Selena, (Bulg), Singelgebied, Oude Nieuwstraat 22 rts

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Selena, (Bulg), Singelgebied, Oude Nieuwstraat 22 rts

Ik heb het gezien, er zijn meerdere Selena's, Selina's Elena's. Deze Bulgaarse staat er denk ik nog niet bij?
    Ze staat op de Ruysdaelkade, in het linkerkamertje van de 2 achterin het gangetje, weet het nummer niet meer, maar op de Ruysdaelkade is dit de enige deur waar je een gangetje in moet om bij 2 kamers te komen.
    Selena, ca. 1.80m zeer slank tot bijna mager (ook haar gezicht), lang bruin haar met een sliertje geblondeerd hier en daar. Super buikje, kontje en niet te grote maar heerlijke tietjes met tepels om te likken! Afgesproken €50 voor likken/pijpen/neuken standjes voor 20 min.
    Zij helpt me uit de kleren en streelt daarbij mijn borst, buik en billen. Speelse aanrakingen pietermannetje en lekker kletsen (Engels), maar gelukkig niet te veel! Wel net genoeg geinterresseerd overkomend. Vraag en antwoord, vertelt ook uit zichzelf iets over zichzelf, hoeveel daarvan waar is...ach.

In bed beland vraagt ze steeds eerst wat jij wil doen voordat ze begint. Gekozen voor eerst pijpen. Lekker zacht doet ze dat, met aandacht voor de ballen en afwisselend diep en dan weer korte snelle bewegingen van har mond over alleen de eikel, dan weer diep in haar keel nemend. Goed! Haar hand doet ook mee en trekt lekker aan de stam tijdens dit pijpfestijn. Eenmaal voldoende hard vraagt ze weer....neuken of likken? Eerst maar es likken....Ze heeft heerlijke zachte flamoes met ruim bemeten lipjes en lekkere maat clitje. Alles aan haar is trouwens lekker strak, niets hangt. Net de goede maat om op te zuigen en in de mond te nemen. Tijdens het likken kreunt en beweegt ze lekker mee, jouw het gevoel gevend dat ze echt geniet, Nou ja, je weet dat hoort bij het spel. Likkend mag je haar overal strelen, dus ik heb haar borsten en billen bevoeld en licht gevingerd, stiekum al gevoeld dat ze strak van binnen is, dat beloofde wat voor het neuken straks! Eenmaal opgewarmd, nat en tikkletje heet ook langzaam meer naar beneden toe gelikt. Tong bij kont en sterretje bewerkt, tong ook iets naar binnen, ging makkelijk een teken dat ze ook aan kontneuken doet. Ze stond alles toe. Na zo'n 10 min. bovenop haar geklommen. Zij beetje glijmiddel en mijn staaf naar binnen geschoven. Zij plaatste haar benen zo dat ik eerst niet helemaal tot aan de stam kon stoten, met de hielen van haar cowboylaarzen in het bed in de hoekstand. Geeft niet zij kon niet vermoeden dat ik juist kick op een beetje weerstand! Dus ik nog geiler dan ik al was hard en in hoog tempo doorgepompt. Langzaam gaf ze steeds iets meer toe en gingen de benen meer uit elkaar. Nu doorstotend tot mijn ballen op haar billen ketsten dudwde ik mijn gewicht haar benen tot de max. uit elkaar.

Met lichte dwang duwde ik haar benen nu plat op het bed, niet te veel gespreid zodat ik max. contact bleef houden met haar warme lichaam en ik volledig plat op haar liggend ook haar buik en borsten tegen mij aan voelde drukken. In extase door blijven stoten met mijn penis in een bijna 90 graden hoek in haar zeer strakke doosje! Wauaw, wrijving op de kop maximaal, en nu volledig diep gekomen met mijn lul diep in haar! Tijdens dat ik haar onder dwang in de juiste positie legde bleef zij de hele tijd net genoeg verzet bieden om mijn lust te verhogen (beetje spel, beetje spanning, beetje rape). Dat ook zij het spel begreep bleek achteraf, want zij helemaal niet boos ofzo, nog gezellig even nagepraat en lekker afscheid genomen.

gr, Flyer

"" Vraag en antwoord, vertelt ook uit zichzelf iets over zichzelf, hoeveel daarvan waar is...ach.""

hoe lang staat ze daar, waar heeft ze eerder gewerkt - dat zijn de dingen die je moet oppikken voor een database !!
    Goodbar
    (graag het rec. form. opnieuw)
    (en bedankt
    Laatst gewijzigd door goodbar; 15-10-18, 20:55.
    Fly Birdy, to where many men have been...

Re: Ruysdaelkade, de 2 kamertjes achterin de gang ??, Selena (?)

