Adriana (Roem), Amsterdam - De Wallen, Stoofsteeg 4 lks

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Adriana (Roem), Amsterdam - De Wallen, Stoofsteeg 4 lks

zag vammiddag al weer geen kans om op Oza 72 mid aan de bak te komen , maar de druk in de pants was er helemaal dus aanleggen maar -werd het de Stoofsteeg nr 8 mid.
    Ik had het meiske al meer gezien - bruin haar , een lekker grijpbaar ding , ze is niet te groot en een vriendelijk stevig A-cupje. Adriana dus , ze zei dat ze een paar jaar geleden in Leeuwarden had gewerkt maar ik kan geen match vinden, nu sinds vier weken in Amsterdam. Tattoo op onderrug , lip piercinkje.
    Niet heel bijzonder maar dienstverlening is goed , ze klimt lekker op de paal en is horizontaal ook lekker te wippen. Niks in de weg, nou ja d'er handje dan achterlangs , het mocht evenwel geen belemmering wezen ...

na afloop nog ff gebabbeld , 't is een lieve meid zal geen blijvertje zijn , we hebben nog ff 'bine de tot' gespeeld , hilarious ... http://youtu.be/z_FYeJIYIZs binebinebinebinedietot
    Laatst gewijzigd door goodbar; 03-06-18, 10:25. Reden: kopje

Re: Wallen, Stoofsteeg 8 mid, Adriana (Roem)(goed)

Adriana staat in de Bethlemsteeg , vanavond op nr 2 , inmiddels een prachtig bijna platina blondje , wit setje heeft ze aan , lijkt een Nederlandse , viel ff met me bek open - ja , ik ken je wel , ik ben Adriana .... shhhhhh

Commentaar

Re: Wallen, Bethlemsteeg 3, Adriana (Roem)

Tuesday evening around 11 PM I discovered Adriana in the Bethlemsteeg. Oh boy, what a sweet and beautiful girl she is!!!
      A blond angel with very soft skin, a beautiful smile and firm natural boobies. "They are real" she wiggled them proudly with both hands when we arrived upstairs.

I was first customer that day and went for 45 minutes (150 euro), but already after 20 minutes I really could no longer control myself and had my climax in this wonderful beautiful creature.

At the start when we settled on bed she asked gently how my day was so far and what I wanted her to do. I replied I was extremely tired and that she could do whatever she wanted. She started to gently caress my penis. No rush, just relaxing. To be honest, feeling sooooo tired, I didn't expect to have a climax anymore that day, but her gentle touches made me harder and more exited by the minute. After a while she started to suck me. It was divine not only to feel her sucking me but also in seeing that adorable face going up and down while I touched her firm boobies and vagina! I was reacting stronger by the time and the moment she asked "do you wanna fuck me" I could not wait any longer and entered HEAVEN in missionary position. She looked deep in my eyes while I was pounding in and out of her. After a while she proposed to go doggy what she seemed to like more considering her starting to moan. She made me explode in a minute!

Being ready so fast we had plenty of time to chat. That was also very nice!
      After all I payed more then the total time spend, but she was worth every penny and the memory.

Adriana said she is almost 24 and 5 year in business. She does not work on Friday or Saturday. Other days starting around 10 or 11PM and maximum 5 to 6 hours. In August she will be on vacation.

Adriana, if you read this, I ADORE YOU! XXX from the man with a knot in his laces! In the future I will probably only be able to visit Amsterdam during day time , so I pray an appointment in different time slot will become possible. Please let me know.

Commentaar

Re: Wallen, Bethlemsteeg 2, Adriana (Roem)

Oorspronkelijk geplaatst door goodbar
        Adriana van dit draadje heeft tegenwoordig donker bruin (mix) glad haar , vrij tenger meisje leuk koppie .., zie haar meestal 's avonds ..

