Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Victoria / Sonja (Roe), Amsterdam - De Pijp, Ruysdaelkade 131 rts

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Victoria / Sonja (Roe), Amsterdam - De Pijp, Ruysdaelkade 131 rts

Kwam deze dame ca 1.5 week geleden toen ik daar was. Top ervaring met haar. Met deze gedachte ging ik gisteren weer naar Antwerpen echter zat er tot mijn verbazing een andere dame op haar kamer...  Haar buurvrouw zat er nog wel en besloot aan haar te vragen of Sonia er nog was. Ze zei dat die naar een andere kamer hier in Antwerpen was vertrokken.. Ik verder zoeken en na 4 / 5 x alle ramen bekeken te hebben in ruim een uur haar niet gevonden... Ik ben dus benieuwd of iemand anders deze dame gezien heeft. Beetje girl next door type, zeker leuk maar niet de knapste hier in Antwerpen maar in mijn beleving zeker wel 1 van de beste.. dus heren als jullie haar gezien hebben hoor ik het graag. 

Re: Antwerpen, Vingerlingstraat 14/2, Sonia / Sonja (Roe)

Vandaag heb ik ene Sonja bezocht op VT44.
    Deze leuke , best wel naturel uitziende Roemeense dame gaf aan eerder in de avondshift gewerkt te hebben op een adres vlakbij de peepshow en sexshop.
    Vandaar dat ik uit kom bij deze dame.
    Het is zo dat ze nu in ieder geval wel een tattoo heeft,die verscholen is onder haar mooie donkere haar.
    Verder doet ze nu geen avondshift meer,maar ze werkt enkel nog op de dag.
    Maar nu het bezoekje.
    Bij binnenkomst 3 zoenen en ze stelde zich netjes voor.
    Ik voldeed de betaling en onze kleertjes gingen uit.
    Sonja maakte zich schoon met een doekje en we namen plaats op bed.
    We begonnen een beetje te strelen en we zoenden elkaar wat in de nek.
    Op een gegeven ogenblik,pakte Sonja een condoom en nam plaats tussen mijn benen.
    Ze begon me echt wel lekker te pijpen,maar ik vind dit niet de ideale positie,omdat je nergens bij kan.
    Dit had ik eigenlijk even moeten aangeven aan haar.
    Maar goed,mn snikkel werd er goed hard van en we gingen over op het wippen.
    Helaas gebruikte ze redelijk veel glijmiddel,maar als nog voelde ze toch lekker aan
    Eerst lekker in missio,daarna doggie en uiteindelijk weer geeindigd in missio.
    In tussentijd mocht ik echt gewoon overal aanzitten.
    Na de finish pakte Sonja weer een doekje voor de schoonmaak en nadat ik me opgefrist had bij de wasbak,nam ik weer met 3 zoenen afscheid van haar.
    Al met al was het een leuk bezoekje,bij een lief dametje.
    Ik denk dat als ik hier wat meer geweest ben,en we wat meer op elkaar ingespeeld zijn,het steeds beter word.
    En aangezien ik haar er erg leuk vind ,ga ik dat zeker doen!

Kan het adres aangepast worden en tattoo op ja?
    Groet DD

Commentaar

Re: Antwerpen, VT 44, Sonia / Sonja

En toen was daar sonja van DD persoonlijk gehoord dat dit een leuke dame is met de juiste instelling!
      had een zeer lang praatje gehad met DD in antwerpen gezellig daar rond gelopen en toen zij hij ik kijk altijd
      naar een bepaalde uitstraling bij de dames toen dacht ik dat zal ik ook eens doen!! nu is mijn td lijst direct
      veranderd en de eerste dame die daar opstaat was sonja en die heeft geheel aan mijn verwachtingen voldaan!!!
      Dus toen ik weer in antwerpen was direct bij haar binnen gegaan ik kwam aanlopen en de deur direct wijd open
      ik kon direct doorlopen!!!
      sonja is een dametje die er lief uitziet niet echt opvalt en juist daar door wel opvalt!!
      ja wat moet ik over haar schrijven ze is lief leuk goed aan te sturen het was net of ik haar al jaren ken!!!
      voor de rest voeg ik eraan toe herhalings percentage 1000%

theo
      wie zichzelf spaart krijgt nooit rente
      alleen huilebalken hebben spijt
      god create the world in 7 days
      day 8 he create bulgarian and romanian girls

