Wallen, Bethlemsteeg 10, Monica (ex Brussel) (Roem)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Wallen, Bethlemsteeg 10, Monica (ex Brussel) (Roem)

Wel wel,Ik lees al ff dit forum mee en besloot om ook nog maar eens aftezakken naar het brusselse

ik zag hier nog geen recensie staan over deze dame die ik bezocht (die er toch zeker wezen en ja wees gerust ik heb de zoekknop gebruikt )

Vannacht, toertje gedaan door het Noordkwartier in brussel. De u allen welbekende aarschotstraat enkele keren afgereden, toch makkelijk een uur aan het kijken geweest maar vond niet direct men zin... Veel zure gezichtjes ( a la matroesjkas ) en vele lege vitrines en stoelen . beetje normaal aangezien het 23u30 was, het regende pijpenstelen en heel veel file in de straten

Dan toch maar een laatste keer het linkse stuk ingereden, waar de kleinere huisnummers zijn, zo via le tunnel, voorbij le berry's; sunset blvd en zo verder naar POP CORN. Het is een blauwe vitrine met 2 ramen, eentje van de eersten uit het eerste stuk.
    Daar stond een leuke dame, helemaal vrolijk te glimlachen en kusjes te gooien. ikke verkocht !

deze dame zag er lekker uit.. Lange donkerzwarte haren, een lief snoetje met een brilletje ( beetje sectretaresse type) volle lippen en een mooi lichaam met een fluogroen setje aan. ik schat toch een C cup . Ze was slank gebouwd en ongeveer 1m65. Haar naam, MONIQUE of voor haar friends zei ze : mona. ik schat rond de 24 jaar, afkomstig uit roemenie.

Deze zou en moest het worden. autotje opzij en den deze snel naar binnen, heel vriendelijke ontvangst, direct naar vanachter zonder boe of ba, en direct een praatje slaan in vloeiend deftig frans ( kheb al anders meegemaakt )

Over de tarieven, hoef ik hier geen details meer te geven, direct gegaan voor de 50 euro, en 2 euro voor de madam.
    Ik was enorm verrast over de spontaniteit van deze dame en hoe lief ze was. Ze bracht het geld weg en ondertussen had ik nog maar net men Pull en Tshirt uit of ze was daar al trug met een grote smile. Ik raakte echter nog meer verbaast wanneer ze zelf het initiatief nam om men broeksknopen los te maken en direct een hand over men boxershort liet gaan. broekie was snel uit dat kan ik jullie wel vertellen. Ik mocht gaan liggen ( wel slecht bed heeft al veel afgezien wss ) en Mona speelde beetje met men tepels en ging zo zachtjes met de hand naar beneden. condoompje rond en direct heel diep. MAN deze meid weet wat pijpen is !!! ikke happy, natuurlijk met mijn stoute vingertjes over haar clitje aant wrijven en dit viel precies wel in goede aarden. heerlijke ervaring tot nu toe en het word alleen maar beter. Dit was niet de eerste keer dat ik de aarschotstraat bezocht, maar wel de eerste keer dat Zij mij echt NEUKTE. lekker tempo had die griet, bovenop mij, lekker hobbelen en draaien. dan ff doggy doggy gedaan op haar request.. en afgemaakt in misionaris..

wel, gemakkelijk 25 a 30 min binnengeweest,buiten gegaan met een dikke kus en knuffel en ne 'a la prochaine ' 50 euro armer, zakje leeg, maar ikke heel tevreden ! en hier ga ik zeker trug

De beste ervaring tot nu toe in de aarschotstraat, en zeker niet de laatste.

Nu, naar men bed, beetje nagenieten,
    hopenlijk hebben jullie hier iets aan.

groeten,

S.