Ik stond op het punt om naar Laura in de ONS te gaan toen ik de recensie van Flybirdy zag langsvliegen . Dat triggerde toch een zekere "human interest" .

Ik heb ongeveer 25 minuten voor het pand Ruysdaelkade 123hs tegen de boom gestaan. Daar moet ze vandaag gewerkt hebben, het linkerdeurtje dat maar gesloten bleef......... Maar er waren ook duidelijk twee andere kapers op de kust, gelet op de schichtige blikken die de heren in het voorbijgaan in het inpandige halletje wierpen.......................... .

Ik heb de eer maar aan mezelf gehouden, wilde toch naar Laura . Zal binnenkort een hernieuwde poging wagen tot kennismaking met Selena . Ze heeft nu in elk geval een adres.

thx ouwe jager !
    Maatwerk is de maat der dingen................

Commentaar

Re: De Pijp, Ruysdaelkade 123 lks, Selena 

Zo beter Goody Goodbar? Owja...ze vertelde dat ze steeds 2 maanden werkt (overdag) en dan terug gaat naar Bulgarije.
      Hoe lang ze nu hier is weet ik niet, maar bij volgende bezoek vraag ik wel voor de database, of misschien is een medewandelaar mij al voor?
      En thx maat20 voor toevoegen adres.
      Zou ik Selena herhaald bezoeken? Jazekers tenzij ik bij het wandelen iets nieuws en interessants zie zitten. Maar bij Selena denk ik dat je altijd wel goed zit/ligt.

gr, Flyer
      Fly Birdy, to where many men have been...

Commentaar

Re: 2p, p3 , Selena (goed)

Wat een verrassing, zeg, Selena is weer terug.
        Een aantal jaren geleden was ze definitief gestopt en verdwenen naar Bulgarije.
        Kort geleden maakte ik nog een lijstje van dames die ik ooit nog wel eens terug zou willen zien, desnoods alleen maar om nog eens mee te praten, en daarop haalde ze de top 10. Alsof ze dat wist reisde ze naar Alkmaar, en ging daar in kamer 2p p3 zitten wachten totdat ik het hoekje weer zou omkomen. Dat gebeurde op de derde dag.

Geen moment geaarzeld en binnengestapt. “Hello. You got a surprised look on your face,” constateerde ze lachend. Het is nog steeds dezelfde vriendelijke, aardige dame van voorheen. Ze vertelde honderduit over wat er gebeurd was in de laatste jaren, ik geloof er niks van dat ze daar ook maar iets van verzon. Er ontspon zich een gewoon gezellig gesprek zoals oude vrienden dat hebben die elkaar een jaar of twee, drie niet gezien hebben. Heel wat anders dan die moeizame gesprekjes over vakanties aan het Balatonmeer of de Zwarte Zee die je met sommige anderen hebt.
        Op een gegeven moment lagen we allebei naakt op bed en beseften we dat we nog niet onderhandeld hadden. We besloten om de tijd op te nemen en verder te gaan improviseren.

Het begon met een massage, zij bij mij, waarbij we in de tussentijd verder doorkeuvelden. Daarna moest ik me maar eens omdraaien zei ze. Zijzelf draaide zich ook om, maar dan anders, en kwam op me liggen. Ook haar kutje was nog niets veranderd, en dat vertelde ik haar ook. “You remember?” Ja, nu was het haar beurt om verbaasd te zijn. We soixantneuften een tijdlang totdat ik merkte dat ik dreigde te komen. Ik schraapte daarom mijn keel, waarop Selena attent reageerde door heel lief “Neuken?” voor te stellen. Haar Nederlands was nog niet helemaal weggezakt in al die jaren in Bulgarije . “Ja neuken!” Die pauze op dat moment was me heel welkom. Ze ging op haar rug liggen, ik stak toe, ze sloeg haar lange benen om me heen, we missionaristen nog wat, ik moest hevig aan baseball denken om het nog enige tijd vol te houden, maar op een gegeven moment was er toch echt geen houden meer aan. Lekker hoor. “You also haven’t changed” zei ze schalks terwijl ze het gevulde condoom bekeek.

Ok. De klik die ik met haar heb komt grotendeels voort uit dat ik haar al meerdere malen bezocht heb, als je voor het eerst naar het toe gaat zul je iets meer je iets meer je best moeten doen om meteen al haar volledige aardigheid te ervaren. Bijvoorbeeld door zelf aardig en respectvol tegen haar te zijn, dat betaalt zich echt terug.
        Sextechnisch zit ze naar mijn idee in het midden tussen goed en uitstekend, maar vanwege haar vriendelijkheid rond ik naar boven af.

Voor de liefhebbers van haar zus Maria, ook die komt eerstweeks weer terug.

