Claudia / Martha (Argt) , Amsterdam - Singelgebied, Oude Nieuwstraat 5 lks

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Claudia / Martha (Argt) , Amsterdam - Singelgebied, Oude Nieuwstraat 5 lks

Als liefhebber van wat extreme seks ben ik een lange tijd geleden terecht gekomen bij 'Martha'. Martha is een stevige, Argentijnse vrouw van 48 en een echte liefhebber. Alles is bij haar mogelijk, behalve anaal. Zelfs poepseks is geen probleem maar daar heb ik vriendelijk voor bedankt. Ongeveer een keer per twee maanden kom ik bij haar langs en elke keer is het een groot feest met haar. En elke keer verleggen we grenzen...

Vrijdag ben ik was het weer eens tijd om haar te bezoeken en dit keer had ik wat witte pretmiddel meegenomen, dat hadden we de laatste keer afgesproken, zoals zij haar verrukkelijke stevige billen met een string vrijspel zou geven. Ook zij had haar afspraak gehouden!

Zoals meestal begint ze mijn lul uitgebreid en zonder condoom te verwennen en na verloop van tijd klimt ze op me om in 69 haar zwaar behaarde kut (waarom wil iedereen altijd kaal?) te laten uitlikken. Dit is haar favoriete standje, vooral als ze haar blaas langzaam en tijdens het likken mag legen. Na een flinke snuif wilde ze dat ik dit keer ook in haar mondje zou plassen maar helaas lukte het me niet. Het enige wat ze daarna nog wilde was in verschillende standjes stevig geneukt te worden. Soms vraag ik me wel eens af wie bij haar de klant is...

De afspraak over twee maanden is alweer gemaakt, dan is ze net terug van vakantie. Dan wil ze dat ik haar onder pis. Overigens stelde ze nog voor om eens een hele nacht met haar door te brengen. Kinky, met genotsmiddelen, zonder taboe's. Ik ga alvast sparen!

Re: Singelgebied, Oude Nieuwstraat 22b, Martha (uitstekend)

Eindelijk was het dan zover. Al maanden hadden we het er over gehad om eens samen een hele nacht door te brengen zonder taboes en woensdag gebeurde het dan. Ik had de laatste trein gemist en zocht een slaapplaats en omdat we elkaar inmiddels vrij goed kennen mocht ik als uitzondering voor slechts 400 euro de hele nacht blijven.

We kleedden ons direct uit en ik genoot direct van haar prachtige, volle lichaam en behaarde kut. Na wat witte pretspul begon ik haar grote, natte liefdesgrot te likken waarbij ze bijna klaarkwam, iets wat ze nog niet wilde. Na allebei nog een lijntje te hebben genomen begon ze mij op een waanzinnige manier te verwennen met haar warme mond. Toen ik aangaf te moeten plassen bleef ze rustig doorgaan en slikte alles door. Nog geiler geworden dan we al waren likten wel elkaar waar we maar kunnen. Ze geilt enorm op kontlikken, iets wat ik graag mag doen.

Een uur of drie later namen we een laatste lijntje en kwam ze op mijn gezicht zitten zodat ik niets anders kon doen dan haar likken terwijl ze langzaam haar blaas leegte. Tijdens het plassen en likken kwam ze heftig klaar. Even later lagen we lepeltje-lepeltje en vielen we in slaap. Rond een uur of zes werden we wakker en vertelde ze dat ze voor zeven uur uit de kamer moet zijn. Ze zag mijn odol en wilde nog wel een keertje genomen worden. We namen opnieuw een lijntje en daarna nam ik haar op zijn hondjes. Diep in haar kwam ik luid klaar waarna zijn met haar vingers het werk voor zichzelf afmaakte.

Even snel wassen, een dikke kus en ik kon de dag met een glimlach aan. Natuurlijk hebben we weer een afspraak gemaakt voor een volgende keer, dan bij haar thuis waar meer kinky mogelijkheden zijn... Zelden heb ik zo'n geile nacht gehad als met haar. Wat een bloedgeile vrouw is ze toch.

Commentaar

Re: Singelgebied, Oude Nieuwstraat 22b, Martha (Argentijn) (uitstekend)

Martha blijft onverwijld jaar in jaar uit vriendelijk tegen mij te knikken - ze hoort bij de inventaris in de ONS ....
      Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Is ze nog actief. Denk er over om volgende week vrijdag de autorai te gaan bezoeken en dan na afloop bij haar langs. Wil dolgraag haar plas drinken.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door henk-bos Bekijk bericht
          Is ze nog actief. Denk er over om volgende week vrijdag de autorai te gaan bezoeken en dan na afloop bij haar langs. Wil dolgraag haar plas drinken.
          Geen idee, ik heb haar al een tijdje niet meer gezien.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door paullikker Bekijk bericht
            Geen idee, ik heb haar al een tijdje niet meer gezien.
            Zondagavond 09/08 zat ze in ieder geval op deze plek, waar ze eigenlijk al weer vele jaren zit.

