De Pijp, Govert Flinckstraat 1, Judith

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• De Pijp, Govert Flinckstraat 1, Judith

Vanmiddag weer even lekker bij mijn vertrouwde Judith geweest. Ik had al eens over haar geschreven toen ik naar haar op zoek was en later toen ik haar weer had gevonden na haar vakantie. Ze zat toen op boot 138, maar is intussen weer terug naar boot 140. Niet op haar vertrouwde 140-1, maar nu op 140-2.

Zoals gewoonlijk bij binnenkomst eerst een lang en warm hartstochtelijk onthaal :-* met lekker tongen :P , waarbij langzaam onze kleren (ik had meer dan zij) uitgingen.
    Daarna ik snel even wassen en die schat lag daarna al klaar op het bed.

Bij het zien van dat heerlijke lichtbruine Dominicaanse lichaam kwam de erectie dan ook spontaan.
    Judith is zo om en nabij de 35, maar heeft nog een heelrijke body. Slechts een klein buikje verraad haar leeftijd.
    Maar goed, op het bed meteen weer heerlijk vrijen, met zoenen en het lik en zuigwerk op haar zachte borsten en buik en langzaam naar de gevoeligere delen.
    Daarna was ik weer aan de beurt om verwent te worden en werd mijn inmiddels grote vriend lekker gezogen ZC . Al snel werd het een 69er en terwijl zij slurpte, likte en zoog ik haar tot bijna een hoogtepunt.
    Genoegzaam ging ze op haar rug liggen en ik moest het werk afmaken met mijn tong en ik likte haar tot het echte hoogtepunt.
    Bij Judith is het zo dat je er dan ook erna niet meer direct aanmag zitten want dat is te gevoelig.
    Maar dat geeft niet, want nu was mijn manneke weer aan de beurt, nog even lekker zuigen en daana op mij zitten voor het even passen in het strakke doosje.
    Na wat lekkere haaltjes en halen, stapt ze dan weer af en doet de jas bij mij aan.
    Dan wordt het echte hardere werk geleverd.
    Ik wilde niet in haar kutje spuiten deze keer en zodoende werd ik 'afgemaakt' door een harde zuigbeurt, waarbij ze nog even haar kutje aan mijn mond presenteerde. Ze had er schijnbaar weer geveoel voor, maar het kwam bij haar niet tot een 2e hoogtepunt.

MAAR HET WAS WEL LEKKER

Al met al een lekker uurtje sex

Ik ben gistermiddag bij Judtih geweest. Het was mijn eerste bezoek aan haar en zeker niet mijn laatste.

Bij binnenkomst gelijk heerlijk zoenen en lekker haar borsten tegen je aan duwend. Ze heeft me geholpen met uitkleden en toen mijn vriend uit de broek kwam zakte ze gelijk door de knieen en begon heerlijk mijn ballen te likken en zuigen. Vervolgens al kussend op het bed en Judith likte mijn hele lichaam vol overgave. Ik heb haar kutje met mijn vingers geinspecteerd en , te merken aan haar zwaarder hijgen en nattere poes, vond ze dit heerlijk. Ze heeft me heerlijk gepijpt en vervolgens nog lekkerder,helaas veel te snel, klaargereden.

Kortom een uitstekende ervaring en kom zeker nog eens terug.

Commentaar

Gelukkig is mijn Judith weer terug. Intussen mij wel vermaakt met Odette hoor, maar toch is Judith voor mij DE topper.
      Deze keer was ik door omstandigheden vroeg op het zandpad en ik zag dat Judith er al was. Dit had ik niet verwacht. Het was pas half 12 in de ochtend. Maar goed, ik blij.
      Een uitgebreide welkomst kus en ik kon zien dat de vakantie haar goed had gedaan. Wat een goddelijk lichaam. Lekker een beetje plagen en spelen en al gauw had ze mijn jongen al in haar mond en zoog ze me weer als vanouds. even later het been over mijn hoofd en likte ik haar in 69 heerlijk tot een hoogtepunt.
      Gewoon lekker vrijen met die meid. hmmmmm
      lekker lang geneukt en mijn lading in haar gespoten. Nog even nakletsen over haar kids en zo.
      Judith je bent het einde!!