Re: Brussel, Aarschotstraat 030, Monique (uitstekend)

Gisteravond rond 21 u op zelfde adres een dame bezocht die zich Monica noemde en beweerde Italiaanse te zijn.Komt volledig overeen met beschrijving,brilletje dat zij ophoud bij het pijpen ( heel geil als ze je daarbij aankijkt ).
    Heel zachte pijpbeurt en daarna in missionaris afgemaakt.
    Prachtig lichaam en fantastische tieten ( c cup ).
    Ik doe wel meer dan alleen lezen

Commentaar

Aarschotstraat, 30 , Monica/Monique (uitstekend)

Gisteren eens gaan wandelen in de Aarschotstraat. Wat meteen opviel was de karige bezetting, ik ken deze straat namelijk vooral voor de aanwezigheid van talrijke mooie dames. Dit was gisteren niet het geval. Na een aantal keren over en weer lopen en het daarbij horende vermoeide gevoel in de benen -men legt alsnelwat kilometers af in dit uitgestrekte wandelgebied viel mijn oog op een zwartharig meisje met een brilletje in het rechterraam van de popcorn. Dit moest monica ( of soms monique) zijn van de recenties op dit forum. Ze leek voldoende enthousiast, dus binnengestapt.
      Na een vriendelijke begroeting met drie kussen gingen we de trap op. De popcorn is duidelijk een van de betere etablissementen qua accomodatie in deze wijk. Ik betaalde de afgesproken 50€ voor "all positions"! Ze nam uitgebreid de tijd om u op uw gemak te stellen en nadat dat gebeurd was begon ze te pijpen, wat ze niet onaardig deed. Na enkele minuten stelde ze voor "faire l'amour", waar ik niet rouwig om was. Voor 50€ deed ze gewillig "all positions", de klant is hier waarlijk koning!
      Bij dat alles speelt ze de hele tijd haar meerwaarde uit (ondeugend kijken over haar zwarte brilletje!).
      Ze spreekt fatsoenlijk frans, engels en duits en wisselt op vraag tussen deze talen. Dit was voor mij zeker een top-5 ervaring en alleszins mijn beste ervaring in Brussel tot nu toe.

Commentaar

Re: Brussel, Aarschotstraat 036, Monica(uitstekend)

Nu gaat ze voor een maand naar de heimat zich wat ontspannen.

Hopelijk is ze niet te veel verdikt als ze in september terugkomt.

Commentaar

Wallen, Bethlemsteeg 10, Nicole(goed)

Nieuw dametje op de Wallen, zegt hier 2 dagen werkzaam te zijn. Voorheen werkzaam geweest in Brussel. Het is een lekker Roemeens poppetje, zeker niet groter dan 1.55, halflang donkerbruin haar, brilletje op, leuk koppie, opvallend is het diamantje in één van haar tanden. Mooie B cups heeft ze, lekkere kont, dus al met al een mooie verschijning. Ze zegt 25 jaar te zijn, volgens mij klopt dat wel, het is geen jonkie meer.

Naar binnen gegaan voor 50, F&S, 20 min. Ze ging snel naakt en liet haar laarzen aan, ze zag er geil uit! Ze zou me wel even lekker opwarmen zei ze, daar had ik natuurlijk weinig problemen mee. Het pijpen was een beetje wild, ze had met haar rechter hand een servetje om mijn lul vast en pijpt daardoor dus ook niet heel diep. Ik denk dat ze zelf het condoom niet wilt aanraken, zou anders niet weten waarom ze dat doet, het is iig geen pijpwonder. Tijdens het pijpen mocht ik alles rustig aanraken, ze heeft echt mooie tietjes, heerlijk zacht zijn ze.

Over naar de missio, ze gaat goed met haar beentjes de lucht in, ze gaf me al de ruimte lekker mijn gang te gaan. Ze moedigde me ook aan door goed mee te bewegen, al had ik wel de indruk dat ze dit zo enthousiast doet mij sneller klaar te krijgen. Maar op een of andere manier beviel dit me wel. Uiteindelijk flink het gaspedaal ingetrapt en heerlijk gekomen. Lekker hard neuken kan je deze meid dus zeker....

Al met al wel een goede ervaring, een eerste bezoek bij een nieuwe dame is toch altijd even afwachten. Het is volgens mij een heel lieve meid die mij graag een leuke ervaring wilde geven, dat is goed gelukt! Ze heeft nog geen vaste kamer, dus de volgende keer wordt het waarschijnlijk even zoeken. Ze zegt elke avond te werken, van 20.00 tot 04.00. Zeker voor herhaling vatbaar....

