Singelgebied, Spuistraat 19 bov lks, Claudia

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Singelgebied, Spuistraat 19 bov lks, Claudia

Vanmiddag op het Zp: komkommertijd, geen enkele dame uit Pikky's Top 10 was er. Dan maar eens een nieuwe ster proberen, zoek nog steeds een alternatief voor blond/grOOt. Op 116-3 stond Claudia verleidelijk te lonken. Lekker ding om te zien, geil koppie. Pikky naar binnen dus. Helaas viel de tweeling een beetje tegen (slapjes), maar verder aardig meiske. Zeker geen topper, pijpen was net ok, neuken (ms) plichtmatig, weinig beweging.

MOD: postuur stevig ?? niet echt.
    Beter 1 dvp in bed dan 70 maagden in de hemel.

Re: Utr., Zp 116-3, Claudia

hallo collega's,

Gister weer op het Pad geweest gegaan voor Claudia uit Tsjechie. Had al eens een trio met haar gedaan. P+N en 2 standjes voor 50 euro afgesproken. Pijpen was voldoende. Missionairis was ook goed alleen zij ontop was minder. Ze bood me ook nog een derde standje aan wat natuurlijk doggystyle werd. Opzich wel goede service maar niet een topper.

M.v.g. Nymfomaan18m
    Even my mom know that there's no show without a blow and a kinky ho!!

Commentaar

Re: Utr., Zp 116-3, Claudia (goed)

Na het uitstapje bij Sarah nog even snel bij deze goed uitziende dame naar binnen gegaan. Vond er toch iets aan de stevige kant maar wel erg vriendelijk. Heb haar lekker mogen beffen, daarna heerlijk gepijpt. Als eerste heb ik haar op de kruk genomen en afgerond in missinaris op bent. Al met al een lekkere dame. Volgende keer denk ik eens een trio met haar buurvrouw

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Remon33
        ....... Al met al een lekkere dame. Volgende keer denk ik eens een trio met haar buurvrouw
        Voor zo'n prijs wil ik ook wel

Vul het recensieformulier nog eens een keer in svp.
        Mitsumi,

Your Invisible Watcher

Commentaar

Vrijdag, 7 april 2006

Voordat ik mijn positieve week ga vertellen, moet ik eerst mijn ervaring met Claudia kwijt. Dit was voor mij een complete aanfluiting.

Vrijdagmiddag, 'te vroeg' in Utrecht voor een afspraak en dan sla je even af op het bekende bruggetje. Ik had al wat positiefs over Claudia gelezen en inderdaad, ze leek heeft, nadrukkelijk op afstand, wat weg van Sylvia Saint en ik dacht, ach wat kan het ook kwaad. Zag er lekker gekleed uit. Tijgerprint jurkje, zwarte laarzen en geen slip. Auto geparkeerd, Monica, zie recensie monica, 116-3 gegroet en naar binnengewipt. Toen ik aankwam zag ze er van veraf mooier uitzag dan van dichtbij, maar niet slecht. Afgesproken was zoenen, pijpen, beffen, neuken en kontjekiss voor €75,= . Niet slecht al zeg ik het zelf.

Die meid zegt echt niets. Je hoeft de oren niet van mijn hoofd te praten, maar niets zeggen en alleen heel oppervlakkig reageren is ook geen doen. Netjes gewassen en wat wel heel geil was, was dat ik tijdens het uitkleden zij wijdbeens op het bed ging liggen en mij ging verleiden. Borsten hangen echt zwaar voor haar leeftijd, maar goed, niet iedereen is perfect. Ze is een maatje meer, maar daar kan ik mij niet aan storen. De putten in haar kont(je) wel. Toen mijn kleren uitwaren en mijn jonge heer nog half slap was, ging gelijk het jasje erom heen. Niet echt mijn manier maar oke. Pijpen is niet bijzonder goed en een beetje verplicht. Toen ik aanstelten wou maken om haar te zoenen, was dat ineens taboe. OKe, dacht ik, doorgegleden naar beneden en wou haar gaan beffen. Dat maakte een hoop goed. Smaak goed en ruikt heerlijk. En kreunt daarbij lekker, maar volgens mij ook gemaakt. Mocht ineens ook niet meer aan haar sterretje zitten, laat staan likken. Toen had ik hem echt hangen en heb het maar snel in de missionaris afgemaakt en dat was ook niet bijzonder. Wel lekker was nadat ik klaargekomen was, ze nog even lekker de laatste druppel eruit trok. Aangekleed, gewassen, waarbij er bijna geen woord gewisseld werd en na tijden weereens zo snel en met een bedrogen gevoel vertrokken.