Commentaar

Zo, eindelijk heb ik deze Judith eens kunnen bezoeken en ik moet zeggen -als latina liefhebber- een prima ervaring.
        Het is een spontane meid, veel humor en lekker hitsig.
        Ze was overigens heel verbaasd dat ze op internet stond -wie heeft dat gedaan???-.
        Ik heb haar lekker gebefd en daarna in ms haar strakke kutje bereden. Zoenen gaat niet echt diep, wel lekker teasing -bandido-. Een toppertje maar nog -misschien wel na herhalingsbezoekjes- geen godin.

Moderator: svp basis data aanpassen: Latina en cup B -ik kan er echt niets meer van maken, klein maar wel heel fijn-
        Beter 1 dvp in bed dan 70 maagden in de hemel.

Commentaar

Geachte medelopers,

nooit eerder heb ik een bericht achtergelaten; nu trek ik de stoute schoenen op dit gebied ook maar eens aan. Judith is hier de direkte aanleiding voor, reeds vele malen heb ik haar bezocht; en al die keren stond ze garant voor heftige sex, pijpen zc, soms zelfs een keertje neuken zc. Wat deze vrouw zo bijzonder maakt: ze geniet er zelf zichtbaar van, laatste keer dat ik haar neukte (3 keer.... zucht) kwam ze elke keer net zo hard als ik klaar. Toen we overigens net klaar waren met de tweede keer kwam er een vriendin van haar binnen, ik zal geen namen noemen tenzij daar specifiek om gevraagd wordt, maar zij kwam gezellig naast ons op bed zitten en speelde met mijn borsthaar, en met mijn lul; toen die spontaan wederom begon te steigeren schrok ze, ze was namelijk vrij.... Al met al is Judith een van mijn persoonlijke toppertjes, en ik beloof dat ik mijn bezoeken aan de andere dames van het Zandpad ook voortaan (indien lekker genoeg, natuurlijk...) zal neerschrijven in dit nuttige forum

Commentaar

Ook vandaag was Judith weer fantastich. Op en top een gastvrouw, drankje, praatje. Een een heerlijke ervaring FZC, NZC, Russisch, NMC, en zonder ooit op de klok te kijken.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door hotwalker
              Kan iemand haar enigzins beschrijven...want wat ik vanavond zag in room 140-2 kan volgens mij niet Judith zijn......
              Licht getint, altijd in bikini, zwart halflang stijl haar Grote bruine ogen die altijd lachen. Verder de beschrijving bij de recenties.

Haar werktijden zijn niet zo erg vast. Ze werkt wanneer ze zin heeft. In ieder geval 's middags, soms al vanaf 11 uur, maar dan is ze om 1800 verdwenen, soms vanaf 1500 en dan blijft ze tot 2300.

Maar altijd vurrukkelijk ;D ;D ;D

Commentaar

Bij deze dame ben ik ook geweest en sommige zaten ohhhh Judith godin,nou sorry hoor maar qua uiterlijk is het toch niet veel soeps,niet dat ik er nu zo geweldig uit zie,maar ik hadt mij een totaal andere dame voorgesteld alla Goshia maar dan latina.
                Maar haar aangeboden diensten het pijpen met condoom en verschillende standjes neuken deed ze verdienstelijk.
                Maar het zal waarschijnlijk de eerste en laatste keer geweest zijn dat ik haar heb bezocht ,want MIJN oog wil ook wat,en die ziet liever een Gosia dan een Judith.

Commentaar

Nou, daar ben ik weer. Voor wat betreft de vorige schrijver, natuurlijk is het altijd iets persoonlijks of je iemand mooi vindt of niet.
                  Judith is voor mij mooi en nog belangrijker heel lief, aardig, spontaan en een geweldige liefhebber van lekkere sex.