Adriana zag ik vanmiddag terug in de Stoofsteeg op nr 4-1 , lang , blond en lekker een beetje skinny ...
        Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Re: Wallen, Stoofsteeg 4 lks, Adriana (Roem)

ik was gisterenmiddag bij Adriana en dat viel bepaald niet tegen. Voor de liefhebbers van een lekker poppie zeker een aanrader , 't is maar hoe je er mee om gaat. (bruin glad haar tegenwoordig) Puntgaaf rondom met een lekker strak doosje. Het was eind van de middag en de kleine meid bedelde nog wat om een rugmassage als toetje , welnu dat ging mij goed af.
          Half uurtje binnen geweest voor 50 , zal in de toekomst nog lastig worden voor ons met de Euro die nu hard op weg is geen pest meer waard te zijn ...

Knuffelfactor 10 (van wie heb ik die ook al weer ...

die Sandy van nr 4 lks schijnt verdwenen te zijn ...

Commentaar

Zaterdag Amsterdam bezocht en gekozen voor Adriana.
            Inderdaad een echt "girl next door" type.

Spreekt prima Engels, verrassend dat er niet meer recensies van haar zijn want ze is al wat jaren actief.
            Ze heeft geen haast, geen pogingen het bedrag op te hogen en is makkelijk in de omgang.

Voor 50 euro nog de standaard dienstverlening van p + n met standje en bovenstukje af.
            Ga bij mijn volgende bezoekje aan Amsterdam zeker even kijken of ze aanwezig is.

Commentaar

Vrijdag 22-05-2015 rond 12:15 mooi weer, dus op naar Amsterdam om mijn schoolmeisjes fantasie weer eens waar te maken en wie past daar beter in dan Adriana met haar smalle bips en cupA. Ik loop meteen door naar binnen want ik weet het al EURO 50,= P+N want daar houd de dienstverlening wel een beetje mee op.
              Het gordijn dicht en ik zit al meteen aan de schoolmeisjes bips want hoe vaak heb je hier al naar verlangd, zo lekker de glooiing van de smalle taille en dan de heerlijke vorm van haar o zo zachte billen.

Eerst was ik mijn hele streek, neem maar zoveel papier als je wilt, zegt ze vrolijk. Goed droogmaken want als eerste wil ik al staande mijn ballen tegen de schoolmeisjes bips, buig maar wat naar voren zeg ik en moet het even voor doen. Zo staande rij ik tegen haar aan en met mijn handen voelen is haar slanke meisjes dijen en van voren haar welvende geschoren kut.

Mijn broek hangt op mijn enkels en ik ga op mijn knieën en druk de kleine bips tegen mijn borst. Met mijn neus in haar spleet zo lekker voelen en dan lik ik haar reet. Wat ziet ze er lekker uit, ik krijg zin om verder te gaan.
              Ik ga op bed liggen vraag of ze over mij heen komt 69 want ik wil de hele tijd je mooie billen zien. Ze doet het gewillig, brengt het condoom aan en neemt mijn in al wat stijf geworden lul in haar mond om mij te pijpen. Ik kan nu nog beter met mijn tong bij haar achteruitgang en haar beffen. Haar meisjes kut is een verrukking.

Na een tijd geef ik aan dat ik erop wil. Hoe ik haar wil neuken vraagt ze. Doggy’s want ik kan geen genoeg krijgen van je mooie billen. Ze vindt dit leuk en moet erom lachen. Gewillig gaat ze er voor liggen, wat ziet ze er lekker uit, ze is vriendelijk maar als ik na haar eerst nog wat vingeren een vinger in haar nauwe kut probeer te duwen wordt dat resoluut afgewezen. Ze pakt mijn harde lul brengt hem voor haar nauwe meisjes kut en met wat moeite duw ik hem naar binnen. Zo strak is zij.

Ik richt mij helemaal op zodat ik haar billen kan zien terwijl ik haar neuk. En zo een tijdje door afgewisseld met het strelen van haar meisjes lichaam en haar heerlijk tieten. Al ik na verloop van tijd wat stijfheid begin te verliezen haal ik hem terug. Ze kijkt een beetje benauwd naar het condoom maar ik heb ervaring en weet wat ik doe zeg ik. Nu met mijn ballen op de zachte meisjes bips, voelen tussen haar benen en ik trek mij af.