Commentaar

Re: 2p, p3 , Selena (uitstekend)

Vandaag bij Selana geweest kwam altijd bij Maria.
          waren net bezig zegt ze dat Maria terug is!
          Gestopt en op de kamer van Maria verdergegaan.
          Maria zit in 2p K9.

Commentaar

Re: 2p, p3 , Selena (uitstekend)

Ben een paar keer bij deze dame geweest, ze is lief en geen tijdkijker. Een bezoekje waard. Voor 35 euro mag je naast het p/n ook lekker beffen als je het lief vraagt

Commentaar

Re: 2p, p3 , Selena (goed)

verleden week bij haar binnen geweest, pijpen was matig neuken wel oke niks bijzonders.
              voor de rest wel een aardig vrouwtje, geen herhalings gevaar voor mij.

Commentaar

Re: 3p, k25 , Selena (Bul)(goed)

Na het lezen van het bericht dat de zusters Selena en Maria weer terug zijn in Alkmaar ben ik daar vanmiddag naar toe gegaan. Ik ging naar Alkmaar om een bezoek aan Selena te brengen. De kamer van Selena was nog donker toen ik daar om 14.30 aankwam. Om de tijd van het wachten te vullen een aantal rondjes gelopen. Maria zag ik vandaag staan op 2p g3 k3. Beide dames kennen mij en Maria probeerde mij naar binnen te halen. Ik zei dat ik voor Selena kwam. Maria zei me dat Selena er zo aan zou komen. Na nog een beetje rond lopen was Selena op haar kamer aangekomen. Op het moment dat Selena mij wilde gaan verwennen belde haar zuster om te vragen of ze al bezoek had van een oude bekende. In het verleden was ik vaak bij Selena binnen geweest. Helaas was ik haar uit het oog verloren toen ze in Utrecht is gaan werken. Nu is ze dan weer terug. In de tijd dat ze weggeweest is, is ze niets verleerd hoe ze een man moet verwennen. Ze begon mij eerst lekker te masseren om op temperatuur te komen. Doordat ik lekker opgewarmd werd begon erbij mij iets te groeien. Na het masseren ging ze mij aftrekken om mijn mixer op de juiste hardheid te brengen. Vervolgens ging het condoom erover heen en was het tijd voor het mondelinge gedeelte. Dat doet Selena precies zo wat ik lekker vind. Na de mondelinge test vonden we het allebei tijd om lekker intiem te gaan. Het was een fijn weerzien dat ik het rubbertje al snel vol spoot. Het was voor mij een opwindend samen zijn.

Selena zei tegen mij dat ze tijdelijk op deze kamer werkt totdat ze een vaste kamer krijgt. Selena werkt voornamelijk overdag en als het haar uitkomt tot vroeg in de avond. Omdat ze kort terug is moet ze haar draai nog vinden.

Commentaar

Re: 3p, k10 , Selena (Bul)(goed)

Gistermiddag weer ruim een half uurtje met Selena doorgebracht. Na het uitkleden eerst mijn gereedschap gewassen. Is wel zo fris voor de dame. Na het wassen op bed plaats genomen en ik kreeg een lekkere massage om in de juiste stemming te komen. Na de massage moest ik me omdraaien en er werd een condoom op mijn stoterstang aangebracht. Selena doet pijpen en intiem alleen MET condoom. Na deze handelingen heeft ze mij weer lekker verwend zoals bij mijn vorige bezoek.

Extra informatie,
                  In het eerste bericht in dit topic en in het recensie formulier staat dat Selena ook anaal zou doen. Dit was in de voorgaande jaren zo. Sinds ze nu terug is, doet zij GEEN anaal meer.

Selena vertelde mij het volgende: ze heeft haar vaste kamer hier in Alkmaar. Daar mag ze maximaal 6 dagen van de week werken. Op haar verplichte stopdag gaat ze soms vreemd. Dan gaat ze die dag op de Ruysdaelkade werken.

Commentaar

Re: 3p, k20 , Selena (Bul)(goed)

Afgelopen dinsdagmiddag was ik op de Ruysdaelkade en zag daar Selena op 121 re.

Ik ben bij haar binnen geweest en heb weer een lekker half uurtje kunnen genieten. Selena vertelde mij dat ze nog geen vaste werkplek heeft kunnen vinden. Deze kamer heeft ze maar beperkt tot haar beschikking.

Zover ik weet is ze morgen, zaterdag en zondag overdag op deze kamer aanwezig.

Voor de liefhebbers van haar zus Maria, kan ik schrijven,die is nog in haar thuisland.

