snel voorbij. Ze ging op haar klokje kijken en ik moest maar snel klaarkomen. Dat ging dus uitaard niet. Daarom maar op haar gaan zitten en me laten aftrekken en ondertussen met die heerlijke borsten gespeeld. Heerlijk klaargekomen maar niet voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Weet iemand of Patricia nog overdag op maandag, dinsdag en donderdag op nummer 119 werkt? Heeft iemand nog recente ervaringen?

Commentaar

Patricia werkt op de maandag, de dinsdag en de vrijdag, van plm. 12.00 tot 18.00 u. Op maandag zit ze daar (nr 119) samen met een tamelijk stevig Russinnetje, een wat introvertere maar zeer vriendelijke dame (haar naam ben ik kwijt, ze werkt in elk geval ook op de zaterdag en de zondag overdag).

Ik heb enkele keren een triootje met beide dames gedaan, en ik kan je vertellen, da's lachen. Bij dezen van harte aanbevolen dus!

Cheers!
          Hendriks

Patricia , Latina (Colombiaanse), stevig , 34/37 , D-cup

Commentaar

26 juli 2004

Ik ben vanmiddag bij dat Russische vrouwtje geweest die samen met Ilona en Patricia werkt en het was top. Ze heet Julia, op ma/wo/za/zo
            Wel een uurtje geweest met goed pijpen ,veel standjes en lekker gespeeld met haar.
            Probeer het maar uit!

gr buddy

Commentaar

Natuurlijk, goede wijn behoeft geen krans - maar een jaar lang geen berichten over Patricia, dat kan natuurlijk niet. Straks vergeten we haar nog, met haar weelderige vooslijf en die adembenemende albasten droomborsten (met ontroerende blauwe adertjes onder haar melkwitte huid - God is waarlijk groot).

Vandaag, dinsdag 9/8, had ze een karmozijnrood speelpakje aan, waarin goed te zien viel dat ze een paar kilootjes kwijt is. En dat was eerlijk gezegd wel nodig, want hoe begeerlijk ook, ze begon de grens tussen rubensiaans en zwaarlijvig te overschrijden, en wat erger is: een beetje stram & amechtig te worden tijdens het neuken.
              Maar nu is ze dus weer helemaal geweldig. En nog altijd zo geil als een beroepsvrouw maar worden kan.
              Dus snel naar binnen gestapt, haar eigenlijk veel te kleine kamertje met het eigenlijk veel te smalle bedje in, en zoals gebruikelijk de inleidende prietpraat overgeslagen en heerlijk staan knuffelen en in dat romige vlees staan klauwen en me langzaam door haar laten uitkleden, en naar het kraantje laten voeren voor een liefkozende wasbeurt. Waarna ik languit ging liggen kijken hoe ze zich voor me uitkleedde, en zich op mijn verzoek ging staan vingeren. Al te dwingend hoeft dat verzoek niet te zijn, want zoals elke gezette vrouw die zich goed voelt over haar lijf (lees: die weet dat kerels uiteindelijk toch het liefst een lekker mollig wijf willen), heeft ze er reuze schik in om een showtje voor je op te voeren. Met grote, vochtige staarogen kijkt ze je aan, en het duurt niet lang tot ze met haar onderlichaam begint te draaien en van genot haar dijen tegen elkaar perst.
              Voor je weet wat er gebeurd is, is zij het die op haar rug ligt en jou met je kop tussen haar monumentale dijen duwt. In opperste concentratie ligt ze je tong te ondergaan, en je knedende handen onder haar billen. Je zakt zowat met je kin bij haar naar binnen, en je neus verdwijnt in haar vlezige buik, wat het ademhalen er bepaald niet makkelijker op maakt, maar je houdt manmoedig vol en ziet ten slotte je inspanning beloond met een heerlijke lome, schokkende, zweterige klaarkomst van deze oervrouw.
              En weer maakt de tijd een sprongetje, want je merkt opeens dat je met een rubbertje om naast het bed staat, waar zij overdwars op handen en knieën en met haar kont fier omhoog de penetratie ligt af te wachten. Geen straf, deze positie, want zo kun je in de spiegel naast het bed haar tieten zien zwiepen terwijl je je in haar leegstoot. Ooit, als ik groot ben, wil ik daar nog eens langer dan een minuut of twee over doen. Maar vandaag waren de emoties weer zo hoog opgelopen dat het binnen de kortste keren gedaan was.
              En tja, dan is de betovering verbroken, en sta je nog wat in het wilde weg te kletsen terwijl je je afspoelt en links en rechts je kleren bij elkaar zoekt. Je hebt je sokken nog niet aan of zij staat alweer in vol ornaat voor de wastafelspiegel haar lippen te doen en haar décolleté te schikken. Hasta pronto, zeg je even later, en buiten sta je weer.
              Dus zo lekker als het is, ergens is het toch ook...
              zonde van het geld.