Commentaar

Is Martha nog actief op haar oude plek?
              Bedankt voor elke tip,

MM

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door marcello musto Bekijk bericht
                Is Martha nog actief op haar oude plek?
                Bedankt voor elke tip,

MM
                ben je je wandelschoenen kwijt ?

vlgs mij zit ze nog al eens op nr 5 ....

laatste recensie was 3 jaar geleden.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door goodbar Bekijk bericht
                  ben je je wandelschoenen kwijt ?

vlgs mij zit ze nog al eens op nr 5 ....

laatste recensie was 3 jaar geleden.
                  ja ach , van marcello horen we ook geen moer meer ....

maar Martha hoort bij de inventaris in de ONS .... altijd op nr 5 lks , en ze blijft altijd maar weer uitnodigend naar mij knikken , een vriendelijke dame zullen we maar zeggen , moet toch duidelijk haar liefhebbende klanten hebben ...
                  laatste recensie inmiddels 4 jaar geleden , maar dat was er dan ook een van 400 piek

Commentaar

Re: Singelgebied, Oude Nieuwstraat 5 lks, Martha (Argentina)(uitstekend)

werkt deze dame nog?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door 2horny Bekijk bericht
                      werkt deze dame nog?
                      2 weken geleden op deze plek nog gezien.

Commentaar

ik zou haar morgen willen bezoeken denkt iemand dat ze er is? en hoe laat kan ik proberen?

heb je haar wel 'es gezien ... ?

Commentaar

Re: Amsterdam Algemeen

Ik zag in de alfabetische lijst de Oude Nieuwstraat 5-links niet meer staan.
                          Hier werkt nog steeds Martha (Argentinië) die toch een aantal recensies achter haar naam heeft staan.
                          Wellicht kunnen deze uit het archief worden gehaald.

Commentaar

Martha weer terug geplaatst , hoort bij de inventaris.

Commentaar

werkt deze dame s avonds?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door 2horny Bekijk bericht
                                werkt deze dame s avonds?
                                Ik zie haar altijd in de middag staan.

Commentaar

Re: Singelgebied, Oude Nieuwstraat 5 lks, Martha (Argentina)

Als niemand een recensie wil schrijven dan bij deze...
                                  Gloria was (weer eens) niet aanwezig dus dan maar (na al zo vaak langslopen) eens bij Martha naar binnen...
                                  Dat viel niet tegen, vriendelijk en vind het ook leuk dat je spaans spreekt!
                                  Kortom een alleraardigst bezoek, ik kom terug!

Commentaar

Ik zie op dit adres (id middag) altijd een dame staan met donkerblond gekruld haar tot op haar schouders, ik denk ergens in de 40. Weleens gevraagd of zij Martha was, maar dit ontkende ze.

Kan iemand vertellen hoe Martha eruit ziet? Zou haar graag eens bezoeken.

Commentaar

Hoe ziet zij eruit?
                                      Ik zal er maar meteen een recensie van maken.
                                      Ben één keer geweest en zal het daar ook bij laten.
                                      Zij behoort ongeveer tot het vaste meubilair van de Oude Nieuwstraat, hoe kan je haar missen? Als je op drie verschillende dagen wandelt heb je haar twee keer gezien. Zij verhuist nooit dus.
                                      Is niet blond, eerder beetje rossig, D-cup. Knikt altijd en als je aandacht geeft gaat meteen deur open 'kom maar'.
                                      Spaans uiterlijk op die haar kleur na dan.
                                      Mijn bezoek was zeeeeeeer standaard, echt dat van een DVP op leeftijd.
                                      Even pijpen, snel neuken, snel klaar en snel weg.
                                      En dan weer voor het raam zitten mannen naar binnen te lokken, wat helemaal niet best lukt.
                                      Als zij haar best zou doen om haar klanten lekker te laten genieten dan hoeft zij niet zo te knikken.
                                      Conclusie: Verkeerd verdienmodel, mijden is mijn advies.
                                      Lekke band? Zo gefikst

Commentaar

Thanks, maar is zij ook flink behaard van onder zoals de recensie hier bovenaan de pagina omschrijft?

Oorspronkelijk geplaatst door gefikst Bekijk bericht
                                        Hoe ziet zij eruit?
                                        Ik zal er maar meteen een recensie van maken.
                                        Ben één keer geweest en zal het daar ook bij laten.
                                        Zij behoort ongeveer tot het vaste meubilair van de Oude Nieuwstraat, hoe kan je haar missen? Als je op drie verschillende dagen wandelt heb je haar twee keer gezien. Zij verhuist nooit dus.
                                        Is niet blond, eerder beetje rossig, D-cup. Knikt altijd en als je aandacht geeft gaat meteen deur open 'kom maar'.
                                        Spaans uiterlijk op die haar kleur na dan.
                                        Mijn bezoek was zeeeeeeer standaard, echt dat van een DVP op leeftijd.
                                        Even pijpen, snel neuken, snel klaar en snel weg.
                                        En dan weer voor het raam zitten mannen naar binnen te lokken, wat helemaal niet best lukt.
                                        Als zij haar best zou doen om haar klanten lekker te laten genieten dan hoeft zij niet zo te knikken.
                                        Conclusie: Verkeerd verdienmodel, mijden is mijn advies.

Commentaar

Niet flink, wel behaard maar misschien is dat een smaak verschil, ik ben wat ouder en vroeger schoor men nog niet zo veel. Ik was ongeveer 4 maanden geleden bij haar. Heb er toen geen recensie over geschreven.