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Douwe Dabbert
        Ik zie dat het adres nu gelukkig wel aangepast is,maar tattoo staat nog steeds op nee.
        Als dit nu ook nog even aangepast kan worden,dan is het topic gewoon weer up to date!
        Groet DD.
        Ja dat klopt ze heeft een tattoo onder haar haar !

theo
        wie zichzelf spaart krijgt nooit rente
        alleen huilebalken hebben spijt
        god create the world in 7 days
        day 8 he create bulgarian and romanian girls

Commentaar

Re: Antwerpen, VT 44, Sonia / Sonja (Roe)

Even een update.
          Want ik ben op herhaling geweest en wat ik verwachte was waar.
          Als je deze mooie Sonja meer bezoekt,word het steeds beter
          Het is een schatje met een heerlijk figuurtje en de sex was nu echt super!
          Deze dame verdient alle lof!
          Groet DD

Commentaar

Allereerst even een opmerking vooraf.. Dit is niet de Sonia die ik in eerste instantie heb ontmoet maar aangezien ze eigenlijk net zo goed is maakt me dat niet uit..
            Inmiddels dus ook een paar keer bij deze dame beland
            Eigenlijk per ongeluk omdat ik dus op zoek was naar een andere Sonia.
            Ze heeft echter dezelfde naam en is net zo leuk, misschien zelfs mooier.
            Prachtig figuur, lief en heerlijk fris. Heb met haar tot nu toe steeds GF experiences en ook zij lijkt dat zeer te waarderen elke keer. We weten beide wat we willen en wat we lekker vinden. Dit soort dames verdienen alle respect en ik hoop dan ook dat ze nog lang blijft.

Commentaar

Vandaag was n rare dag we hebben partner ruil gedaan.
              Douwe dabbert ging naar katy die ik al n aantal keren naar tevredenheid had bezocht en ik ging naar zijn sonja die hij naar tevredenheid bezocht.

Sonja vond het denk een beetje raar dat hij niet kwam maar ik in zijn plaats.
              Eerst kennis gemaakt met deze zeker mooie dame waar echt niets aan mankeert.

na de warming up begonnen we met de pijpsessie wat ze niet onverdienstelijk deed .
              Daarna over op standje 69 sonja is zeker een frisse meid dus dan is het plezierig er je tong in te steken

Daarna over op missio alle standjes waren toegestaan ook afwisselend.

Helaas ontbrak er n bepaalde chemie waardoor het niet lukte hoe goed sonja ook haar best deed
              Zelfs trekken resulteerde niet in een orgasme.

op gegeven moment gezegt stop maar het word niets .

Sonja keek teleurgesteld en ik was dat ook.

wat was er dan mis ik heb geen idee.
              ze heeft n mooi lichaam en mooi gezicht ze is vriendelijk en heeft een goede werkhouding.
              het lag absoluut niet aan haar maar aan mij.
              er was geen chemie zoals douwe dabbert met haar heeft.

vervolg de review bij Daniella.

Sorry Sonja

Commentaar

leuke ervaring goede service vriendelijk , lief , mooi en jong wat wil je nog meer
                Als ik zou willen dat je het begreep , had ik het wel beter uitgelegd !

Commentaar

Re: Antwerpen, VT 36, Sonia / Sonja

Ben het niet met je eens weet je wel zeker dat het sonja was.

Ik heb sonja ook eens bezocht en kan niet zeggen dat ze me er zo snel mogelijk uit wilde gooien in tegendeel.
                  Ze deed erg haar best maar het lukte niet
                  Waarom geen idee.
                  Dame deed echt haar best zo n slechte review verdient ze niet.

Denk dat je gewoon totaal geen klik met haar had.

De dame die ik altijd bezoekt zegt altijd ik behandel klanten zoals ze mij behandelen

Dus misschien hoe jij sonja behandelde spiegelde ze dat terug naar jou.

Maar ik herken dit echt niet van sonja.

Tja soms is er een klik met n dame en soms niet.

