De Pijp, Ruysdaelkade 135 lks, Lara (Roe)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

Re: Den Haag, Doubletstraat 26a k5, Lara (Roe)

@hansjansen

"Ze zakte door haar hoeven nadat ik haar op zijn hondjes had neergezet"

Prachtig geformuleerd. Je hebt haar uiteindelijk plat doggy kunnen nemen na haar eerst 2 minuten in doggy hard te hebben genomen. Bij mij wilde ze niet plat genomen worden maar nu weet ik dit alsnog te bewerkstelligen. Bedankt voor je informatieve en nuttige verslag.

Commentaar

@midori

Beste wandelbroeder, ik gebruik de mobiele site en daar kun je helaas geen recensie formulieren in lezen. Vandaar mijn verbazing over je bericht, maar nu is het me duidelijker geworden.
      Ook kan ik de teleurstelling mij voorstellen, toen je haar niet aantrof, na al die geile berichten over lara.
      Je schrijft trouwens keurig, dus ik hoop dat je deze mooie jongedame een beurt gaat geven zodat ik van je verslag kan genieten.
      Veel plezier!
      I don't pay women for sex. I pay them to leave afterwards.

Commentaar

Ik was dinsdag 20-12 (te 1230) zo onder de indruk van Lara dat ik er nachts niet van kon slapen
        Ik had die dag een top dag Lara Laura en Lina......echt wat een pracht meiden en ik heb me die dag echt suf geneukt.
        Maar Lara was echt lekker ze is stevig en slank en heeft een heerlijke bos hout voor de deur.
        Dus ben ik vandaag woensdag 21-12 in de middag rond 1400-1500 in de doub geweest en ja daar stond ze weer
        Ze herkende mij en deed de deur open....ze vroeg ..same like yesterday?..en ik knikte gretig terwijl mijn broek al op mijn enkels hing.
        Enfin wat een heerlijke dame ze komt met dat zalige lijf bovenop me liggen en warmt die dikke pik van mij op met haar heerlijke borsten.
        Uiteraard heb ik haar een stevige beurt gegeven, gewoon op de rug met haar benen wijd terwijl ik hard stotend klaar kwam.
        Wat een zalig uitzicht ....dat heerlijke lijf en die mooie kop erop.....morgen nog een keer???

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 26a k5, Klara (Roe)

Na al die positieve recensies te gelezen hebben ook deze lekkerding bezocht. Ze had vandaag een licht groen/geel jurkje aan. Ik had haar eerder al gezien maar nooit binnen geweest. Aan het raam vroeg ik wat voor service ze allemaal doet, daarop gaf ze antwoord met alleen normaal voor 30 euro. Ik hup gelijk naar binnen en gaf haar 50 euro. Daarop zei ze dat ik een halfuur kon blijven. Ze stelde zich voor als Klara? uit hongarije en zij is 23 jaar.

Ik ging uitkleden en liggen waarop ze een beetje intiem ging doen en met haar borsten over je heen ging wrijfven haha..
          uiteraard ging ze met haar lekker lijf op me liggen, daarop ging ze lekker pijpen, dit deed ze wel 10 minuten lang! Ik zei lets fuck want ik kwam al gauw op de climax😂 Begonnen met doggy (wat een lekkere ass heeft zij zeg) en afgemaakt zij on top waarbij ik aan haar borsten mocht sabbelen.

Wat een lief en relaxed dvp! Ze heeft echt een mooi lichaam, goed gevulde ass en mooie borsten. Natuurlijk ook een mooi gezicht. Na het wassen en omkleden gingen we een beetje kletsen. Daarbij gaf ze aan dat ze deze week en volgende week nog gaat werken en dat ze daarna kort op vakantie gaat. Drie kusjes gegeven en doublet verlaten..

Ik ga zeker nog eens terug!

Commentaar

vandaag even bij Lara naar binnen gelopen
            Ik was vroeg en was de eerste die bij haar naar binnen ging heerlijk zo vroeg op de dag
            Enfin het was weer heerlijk en nadat ze mij weer heerlijk heeft gepijpt en ik haar goed geneukt heb ben ik voldaan de deur uitgelopen.

Commentaar

Vandaag naar de doubie geweest om Lara haar kerstbeurt te geven. Ze stond alweer te shinen in haar witte outfit waar haar meloenen nog net niet uitvallen. In tegenstelling tot de vorige keer stond ze dit keer wel zoals het hoort voor het raam en kon iedereen haar goed bewonderen. Ik heb het gevoel dat de recensies haar geen windeieren leggen, want er waren veel mannen die op haar loeren. Ik was zelf na een iets oudere dikke man aan de beurt die een uitgebreidere behandeling nam, waardoor ik vrij lang moest wachten.