Commentaar

Nog iemand iets gehoord of gezien van Monica, volgens mij is ze al meer dan een week niet meer te zien.

Commentaar

volgens franstalige forum zou ze gestopt zijn
              kan uiteraard ook een vakantiebreak zijn. haar service was de laatste maanden toch wat minder geworden.

Commentaar

Beste wandelvrienden,

Heeft er iemand nieuws of meer gegevens van Monica ?

Ik ken haar al heel lang en ben er altijd regelmatig binnengeweest en altijd heel goed ontvangen.

Nu is ze al ongeveer een maand niet meer te zien en mij heeft ze niks gezegd.

Ik ben ongerust en verdrietig dat ik geen afscheid heb kunnen nemen.

Als iemand iets weet kan hij mij ook een persoonlijke melding sturen.

Vriendelijk bedankt

Commentaar

Misschien is ze wel gestopt, ofwel ergens anders gaan werken. Monica is toch ook niet meer van de jongste. Ben er 3 of 4 maal bijgeweest. Eenmaal toen ze nog in de popcorn zat, jaaaren geleden en 2 of 3 maal vorig jaar in die grote vitrine.

Volgens mij zit die al 10 jaar in de straat of toch niet veel minder. Maak je maar geen zorgen, als ze nog werkt, zal ze wel opnieuw opduiken, binnen een paar maand of zo.. Zoniet, dan vrees ik dat de vogel is gaan vliegen.
                  Het beste.
                  Dontknow.

Commentaar

Re: Wallen, Bethlemsteeg 10, Nicole (Roem)(goed)

Oorspronkelijk geplaatst door joost88 Bekijk bericht
                    Nieuw dametje op de Wallen, zegt hier 2 dagen werkzaam te zijn. Voorheen werkzaam geweest in Brussel. Het is een lekker Roemeens poppetje, zeker niet groter dan 1.55, halflang donkerbruin haar, brilletje op, leuk koppie, opvallend is het diamantje in één van haar mooie tanden. lekkere kont, dus al met al een mooie verschijning. Ze zegt 25 jaar te zijn, volgens mij klopt dat wel, het is geen jonkie meer.
                    't is geen jonkie meer ...

ja , deze hebben we ook in de peiling , noemt zich ook Monica (hadden we nog niet ...) , staat overdag wel op Bethlem 11 , mooi grietje met big nerd glasses, 's avonds in la Vie o.a. op k6 ...

Oorspronkelijk geplaatst door tonymunch
                    Monica, Beth 10/11, LVER 6 (nights)
                    absolutely stunning girl. small, slim, natural b cup, big nerd glasses, dyed black hair tied up in a high ponytail, gorgeous face, big smile. think she said she was Romanian, and looks about 22/23.

went in and she agreed to all my negs for 50e (full nude, touching, bj, 2 positions). no upsell, and no clock watching. and although she seemed quite quiet at first (and i thought it was because her english wasn't that good), she surprised me as she was quite chatty and spoke good english. real friendly, sweet girl.

session was good. shes not an over the top performer, but doesn't just lay there either. have a great BJ, then a nice spirited doggy which is too much for me! She seems surprised that i didn't go for the second position, which bodes well for future sessions.

unfortunately, she doesn't have a regular room. I hope she gets something sorted soon. Really liked this girl.
                    Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Beste knowhow,

Bedankt voor je reactie maar ik denk dat Monica voorgoed verdwenen is.

Nu is ze al ongeveer 2 maanden ribbedebie en volgens haar collegas zou ze niet meer terugkomen.
                      Meer laten die ook niet los, of ze terug naar Roemenie is of ergens anders is gaan werken weten ze zogezegd niet.

Hopelijk voor haar heeft ze genoeg verdiend en hoeft ze dit werk niet meer te doen.

Groetjes

Commentaar

Re: Wallen, Bethlemsteeg 11, Monica / Nicole (Roem)(goed)

Afgelopen week ook bij Monica geweest - prachtige dame met bril en opgestoken haar. Etaleerde aan de deur al haar redelijke kennis van de Engelse taal en bood 'sex and blowjob for 50 euros' aan wat toch beter klinkt dat 'fuck, suck, 50' :P

Boven de kamer nog even kort gebabbeld en op bed plaats genomen. Zoals in onderstaand recensie ging er een papiertje om het condoom heen bij het pijpen. Ze nam vooral de eikel in de mond en ze zoog hier afwisselend zacht/hard aan. Dit had het nodige effect en ze nam er ook de tijd voor.