En als jij haar respektvol behandeld heb is het.
                  misschien pech of ze zat niet lekker in haar vel dames zijn geen gevoeloze robots maar ook mensen.
                  Al haar andere reviews zijn wel goed dat zegt ook wat.

Commentaar

Donderdag langs geweest tijdens de middag. Paar rondjes gelopen en ze viel me op door haar speelse blik. Uiteindelijk maar de gok gewaagd. Vond haar verschijning niet zo eens binnen. Redelijk klein van gestalte en weinig kont.Pijpwerk was wel best OK, neuken gemiddeld, maar wel best strakke poes. Professioneel & vriendelijk. Weinig kans op herhaling voor mij, maar mag er best zijn in SKW.

Commentaar

Onlangs ook weer bij mijn favoriet beland.
                      Begrijp dat ze later dit jaar voor sillies wil gaan en ben daar zelf nooit een fan van..
                      Dus heren, als jullie deze dame ook bezoeken en ook liever all natural hebben zoals die van Sonia, zeg net als ik tegen haar neem geen sillies... Zou ik zo zonde vinden. Ze heeft nu een top lichaam. Perfecte bil en prachtige cup die bij haar past...

Commentaar

Mijn bezoek aan Sonja was een goede ervaring. Ze stelt je helemaal op je gemak. 3 zoentjes bij binnenkomen en kleertjes uit. Mogelijkheid tot opfrissen aan wasbakje.

Op bed beland en zachtjes strelen. Vrij snel condoom en zacht pijpen. Ze kijkt je geil aan... Ik wou al snel haar poesje verwennen. Je mag haar wel aanraken maar niet fanatiek. Het beffen was wel lekker. Ik voelde haar lichaam regelmatig samentrekken.

Daarna het intieme werk. Lekker in missio genomen met haar benen mooi omhoog. Voetjes vasthouden en... Heerlijk na een tijdje klaargekomen. Doekje voor proper maken en een wasje.

3 zoenen later tevreden naar buiten....

Commentaar

Ik vermoed dat ik bij deze Sonia geweest ben in VT 36. Na een rondje gewandeld te hebben vond ik dat zij er het beste uit zag, echt mijn type, zeer slank, kleine borstjes, mooi gezichtje. Ze vertelde dat ze een Roemeense van 25j jong is.
                          Ik had zeer koude handen, maar ik mocht ze opwarmen aan haar kontje, borstjes en kutje, terwijl ze me stijf trok. In standje 69 pijpte ze goed met condoom terwijl ik haar roze klitje likte. Ze leek er van te genieten. Toen in 2 standjes geneukt en afgewerkt in doggie. Met haar voetjes in mijn handen kwam ik tot een lekker orgasme in haar zeer strak poesje.
                          Ik had vroeger minder goede ervaringen in 't SKW, maar voor haar ga ik nog eens terug .

Commentaar

Ik ben vandaag nog eens bij Sonia op Vt44 geweest, en nu trok het op niks. Het leek een compleet ander meisje te zijn. Ik had een gelijkaardige slechte ervaring als collega Hoeperdepoep. 1 minuut pijpen met, enkele minuten neuken op automatische piloot en toen vroeg ze om klaar te komen, 'time is up'. ik was nog geen 10 minuten binnen .
                            Misschien had ik in januari toch een andere Sonia .

Commentaar

Bij afwezigheid van Sara deze dame bezocht vriendelijke dame aan de deur afgesproken voor de prijs toch kon ze me niet echt bekoren allemaal op automatische piloot ! Zal bij deze keer blijven ! Grtz

Commentaar

Aangetrokken tot haar looks een bezoekje gebracht aan Sonja. Vriendelijke ontvangst met de gebruikelijke vragen om het ins te breken. Na het wasje en het uitkleden samen naar het bed. Daar geprobeerd om haar borstjes wat te likken maar dit had ze precies niet graag.
                                Ze begon dan mij tepel te likken en mij jongeheer wat te masseren en dan het condoompje erom. Een vrij eentonig pijpbeurt gekregen. Niet veel later was het tijd voor het intieme gedeelte. In 3 standjes mogen neuken, wat leuk was maar het moest allemaal nogal snel gaan. Iets te snel eigenlijk.
                                Kortom, leuk meisje om eens te neuken. Maar het zal bij 1 keer blijven.

