Singelgebied, Oude Nieuwstraat, Sara (Lat)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Singelgebied, Oude Nieuwstraat, Sara (Lat)

Vanavond bij Sarah geweest, een mooie, wat oudere dame uit Zuid Amerika. Ze is 40, maar ze ziet er echt prachtig uit. Soms is ze wat humeurig en dan kijkt ze heel strak, maar vanavond had ze er zin in of er waren nog niet zo veel mannen bij haar binnengeweest. In ieder geval met haar mooie glimlzch lokte ze me naar binnen. Ze vroeg 50 Euro voor p + n. Ik wilde ook beffen en daar vroeg ze 25 extra voor. Toen ik weg wilde lopen, ging ze akkoord met 50. Ze kleede zich direct uit en ik waste me en kreeg nog wat mondwater te gorgelen als voor bereiding op het beffen.
    Nadat ze me wat had opgewarmd, kwamen we in stnadje 69 terug. Een heerlijk geschoren kut, met daarachter een grote kont die niet betreden mag worden. Je probeert wel eens wat.
    Daarna kwam ze op me zitten en kon ik heerlijk passief genieten van haar lichaam, haar borsten en haar gezicht. Het was niet echt geil, maar wel heel mooi.
    Daarna kwam ik op haar te liggen, wat niet mijn favouriete stand is. Dus maaktenwe het af op zijn hondjes. Nog wat nagepraat en tevreden naar huis.

Dus dacht ik, deze informatie kan ik jullie niet onthouden. Ik begrijp ook niet dat ik nog eerder iets over haar gelzen heb omdat ik haar al minimaal 5 jaar ken van deze plek.

Kortom : ze jaagt niet, neemt de tijd, maakt haar afspraak waar en doet daar haar best voor. Ze is niet een dame die veel praat, want van de tijd dat ze in nederland is, heeft ze niet veel Nederlands opgestoken. Maar lief is ze wel en ik vind haar mooi.

Ik ben gisteren bij Sarah geweest, het was al laat (03:00) en er was niet zoveel keus meer. Sarah heeft inderdaad een hele lieve lach, en haar borsten zijn lekker groot. Ik heb gekozen voor alleen pijpen, ze vroeg daar 30 euro voor en deed ook al haar kleren uit (maar goed dat ik dat nog even vroeg, anders had ik daar mooi voor kunnen bijbetalen.......NOT
    Eenmaal binnen was ze een stuk minder vriendelijk, eigenlijk meer ongeinteresseerd. Wel nam ze ruim de tijd, wat ook wel nodig was want ik vond het pijpen nou niet zo bijzonder, vrij plichtmatig, zonder enige variatie van tempo. Uiteindelijk tot een, op mijn verzoek, handmatig hoogtepunt gekomen.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door hop
      Ik heb over deze dame geschreven onder naam van Sara. Ze zit inderdaad op nummer 6 en zit daar volgens mij al een groot aantal jaren. Ze is mooi, maar kan een afwerende blik hebben waardoor je niet zo makkelijk naar binnen wordt gelokt. Tenminste, zo werkt het bij mij.
      Ze heeft prachtige borsten en is heel lief. Ik verbaasde me er al over dat er zo weinig over haar geschreven was, want ze is absoluut de moeite waard.
      People who buy a drill, don't need a drill. They need a hole.

Commentaar

Ongeveer een week geleden bij een Latina met de naam Sara in de Korte Korstjespoortsteeg geweest. Het huisnummer weet ik niet meer maar je zit in één van de souterains in het midden van de straat. Ze loopt tegen de 40 en is erg vriendelijke. Ik was in een luie bui dus ik heb mij laten masseren en aftrekken en het afgemaakt op z´n Russisch tussen haar lekkere cup D.

Commentaar

Re: Singelgebied, Oude Nieuwstraat 6 sous, Sara

Gisteravond rond 20.30 na lange tijd weer bij Sara geweest. Ik ken haar al vrij lang (meer dan vijf jaar) en de laatste keer dat ik bij haar was betaalde ik nog in guldens . Ik heb haar moeten vragen hoeveel ze nu rekent vor haar diensten.
          Ze ziet er nog steeds goed uit (traint nog steeds) dus deze jongen had geen probleem om te genieten van haar lichaam. Heb gekozen voor p+n, maar hebben eerst de hygienische verplichtingen voldaan, daarna elkaar opgewarmd.
          Pijpen doet ze heerlijk, bijna te heerlijk, dus moest haar ff afremmen. Daarna in missionarisstand de sessie afgemaakt (wat niet lang duurde).
          Ze zit nu in het sous-terrain van nummer 2, maar ze schijnt ook af en toe op haar oude stek te zitten.
          Zo weinig tijd, zo veel vrouwen...

