Wallen, Oudezijds Achterburgwal 32 mid, Franziska (Duits)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Wallen, Oudezijds Achterburgwal 32 mid, Franziska (Duits)

Bezoek aan privedame voor gangbang ging vandaag niet door wegens te weinig aanmeldingen. Vervolgens snel naar de Wallen en een zeer succesvol bezoek aan Deborah gebracht. Echter, op het feestje zouden twee dames zijn geweest en overmoedig door de zeer donkere Doborah besloot ik op zoek te gaan naar een zeer lichte tegenpool. Nou die heb ik gevonden; de naam zegt het al. Maar echt een succes werd het niet en dat lag niet alleen aan mij.
    Wel eerst nog wat blokjes gelopen had het eigenlijk voorzien op een dame die ik al eerder gezien had die was er wel maar voortdurend bezet. Toen werd ik verrast door het meisjesactige uiterlijk van deze dame achter de deur bovenaan de trap bij OZABW 27. Het bleek de Duitse Blondie te zijn. Nadat we kennisgemaakt hadden vroeg ze welke talen ik nog sprak want Nederlands ging haar niet goed af. Nou Engels en Duits. O, maar Duits was haar moedertaal dus op die taal overgegaan. Toen vroeg ze of ze voor 50 extra massage mocht geven en een showtje en heb haar duidelijk ook iets over anaal (bij mij) horen zeggen. Alles ging in rap tempo en ik kon het niet helemaal volgen. Maar duidelijk was dat zij alles strak onder controle hield. Ik had ook gecheckt dat alles uit zou gaan en dat ik overal aan mocht komen.
    Ik moest m'n handen wassen nou OK heb zelfs meer gewassen maar toen vond ze het algauw wel goed want er moest tempo gemaakt worden.
    In een wat overmoedige bui ben ik met de extra behandeling akkoord gegaan.
    Nou toen begon de massage en ik moet zeggen dat die best goed was maar met m'n gezicht naar beneden zag ik natuurlijk niets. Toen draaide ik me om en dacht dat het showtje zou beginnen maar ze kwam met een condoom en begon te pijpen. Hij kwam weer vrolijk overeind en toen dat zover was ging ze gelijk liggen, deed haar slipje uit en vroeg of ik erop wilde komen. Dat was even onverwacht voor mij want ik dacht dat er nog meer zou komen maar nu moest ik het kennelijk al af gaan maken. Het bovenstuk bleef aanvankelijk aan maar toen ik er wat van zei deed ze de cups opzij en kon ik van haar best wel aardige tepels genieten. Maar van aankomen was geen sprake en ook verder wilde ze eigenlijk niet aangeraakt worden want ze was overgevoelig en alleen als ik haar stevig beetpakte ipv zachtjes strelen dat mocht dan wel. Maar wat heb ik daar nu aan?
    Nou bij het pijpen had ik best een harde gekregen en die heb ik er ook gelijk maar ingestopt maar toen wilde het niet goed meer lukken. Toen zei ze dat dat wel even ging duren voordat hij weer hard was dus dan moest ik maar voor een uur betalen maar daar ben ik niet op ingegaaan. Ik zei je zou nog een showtje doen doe dat nu maar. Nou dat kwam erop neer dat ze wijdbeens bleef liggen en over haar kut wreef. Best een fraai exemplaar overigens. Ik besloot het maar met de hand af te gaan maken. Dat begreep ze niet ze dacht zeker dat dat niet zou kunnen want hij was aardig slap geworden maar ja als ik het zelf moet dioen weet ik precies hoe ik het aan moet pakken. Dus toch nog vlot klaargekomen. Dat het met de hand moest had ik bijv. op een feestje zoals eigenlijk vanavond de bedoeling was geweest niet erg gevonden dan spuit ik in een tweede ronde nog even lekker iemands tieten vol. En het kwam natuurlijk ook wel door mijn overmoed om nog voor een tweede ronde te gaan. Maar ook is duidelijk dat ze mij extra heeft laten betalen voor iets dat niet geleverd werd. Dat ze aan mijn kontje zou komen bleek uitgesloten en ik mocht eigenlijk ook nergens aankomen. Ook van een showtje was niet echt sprake. Gelukkig had ik me van te voren gerealiseerd dat ik een risico nam door voor een tweede ronde te gaan en dat het succes bij Deborah mij niet afgenomen kon worden. Maar ja ik wilde het gewoon eens proberen dus dat mijn prestatie minder zou zijn dat was niet onverwacht. Nou ja het was niet echt heel slecht maar toch zeker geen aanrader vanwege de geleverde diensten. Al ziet ze er wel heel lekker uit met haar meisjesachtige gestalte en lange blonde haren.