Commentaar

Re: Antwerpen, VT 24, Sonia / Sonja

Mooi popje, maar vrij passief en allemaal liefst raprap, terwijl er haast niemand rondliep in de straten, dus klanten mislopen ging ze echt niet doen...
                                  Want ik heb

Altijdwelzin

Commentaar

Gisteren nog eens bij Sonja binnen gewandeld nu stond ze op VT 21 die nu haar vaste plek word! Ze heeft een maand geleden haar borsten laten doen,wat een heerlijkheid nu in combinatie met haar heerlijk kontje! Het was echt een top sessie ben heerlijk klaargekomen met uitzicht op haar mooi kontje! Ik ga zeker nog eens terug, adres mag aangepast worden ze heeft deze kamer zeker tot september! Aanrader voor wie van smalle dames met sexy kont en mooie borsten houdt!grtz

Commentaar

Deze dame al verschillende dagen op rij gespot op VT21.

Commentaar

Re: Antwerpen, VT 21, Sonia / Sonja

Top 3 van mij niet aanwezig dus op zoek naar ander lekkers. Een paar keer door VT gelopen en 2 meisjes vielen op een mooi keurig uitziend meisje die me te braaf leek en deze Sonja die er veel uitdagender uitzag met haar opgespoten lippen . Na de 3de keer een toertje gedaan te hebben stond ze buiten met een collega te babbelen en vroeg ik haar of ze me wou ontvangen. No problem zei ze en wij naar haar kamer. Vriendelijke meid die relatief goed Engels spreekt niet alleen suck en fuck. Afgesproken voor een uurtje. Eerst op bed wat gekeuveld en zachtjes elkaar gestreeld tot ik hard stond. Ik vroeg haar om mij te pijpen terwijl ik recht stond. Deze pijpsessie zal ik niet snel vergeten niet dat ik bijna klaar kwam maar het voelde en zag er geil uit. Ik vroeg of ze de ballekes ni vergat en direct ging haar tong over mijn noten. Na drie standjes en een befsessie afgewerkt met de hand terwijl ze mijn ballen likte. Opgelet heren ballen likken voor 50 euro doet ze niet denk ik. Effe gepauzeerd en dan haar een massage aangeboden. Niet veel vlees om te kneden maar toch leuk om te doen en aangezien ze het lekker vond ik tevreden en terug hard. Ronde 2 ik op mijn knieën zittend en zij met haar kontje in de lucht voor de spiegel. Zij mij pijpen met veel speeksel dit was weer super nog standje missionaris waarbij me opviel dat ze graag kijkt hoe iemand haar neukt met een geile blik naar mij kijkend. Spiegels i like them. Buiten verwachting vlotjes een tweede keer klaargekomen dankzij haar geile blikken. Als da tongske van tussen haar lippen kwam, kwerd gek. Minpuntjes niet vingeren en ze was net geopereerd aan haar tieten dus moest je ze met zachtheid behandelen. Wasje plasje en nog over meer mogelijkheden gepraat . Als ze je graag heeft en je legt de nodige duiten is hier veel mogelijk. Kzit met een top 4 nu

Echte tieten mag veranderd worden en ze is 26 nu
                                        Laatst gewijzigd door delta 1; 17-05-17, 22:53. Reden: tekst en recensie samengevoegd en gegevens aangepast

Commentaar

Re: Antwerpen, VT 21, Sonia / Sonja

Net een 2de bezoek gebracht bij dit sexietje. Een oranje brief meer neergeteld dus wat extra gekregen meerwaarde pijpen en neuken dik in orde bij dit schatje. Toch spijtig van die net geopereerde mooie tieten je moet er zachtjes mee omgaan. Kheb haar wel lekker klaar gebeft. Hoe ze eerst stil op haar rug lag en langzaam begon te kronkelen tot ze haar bekken wild over mijn mond en tong bewoog en kletsnat klaarkwam haar kont en poes in de matras duwend zodat ik niet verder kon likken. Ze wou direct mijn pik in haar mond zodat ze nog wat pijpend kon nagenieten. En dat met die dikke lippen. Weer een goede ervaring bij dit geil snuitje.