Ik kan mij niet aansluiten bij de bovengenoemde recensies. Voor mij is dit echt een heel beroerd half uurtje geweest. Voor mij geen tweede keer.

Ach ja, het leven kan niet alleen maar uit pieken bestaan. Zonder de dalen zou je de pieken niet kunnen waarderen.
          So many women and so little time to ...

Commentaar

22-5-2006 13.25
            Ben ik bij Claudia binnen gestapt voor een 20 minuten ontspanning.
            Was eigenlijk voor Monica 116-2 gekomen, maar was vergeten dat die op maandag niet werkt.
            Afgesproken 20 minuten met PZC voor 75.
            Eerst door haar gewassen en toen kon het feest beginnen, het pijpen was goed alleen was ik na 10 al klaar en stond na 15 minuten weer buiten.
            Was niet de schuld van Claudia, die leverd goed werk.
            Desondanks waarschijnlijk volgende keer toch weer naar Monica.

Commentaar

ik had meer dan een ervaring met Claudia tijdens een weekend vroeger in juni:

1. pmc, nmc, anaal (niet te lang)
              2. pzc, nmc, spuiten over lichaam

vroeger heb ik Claudia in Alkmaar ontmoeten, maar nu in Utrecht zij was heel vrijdelijk en doet meer extras (anaal, pzc)

Commentaar

Onlangs ook een bezoekje gebracht aan deze blonde Tsjechische dame.
                Ze had een mooi donker jurkje aan met mooie schoenen met hakjes,helemaal mijn type dus
                Bij binnenkomst werd ik zeer hartelijk ontvangen door deze dame.Ze was verder vriendelijk en erg spraakzaam.
                Verder de standaard handelingen ondergaan en dat was allemaal prima.Ik denk als het "klikt'" met deze dame je een prima half uurtje kunt hebben met/bij haar.

Ze ruikt heerlijk en ze is verder netjes.

(Alleen 1 minpuntje ,de kamer en het bed zijn wat aan de kleine kant.)

Ik ging met een voldaan gevoel weer naar buiten en kom hier denk ik nog wel weer terug bij deze leuke dame.

Gr,
                Paulus8

Commentaar

Het was een wat tegenvallend bezoek. Voor het standaardtarief gaat het condoom over de nog slappe komkommer. Het pijpen was matig. In missionaris was het niet mogelijk om aan mijn gerief te komen, te veel glijmiddel en een ruime poes. Claudia bood aan om me vervolgens klaar te pijpen. Het is gelukt, maar het ging allemaal een beetje ruw. Ze was wel vriendelijk, maar de manier waarop alles werd afgehandeld benadert wat op de Wallen gebruikelijk is (vlug, vlug,......)

Ze ziet mij niet meer terug

Groet van een wandelaar

Commentaar

Vanmorgen even, voor de eerste keer, bij Claudia binnen gewipt. Het is een heel vriendelijk meisje, volgens eigen zeggen al 10 jaar in NL en nu 1 jaar op het pad. Ze was me al enkele keren opgevallen, maar nu bij gebrek aan de favorietjes haar bezocht. Zoals collega's al opgemerkt hebben, werd gelijk om de slapjanus het condoom geputst en werd ook aangevangen met stevig pijpwerk. Hij werd wel wakker, maar ik stel een wat intiemere introductie meer op prijs. Volgens de afspraak ook gebeft, maar ze kreunde al van genot voor ik haar had aangeraakt, hoezo fake ? Kortom al met al geen geweldige sex gehad, allemaal een beetje plichtmatig. Collega's hebben dat ook al geschreven, maar dat had ik niet gelezen en dus weggegooid geld, maar ja volgende keer beter, en als de favo's er niet zijn, gewoon een andere keer terug komen is nu mijn devies.

Commentaar

Hallo Collega's

Dinsdag tegen de avond bij Claudia geweest. Heb al eerdere goede evaringen met haar. P+N 2 standjes 50 euro afgesproken. Deze dame doet lekker spontaan mee en zeurt nergen over. Eerst opgewarmd toen een jasje aan en gaf ze me een goddelijke pijpbeurt toen zij on-top en latrer in missionaris. uiteindelijk niet kunnen komen omdat het die dag danwel boven de 30 graden was danwel dat ik die dag al 2 keer eerder geneukt had. Overigens kun je ook altijd leuk babbelen met haar. Deze dame ga ik ook zeker nog eens wat vaker bezoeken.