eindelijk dan een recensie van 'het dansende meisje' op OZA 27
    bovenaan de trap. Zij staat er al jaren met haar lekkere kontje te draaien (!!) en heeft elders naamsbekendheid. Weliswaar van dezelfde strekking als Billy Bumper hier concludeert ! Ze heet Jennifer, hoewel je dat wel drie keer moet vragen eer het overkomt , komt uit Duitsland .... bedankt Billy , voor waardevolle aanvulling !

Nieuwe recensie

Blondie, je herkent haar zo, een klein Duits meisje met lang blond (duh) haar wat altijd een beetje staat te dansen. Ik schat haar begin 20.
    Ik dacht, tjonge, dat zou me leuk lijken.

Maar als je haar van dichtbij ziet, is ze helemaal niet zo knap.
    Wel met condoom, maar ze stonk naar zweet, dus voor hygiene matig.

WAT een vreselijke ervaring zeg. Totaal ongeinteresseerd, totaal gevoelloos, 50 euro voor een kwartier maar na 5 minuten begon ze al aan te dringen dat ik weg moest, aanraken mag niet, en als ik er wat over zeg, schelden zeg SCHELDEN!
    Ik heb flink teruggescholden! Niet klaargekomen omdat alle lust me verviel.

De ergste heks die ik in m'n leven ben tegengekomen.

een triest geval, ze scheldt en schopt tegen de deur ....

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 27, Jennifer (aka Blondie) (matig)

Bij gebrek aan beter op impuls gisteren naar Blondie gegaan.
      Eerste keer van me bij haar en had haar ook nog niet eerder gezien. Loop ook nog niet zo lang. 25 minuten was E50 en ik met mijn stomme kop gelijk voor E100 gaan. Mocht Alles van haar. Nou, dat alles was Pijpen, Neuken en Anaal. Voor de rest niets. Ze deed niets uit, aan haar tepels mocht ik niet zitten en mijn pik werd dus niet stijf. Ze was verder ook totaal niet geintresseerd over het hoe en wat en ik dus maar proberen mijn pik stijf te krijgen. Wat dus natuurlijk niet lukte. Na 15 minuten ongeveer het maar opgegeven en haar gedag gezegd. E100 lichter, waar ik redelijk van baal, maar toch niet helemaal, wist toch wel dat ik het zou uitgeven, dus mis het niet zo, maar daar verwacht je wel wat van terug. Als deze vrouw model zou zijn voor alle vrouwen in Amsterdam dan zou ik er nooit meer heen gaan. Gelukkig weet ik wel anders, maar op zoek gaan naar een andere vrouw bemoeilijkt het wel.

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 27, Jennifer (aka Blondie) (matig)

Blondie staat tegenwoordig op OZA 36, in het midden (al enige tijd)
        de 22-25 heeft ze inmiddels wel achter de rug.
        Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 36 mid, Jennifer (aka Blondie) (matig)

Lees als onervaren dames bezoeker al een tijdje de verhalen op deze site. Ben niet zo van het schrijven, komt ook wel dat ik ( beetje eigenwijs) dacht en denk dat het slagen van een bezoek van veel factoren afhangt. Wat voor de een uitstekend kan zijn is voor de ander wellicht matig. Het is voor mij dan ook niet zo dat als hier een slechte recentie staat dat het per definitie zo is. Heb hier over een meisje wat slechte dingen gelezen terwijl de ervaring bij mij heel goed waren. (En ja dat had ik achteraf wel moeten schrijven ) Maar goed dit even ter introductie.