Commentaar

Re: De Pijp, Ruysdaelkade 119, Patricia (7.8)

Vandaag ook Patrica bezocht zo rond de klok van 11.30 uur afgesproken 50 voor P&N&B een beetje rustig aan.
                Heb geen spijt gehad dame is zeker een bezoek waard, zag er lekker uit eerst een lichte B2B massage gehad heerlijk met haar borsten kunnen stoeien, gevolgd door een goed en relaxte pijpsessie met soms lange halen en dan weer korte hierna overgegaan op standje 69 alles was goed bereikbaar en ze werd onder het likken goed nat kreeg de indruk dat ze er ook van genoot hierna in 2 standjes rustig afgemaakt.
                Patrica was bij mij geen klokkijkster en de klink was ook tussen ons aanwezig, al met al een geslaagde ochtend in A'dam.(eerst Tanja later Patricia)
                Patricia werkt op maandag, woensdag en vrijdag vanaf 10.00-18.00 uur.

Grtz, mr.S

Commentaar

Re: De Pijp, Ruysdaelkade 119, Patricia (uitstekend)

Gisteren Patricia weer bezocht, weer een goede sex party gehad
                  Voor 50 euro P&N&B, eerst gestoeid met haar borsten gevolgd door een lichte B2B massage, hierna een rustige pijpsessie daarna gebefd ze kronkelde over het bed en in doggy style afgerond kon zo haar stevige borsten lekker vast houden.
                  Weer een goed ervaring rijker!!

mr.S

Commentaar

Ben al een tijd niet meer bij Patricia geweest.
                    Wordt wel weer tijd dat ik ga, want ik heb hele goede ervaringen met haar.
                    Als ik binnen kom gaat ze meteen naar mijn kruis, en ze begint japie te masseren, wat natuurlijk in houd dat de broek meteen uit moet,want die zit natuurlijk veel te krap. Zij zorgt daar dus ook voor. Als dat gebeurd is gaat zij op haar knieen en begint meteen aan japie te zuigen, en dat dat doet ze zeer goed. Nadat we alle twee uitgekleed zijn gaan we op bed liggen en dan strelen en kussen we elkaar. Totdat zij mijn hoofd naar haar poesje duwt, en ik haar moet beffen. Ik heb de ervaring met haar dat je haar klitje heel hard moet zuigen, dan ligt zij als een gek te kronkelen. Zij vindt dat lekker want binnen de kortste keren heeft ze een nat poesje. Als dat gebeurd is dan behandeld ze mijn japie op een gigantische fijne manier, en meestal maken we het in doggy style af. Ze is een aanrader plus bij mij kijkt ze niet op de klok. En als ik niet genoeg geld bij mij heb maakt ze daar ook niet zo'n probleem van. Maar ja misschien is dat wel omdat ik haar al een tijdje ken.
                    Dus mannen ik zou zeggen probeer eens.
                    Succes

Commentaar

Vandaag weer eens bij Patricia geweest.
                      Jongens dit was na zo'n lange tijd toch wel weer een belevenis.
                      Nadat wij elkaar na binnenkomst hadden begroet, begon zij meteen mijn overhemd los te maken, en mijn t-shirt uit mijn broek te halen, waarna zij uitgebreid borst en tepels begon te zoenen. Töen zei zij kleed je maar uit.
                      Ik kon niet zo goed zijn of ik trok mijn overhemd en T-shirt uit, ondertussen had zij haar jurkje ook uit gedaan, en stond zij in haar bh en slipje, mensen dit was wel een prachtig gezicht. Ik had mijn broek ook nog aangehouden, en zij begon mijn broek los te maken, en daarna liet zijn mijn slip naar beneden glijden, en pakte zij japie, die ondertussen wel jaap genoemd kon worden in haar hand, en begon hem te masseren. Zij bracht me naar de wasbak, en begon op een heerlijk manier jaap te wassen. Zalig.
                      Ondertussen zijn wij op het bed terecht gekomen, en begon zij uitgebreid jaap te masseren, en even later zat jaap in haar mond, ik heb haar toen met haar kaal geschoren poesje boven mijn gezicht gebracht, en heb haar toen lekker liggen beffen. Daar begon zij al aardig op te kreunen. Zij is op haar rug gaan liggen, en ik ben verder gegaan met beffen, wat ik waarschijnlijk goed deed, want zij zei "schatje wat doe je dat lekker" , en zij lag als een paling te kronkelen van genot. Ik moet ook nog even zeggen dat ze het heerlijk vind als je heel hard aan haar klitje zuigt, daar komt ze op klaar.
                      Daarna het in de missionaris afgemaakt. Het was weer een toppertje.

Commentaar

Nog even mijn oordeel geven

Commentaar

Zeer onlangs werd mij, door een gewaardeerde wandelbroeder, node aangeraden een bezoek aan Patricia te brengen. Te mijner aansporing werd ze nog als volgt getypeerd:
                          Allemachtig, wat kan dat mens een verrukkelijke slet zijn.
                          In de gedenkwaardige woorden van Splodge: het was net de Efteling, je mocht voor één geld overal in.....
                          Bovendien werden mij uitgebreide en operationele adviezen van taktisch-erotische aard verstrekt, die uiteraard tot doel hadden de genotsfactor te optimaliseren.

