Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Polina (Bulg), Amsterdam - De Pijp, Ruysdaelkade 141 bov lks

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Polina (Bulg), Amsterdam - De Pijp, Ruysdaelkade 141 bov lks

Ik was dinsdag avond al eerder bij haar langsgelopen voor de prijs prestatie info. Vanavond had ik zin in pijpen en anaal, zo was mijn oog al wel op haar gevallen, maar in mijn achterhoofd had ik wel zoiets "zo'n tenger meisje, doet ze vast niet". Wel dus, nog wel voor de aangename prijs waar je normaal alleen pijpen en neuken voor hebt. Ik nog even de hoek om (portemonnee checken), kom ik Terug aan d'r raam, gordijn dicht. Shit! Even over 11, dan nog maar een rondje en uiteindelijk kon ik pas 23:50 bij haar maar binnen. €50 for suck and anal ok? yes sure is ok!
    Ik me uitgekleed, zij het weinige wat ze aanhad ook. Geld op de plank gelegd, tussen haar hairstraightner.
    Onder het uitkleden vroeg ze me wel of ik voorzichtig en langzaam wou doen en niet te wild. No problem girl. Daar hou je je dan aan, is het verblijf ook plezieriger. Ik was me nog aan het uitkleden toen ze naakt uitdagend voor me kwam staan, daar maak ik dan gebruik van om haar kleine naturel tietjes en gladde kutje aan een voeltest te onderwerpen. Tepeltjes tussen mijn lippen genomen en toen nam ze toch een stapje terug.
    Gaan liggen, ze had al een euroglider uit haar sporttas gepakt zij op haar knietjes tussen mijn benen en junior op sterkte trekken. Doet ze niet verkeerd, zachte lange halen. Dan het condoom erom, dat rolt ze eerst helemaal uit en pijpen. Lekker lang en met de nodige variatie. Na een minuut of 10 vraagt ze of ik er klaar voor ben. "Ready When you are sweetie". Ze moet er wel om lachen en pakt haar fles glijmiddel. Sterretje ruim in de saus en voorzichtig zet ze mijn eikel tegen haar achterdeurtje. Het is wel pijnlijk voor haar zegt ze, maar ze zet dapper door. Mijn pik is ook niet een van de dunste. Wel houdt ze ondanks dat ik met lange rustige halen haar kontje beroer, haar hand ertussen, blijkbaar niet om afstand te houden, want ik ga er tot de wortel in. Ze blijft er in ieder geval lekker bij kreunen. Uiteindelijk kom ik helemaal over haar heen en haalt ze haar hand weg. Niet voor lang overigens, want het wordt haar te veel. Volgens haar was het condoom ook stuk, samen gecontroleerd en opgelucht gelukkig niet. Ze staat op en gaat met een pijnlijk gezicht haar kontje in het bidet wassen. Ik blijf ondertussen liggen kijken hoe ze bezig is. Best opwindend zo. Als ze klaar is pakt ze condoom nr2. Zelfde uitrol-ritueel als bij nr1, ok we gaan het neukend afmaken denk ik nog, maar ze knielt weer tussen mijn benen om verder te pijpen. Weer met veel plezier en variatie en ook een beetje deepthroat, al red ze dat niet helemaal. Uiteindelijk in haar mond klaar gekomen. Samen het jasje gecontroleerd, zij blij dat ie niet stuk was, ik ook wel.
    Onder het wassen en aankleden, zei ze dat ze me wel eens op de RDK had gezien. Dat wisselt ze af waar ze een kamer kan krijgen vermoed ik.
    Lief meisje, prima Engels herhalingsgevaar aanwezig. Blijkbaar had ze d'r hoofd er niet helemaal bij, toen ik vertrok moest ik haar er nog op wijzen dat die 50 euro er nog lag. Ik had ze zo weer kunnen pakken. Ze liep rood aan 😊 en ik kreeg 3 zoentjes op m'n wangen.