Aangezien ze geen cowgirl wilde in doggy begonnen en vervolgens in missio afgerond Met haar zwarte nylons, brilletje dat ze ophield en het opgestoken haar heeft ze echt een secretaresse-look en door het rumoer van de straat had ik de waan dat ik haar zo uit een vergadering had geplukt en in een achterkamertje een beurt aan het geven was.

Was sinds lange tijd weer eens op de wallen en moet zeggen dat ik toch een redelijk aantal dames heb gespot met wie ik het bed wil gaan delen. Dus Monica zal even moeten wachten voor een herhaal bezoek.

Commentaar

Is dezelfde die jarenlang 's nachts tot voor iets meer dan 2 maanden terug in de Aarschotstraat 36 in Brussel gewerkt heeft.

http://www.hookers.nl/archive/index.php?t-77262.html

Ik herken haar 100 % in die beschrijving, ze was mijn favorietje.
                          Als je er langstgaat mag je mijn groeten overbrengen en zeggen dat ik haar mis.
                          Ik ben de man die bijna elke avond kwam wuiven.
                          Noem mij maar Chanel Chance en ze zal het wel begrijpen.

Bedankt

Groetjes

Commentaar

Als ik zo door de Bethlem banjer kom ik zo vlak voor La Vie een mij allervriendelijkst toelachende dame tegen. Mooi lief koppie(zonder bril) en een lach die mij week maakt in de benen, als ik stiekem verder gluur neem ik een waanzinnig onderstel waar. Voor de vorm loop ik nog even een rondje door La Vie maar al snel sta ik met mijn snufferd voor haar deur.

Ze stelt zich voor als Monica en al snel zijn we het eens over hoe we de komende 20 minuten samen gaan doorbrengen. Ze wijst me de weg naar boven waar ze snel naakt voor me staat. Mooie tietjes cupje A/B en een strakke buik met als uitsmijter schitterend gevormde heupen en kont. Monica is een vriendelijke open meid en we rollebollen wat met elkaar voordat ze aan de pijp gaat, gelukkig blijven de tissues achterwege en het pijpen is prima al is het wat kort. Vervolgens gaat ze bovenop in de cowgirl, prachtig gezicht zo'n mooie meid bovenop, maar ik heb al een tijdje die kont in gedachten en klets er dan ook even later in doggie op los met die slanke taille en lekkere kont in mijn handen om het vervolgens prone bone af te maken.

Na afloop nog een gezellige babbel en knuffel en als ze me even later met een glimlach uitlaat weet ik al dat ik hier binnenkort weer langs ga

Commentaar

op verzoek van Leche , Monica gekoppeld aan haar Brusselse draadje ,

nou , 't is wel een schitterende meid hoor ... , terug kijkend is ze de 22-25 wel gepasseerd ... , dat brilletje heeft ze ook niet altijd op , de bovenmaten worden door onze expert wat kleiner ingeschat , haar is mixed donker blond eerder bruin .... !
                              Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Re: Wallen, Bethlemsteeg 11, Monica (Roem)(uitstekend)

Ik ben een klant hier in Brussel van Monica.

Ik was 3 weken geleden op zoek naar Monica in Amsterdam.

En.....wel gevonden !!! Ja, ze heeft nu bruine haar, maar het is echt onze Monica die naar Amsterdam is verhuist.

Het is triest voor ons, het is goed voor u om een meisje als haar te kunnen hebben.

Zorg goed voor haar, ze is echt de moeite waard.