Nu even over een ervaring en tja, mijn eerst verhaaltje hier is gelijk een slechte ervaring. Ben gezien het gebeuren opzoek gegaan naar de recensies over haar. Ben nogal vrij impulsief bij haar naar binnen gegaan omdat degene die ik zocht al een paar dagen niet te vinden is. En ondanks deze site lees ik niet eerst alle verhaaltjes als ik iemand wil bezoeken. Omdat ik dan bij mezelf een bepaalde verwachting wek of er een bepaalde spontaniteit wegvalt. Ga dan liggen denken bij die was het zo en dat herken ik ook en ...... en dat wil ik zelf ervaren zeg maar.

Wat gebeurde er? Ben na een paar rondjes wandelen terecht gekomen bij een blond meisje, niet groot leuke blonde haren en op het eerste gezicht een mooi gezichtje. Ze droeg een roze lingerie set. Ze deed vrolijk de deur open en vroeg of ik binnen wilde komen 50 euro kost het . Jawel, wil ik wel hoe heet jij vroeg ik. Kom nou eerst maar binnen dan zal ik het je zeggen. Moest uiteindelijk 3 keer vragen hoe haar naam was. En weet het nu nog steeds niet goed. Maar gezien ze midden kamer op 36 staat en blond en Duits dan is het wel deze Jennifer. Ze reageerde wel pittig, maar dat is niet erg gezien ik eigenlijk alleen nog maar ervaring heb met rustige zachtaardige meisjes. Kan niet vol gaan als een meisje te lief is. Dan krijg ik een bepaald schuld gevoel, dus een wat vlotter en pittig meisje zocht ik ook wel. Nou bij binnenkomst eerst maar geld gegeven en niet de 50 maar gaf haar 150. Ze reageerde met verbazing en ik voegde er aan toe ik hou van langzaam aan. Is het goed zo? Weet je wat zei ze geef me nog 50 dan maken we er een vol uur van. Nou oke doe maar dan.

Gezellig aan de klets over ( hoe kan het anders) Duitse braadworst die je op de kermis kunt kopen . Uitkleden en handen wassen. Daar was ze heeeel precies in. Op bed verder kletsen en ik wilde eerst een massage. Was goed echter alle kleding bleef aan. Oke, dacht ik wacht maar rustig af. Massage olie was er niet. Ze deed maar wat, kletsen ging wel heel goed. Na een poosje maar op de rug gaan liggen, en condoom ging er om, echter alles was nog slap. Maar ze wilde het zelf stijf maken hoefde niet te helpen. Echter het pijpen ging wel gelijk heel snel en ze trok er af en toe aan. Het lukt om toch enigszins wat steviger te worden. Ze vroeg zullen we wat intiemer worden. Oke, wilde echter nog even zelf doortrekken voor een laatste zetje zeg maar net even iets stijver is toch lekkerder. Nou dat heb ik geweten kwam aan het condoom en ze wilde dat helemaal niet hebben. Mocht ik noooooit meer doen. Oww tja had dat dan even aangegeven he. Maar goed ze keek er zo vreem bij, gaf aan doe er dan een ander om. Mhh duurde even en dat leek haar het beste maar ik moest wel nu eerst mn handen wassen. Van het bed af en condoom in prullenbak. Handen wassen, en weer op bed. Ze vroeg kom maar voor me zitten op je knieen. Ze deed weer nieuw condoom om en begon weer te trekken en pijpen. Duurde nu wel iets langer weer maar goed de zaak was weer omhoog en ze ging op haar rug liggen. Ze wilde niet ontop, deed ze nooit, alleen met haar vriend. Mhh, tja het zal maar goed dan maar even zo eerst. En tja bij het naar binnen brengen zat haar hand er tussen. Jeetje wat is dat vervelend zeg. Ben een keer of 4 naar binnen gestoten toen ze stopte en zei we gaan doggy doen. Zonder af te wachten draaide ze zich al om en kontje ging omhoog. Nou oke best maar de overschakeling was nog helemaal niet nodig. Echter dacht, ben gelijk van die hand af. Ze pakte mn penis en bracht die "in". Bij het naar binnen brengen wist ik al dat het fout zat. Ze hield mijn penis vast, ik keek naar beneden en zag het ook. Ze zei gelijk je moet met allebei je handen mijn rug pakken. Tja snap wel waarom omdat je dan niet goed kunt kijken. Met andere woorden ze nept de boel. Ik zag dat en ben gelijk maar van het bed gestapt. Wat ga je doen zei ze? Ik ga nu weg. Tegen oneerlijkheid en belazerij kan ik niet tegen. Ben ook maar niet meer in discussie gegaan. Ze vroeg wel 2 keer wat er was. Heb rustig aangegeven dat ze dat echt wel wist. De keer dat ik ook echt wat naar achter ging hangen om het goed te zien rolde ze ook gelijk op haar zij. Ze wist dus dat ik het zag. Tja, nou ben ik al zeg ik het zelf, een makkelijke klant. Vraag niks bijzonders, beetje aandacht en leuk uurtje. Echter dit is om maar in juridische termen te spreken een wanprestatie.

