Wallen, Oudezijds Achterburgwal 110-4, Christina / Sienna (Bulg)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Wallen, Oudezijds Achterburgwal 110-4, Christina / Sienna (Bulg)

Een goedlachs meisje, dat met een ander, even goedlachs meisje naar me lonkte (Sonja/Julia). Ik kon moeilijk kiezen en koos dus maar niet. Het was niet onprettig, maar ook niet fantastisch.

Voor de (niet al te hoge) prijs was het goed genoeg, en de orale kwaliteiten van deze Ciara waren beslist goed. Niettemin, hoewel ze vriendelijk was, was ze mij ook iets te afstandelijk om nog terug te keren.

Ik had overigens het idee dat ik deze vrouw ergens anders eerder had gezien, maar herinner me niet waar.
    I spent most of my money on women, drink and fast cars. The rest I wasted. (George Best)

De Pijp, Ruysdaelkade 143 ben lks, Gania(matig)

Goh ben ik nou de eerste die deze dame recenseert?
    Was bij Gania terechtgekomen nadat Milena afwezig bleek op no. 131.
    Ze had een mooi pakje aan, met stringen over haar lijfje iets wit-zwart.
    50 P-N, OK, binnen trok ze gelijk setje uit. Prachtige natuurlijke borsten, ik schat C+. Doorstaan potlood test niet, maar geeft niet. Ik eerst wassen, op bed ging ze gelijk hard pijpen, niet zo prettig. Ik mocht aan d'r hele lijfje komen, alleen niet tussen d'r benen.
    Daarna deed ze CD erom, ook weer beetje hardhandig... Al dat harde hou ik niet zo van, was niet bevorderlijk voor de oorlogssterkte...
    Klein kutje, streepje + geschoren... hou ik dus HELEMAAL niet van. Ik vindt dat een DVP dat schoon en kaal moet houden... Neuksessie was Mwah dus. Had moeite om te concentreren, ze zat ook steeds met d'r handen tussen d 'r benen, zo slap was ie nou ook weer niet... Toen het eindelijk lekker ging duwde ze me hard eruit omdat ze condoom wilde controleren. Geen goede actie...
    Nee heb het uiteindelijk wel afgemaakt, maar mij ziet ze niet meer terug...

Oorspronkelijk geplaatst door themenace Bekijk bericht
    ... Ze had een mooi pakje aan, met stringen over haar lijfje iets wit-zwart.
    hoewel de naam 'Gania' wat uit de lucht lijkt gegerepen sterk het vermoeden dat we deze bijna verlopen post bij Sienna kunnen voegen , ze is goed met naampjes verzinnen ...

Commentaar

Re: De Pijp, Ruysdaelkade 131 rts, Sianna

Nog eens langs geweest, opnieuw voor een trio, dit keer met Milena. Heet mogelijk geen Ciara maar Sianna.

Oorspronkelijk geplaatst door goodbar
      I spent most of my money on women, drink and fast cars. The rest I wasted. (George Best)

Commentaar

De Pijp, Ruysdaelkade 131 mid, Sianna / Sienna (Roem)

Ik ziet nu sinds een tijdje Sienna telkens achter de middendeur staan op 131 mid.

Commentaar

Re: De Pijp, Ruysdaelkade 131 rts, Sianna / Sienna (Roem)(goed)

Sienna, opvallende Roemeense barbie, vinden we 's avonds en overdag op verschillende adressen in de Annendwars (nr 7-1) of vooraan in de Dollebegijnen ... ze heeft wel wat van Emma weg ...
          Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Re: Wallen, Sint Annendwarsstraat 1-3, Sienna (Roem)(goed)

Deze dame zie ik op meerdere adressen opduiken en vanaf het eerste moment intrigeert ze mij, mooi lang gebruind strak lijf met van die bretels over haar bumpers. Toch maar eens een babbeltje maken, van dichtbij is ze wat minder mooi in haar gezicht maar ik ben toch niet van plan om met haar op de trouwfoto te gaan dus ik duik meteen de kamer binnen.

Ze stelt zich voor als Alexandra een Tsjechische zegt ze, al denk ik eerder aan Bulgaars. Ze gooit haar bretels en onderstukkie snel af en toont haar fraaie naakte lijf aan me. Ranke slanke benen, met een strakke buik en C silli cups met lekkere knoppen, ze is 1,75 maar op haar hakken torent ze een eind de lucht in. De pijpbeurt is vrij kort maar ik sta wel fier overeind en mag vervolgens in missionaris aanleggen....fraaie poes....in dit standje krijg ik vrijuit de gelegenheid om in meerdere variaties mijn ding te doen om het vervolgens zinderend in Doggy af te maken, dat was toch weer een lekkere wip....

In het begin is Alexandra nog wat stug maar gedurende de sessie ontdooit ze wat en na afloop kan je gezellig met haar babbelen. Ze woont vlakbij verteld ze maar op fietsen heeft ze het niet zo op, das jammer anders had ze bij mij zo op de baggagedrager gekund

Commentaar

Re: Wallen, Sint Annendwarsstraat 1-3, Sienna / Alexandra (Roem)(goed)

Sienna (of hoe ze zich noemt) staat tegenwoordig 's avonds Oza 110-4 , de blonde Sisi die daar altijd stond is al lang weg , en onze Sarah (ex Dolleb 113 .. ) zie ik ook niet meer ...