Commentaar

Re: Singelgebied, Oude Nieuwstraat 2 sous, Sara (goed)

Een rijpe en relaxte vrouw met een mooi gevuld lichaam dat uitnodigd tot handtastelijheden (die ze zich met genoegen laat welgevallen). Ze neemt de tijd voor je, een beetje Spaans spreken helpt. Ik zag haar vrijdagavond en de herinneringen aan de tijden dat ik een avondwandelaar was kwamen weer boven.

Heb je het koud en zoek je een opwarmertje bij een ervaren lieve dame: GO SARA
            Maatwerk is de maat der dingen................

Commentaar

Hierbij het correcte recensieformulier............
              Maatwerk is de maat der dingen................

Commentaar

Ben vaak bij Sara geweest. Zit al jaren in de Oude Nieuwstraat. Is gewoon een lieve vrouw, die alle mogelijke moeite doet haar lichaam in vorm te houden, inclusief natuurlijke borsten. Zoent graag en probeert een echte vriendin te zijn. Brabbelt nog steeds niet echt NL. Neuken en pijpen doet ze liefdevol en rustig. Neemt altijd de tijd.

Commentaar

Heerlijke lieve warme vrouw, altijd een lief onthaal en vooral haar lieve lach is geweldig om te zien! Ik bezoek haar eens in de zoveel tijd, en vind het altijd lief als ik toch weer even binnen kom. Ik betaal gewoon 50 euro, om het lekker rustig aan te doen. Dat vind ik namelijk heel erg belangrijk!

Idd topvrouw!

Gegroet,
                  SM
                  Ready?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door goodbar
                    deze dame heeft toch nog een aardig draadje - is ze er nog ?
                    Kan bevestigen dat Sara er nog steeds en onverminderd is, ze kijkt de laatste tijd zelfs een stuk vriendelijker en uitnodigender dan in haar begintijd.
                    Dit even als korte update, anders zou ze uit het zicht verdwijnen voor ons wandelaars.
                    Iemand nog iets leuks met haar meegemaakt, recentelijk?

~ Komkommer

Commentaar

Kan bevestigen dat Sara nog steeds te bewonderen is en dat ik haar nog immer opzoek als er verder geen creatieve afleiding in de buurt beschikbaar is, dan wel dat ik gewoon ongecompliceerd wil genieten i.p.v. de pionier uit te willen hangen.
                      Sara is bovendien altijd vriendelijk en begrijpt heel goed dat ze niet hoeft te rekenen op mijn onverdeelde aandacht - jaloezie past niet bij haar karakter, lijkt het.
                      Eigenlijk heeft ze geen concurrentie, zelfs niet van Rox, en dat wil toch wel wat zeggen, als ik anderman's verhalen mag geloven. Ik ben niet zo van de extreem kinky stuff, dus misschien moeten jullie mijn oordelen met een snufje poppers nemen.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer Bekijk bericht
                        Eigenlijk heeft ze geen concurrentie, zelfs niet van Rox, en dat wil toch wel wat zeggen, als ik anderman's verhalen mag geloven. Ik ben niet zo van de extreem kinky stuff, dus misschien moeten jullie mijn oordelen met een snufje poppers nemen.
                        ehhm, deze dame , staat inmiddels bijna 10 jaar op Hookers , houden wij al jaren met kunst en vliegwerk , snufje poppers erbij , aan boord ... ??
                        Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Re: Singelgebied, Oude Nieuwstraat 2 sous, Sara (Lat)(goed)

'Tuurlijk, Sara is nog steeds op haar post.
                          Als iemand van haar vakantieplannen weet, zeg het dan.

~Komkommer

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer Bekijk bericht
                            'Tuurlijk, Sara is nog steeds op haar post.
                            Als iemand van haar vakantieplannen weet, zeg het dan.

~Komkommer
                            Zag haar gister overdag/middag, naam bordje in het raam, echter nog nooit bezocht, ook weinig over geschreven in 10 jaar.

Commentaar

zie nooit een bordje 'Sara' meer in de Ons , dus denk dat we deze maar af moeten voeren ...

en onderstaande Sara is meest waarschijnlijk dezelfde , die kan dan gelijk mee ..

http://www.hookers.nl/showthread.php?t=220090

wie het beter weet moet het zeggen ..