Gisteren had ik weer zo'n heerlijke ervaring met haar.
                  Lekker lang en perfect tot aan het eind.

Trouwens, Judith gaat van eind juli tot ergens in September dacht ik op vakantie.

Commentaar

Afgelopen donderdagavond rond negenen bij Judith geweest.

Na de vele recencies dacht ik: : laat ik haar ook maar eens proberen.

Het ging precies zoals in de voorgaande verhalen: na binnenkomst meteen tongzoenen, borsten tegen me aanduwen, mij helpen ontkleden, nadat de onderbroek naar beneden ging meteen ballen likken, etc.

Ook mij noemde ze de hele tijd bandido. Het klinkt en voelt allemaal heel leuk en spontaan, totdat je de verhalen in dit forum leest en je je realiseert dat het allemaal de 'standaard-routine' is.

Ik weet dus niet wat ik er precies van moet denken. Het was wél lekker, en dat is het belangrijkst!

Commentaar

Hoera, Judith is weer terug. En de vakantie heeft haar goed gedaan, ze is enthousiaster dan ooit. Maar ook een beetje aangekomen.

Op haar eerste werkdag werd ik ingehaald met een overdaad aan me amor en bandito's, maar wat was het weer fijn en lekker! ;D

Dit wordt een dure maand.....

Commentaar

Jaaah Judith is weer aan het pad. lekker zo'n weerzien.
                        Beetje giechelen en kletsen en langzaam naar het heerlijk likwerk. Nadat ik haar klaar had gebeft, was het haar beurt en heeft ze mij langzaam maar heel lekker tot een hoogtepunt gepijpt. Ik geloof niet dat ze het erg leuk vond, maar ze bleef wel lachen toen ik mijn lading in haar mond spoot. Na wat gorgelwerk en tandengepoets was ze weer blij. En ik ook!

Commentaar

Ben ik de enige die deze prachtige meid sponsort? ;D
                          Nu ja, vandaag was het weer lekkerrrrrrrrrrrr

Commentaar

Nee, zandloper je bent niet haar enige sponsor.
                            Bij herhalingsbezoekjes (en dat is deze dame waard) maak ik echter niet steeds een nieuwe recensie. OK, nu maar weer eens een update.
                            Overigens neemt ze snel iets over, toen ik haar boefje noemde werd bandido steeds grote boef. Lekker ding.

Commentaar

Het is natuurlijk ontzettend vervelend als je bij een dame binnenstapt en de telefoon gaat, vooral als ze dan eindeloos door blijft ratelen in het Spaans. Maar ook daar maakt Judith iets speciaals van. Door je ondertussen toch uit te kleden en op een onnavolgbare wijze toch uitgebreid te zoenen.

Toen het beffen te opwindend voor haar werd is mijn hoofd bijna vermorzeld (ze kan zo voor Femke Jansen invallen) maar vingeren mocht gewoon doorgaan terwijl zij kleine dicky al goed omhoog had gebracht. En maar ratelen aan de telefoon.

Door alles liep het nogal uit. Want ook toen de telefoon eindelijk werd uitgezet had ze alle tijd en was vooral de 69 zc weer onbeschrijfelijk lekker. Bij buitenkomst bleek ik anderhalf uur op bezoek te zijn geweest. Met 0906 was ik meer geld kwijt geweest en dat is toch helemaal niets. En dit is toch wel het beste van het Zandpad

Commentaar

Weer eens lekker bij Judith geweest. Net op tijd dus voordat ze met kerstvakantie gaat.

Weer een heerlijke ervaring en niet eens geneukt, maar me heerlijk lang laten pijpen en intussen haar klaargebeft.

Judith is deze week voor het laatst en komt weer in februari terug.

Commentaar

Dat Judith, voor mij de beste van het pad, dit jaar nog niet één recensie heeft gekregen komt waarschijnlijk door dat ze uitsluitend vaste klanten heeft. En het is een goede regel dat je niet te veel schrijft over hetzelfde meisje.