Commentaar

Re: Alkmaar, Achterdam 03 k4, Selena (Bul)

Zojuist bij Selena, geweest. Dit naar aanleiding van mijn vraag op het forum over haar zus Maria.
                      Kan niet anders zeggen dan dat ik me uitstekend heb vermaakt met Selena. Lekker rustig aan gedaan.
                      Pijpen was prima, daarna over naar 69 en ze ruikt en smaakt lekker fris. Zowel voor als na de daad heeft
                      ze zich keurig gewassen dus qua hygiene was het dik voor elkaar. Haar zus Maria schijnt in maart weer terug te komen.
                      ........daar kijk ik al naar uit en ik fantaseer er eigenlijk over om een trio met beide zusjes te doen
                      Wat mij betreft een dikke go! Als Maria straks weer terug is wordt het moeilijk kiezen

Commentaar

Alkmaar, Achterdam 2p g2 k5, Selena

Selena bezocht, een heerlijke warme meid die direct een erotische massage gaf en kusjes, onderwijl mocht ik haar vingeren. na opgewarmd ging ze pijpen: lekker langzaam en speels. We begonnen in missio, ze doet leuk mee en kijkt je heel geil aan, ook met haar mooie lippen open, daarna heerlijk afgemaakt in doggie

Commentaar

Re: Alkmaar, Achterdam 2p g2 k5, Selena (Bul)

Ik ben nu al een paar keer tevergeefs op de Achterdam geweest op zoek naar Selena.
                          Gisteren zag ik dat er een andere dame op haar kamer zat. Ik zou haar graag nog een
                          keer willen bezoeken. Weet iemand misschien op welke dagen en vanaf hoe laat zij werkt?
                          ....en heeft iemand haar zus al gespot?

Commentaar

ik heb haar al een paar keer op vrijdagmiddag (rond 4 uur) gezien, en van haar diensten gebruik gemaakt

Commentaar

Jl. week was ze weer aanwezig.
                              Wat het hoofd vergeet, moeten de benen dragen.

Commentaar

Heeft iemand haar laatst nog gezien en weet misschien haar werktijden?
                                Zou haar heel graag weer een bezoekje brengen

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door tim_cooper Bekijk bericht
                                  Heeft iemand haar laatst nog gezien en weet misschien haar werktijden?
                                  Zou haar heel graag weer een bezoekje brengen
                                  Al weer een poosje zie ik haar in Asd in de ONS 22R. Af en toe ook op 8R.
                                  Zij vertelde dat zij in Alkmaar en in Asd op de Rdk 121 gewerkt heeft en dus heb ik sterk het vermoeden dat het hier over hetzelfde vrouwtje gaat: donker haar, leuk koppie, mooie voorgevel en een soort van een leuk jurkje aan.......

Commentaar

Re: Singelgebied, Oude Nieuwstraat 22 rts, Selena (Bul)

Oorspronkelijk geplaatst door kalfje Bekijk bericht
                                    Al weer een poosje zie ik haar in Asd in de ONS 22R. Af en toe ook op 8R.
                                    Zij vertelde dat zij in Alkmaar en in Asd op de Rdk 121 gewerkt heeft en dus heb ik sterk het vermoeden dat het hier over hetzelfde vrouwtje gaat: donker haar, leuk koppie, mooie voorgevel en een soort van een leuk jurkje aan.......
                                    Moderator:
                                    deze week weer bij Selena geweest; ze werkt echt in de Oude Nieuwstraat 22 R in Asd dus zou deze link weer nr Asd verplaatst moeten worden, toch?

excuus dat ik je eerdere melding heb gemist,
                                    Gb
                                    Laatst gewijzigd door goodbar; 25-05-17, 07:52. Reden: kopje

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Daffy Duck Bekijk bericht
                                      Re: Alkmaar, Achterdam 2p g2 k9, Maria (Bul)

Maria is de oudste van de twee.
                                      Selina is sinds woensdag weer terug in de ONS 22. Heerlijk gebeft waarbij zij superkreunend klaar kwam en mijn hoofd bijna fijnkneep tussen haar mooie dijen. Perfect weerzien

Commentaar

Vanmiddag in een verder vrij lege straat een bezoek gebracht aan de Bulgaarse Selena. Was er als eens eerder geweest maar de hernieuwde kennismaking was meer dan uitstekend. Je merkt aan alles dat ze een ervaren DVP is. Ze weet heel snel wat je leuk vind en handelt daar ook naar. Ze ziet er mooi uit, slank, mooie borsten en lang (geblondeerd) haar. Doet alles om je op je gemak te stellen en jodokus hard te krijgen. Is echt een aanrader.

Commentaar

Zoals ik de vorige keer al schreef is de Bulgaarse Selena een buitengewoon prettige ervaring... Ben nogmaals eens langs geweest en ja "she knows what she is doing". Relaxed, maar ook overtuigend in het spel dat ze met je speelt. Moet binnenkort toch maar weer eens een bezoekje brengen. Herhalingsgevaar is behoorlijk groot