Ik ben nu buiten adem, lig nu een beetje tegen haar aan pak haar tedere meisjeshanden en ze verteld hoe ze haar nagels zo mooi gekregen heeft, ik geniet van haar tieten, haar dunne benen en daartussen haar kut. Terwijl ze verteld streel ik haar billen en ik ben helemaal rozig van het vrijen. Dan streel ik haar kleine voeten en ze verteld verder over mooie schoenen die ze heeft gezien want die gaan volgende week mee als ze voor twee weken met vakantie gaat.

Wat een heerlijk middag doorgebracht met deze lieve Lolita in Amsterdam.

Met groet,
              Ambulo, Cras ambulabo

Commentaar

Laatste tijd Adriana regelmatig bezocht en is wat mij betreft een aanrader.
                Het einde van de stoofsteeg is niet het meest in het oogspringende plekje maar hier is nog sprake van voor voor de wallen ongebruikelijke service voor 50 euro.

Geen gezeur over topjes, neemt voor 50 euro alle tijd en 2 standjes is geen probleem.

Wat mij betreft is deze dame een aanrader voor de vaste wandelaars die bijna gewend is dat dit in Amsterdam niet meer voorkomt.

Commentaar

vorige maand ook bij haar geweest. Wat een poppetje zeg!! Geen gezeur over geld gelijk, nee gwn een leuk gesprekje om het ijs te breken. Intiem was ook zeer goed te noemen. Ze deed nergens moeilijk over zodat we 4 standjes konden doen. Wat een engeltje! Ik vertelde haar ook over de recensies op deze site en ze zij dat ze zich daar niet mee bezig hield. Volgende x zal ik haar er een paar laten zien Voor mij echt een toppertje dus! Voelt gwn heel relaxt en natuurlijk aan allemaal. Als ze dit allemaal acteert verdient ze er een oscar voor! :P Na afloop nog een sigaretje mogen roken en nagekletst. Super relaxt allemaal!

Commentaar

Adriana is inderdaad een heel vriendelijk meisje. Vele malen ben ik langs haar deur gelopen, ze dacht al dat ik ergens in de buurt woonde. Des te groter de verrassing als ik gisteren toch een klant blijk te zijn.

Gewoon voor 50 euro een prima bezoekje. Adriana voelt goed aan hoe ik het graag wil, met vooraf tegenover elkaar op bed even spelen en strelen. Ze geeft ook ruim de tijd, ik mag zelf aangeven wanneer het echte werk gaat beginnen. Hoewel ik door het benauwde weer van gisterenmiddag niet eens veel power heb, weet Adriana hem met uitstekend pijpen toch bedrijfsklaar te krijgen. Voor de zekerheid houd ik het op ‘normal position’, hoewel andere standjes zeker mogelijk zijn. Maar het lukt lekker.

Tijdens en na het aankleden nog gezellig nakletsen, ik leer haar alvast een woordje Nederlands. Ervaren meid en evengoed heel relaxt, zo hoort het.

Commentaar

Tijd om de recensie weer eens te updaten.
                      Het haar heeft inmiddels weer 1 kleur, een soort donkerbruin maar is moeilijk te zien in het licht.
                      Dit blijft één van de leukste dames om in de maar matig bezette dagdienst te bezoeken in Amsterdam.

Bezoekjes zijn relaxt, ze neemt voor Amsterdamse begrippen ruim de tijd voor 50 euro en de dienstverlening is uitstekend.
                      Een normaal gesprek in het engels is geen probleem want dat spreekt ze uitstekend.

Helemaal eens met drijfveer, blijft een toppertje!!

Commentaar

Vanmiddag een paar keer een uitgebreid rondje gemaakt, maar de DVP's van mijn verlanglijstje stonden er niet vandaag. wat is het dan toch super handig dat je op je telefoon het interactieve kaartje erbij kan pakken. Al lopende zag ik een aantal prachtige dames staan, en checkte deze dan op mijn foon...

Het werd de prachtige Adriana. Meestal ga ik niet voor die prachtige poppetjes, maar de recensies gaven aan dat deze een aanrader is.....en daar sluit ik me volledig bij aan!!