Commentaar

Wallen, Oudezijds Achterburgwal 110-4, Christina (Bulg) (slecht)

Overall look:
                Christina ziet er uit als een mooi strak oostblok meisje. Met donkerbruin tot bijna zwart haar, een one-piece setje net als Anita op hetzelfde rijtje, maar met kleinere en strakkere tietjes.

Bezoek:
                Christina is een typisch geval van veel betalen en weinig halen. Eigenlijk had ik die avond langs Anita gewild op 110-1, maar aangezien zij er niet was deze keer maar bij Christina langs geweest. Achteraf gezien had ik beter een avondje kunnen wachten op Anita, want deze Bulgaarse meid was zeker het geld niet waard.
                Bij aankomst spraken we af dat all incl. €50,- was. Bij binnenkomst ging nog alles goed, en ontblootte ze haar ranke, strakke lijfje, wat mij zeer aansprak.
                De blowjob die ze me gaf was nog redelijk. Zeker niet het beste niveau, redelijk wat tandenwerk (en dat nog wel door een condoom heen), maar ze deed in ieder geval nog haar best.
                Toen het echter op het neuken aan kwam trok ze zich terug, en wou ze dat ik daar meer voor ging betalen. Dat ging mij een stap te ver, aangezien we duidelijk aan de deur hadden afgesproken dat alles incl. was voor € 50,-. Nu begon ze ineens te vertellen dat alles € 50,- per onderdeel was, en dit was duidelijk niet de afspraak.
                Na enige geruzie toch maar toegegeven, omdat ik niet nog meer tijd wou verspillen aan een domme ruzie. Dus na nog eens € 50,- te hebben betaald gingen we over tot het neuken. Helaas bleek deze dame het 'met het handje' te doen, wat ik zeer duidelijk merkte. Na 10 minuten stond ik weer buiten de deur, terwijl we voor 20 hadden afgesproken, en dat nog eens voor € 100,- ook!

Achtergrond info:
                Christina is ongeveer 27 jaar, komt uit Bulgarije en werkt al enige tijd (ongeveer een jaar als het niet langer is) in de avond op dit adres. Vaak is ze al vanaf 19.30 te bewonderen, alhoewel ze regelmatig van kostuum wisselt.

Aanrader voor:
                Mensen die alleen op zoek zijn naar een blowjob van een mooi strak meisje.

Afrader voor:
                Mensen die niet bedonderd willen worden, echt willen neuken, of geruzie willen hebben.

Overall:
                Sla deze meid maar lekker over, en bezoek dan maar Anita op 110-1 of Jennifer daarnaast op 110-3.

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 110-4, Christina / Sienna / Alexandra (Bulg) (goed)

Sienna , Gania, Sianna , Alexandra, Christina - ze ontbreekt 's avonds nooit op Oza 110-4 ...

business dude Christina gecombineerd met Sienna / Alexandra , draadje geschoond, we houden het op Bulgaars ...

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 110-4, Christina / Sienna / Alexandra (Bulg)(voldoende)

Christina al enige tijd 's avonds naar de Oudekennis gemoved, nr 3-3 ...

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 110-4, Christina / Sienna / Alexandra (Bulg)(voldoende)

Christina al sinds enige tijd naar de Oudekennis gemoved , 's avonds op nr 3-3 ...

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 110-4, Christina / Sienna (Bulg)(voldoende)

Ze is weer eens verkast probeert het nu een stukje verderop op de Oza 74-3

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 74-3, Christina / Sienna (Bulg)(voldoende)

Sienna is weer terug verhuisd naar haar oude vertrouwde stekkie in de nachtdienst op de Oza 110 k4

Commentaar

Re: Wallen, Sint Annendwarsstraat 1-1, Christina / Sienna (Bulg)

deze dame tegenwoordig op Annendwars 1-1 , wie er nu op Oza 110-4 staat weet ik niet maar wel iets blond en moois ..

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 110-4, Christina / Sienna (Bulg)(voldoende)

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Dracul Bekijk bericht
                              Sienna is weer terug verhuisd naar haar oude vertrouwde stekkie in de nachtdienst op de Oza 110 k4
                              dat geldt nog steeds , wisselt met lange onderbrekingen tussen Annendwars en Oza 110 , gisteravond op 110-4 in haar 'zwarte broek met bretels' en haar telefoon ... (naast Rosie ..

Oorspronkelijk geplaatst door business dude Bekijk bericht
                              Overall look:
                              Christina ziet er uit als een mooi strak oostblok meisje. Met donkerbruin tot bijna zwart haar, een one-piece setje net als Anita op het zelfde rijtje, maar met kleinere en strakkere tietjes.
                              ohhh ja , net als Anita ..

Commentaar

Aan het werk...
                              X