Commentaar

Tja...onze Blondie staat na al die jaren nog even fanatiek te wenken, dat je absoluut binnen moet komen...!!! Niet dus, gelukkig ben ik er nooit ingetrapt.

Dit vond ik over haar op Ignatzmice, wilde ik jullie niet onthouden:

"Offered extra (anal, all-nude) for 100 euros wihtout being asked and proceeded to give a hand-job that made my hard-on crumble, all the while saying "150 euros for dance and finger show?" When I told here that I wanted to do what we'd already agreed, she became abusive asking me "Do you know what will happen to you out there? They will kill you out there when you leave. Had I been a first-timer, I wouldn't return to De Wallen."

en

"She was rude and obviously put out. She did not disrobe and did not let me touch her. She pushed me down, slipped a condom on my, and proceeded to deliver a very harsh blowjob that wilted whatever desire I might have been feeling. She upbraided me in her harsh, shrewish voice. Such unpleasantness coming from such a petite, pretty person."

Conclusie: doe vooral je huiswerk voordat je gaat wandelen...

Commentaar

This lady confirms the qualification of a SABENA-girl.
              SABENA stands for: Such A Bad Expierence Never Again

Succes boys.
              De enige manier om van een verleiding af te komen,
              is er aan toe te geven...
              And keep in mind. If you don't use it, you will loose it!!

Commentaar

Wallen, Oudezijds Achterburgwal 32-m(?), Franziska (slecht)

While walking along OZA a few times over the last weeks in the evening I noticed a small blonde in 32-m (could have been 32-l) usually wearing pink bra and panties that sent out mixed signals. Tonight was the night the positive signals (especially her smile) prevailed and I decided to give her a try. 50 EUR were to give me up to 25 minutes S&F, fully naked, multiple positions, and touching - so in I went.

Her name is Franziska, fairly small, probably between 1.50-1.60m (though I'm bad with heights) and she has natural B/small C cups. She is Dutch and does speak fluent English. That's about as good as it get's.

Once in the room, her smile was gone, and after the money was taken care of, she had placed herself on the bed without taking either her bra or her panties of. She ordered me to lie down as well and asked/ordered me 'to put it up' After figuring out that she wanted me to hold up my soft c**k so she could put on the condom I obliged, but given that she had seen me washing myself and still wouldn't touch me I think there s no need to say that at that time my final hope for a good or at least decent session were gone.

The blowjob that followed was terrible. Not only was she facing away, not allowing for any kind of body/eye contact, but I also did not feel a thing. No tongue action at all, just very quick up/down movement with the mouth more or less wide open.

After I eventually got hard her panties came off (the bra stayed on) and it was time for misionary - as bad as the blowjob. Not only was she restricting movement with her legs, she also used her hand and to be honest - I am not able to say wether there was actual penetration taking place with just too much lube or whether it was a 'simple' handjob.