M.v.g. Nyfomaan18M

Commentaar

Hallo Collega's

Vandaag weer bij Claudia geweest. Pijpen + neuken 2 standjes 50 euro afgesproken. Het pijpwerk was prima, het on-top gedeelte vond ik iets minder maar daarvoor maakt de missionaris weer veel goed. Ze doed ook lekker geil mee en zeurt niet.

M.v.g. Nymfomaan18m

Commentaar

Utr., Zp 114-4, Claudia

10-12-2006.

Vanmorgen weer bij Claudia geweest voor PZC.
                          Was niet zo goed als vorige keer toen ze nog naast monica op 116-3 werkte.
                          Dit kwam waarschijnlijk omdat ik zei dat het vorige keer € 50 was, terwijl Claudia dacht dat het € 75 was geweest.
                          Thuis gekomen heb ik het nagekeken op deze site : Zij had gelijk.

Wilde deze recentie toevoegen aan de recenties van Claudia op 116-3, echter deze was gesloten .
                          Misschien is het mogelijk om deze weer te openen en samen te voegen.
                          Claudia werkt op 114-4 op vrijdag, zaterdag en zondag steeds overdag.

Commentaar

Re: Utr., Zp 114-4, Claudia (goed)

Op een nog rustig Zandpad kwam ik tot stilstand voor het adres 114-4, waarvan ik altijd had gedacht dat dat exclusief aan Estelle toebehoorde, maar waar ik nog nooit open gordijnen had gezien. Nu zat er dus wel iemand vriendelijk naar de voorbijgangers te kijken en dacht ik: “Het zal toch niet waar zijn dat Estelle daar werkeloos zit te wezen?” Met andere woorden, ik parkeerde de voiture en ging zonder aarzelen naar binnen. Daar vertelde de dame in kwestie echter dat ze Claudia heette en uit Tsjechië kwam.

Nou heb ik persoonlijk zeer goede ervaringen met Tsjechische meiskes, dus ik schakelde moeiteloos mijn kortstondige teleurstelling uit en ging haar naar de mogelijkheden vragen. Toen ze aangaf dat pzc ook mogelijk was, tegen bijbetaling, koos ik voor die optie en legde 100 euri op tafel. Voor dat bedrag ben ik helaas maar 15 minuten binnen geweest en dat vind ik toch echt veel te kort. Bovendien ging de meeste tijd op aan beffen (ze vond dat ik dat goed kon; ja ja, dank je de koekkoek), het pzc duurde nog geen drie minuten.

Dan nog een bezwaar bij deze dame: haar parfum. Dat is veel te sterk; daardoor moet je na afloop een behoorlijke tijd met je raampjes open rijden, om dat weer een beetje kwijt te raken. Iets gaan eten in een snackbar helpt misschien ook.

Hoewel Claudia niet onvriendelijk was, vond ik haar alles bij elkaar weinig opwindend, laat staan inspirerend. De vonk sloeg nooit over, temeer niet daar er ook bij haar niet echt veel mocht (niet kussen, niet aan haar kontgaatje zitten).

Ik merk dat ik de laatste tijd erg veel ‘matige ervaringen’ heb op het pad. Wie heeft er nou eens een gouden tip?

Commentaar

Re: Utr., Zp 114-4, Claudia (goed)

Gisteren ook deze dame bezocht, ze zag er lekker uit in zwarte sexy kleding.
                              Na de zakelijke handelingen aan de slag, moet zeggen vond het geheel maar matig.
                              Pijpen en neuken was ook matig, ik weet betere dames op het Zp.
                              Daarom zal ik deze dame niet niet meer bezoeken.

fbr58

Commentaar

Re: Utr., Zp 114-4, Claudia (voldoende)

Helaas ben ik vanmorgen naar Claudia geweest. Viel op door haar sexy outfit met enorme tetters. Ben gegaan voor tongzoenen, PZC en neuken. Al met al niet slecht, maar ook geen aanrader. Volgende keer die mooie meid op 168-8. Een lekker ding met grote borsten en een beugel in haar mond. Stond eerst op 108-2 of 3.

De laatste kamer van bootje 168 is 168-6

Commentaar

Re: Utr., Zp 114-4, Claudia (voldoende)

echt een afknapper!!!
                                  wat een ongeintresseerde cz......