Ze deed weer haar best om haar kerstrapport op te fleuren met een aantal mooie cijfers. Eerst een uitgebreide pijpbeurt waarna ze haar maar al te graag liet nemen. Hier gebruik van gemaakt door haar hard te pakken, dit werd haar in Missio helaas te veel waarop ze vroeg of het ietsjes rustiger kon. Dit was een minpuntje maar dit maakte ze goed door het met de hand heerlijk af te maken waarbij ze haar joekels van tieten in mijn gezicht duwde.

Dan haar kerstrapportje:

Uiterlijk: 8,5
              Pijpen: 7
              Neuken: 7,5
              Social talk: 5
              Kamer: 3

Al met een al een rapport waarmee ze thuis kan komen, zeker gezien de geringe kosten. Ik ga vrijdag nog even langs dr om haar nog 1x in 2016 vol te spuiten waarna ze geloof ik even op een verdiende vakantie gaat.

Commentaar

Vandaag bij Lara geweest en het was weer heerlijk!
                Ze zag mij aankomen en deed gelijk de deur open.
                Haar 50 euro overhandigd en gevraagd of beffen mogelijk was, hiermee ging ze akkoord en vertelde me dat ze niet iedereen laat beffen. Begonnen met 69 waarbij ik haar helemaal nat heb gelikt en daarna gevraagd of ze door wilt gaan met pijpen zodat ik haar mooie gezicht zie. Na het pijpen overgegaan naar 2 standjes en toen spoot ik al heel snel cd vol. Wassen, omkleden en gepraat. 3 kusjes gegeven en omhelzd, doub verlaten met een heerlijk gevoel...

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Marcov12 Bekijk bericht

vertelde me dat ze niet iedereen laat beffen.
                  Dit antwoord bevreemdt me, omdat ik de ouwe vent ben, slechts 30 (soms 35) betaal, en haar altijd likt!
                  Deze week 2maal. Neem haar antwoord dus maar met een korreltje (zeeschipgroot) zout.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door brabantse boer Bekijk bericht
                    Dit antwoord bevreemdt me, omdat ik de ouwe vent ben, slechts 30 (soms 35) betaal, en haar altijd likt!
                    Deze week 2maal. Neem haar antwoord dus maar met een korreltje (zeeschipgroot) zout.
                    heb interesse om haar te likken
                    kun je misschien vertellen hoe haar poesje smaakt?
                    may the force be with you,
                    R2-D2

Commentaar

Beste brabantse boer,

Blijf je dan ook langer dan 15 minuten??
                      Ik bleef een halfuur, maar dat is normaal natuurlijk voor 50 euro.

R2-D2 haar poesje is lekker fris en schoon. Een lekkere jonge kutje.
                      Vooraf moet je wel met mondwater spoelen.. maar is wel een aanrader!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door R2-D2 Bekijk bericht
                        heb interesse om haar te likken
                        kun je misschien vertellen hoe haar poesje smaakt?
                        may the force be with you,
                        R2-D2
                        als ik jou was, ik zou het niet doen.
                        kort geleden bij haar geweest, en na de daad zij waast zich niet, an voor de daad ook niet. dus...

gr.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Marcov12 Bekijk bericht
                          Beste brabantse boer,

Blijf je dan ook langer dan 15 minuten??
                          Ik bleef een halfuur, maar dat is normaal natuurlijk voor 50 euro.

R2-D2 haar poesje is lekker fris en schoon. Een lekkere jonge kutje.
                          Vooraf moet je wel met mondwater spoelen.. maar is wel een aanrader!
                          Ongeveer 20 minuten binnen, Moet OOK mondwater gebruiken, vooraf en achteraf wast ze zich!

Commentaar

Op nieuwjaarsochtend was Lara al aanwezig om 11.45 uur.
                            Toen ze zich nog aan het omkleden was verscheen ze even aan het raam.
                            Gekleed in t-shirt (gevuld met haar lekkere dikke tieten) en jeans.
                            Het knoopje van haar jeans was los en daardoor stond die een beetje open.
                            Er was een spannend roze slipje zichtbaar.
                            Lara was al klaar voor aktie, zo te zien.
                            Helaas (voor mij) dook een wandelaar meteen bij haar naar binnen en kwam zeker een half uur niet meer naar buiten.
                            Geluksvogel.
                            Hierdoor heb ik elders een nieuwjaarswip moeten maken.
                            I don't pay women for sex. I pay them to leave afterwards.

Commentaar

Het nieuwe jaar gestart met een lekkere wipje bij Lara. Het was weer lekker hoor een beurt bij haar.
                              Voor het intieme gedeelte allebei naakt op het bed gelegen en gepraat over oud en nieuw en het dagelijks leven.
                              Overgegaan op het intieme gedeelte met een beetje voorspel, naderhand ging ze lekker pijpen en ik natuurlijk uitgebreid haar poesje likken. Na een poosje vond ik het genoeg geweest.. lets fuck! 10 minuten hard stoten met verschillende posities en uiteindelijk lekker klaargekomen! Wassen en omkleden.. daarna gingen we even relaxen samen en op het bed liggen.
                              Dat verdient ze wel na een lange dag! Bij lara kan je je thuis voelen en je krijgt een heerlijke beurt. Ze vertelde me dat ze vanaf morgen, 2 weken op vakantie gaat..