I didn't stay hard for long like that, and she stopped to get it hard again with a regular handjob - at the same time asking whether I wanted to pay another 50 for everything, including anal. I didn't even go there - just asked to finish in doggy, which she obliged with after a snobbish comment about how she would like me to finish now as she adheres to the time (We hadn't been in the room anywhere close to the 25 minutes). Doggy was the same as missionary, with her hand doing most, if not all of the work and her asking me to take my hands off her hips/ass. I didn't even bother to finish.

I can honestly say that this was the worst experience for me so far, and while I only have been active in Amsterdam/Alkmaar for the last 5 months or so, I was living in Frankfurt, Germany before that and can say that I had my fair share of questionable service in the 'Laufhaeuser' over there - though nothing as bad as Franziska.

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 32-m, Franziska (slecht)

Het lijkt miij dat we hier gewoon met good old Jennifer aka Blondie te maken hebben. Onder een nieuwe naam wel te verstaan...

Wellicht wil dit dametje met een schone lei beginnen...

Commentaar

like Keesje says , most probably this is Franziska .... also aka Jennifer , or what ever name she mentions ....

she originates from Germany.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Keesje T Bekijk bericht
                      Het lijkt miij dat we hier gewoon met good old Jennifer aka Blondie te maken hebben. Onder een nieuwe naam wel te verstaan...

Wellicht wil dit dametje met een schone lei beginnen...
                      Ik vroeg mij ook al een tijdje af of dit niet Jennifer/Blondie is en ben nu geneigd te denken van wel. Enige verschil: ze danst niet meer. Denk dat bovenstaande recensie bij het betreffende draadje gevoegd kan worden.
                      No bullshit!

Commentaar

I agree, it sounds like Jennifer/Blondie, and I am happy if a moderator merges the threads. The only thing is, that 'Franziska' never made any attempt to communicate with me in German upon me telling her where I'm from, and actually asked wether I speak nederlands once I told her I live here since the beginning of the year. But then again - with a girl like her everything is possible.

yes I saw her , in pink , on nr 32 , 3rd kamer from left ....

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 32 mid, Franziska / Jennifer (aka Blondie) (matig

Had ik maar de recensies gelezen over deze meid!!!!

Woensdagavond, druk in de buurt. Kon moeilijk kiezen. Zag Franziska (Zo noemde ze zich dus) en vond het wel een knap meisje van een afstand.
                          Had vorige week al twee Oosteuropese zwartharige meisjes gehad, dus deze blonde Duitse leek me wel wat.
                          Kom ik binnen en ze zegt 50 Euro. Ik (sukkel) geef haar 100. Ze was blij verbaasd.
                          Ik denk: "Nou gaan we wat gezelligs beleven!"

De eerste domper: Ik mocht haar niet aanraken. Nergens dus. Terwijl dat toch bijna het belangrijkste is bij een wip.
                          Tweede domper: Ze commandeerde me in plaats dat ze lief vertelde wat de bedoeling was.
                          Derde domper: Niet pijpen maar keihard rukken. Totaal geen passie.
                          Vierde domper: Neuken met een hand ertussen. (Zie ook de berichten hierover van andere "slachtoffers").
                          Wilde haar nog doggy nemen om te kijken of er dan wat meer passie in het spel kwam. Hup, weer die hand.
                          Vijfde domper: Na 3 minuten neuken werd ze zwaar sjagerijnig omdat ik nog niet klaarkwam. Ik had het toen helemaal gehad.
                          Ze heeft me nog even krachtig en snel klaargetrokken en dat was het.
                          BINNEN 8 MINUTEN WEER BUITEN. 100 euro armer.
                          En dat terwijl ze best leuk kan kletsen. Maar dit vak is echt niks voor haar. Ze kan beter bij de ALDI gaan werken.
                          Wat een afknapper vergeleken bij bv. het Armeense meisje (naam kwijt) op nummer 117M op de OAB. Dat meisje zoende me uit eigen beweging, neuken was echt fantastisch, en bovenal was ze superlief. Zo kan het dus ook.
                          Ik heb een les geleerd. Waardeloze meiden zitten er dus ook...
                          Begin er niet aan.