Re: Wallen, Dollebegijnensteeg 7-3, Pauletta

Oorspronkelijk geplaatst door dutchlover_asd
    Bijna, want ik had de activiteiten ook aangegeven en gewaardeerd. Vervolgens krijg ik dus een foutmelding.
    het manco zit in het feit dat je de prijs/kwaliteit verhouding (rechts bovenaan) in form. niet gewaardeerd hebt / had.
    Punter heeft daarvoor een 8 ingevuld , en toen kon hij de verdere ratings ook invullen.
    Maar dat is aan de inzender.
    Overigens bepaald geen adres waar dames staan die voor 50 piek pijn in d'r reet over hebben ...
    Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

@Goodbar Dat zal het zijn dan, 1e ingevuld op mijn smart, nu mijn ipad. Zal moeten lukken nu. Dat het totaalpaketje slechts 50 euro was, verbaasde mij ook wel. Aan de andere kant, ze zal wel een rustige avond hebben gehad. Blijkbaar had ze er ook nog een pijnlijk kontje voor over.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door flaviolo
        Is dit een lange slanke roemeense brunette, met bescheiden cup en een beetje fijn gezicht, niet echt mooi of lelijk. want die gaf ook 3 kusjes als goodbye. en vroeg of ik een joint had voor haar. die staat namelijk enkele daagjes op de kade, dinsdag avond. maarja echt logisch is het niet want dat exemplaar wilde beffen upsellen voor 50 euro...maar ja misschien wordt ze wat makkelijker na wat roken. die pijpte erg goed trouwens.
        Ze heeft lang zwart haar, met zo'n dun glimmertjes haarbandje en zal op z'n hoogst 1,65 zijn, ik heb daar 1,60 voor aangetekend. Niet echt lang dus. Wel een fijn smoeltje en upsell of klokkijken? Niet bij haar. Ik vermoed dat ze Bulgaarse is trouwens.

Commentaar

@ Goodbar, ik zal dat als een compliment opvatten.

Ze droeg beide keren dat ik haar bezocht (en mijn spot van vandaag), een neon/gifgroene string-bandeau bikini. Ze vertelde me dat ze met ingang van deze week op de RDK zou staan. Ik zag haar deze zaterdag middag (verplaatsing naar de dagdienst?) op nummer 141 linksboven.

Bij mijn laatste bezoek afgelopen dinsdagnacht stond ze op Trompettersteeg 5-1. Bij binnenkomst vroeg ze of ik d'r naam nog wist, wat ze verbeterde in Polina.
          Geen anaal deze keer, ze had last van d'r poepertje. Ik ben wel lekker lang gepijpt, waarbij ze mij hard aan haar tepeltjes liet trekken (ik mocht er alleen niet aan draaien) onderwijl een beetje gevingerd, waarna ze zich bij het het neuken hard cowgirl liet pinnen. Ik trok mij als het ware af, met haar kutje om mijn pik geklemd.

Commentaar

Re: De Pijp, Ruysdaelkade 141 bov lks, Polina

Een verrassing deze Paulette uit Bulgarije op 141 links boven. Normaal niet bij zulke dunne meisjes naar binnen, maar het lieve kushandje trok me (onvoorbereid, niets op dit forum gecheckt) eind van deze ochtend over de streep. Ik was de eerste klant en ze had zin in een aangename tijd. ja pijpen zonder kan, leg verder zonder dat ze iets over prijzen zegt 100 euro neer. Zoenen, strelen, beffen, heerlijk pijpen en na geruime tijd in haar strakke poes in misch gekomen. Geen gehaast of klokkijken, het is mijn initiatief om weer op te staan, te wassen en weg te gaan. Ze werkt alleen in de dagshift zo begreep ik. Een lieve vrolijke meid.

Commentaar

De Pijp, Ruysdaelkade 141 bov lks, Pauline

Na een eerdere zeer slechte ervaring bij haar buurvrouw direct bij deze dame binnen gelopen. Absoluut de mooiste van de kade wat mij aan het twijfelen zette omdat dit soort mooie dames meestal een slechte dienstverlening hebben, nou Pauline niet zeg, wat een feest en lief dat ze is.
              Geen tijdsdruk maar gewoon genieten en leek me van twee kanten.
              Zeer snel weer naar Amsterdam.

Commentaar

Re: De Pijp, Ruysdaelkade 141 bov lks, Polina (Bulg)

zag nu ook vanmiddag Polina op 141 lks , mooi fijn dametje , paardenstaartje , wit glanzend bikini setje , eerst volgende keer dan maar ..