Commentaar

Re: Utr., Zp 114-2, Claudia (voldoende)

Vrijdagmiddag is waarschijnlijk blowjobqueen-holiday want geen enkele van de overgebleven pijpkoninginnetjes (Miriam, Estelle, Amber, Dina) was aanwezig. Toen maar het bekende kamertje 114-2 ingestapt bij de Tsjechische Claudia. Ziet er wel lekker uit, maar verder matige service. Ik zie net dat ik een paar jaar geleden ook al eens bij haar ben geweest, totaal vergeten, logisch eigenlijk. Het pijpen ging wel, langzaam op mijn verzoek, het neuken in de cowgirl stand stelde niet zo veel voor.
                                    Beter 1 dvp in bed dan 70 maagden in de hemel.

Commentaar

Tsja, wat zal ik zeggen over deze Tsjechische dame. Op zich was ze erg vriendelijk, maar de manier waarop alles werd afgehandeld was niet de benadering die ik verwacht. Ze heeft volgens mij constant voor ogen dat je na 15 min. weer weg moet zijn. En dan bedoel ik echt geen minuut langer.
                                      Er zijn dames met een veel betere service. Dit was dan ook eens maar nooit weer.

Commentaar

Op mijn vrije dag vroeg naar Utrecht getogen. Had mijn zinnen gezet op PZC. Claudia had dit in haar pakket en voor € 50 met NC ben ik naar binnen gegaan.

Vooraf lekker gewassen en daarna begon Claudia eigenlijk gelijk te pijpen. Ze deed dit wel erg lekker. Het neuken daarna was wat minder, maar wel voldoende.

Hoewel ik de seks wel ok vond, was er geen klik. Een eenmalig bezoek derhalve.

Commentaar

Re: Utr., Zp 114-2, Claudia (goed)

Afgelopen vrijdag kon ik de zeer sensuele aanblik die Claudia achter het raam bood, niet weerstaan. Ze was gekleed in een schattig roze jurkje en droeg een paar plexiglazen Playboyschoenen met hakken van wel 20 cm, die ze de hele tijd aanhield (heerlijk!). Claudia spreekt gelukkig heel behoorlijk Nederlands zodat we ook aangenaam konden converseren.
                                          Aanvankelijk spraken we af voor een half uur omdat er dan ook gezoend mocht worden. Maar gaandeweg de rit werd het zo'n fantastisch seksfeest dat ik besloot er nog een half uur bij te boeken.

Toen ik achteraf de vorige recensies over haar nalas, vielen mij twee zaken op. Ten eerste dat Claudia vroeger blijkbaar bepaalde diensten aanbood die nu niet meer op de lijst staan, t.w. PZC en anaal. Claudia vroeg mij nadrukkelijk om dat ook aan al mijn collega's te melden. Bij dezen, graag gedaan.
                                          Ten tweede merkte ik tot mijn stomme verbazing dat ik haar in 2007 ook al een keer bezocht had, en dat ik toen veel minder over haar te spreken was. Maar ook dat klopte met wat zij mij vertelde (zonder dat ze wist wat ik later over haar zou lezen). Ze zei me namelijk dat zij in het verleden echt een snelle afwerkster was en weinig interesse in haar klanten had. Gezien haar fraaie verschijning had ze toch wel genoeg klandizie. Maar gaandeweg kwam ze erachter dat deze bezoekjes altijd eenmalig waren en dat zoiets natuurlijk niet bevorderlijk was voor haar "loopbaan". Kort en goed, ze was erachter gekomen dat haar werk er veel leuker door werd indien ze zich daadwerkelijk ging inspannen om het de mannen naar hun zin te maken - en ik moet zeggen, dat doet ze nu bijzonder goed. Ze werkt hygiënisch, ze neemt de tijd voor je, ze heeft echte aandacht voor je, en intussen doet ze alles wat je van haar vraagt (binnen het redelijke natuurlijk).

Claudia bezorgde mij een topmiddag met haar vele strelingen, haar heerlijke pijpgedrag, haar bereidheid om mij langdurig in haar heerlijke kutje toe te laten, haar vele lieve zoenen, en haar gezellige babbel.

Tenslotte meldde ze mij nog dat ze - zolang Estelle met vakantie is - alle middagen van de week op 114-4 te bewonderen is en dat ze hoopt een kamer op deze boot te houden als Estelle weer terug is, onder andere om trio's met Estelle te doen.

Samengevat, Claudia is niet langer de ongeïnteresseerde seksmachine van vroeger. Ze heeft haar leven "gebeterd" en daar kunnen wij mannen alleen maar heel erg blij mee zijn. Met haar fraaie wulpse vormen en high class sexy outfit heeft zij alles in zich om een van de toppers van het Zandpad te worden.

Welkom in de eredivisie van het Zandpad, Claudia!