Het is ontroerend dat er, in deze tijd van afbrokkelende sociale cohesie, nog zoiets als "welgemeende onderlinge solidariteit" tussen wandelbroeders bestaat. Maat betuigt u bij deze zijn erkentelijkheid beste K.

Om, voor mij op deze middag "verboden verleidingen", te weerstaan ben ik de Ruysdaelkade van de noordzijde ingelopen. Was het de traditionele "januari-slapte", een speling van het lot, mijn lichaamstaal en uitstraling die mijn motieven blootgaven; feit is dat Patricia, toen ik in haar blikveld kwam, op een heerlijke manier naar mij zat te lonken. Dat deed ze de vele andere keren dat ik het raam passeerde niet.... . Het zou ook kunnen dat Patricia over paranormale gaven beschikt.

Natuurlijk had de vóórpret zijn uitwerking op mijn zwellichaampje al doen gelden. Na op de kamer namen uitgewisseld te hebben (en zij haar lipstick had verwijderd) werd ik terstond overrompeld. Nog geheel aangekleed stonden we in een wulpse omhelsing tegen elkaar aan te rijden. In fases hebben we ons van onze kledingsstukken ontdaan. Het ongespeelde genot waarmee Patricia zichzelf stimuleerde met de top van mijn roede was diep ontroerend .

Gehurkt werd ik vervolgens oraal verwend (het volstrekt overbodige "wassen" werd in de hitte van de strijd maar overgeslagen). Patricia heeft daarbij een geheel eigen stijl. Zij "zuigt" als het ware de roede naar binnen om hem dan weer "uit te blazen", waar het overgrote merendeel van de dames kun hoofd bewegen. Of beter: Patricia wisselt beide stijlen af.

Tijdens de bedgang had ik nog de tijd om mijn sokken uit te trekken . Op het bed bleef Patricia verrassen met haar creativiteit en originaliteit. Heel opvallend was bijvoorbeeld het eerste standje van de neukfinale. Het is moeilijk te omschrijven, dus hier een linkje naar de tango. Het was echter een soort omgekeerde tango waarbij ik op mijn rug lag en Patricia "on top" danste . Tijdens de doggy bleef Patricia zichzelf handmatig stimuleren. Om reden van optimaal visueel genot (en omdat ik aan die heerlijke stijf omhoog staande tepels kon zuigen, mijn moedermelkcomplex ) werd de missie klassiek volbracht.

Tijdens de "na-was" (is wel functioneel) werd ik nog even gepakt.....maar in alle eerlijkheid: ik kon geen pap meer zeggen... was helemaal LEEG .
                          Maatwerk is de maat der dingen................

Commentaar

Zag haar een tijd geleden met een doorkijkshirt waardoor ik gelijk naar binnen ging. Pijpt gewillig wordt graag hard genomen, ook mogen beffen en voor een 2e ronde kunnen gaan.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door wd69
                              Goodbar,

Patricia is nog steeds werkzaam, en wel op de dagen maandag, dinsdag en vrijdag vanaf ca. 11.00 uur tot ca. 18.00 uur.

Ze is een tijdje met vakantie geweest naar haar vaderland.
                              Groet wd69
                              Dank je wel .... !
                              Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Re: De Pijp, Ruysdaelkade 119, Maria (goed)

Weet iemand of Patricia uit Colombia nog steeds op dit adres werkzaam is?

Commentaar

Re: De Pijp, Ruysdaelkade 119, Maria (goed)

Is daar nog steeds werkzaam op maandag, dinsdag en vrijdag

Groet wd69
                                  Nadialover

Commentaar

Re: De Pijp, Ruysdaelkade 119, Patricia (Lat) (uitstekend)

Jaja deze supergeile sexverslaafde weer s genomen samen met haar buurvrouw maar haar naam is me ontschoten. Eigenlijk had ik beter alleen voor Patricia moeten gaan want zij was duidelijk de smaakmaker.
                                    Heerlijke borsten, gewillige pijpster, geile praat me aansporend haar sneller en feller te nemen.
                                    Patricia zal ik zekers nog s nemen maar niet met haar buuf want da´s weggegooid geld.

Commentaar

Re: De Pijp, Ruysdaelkade 119, Patricia (Colombia) (uitstekend)

geweldige mooie vrouw, super lief en vriendelijk, ik zou zeker weer terug, maar ze zei dat ze gaat weg naar Colombia voor de winter en komt weer terug in Mei 2011.

Commentaar

Mogelijk is het de dame die ik hier beschreef: http://www.hookers.nl/showthread.php?t=246528. Zij vertelde me dat ze vroeger op de RDK werkte. Maar ze is beslist niet stevig, maar heeft een zeer afgetraind lijf (is ze ook trots op) en ik weet vrijwel zeker dat haar borsten niet van nature zo mooi en groot zijn.

Commentaar

Patricia (nog altijd geil, gezellig en gezet, zoals we haar al jaren kennen) werkt nog steeds op ma, di en vr op nr. 119 van de Ruysdaelkade. Alleen nu even niet, want het is vakantietijd.