Nadat ik me had voorgesteld en uitgekleed, heeft ze even mijn tattoos bewonderd...en ik de hare ;-). we zijn gezellig kletsend op bed gaan liggen (smal bedje wel helaas) en ze begon me (met CD) rustig te pijpen. Ze lag andersom met haar prachtige kleine billen binnen hand en oogbereik. Dus toen ik mijn hand langzaam over en tussen haar billen door liet glijden....en zij zich bezig hield met mijn pik....leek het heel even dat ik in de hemel was beland. Wat een lekker ding is ze zeg....en wat heerlijk om haar zo lekker aan te raken....poeh.

Terug op aarde vroeg ze of en hoe ik wilde gaan neuken.....nou ....dat wilde ik wel, dus ze kwam lekker bovenop zitten. Soms langzaam, dan weer snel, diep of heel diep, handje achter haar billen langs erbij....ook dit ging gruwelijk lekker. En ik kon ondertussen niet van haar heerlijke lichaam afblijven. Ter zelfbescherming stelde ik voor om haar te beffen....heerlijk om te doen, en bovendien kon ik zo het klaarkomen nog even uitstellen. Haar heerlijk poesje heb ik een poos mogen verkennen met mijn lippen en tong. Ze gaat er ontspannen voor achterover liggen, en kreunt zachtjes op het ritme van mijn tong. Uiteindelijk stelde ik voor dat ze me af zou trekken...en dat wilde ze graag. met haar billen en poes lag ze weer bij mijn hoofd, terwijl ze me heerlijk af ging trekken. Je mag haar vingeren, zolang je er niet met je vingers in gaat. Dus het werd extra geil toen ik dat op het laatst wel mocht...en toen kon ik me niet meer inhouden...

Lang verhaal kort...Super leuk lief knap poppetje, waar ik zeker te weten terug ga komen!!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door kickbuttowski
                          Weet iemand toevallig op welke dagen Adriana aanwezig is? Gordijn is altijd dicht als ik langs wandel in de middag en rond 17:00 staat er niemand achter het raam en is het leeg.. Telkens dikke pech
                          Adriana is er elke middag, behalve maandag. Ze begint al vrij vroeg, om 17.00 uur zal ze wel naar huis zijn (sowieso moet de kamer om 18.00 uur leeg zijn).

Commentaar

Inmiddels weer terug in de Stoofsteeeg en moet één van de aardgiste dames in Amsterdam zijn vermoed ik.
                            Haar is niet meer blond maar donkerbruin.

Commentaar

met Adriana maak je wel een half uurtje vol , 'waar was je .. ' ook al is het een half jaar dan is het of je niet weg bent geweest , je kunt haar heerlijk door je handen laten gaan , it's what you want - we hebben nog wat strelen en massage gedaan en ik kreeg weer Roemeense les ,
                              multumesc Adriana .. , esti uno fata buna !

Commentaar

Ja, Adriana let niet zo op de tijd als je wat vaker komt en gezellig is het zeker.

Heerlijk ding. Enne je hoeft echt geen half jaar weg te blijven om een uitgebreid welkom te krijgen.

Commentaar

Adriana voor het eerst in lange tijd weer gesignaleerd in de Stoofsteeg.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door OldAmsterdam Bekijk bericht
                                    Adriana is er elke middag, behalve maandag. Ze begint al vrij vroeg, om 17.00 uur zal ze wel naar huis zijn (sowieso moet de kamer om 18.00 uur leeg zijn).
                                    Adriana is van vrije dag gewisseld.
                                    Ardiana is er nu elke dag behalve de vrijdag en werkt (meestal) van ca 11.00 uur tot inmiddels ca 17.30 aangezien de dagschift bij deze verhuurder verlengd is naar 18.30 uur.

Recensie hoeft niet geupdate. Blijft een toppertje.
                                    Laatst gewijzigd door Everywhere; 07-05-17, 13:16.

Commentaar

Gaat eind volgende week een poosje naar huis.
                                      Tot en met donderdag nog aanwezig

Commentaar

Is ze al terug misschien?

Commentaar

Adriana is er zaterdag weer, heel misschien morgen ook, maar normaal is vrijdag haar vrije dag.