Commentaar

Lekker vrolijk dametje is deze Polina zeg. Tijdens de small talk lacht ze lekker verlegen, zoals alleen jonge meisjes dat kunnen doen. Op bed weet ze wel van wanten. Lekker strelen en ook weet ze mijn aarsje nog even licht te beroeren. Ze trek me lekker met wat olie en daarna pijpen met condoom was ze goed doet. Nog komt ze in 69 zodat ik haar kutje met piercing goed kan bekijken. Daarna neuken in missio met veel contact op dat kleine fijne lichaampje. Lekker hoor allemaal.
                  Aanrader!
                  -Bennie

Commentaar

Was gisterenmiddag bij Polina (ze heet dus Paulina ..) op 141 lks boven , had haar eerder deze week al even gesproken , inderdaad een prachtig vrij tenger Bulgaars lekker ding , zwarte paardenstaart en veel lippenstift, witte top met minuscuul slipje. Hartelijke verwelkoming met veel pret, ze pikt heerlijk aan, staande verkenning , strelen, beetje vingeren , kusje kusje , ze sabbelt aan je tepels , handje onder je ballen , en paalmans staat al spoedig strak tegen haar naveltje ...
                    Pijpt goed , vrij licht , deepthroat , haar warme kutje op je onderbeen , wip op de paal uitstekend (gehurkt) , door naar missio , met de beentjes in de lucht , misschien had het allemaal wel wat te lang geduurd want ik kwam niet makkelijk over de streep zo vroeg in de middag , maar alles kwam goed zc met haar handje .. !

Polina werkt niet op de vrijdag , vertelde dat ze twee jaar op de kade is , en dat ze ook wel eens in de bekende stegen op de Wallen is te vinden , kan goed want daar circuleert van alles - voor herhaling vatbaar !

Commentaar

Maar weer eens bij dit plaatje geweest. Leuk spontaan en lekker.
                      Intiem overgeslagen, mondeling is ze zo goed in.

Commentaar

Ik liep over de kade heen, en ik zag eigenlijk geen dame van mijn gading. Ik was eigenlijk van plan naar de wallen te gaan, maar opeens verscheen Paulina achter haar raam. Na een kort gesprekje besloten naar binnen te gaan. Normaal gesproken kijk ik even op de site naar de hoe andere wandelaars schrijven over een dame, maar in dit geval gewoon op gevoel naar binnen gestapt..
                        Het goede gevoel wat ik kreeg tijdens het gesprekje aan de deur is gelukkig juist gebleken..

Ik werdt verrast door haar piercing op een plaats die ik niet eerder had gezien.. Normaal zit hij een stukje lager..

Paulina is zeer goed in het orale deel, en lijkt het gewoon met zeer veel plezier te doen. Het intieme gedeelte was ook van prima kwaliteit.. Dus al met al gewoon een zeer geslaagd bezoek!

(Hopelijk moet ik nu niet in de rij gaan staan als ik bij haar langs wil...!)

Commentaar

Deze dame is weer terug van een vijfweekse vakantie en heeft vandaag laten merken dat ze haar vaardigheden nog steeds goed beheerst. Ze heeft zeer vlijtig de helm gepoetst waarna ze een zaadlozing over haar borsten gretig ontving.

Commentaar

Ranglijst bij moeten stellen. Vandaag even geweest maar er sluipt routine in en minder mogelijk dan voorgaande keren. Zal mijn laatste bezoek geweest zijn. Op naar beter.