PS : Dank u Leche, om haar te hebben gevonden via forums, het stond me toe om te gaan en te zien.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door goodbar Bekijk bericht
                                  op verzoek van Leche , Monica gekoppeld aan haar Brusselse draadje ,

nou , 't is wel een schitterende meid hoor ... , terug kijkend is ze de 22-25 wel gepasseerd ... , dat brilletje heeft ze ook niet altijd op , de bovenmaten worden door onze expert wat kleiner ingeschat , haar is mixed donker blond eerder bruin .... !
                                  Monica heeft inderdaad geen dikke tieten en ze houdt ervan om geregeld een nieuw kapsel te hebben, heeft zelfs al eens haarextensies laten doen. Verandert dus regelmatig van look om er anders uit te zien dan de andere meiden.
                                  De eerste melding op deze site over Monica is van 12-12-2006 (dus al meer dan 5 jaar actief) en die meisjes mogen al beginnen vanaf 18 jaar naar het schijnt (vandaag nog eentje gezien die beweerde dat ze 19 jaar was). Dus ik weet ook niet hoe oud ze echt is, de laatste keer zei ze dat ze 25 jaar geworden was. We zullen haar moeten geloven op haar woord.

Dankjewel Mr Goodbar en graag gedaan mr balladin2.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Leche-vitrine Bekijk bericht
                                    Monica heeft inderdaad geen dikke tieten en ze houdt ervan om geregeld een nieuw kapsel te hebben, heeft zelfs al eens haarextensies laten doen. Verandert dus regelmatig van look om er anders uit te zien dan de andere meiden.
                                    De eerste melding op deze site over Monica is van 12-12-2006 (dus al meer dan 5 jaar actief) en die meisjes mogen al beginnen vanaf 18 jaar naar het schijnt (vandaag nog eentje gezien die beweerde dat ze 19 jaar was). Dus ik weet ook niet hoe oud ze echt is, de laatste keer zei ze dat ze 25 jaar geworden was. We zullen haar moeten geloven op haar woord.

Dankjewel Mr Goodbar en graag gedaan mr balladin2.
                                    Een tijd geleden in Brussel heeft ze er nog zo uitgezien, zie zesde foto.
                                    http://www.echo.msk.ru/blog/varlamov_i/685977-echo/
                                    Speciaal gesminkt en speciaal kapsel.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door dontknow
                                      22-25: onmogelijk. Ik ben de een paar maal bij haar geweest in Brussel, en de 1ste maal, dat moet minstens 10 jaar geleden zijn. Dus je kan de rekening zelf maken. Ik wil haar nu niet echt bekritiseren, maar die mooie lach, die ze zogezegd heeft, dat is meer een grijns, die ze zich aangemeten heeft om in de vitrine te zitten. Het is geen spontane maar een afgemeten lach. Voor de liefhebbers van dildo's en lichte sm, daar is ze ook wel voor te vinden. Voor de rest een gewone dienstverlening: pijpen, neuken en buiten, zoals bij de meeste van die meiden.
                                      dontknow,

Ze houdt het inderdaad bij de gewone dienstverlening en een vriendelijke babbel achteraf en heeft een speciaal lachje.
                                      Maar met haar mooie snoetje en aparte looks heeft ze me toch vele malen binnengelokt.
                                      Dat ze het liefst houdt bij de standaard dienstverlening daar zal ze haar redenen wel voor hebben.
                                      De eerste recensies van Monica zijn van 12-12-2006 en tervoren is er niets terug te vinden.
                                      Monica moet het vooral van haar looks hebben dat is wel duidelijk en of ze nu 25, 26 of 30 is, who cares.
                                      Laten we de discussie over haar ouderdom dus afsluiten wegens niet relevant.

Beste groeten,

Leche-vitrine

Prima verwoord, dame ziet er schitterend uit "age ain't nothing but a number" discussie gesloten recensies blijven van harte welkom!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door dontknow
                                        Zeg Meneer de Moderator,
                                        U mag mij gerust tutoyeren....dit is nou precies wat we willen vermijden een oeverloze discussie over haar leeftijd en of haar glimlach wel of niet authentiek is en wat betreft haar dienstverlening, your mileage may vary!

die dontknow hangt mij de strot uit , weg ermee ..

Commentaar

ik heb gisteravond twee Amerikaanse jongens uit onze groep bij Monica (met brilletje) naar binnen gedirigeerd (was niet moeilijk ... ) - we kwamen ze later weer met een smile tot achter hun oren tegen - ik had de hele avond gratis drinken.
                                          dankuwel