Maar gisteren was het toch weer heerlijk en zo'n volmaakte GFE mag niet onvermeld blijven. Met één uitzondering dit maal. Geen zoenen, want ik had inderdaad uien in mijn salade gegeten en de kauwgum heeft dat niet kunnen maskeren. Deze tekortkoming werd volledig gecompenseerd door een heerlijke befbeurt :P , waarbij het altijd weer opvalt hoe schoon en ruikloos alles is. En zo hoort dat

Voor de vaste bezoekers speelt tijd geen rol. Zolang zij het gezellig vindt gaan we door. Maar ja, op mijn leeftijd heeft dat toch zo z'n beperkingen en stond ik na een uur zeer voldaan en helemaal leeg weer buiten. Het PZC was weer net tot wat een man kan verdragen zonder te komen gevolgd door een amazone behandeling met veel gevoel en variatie.

Een unieke combinatie van rust en opwinding!

Commentaar

afgelopen zondag wou ik judith voor het eerst gaan bezoeken maar ik weet niet hoe ze eruit ziet dus ik aan het meisje in haar raam gevraagd ben jij judith?
                                    nee zegt ze judith is een vriendin van mij maar zij is gestopt!!!!!!!!!!!!!!!!
                                    lekkere tegenvaller, dus heren we zullen op zoek moeten naar iets anders

Commentaar

Helaas klopt het bovenstaande. Judith is terug naar haar mooie eiland, ze gaat nu voor haar kinderen zorgen en haar huis is klaar. Jamer dat ik geen afscheid heb kunnen nemen, het was 1 van de lekkerste Latina's van het pad.
                                      Gelukkig zal ik de laatste wip met haar nooit vergeten (of Alzheimer moet heel erg toeslaan): een fantastisch trio met haar en Miriam.

Haar opvolgster ziet er overigens ook niet verkeerd uit, ik ga haar snel eens bezoeken.

Commentaar

Drie keer in Utrecht, drie keer dezelfde kamer, en wat een schatjes, eerder Maria, vandaag Judith. 140-2 is een goudmijn voor liefhebbers van lieve, sexy latinas met prachtige ronde billen en borsten (lijkt me eerder een volle c-cup dan een b-tje trouwens). Judith begroette me met een paar aftastende tongzoentjes, een beetje Spaans kletsen, wat een vrolijk lachebekje. Heerlijk gepijpt, en in een heerlijk rustig tempo begonnen met neuken. Zij bovenop, en af en toe een lekkere tongzoen tussendoor. Alles zonder haast en tenslotte in missionaris klaargekomen. Alles helemaal top. Ze werkt dagelijks van 9 tot 9 overdag.

Commentaar

Ja, ik merkte inderdaad dat Judith terug was, maar ook mijn andere sgat Odetty was weer terug en ik moest van beide een glimlach ontvangen toen ik langsreed. Wat moest ik nu doen ??? De altijd vrolijke kleine geile donder Odetty of 'my first love' Judith?
                                          Toch maar voor Judith gekozen omdat zij het langst weg was gebleven.
                                          Ik vond de ontvangst iets minder uitbundig dan voorheen, well even lekker tongen en zo, maat toch. Of lag het aan mij? schuldgevoel :-\
                                          In iedergeval lekker vrijen, zoenen , strelen, vingeren ging lekker. Ze is trouwens wel ietsje voller geworden (5kg volgens haarzelf). Lekker gebefd en later in 69 elkaar heerlijk laten genieten tot dat zij lekker klaarkwam. Daarna kwam ik 100% aan de beurt. Ze pijpte (zc) met volle overgave en ik speelde met wat gedachtes. Het ging zo lekker dat ik neuken wel even wilde vergeten en spoot even later met volle passie haar mondje vol met mijn warme zaad. Na de bekende bandido, het tandenpoetsen en giegelen, kwam Judith nog even lekker bij me liggen.
                                          Het was lekker dat wel, maar toch kijk ik uit naar een volgende ontmoeting bij Odetty of misschien wel Carolina, die ook weer bijna terug komt, maar waar....?