Commentaar

Na de recensies van Polina te hebben gelezen, vandaag maar de gok genomen.
                              Ook al omdat mijn andere DVP's er niet waren. Daisy (Spuistraaat) en Simona (St Annestraat) op vakantie. Melissa (Molensteeg) schijnt volgens haar collega's te zijn gestopt.
                              Normaal kom ik,sinds Mila er niet meer is, niet op de Ruysdaalkade.
                              Maar vandaag dus maar weer eens. Ik liep net haar raam voorbij, toen werd ik al meteen verblijd met haar mooie lach.
                              Meteen maar gevraagd of ze PZC doet, en daar kreeg ik een bevestiging op, die positief was.
                              Ik ben een vervent liefhebber van standje 69 zonder intiem.
                              Nadat zij eerst zichzelf had gewassen, ging ik mij zelf wassen.
                              Eerst lekker mekaar betasten, daarna richting stand 69.
                              Wat een heerlijke doos heeft ze om te likken en te vingeren.
                              Haar pijpwerk mag iets beter, maar is zekker niet slecht.
                              Waarschijnlijk vond ze het likken wel lekker want ze deed af en toe facesitting. Stopte dan met pijp en handwerk zodat ze zich kon concentreren op de facesitting.
                              Daarna ging ze weer verder met haar pijp en handwerk. Lekker uitzicht op haar poesje en billen en lekker klaar gekomen op haar lichaam. Tijdens het klaarkomen opende zij haar poesje wijd open met haar handen. Probeer je dan maar eens in te houden.

Lieve en goede meid met goede diensten. Herhalingsgevaar AANWEZIG!!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door juul3 Bekijk bericht
                                Ranglijst bij moeten stellen. Vandaag even geweest maar er sluipt routine in en minder mogelijk dan voorgaande keren. Zal mijn laatste bezoek geweest zijn. Op naar beter.
                                Moet dit helaas onderschrijven. Na een aantal bezoeken waarbij ik telkens ruim en zeer goed werd gepijpt de laatste 2 keer afgeraffeld. Ongeïnspireerd en snel afgewerkt. Helaas want was een goed adresje.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door ralflauren Bekijk bericht
                                  Moet dit helaas onderschrijven. Na een aantal bezoeken waarbij ik telkens ruim en zeer goed werd gepijpt de laatste 2 keer afgeraffeld. Ongeïnspireerd en snel afgewerkt. Helaas want was een goed adresje.

Ben er vandaag geweest, zonder haarop dit forum te hebben opgezocht en moet helaas de laatste berichten onderschrijven. Met haar is helemaal niks mis, maar er kan niets zonder extra te betalen.Vond haar zeer lekker en relaxed, maar als ik hier lees dat ze voorheen zoende en PZC deed, dan was het vandaag beslist anders. Jammer, want heb me prima vermaakt, lekker gepijpt, heerlijk gebeft, goed geneukt, maar had het met haar iets uitgebreider gewild. Ga er wel nog een keer heen, in de hoop dat ze bijdraait.

Commentaar

Bij mij is de service nog steeds goed. Pijpen zonder condoom nog prima vijftig euro. Je merkt wel dat ze ervarener wordt en de spontaniteit in het persoonlijke contact is er af.

Werkt meestal vanaf een uur of tien of elf. Is vrijdag vrij. Zondag zie ik haar soms ook niet.

Commentaar

Zo! Ik ben vandaag voor het eerst bij Polina geweest. ik had een geweldige klik met haar. Heerlijk gelikt. Ze heeft me lekker lang gepijpt. Sex was goed. Je kan lekker doorstoten bij haar. Daarna nog 10 minuten liggen kletsen en chillen. Topper! Ik ga zeker terug!

Commentaar

Naar aanleiding van de positieve verhalen hier ook maar eens bij Polina naar binnen gegaan. Ik trof een relaxte dame, met een mooi strak lichaam. De tatoeages hoeven voor mij niet zo, maar verder een mooie dame om te zien. Perfect figuurtje ook. Ik houd wel van dat kleine slanke.

Eenmaal uitgekleed naast Polina op het bed haar gestreeld en een beetje met haar poesje gespeeld. Dat was al opwindend genoeg om over te gaan op het pijpen. Condoom erom en Polina begon me zachtjes te zuigen. Dan weer diep, dan weer plagend likken. Toen het zover was Polina gevraagd on top te gaan. Dat was al gauw teveel van het goede, en zo kwam ik heerlijk klaar. Tijdens het aankleden gaf Polina aan dat het voor haar wel wat langer had mogen duren. Voor mij ook wel, dus ik denk dat er nog wel een volgende keer komt.

Commentaar

Nog een paar dagen en gaat dan een maand op vakantie in Bulgarije. Werkt begin van de week alleen nog liet ze weten.