Ik kan niet wachten tot dat ze weer terug is, om te genieten van haar!

Commentaar

Je kent haar al langere tijd..2 weken geleden schreef je dat je haar voor de eerste keer had bezocht..Mischien had je al eerder enig contact met haar,gaat mij natuurlijk niks aan.Ik ben ook wel een aantal keer bij haar geweest,vaak 120 en 150 betaald..Maar weet niet of ik nog terug ga,ze vind mij te groot geschapen en wil maar zelden n..ken.Meestal doen we wat fetish dingetjes,maar als ik er over na denk is het natuurlijk te gek voor woorden als je ruim betaal en niet eens mag n.uken,dus ben ik blij dat ze er komend weekend niet is en ga ik denk lkkr naar Maria(7k2)
                                Laatst gewijzigd door les gold; 25-01-17, 21:11. Reden: quote verwijderd

Commentaar

Vanmiddag geweest en uitstekend bezoekje. Persoonlijk vind ik haar niet de mooiste, maar ze heeft een leuke babbel en doet uitstekend haar werk.

Commentaar

Beste klaasjeloopgraa,daar ziet de beoordeling niet naar uit in uw recensie formulier.Heeft u haar ook kunnen likken,of tongzoenen?Was ook meen ik een vraag eerder in dit topic.Kan de recensie iets uitgebreider?(moderator team heeft meermaals aan gegeven,1 regel/zin is geen recensie)Gr Lf
                                    Laatst gewijzigd door likfanaat; 05-01-17, 20:51.

Commentaar

Vandaag had ik weer eens zin in Lara.. stoute schoenen aangedaan en op weg naar doubletstraat. Ik zag haar staan met een gele sexy jurk. Ik keek haar aan en zij gelijk glimlachen! Naar binnen gegaan en haar 70 euro gegeven, ze vroeg niet wat voor service ik wou. Kleren snel uitdoen en op het bed beland samen. Eerst kwam ze in men armen liggen en na een poosje gekletst te hebben kwam ze op me liggen, wat super lekker was! Ik begon aan haar grote borsten te sabbelen en zij ging langzaam naar benede om een lekkere pijpbeurt te geven. Lekker uitgebreid geketst waarbij ze aangaf dat ze helemaal nat werd en afgemaakt zij on top. Waarbij ik lekker met mijn gezicht van haar borsten kon genieten. Het was weer lekker met Lara! Ik had niet verwacht dat ik voor dat geld een uurtje mocht blijven..

Ik hoop dat Lara nog lang blijft, zodat we van haar kunnen genieten!!

mvg,

marco

Commentaar

Eindelijk ook een bezoek gebracht aan Lara, zij stond al een tijdje op mijn to-do list, maar het kwam telkens maar niet uit, of zij was er niet, of zij was bezet. Gisteren dus gelukt om haar te pakken. Zij doet niet actief aan klantwerving, maar volgens mij hoeft zij dat ook niet per se want die kerels die komen er op af als bijen op honing.
                                        Het bezoek zelf verliep uitstekend, zij was heel aardig en een praatje gemaakt om het ijs te breken. Zij vroeg of ik naar binnen was gekomen als zij niet Lara was...ik starend naar die grote dikke tieten van haar, zei ik resoluut: Of course!
                                        Zij begint met wat ik al wist van vorige recensies, namelijk hangen over je heen met die tieten op je lichaam masserend en ook op die "grote" kleine van me, zalig! Daarna neuken. Zij eest on top, niet onverdienstelijk. Switchen naar missio, want ik wil lekker met die stevige joekels spelen terwijl ik haar neuk. Langzaam beginnen en eindigden met harde snelle en diepe stoten tot die tieten op en neer bewogen. Helaas te snel klaargekomen maar moet wel zeggen dat dit een heerlijk bezoek was. Ik kom zeker terug.

Commentaar

Vanmiddag Lara weer een beurt gegeven. Bij aanvang eerst teasen met die jetsers over je lichaam, vervolgens begon ze met het kluiven op mijn pik. Dit begint ze steeds beter onder de knie te krijgen en doet ze steeds langer als ze je een beetje begint te kennen. Daarna kwam ze bovenop met zitten en begon met te berijden, hetgeen ze redelijk kan. Vervolgens haar omgedraaid en boven op haar gaan liggen. Flink doorgestoot in missionaris terwijl je heerlijk op haar tieten ligt. Als slotstuk ging ze op dr knietjes en bood ze me haar fier uitgestoken kontje aan on om gepaald te worden. Dit vervolgens ook maar gedaan en haar volgespoten.

Commentaar

Lara was 2 weken op vakantie, dus afgelopen maandag maar weer een warm welkom geheten. Ik ben het laatste jaar talloze keren bij Lara geweest, de service blijft top. En haar lichaam is en blijft goddelijk. Hoop dat ze het nog lang blijft doen!