Commentaar

Goodbar, als dit de Sara is die vroeger ook lange tijd overdag in de Bergstraat stond, dan is er geen reden het draadje op te heffen. Ze heeft volgens mij nooit een naambordje. Zit nu vaak overdag in de ON-straat. Heb haar eidn vorige week voor het laatst gezien. Is relaxed en sympathiek. Heeft met het klimmen der jaren nog altijd een behoorlijk lijf, lekkere borsten, neukt lekker en pijpt prima.

Commentaar

Ik weet van Sara, dat ze regelmatig van kamer wisselt, aangezien ze haar vaste stekkie in de Bergstraat kwijt is. Toch heb ik haar al een tijdje niet meer gezien. Heeft iemand een idee of ze misschien op vakantie is, dan wel ergens anders een kamertje heeft?

Commentaar

Re: Singelgebied, Oude Nieuwstraat 2 sous, Sara (Lat)

Ik zie dat er nogal wat verwarring is of Sara er nog steeds is. Ja hoor, en hoe. Nog net zo leuk en lekker als 10 jaar geleden toen ze nog op de Bergstraat stond. Ben zondag na een lange wandeling bij haar geweest. Eigenlijk een beetje bij toeval want ik had een aantal andere dames in mijn hoofd. Het viel mij op dat het aanbod zowel op de Wallen als in het Singelgebied erg tegen viel. Veel ramen waren niet bezet.
                                    Bij binnenkomst een begroeting als van oude bekenden, lekker zoenen en elkaar vasthouden. Ze is aan de kleine kant maar heeft een heerlijk strak lijf. Na ons ontdaan te hebben van de bovenkleding ben ik op bed gaan liggen. Sara zittend bovenop op mij. In onze lingerie lekker opgegeild, door het betere heupenwerk was mijn lul snel op oorlogssterkte.
                                    Hemdjes uit, zodat we konden genieten van het body-to-body contact met haar heerlijke tieten. Daarmee werd al snel mijn hele onderlichaam gemasseerd. Met haar handen masseerde zijn mijn pik op een heerlijke manier door mijn slipje heen. Daarna volgden een serie kleine kusjes op mijn nog verpakte geslacht. ook de slipjes gingen nu uit en lag ik oog in oog met haar opengesperde kut. Iets meer haar dan vroeger maar het zag er allemaal heel geil uit. Ik kan zoiets niet lang aanzien zonder dat er aan gelikt moet worden. Dus ik schoof onder haar langs zodat ik haar natte doos vol in mijn mond kon nemen. Ze heeft een neutrale prettige smaak dus ik heb mij heerlijk uitgeleefd op haar clitje, schaamlippen en sterretje.
                                    Intussen werd ik heerlijk door haar afgetrokken en raakte ik in extase. Een ontlading liet niet lang op zich wachten, heerlijk gespoten. Daarna heeft zij mij nog keurig met een papiertje schoongemaakt en hebben we even gekletst. Dan wassen en weer weg. Inmiddels had een verse klant zich al via de telefoon gemeld.

Sara zegt dat ze de hele week werkt op verschillende kamers in de ONS. Zondag af en toe. dit keer op 7c

IK ben al heel wat keren bij haar geweest en ze is mij nog nooit tegengevallen. Wat mij betreft een aanrader

berichten gecombineerd , 7c is een onbekend adres .. ??

Commentaar

Re: Singelgebied, Oude Nieuwstraat 2 sous, Sara (Lat)

Hoidie!
                                      Sara wekt inderdaad op wisselende plekken in de straat.
                                      Ze werkt overdag door de week, maar niet op donderdag.
                                      Vaak zit ze op nummer 4.

Sara zegt dat ze de hele week werkt op verschillende kamers in de ONS. Zondag af en toe. dit keer op 7c

IK ben al heel wat keren bij haar geweest en ze is mij nog nooit tegengevallen. Wat mij betreft een aanrader

berichten gecombineerd , 7c is een onbekend adres .. ?? [/QUOTE]

Commentaar

Re: Singelgebied, Oude Nieuwstraat, Sara (Lat)

Oorspronkelijk geplaatst door Malaga Bekijk bericht
                                        Hoidie!
                                        Sara wekt inderdaad op wisselende plekken in de straat.
                                        Ze werkt overdag door de week, maar niet op donderdag.
                                        Vaak zit ze op nummer 4.
                                        Sara houden we al van begin Hookers.nl bij de les , inmiddels een 50+ denk ik maar zo , ze zal er best nog wel zijn ... ?

Commentaar

Re: Singelgebied, Oude Nieuwstraat, Sara (Lat)

@Goodbar, ja de leeftijd kan wel naar 50-99, als ze in 2002 al 40 jaar is in de eerste recensie. makkebeer.