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 32 mid, Franziska / Jennifer (aka Blondie) (matig

ja , dit nummer hebben we nog steeds , ze blijft onversaagd lonken - ik bewonder haar schitterende figuur , de beentjes zijn weliswaar te kort , ze stond in die bovenkamer mooier ....

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door goodbar Bekijk bericht
                              ja , dit nummer hebben we nog steeds , ze blijft onversaagd lonken - ik bewonder haar schitterende figuur , de beentjes zijn weliswaar te kort , ze stond in die bovenkamer mooier ....
                              Was ze daar maar blijven staan, tussen de modepoppen komt ze nog beter tot haar recht!

Groet, Jaccoone

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door goodbar Bekijk bericht
                                .... ik bewonder haar schitterende figuur ....
                                Dat is een soort Nikola effect, van bijna niets naar een plastic C.
                                Op 27 boven, in zomer 2004, zag ik haar vele malen van heel dichtbij als ze de deur voor me openhield (Natalya stond toen achter het raam naast de deur). Was toen minder dan een A-cupje. Dus ik keek ook op van die plotselinge groei.
                                Zou de pret niet mogen drukken als het nou een aardige meid was, maar ik heb haar al een paar keer iemand zien afbekken, terwijl het toch leek of er normaal geïnformeerd werd.
                                Als ik de recensies en berichten zo lees, dan denk ik dat, vergeleken hierbij, sommige afraders op OZA noord nog best redelijk afsteken.

Anyway, dat B kan denk ik een tandje omhoog, en dat Echt mag omgzet worden naar Sili

dat doen we dan....
                                Gb

Commentaar

Laten we Blondie nog maar eens een update geven, zodat iedereen bij de les blijft...

Dit vond ik over haar op Ignatzmice...

Well well well, this report is 1 year late but what the hell! This girl a money grabbing parasite, i found that out. She'll do whatever she can to lure you in and when your in her Kamer she turns stone cold and becomes very aggressive and all she gave me for 50 euros was a covered hj, no touching or nudity and she huffed and puffed while watching the clock. To makes matters worse she asked for another 50 to fuck and that was like my last 50 euros so she took the huff even more. When i was finished she started to talk to me asking if i had a gf and she shouted at me to tie my shoe laces as she thought i'd be mistaken for a junkie, she was deadly serious about this and i burst out laughing and told her to chill out and she went quiet when i raised my voice at her a little. The only decency she showed was when she opened the door for me, avoid this women shes a con women.

...dan is haar landgenote (Kimberley), die daar overdag staat een heel ander verhaal...

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 32 mid, Franziska / Jennifer (aka Blondie) (matig)

deze mogen we dus ook prolongeren - mist 's avonds nooit op nr 32 mid ,

pet af , ze versaagt niet en blijft er goed uitzien ....

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 32 mid, Franziska / Jennifer (aka Blondie) (matig)

Mooi dat ik dit gelezen heb. Ze lacht altijd zo vriendelijk. Bijna was ik van plan een keer langs te gaan, maar mooi niet dus. Bedankt voor de info maar weer!

Commentaar

Avond, helaas te laat gelezen. Ook erg slechte ervaring met deze kleine Blonde, ze vertelde mij dat ze uit Hamburg kwam en al wat jaartjes in A'dam zat. Praat op zich wel lekker, de rest is zwaar slecht. Ook ik nog eens 50,- E extra voor niet genoten diensten. Niet doen dus.

vroeger toen ze nog op OZA 27 bovenaan de trap stond te dansen , en haar collega's woedend waren om haar knalharde muziek , noemden ze haar 'The energizer bunny' , ze begint tegenwoordig duidelijk wat molliger te worden ...

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door goodbar
                                          noemt zich tegenwoordig Sadie ...

's avonds niet weg te denken van Oza 32 mid ..