Amy (Duits) , Amsterdam - De Wallen, Dollebegijnensteeg 9-1 (vanaf gracht)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Amy (Duits) , Amsterdam - De Wallen, Dollebegijnensteeg 9-1 (vanaf gracht)

Las dat Goodbar nog nooit iets over de Duiste Kim uit de Dollebegijn had gelezen (2de raam rechts vanaf gracht). Dit is niet zo gek ik ben er 2 weken geleden voor het eerst en voor het laatst geweest. Dit is er weer eentje die niet helemaal snapt hoe het werkt denk ik!!!! 50 euri en dan lekker alles aanhouden? Pijpen alleen de eikel en de rest van het werk met je hand doen? En intiem zij liggen en snel klaar komen anders moet je bij betalen. NIET heen gaan

sorry voor jouw , maar bedankt in ieder geval !
    Goodbar
    Laatst gewijzigd door goodbar; 18-08-06, 09:08.

Re: Wallen, Dollebegijnensteeg 9-1 (vanaf gracht), Kim (matig)

Beste wandelaars,

De afgelopen weken ben ik diverse malen bij de Duitse Kim (Jade) geweest. In tegenstelling tot de tot nu toe enige resensie die er over haar geschreven is,ben ik zeer positief over deze dame. Behandel haar met respect,en je krijgt er erg veel voor terug. Een zalige massage (zc),pijpen (mc) en heerlijk neuken (mc) met standjes naar keuze. Aftrekken zonder condoom behoort ook tot de mogelijkheden. Je betaalt dan natuurlijk wel meer dan het gebruikelijke basistarief. Van bepaalde kledingstukken aanhouden is bij mij niets bekend,ook niet tijdens de onderhandelingsfase bij mijn eerste bezoek aan haar. Gewoon een hele gezellige vrouw, die echt wel weet hoe het allemaal hoort. Kim is bovendien erg vriendelijk en aardig. Kim is te herkennen aan heel donkerblond lang haar. Ze draagt een rechthoekig brilletje. Lengte ca. 1.75 m. Cupmaat B/C. Leeftijd:36 jaar. Kim werkt iedere avond tot diep in de nacht. Echt een aanrader!

groet H.S. (ook bekend als Stegeman)
    Laatst gewijzigd door goodbar; 17-08-08, 09:43.

Commentaar

Re: Wallen, Dollebegijnensteeg 9-1 (vanaf gracht), Kim (Jade) (voldoende)

Deze dame hoort overigens nog onvervalst tot de inventaris van de Dollebegijnensteeg , 's avonds , nog steeds zelfde adres en beschrijving ....
      Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Re: Wallen, Dollebegijnensteeg 9-1 (vanaf gracht), Kim (Jade) (goed)

Heeft ze nu ook een bordje met "OOK SM" in haar raam staan, rijpe dame van idd achter in de 30, lijkt wel of haar borsten "gegroeid" zijn. Vanavond had ze mooie laarzen aan maar weet niet zeker of het om dezelfde gaat.
        Weet iemand iets meer?

Commentaar

Afgelopen Zaterdagavond voor het eerst nader kennisgemaakt met Kim, die ik in eerste instantie aanzag voor een nederlandse.

Ik had haar al vaak genoeg gezien, maar tot op heden voelde ik niet echt enige aandrang om nader kennis te maken.

Afgesproken om voor 50 euri gepijpt te worden en te neuken, waarbij zij helemaal uit de kleren zou gaan (iets waar ik uitdrukkelijk op stond)

Eenmaal boven gekomen kleed ik me rustig uit en ga lekker op het bed liggen.
          Kim komt erbij zitten en maakt haar BH een beetje losser, waardoor haar grote borsten goed zichtbaar worden

Ik vraag haar of ik haar BH mag uitdoen, maar - helaas - is dat totaal uit den boze tenzij ik 20 euri extra wil betalen - dan kan ik lekker spelen met die grote joekels en doet zij haar BH helemaal uit

Je kan je niet voorstellen hoe teleurstellend ik dit soort zaken vind dit is typisch een voorbeeld van dames die het alleen maar om het geld te doen is, en niet om een goede service te leveren

Het moge duidelijk zijn dat ik niet op haar voorstel inging, ook omdat ik die gewenste extra euro's niet bij me had

Gelukkig mocht ik terwijl ze me pijpte wel lekker aan haar grote jongens voelen - en dat voelde in elk geval prima aan
          Pijpen was redelijk te noemen - ik ken dames die het veel beter doen

Na een uitgebreide pijpbeurt vroeg ze of ik al zin had om te neuken - iets waarop ik volmondig ja antwoordde

Maar toen ik aangaf dat ik haar het liefst on top had, kreeg ik het antwoord dat dat voor die 50 euri die ik haar had betaald niet mogelijk was (je snapt natuurlijk dat ze hiermee zo ongeveer het bloed onder mijn nagels vandaan krabde)

Ach ja, dan moest ik maar on top (zucht) en zodoende kwam ik erachter dat Kim in elk geval een heerlijke prikkelende poes bezit maar vanwege het feit dat ik toch niet meer zo heel fit was lukte het me niet om in haar lekkere poes klaar te komen, en moest ze het afmaken met een handjob

Oorspronkelijk geplaatst door Broodpoot
          lijkt wel of haar borsten "gegroeid" zijn.
          Dat kan heel goed kloppen, want na afloop vroeg ik haar naar haar cupmaat, waarop ze antwoordde dat ze maatje DD draagt - wat gelijk staat aan een kleine E-cup wat ik persoonlijk behoorlijk groot vind.

Omdat ik haar borsten niet helemaal zonder BH heb gezien en ze ook niet echt naar hartelust kon bevoelen vind ik het moeilijk om te zeggen of ze echt zijn of niet

Verder vertelde Kim me dat ze altijd om een uur of 21:00 begint en pas eindigt in de kleine uurtjes, dat doet ze alle dagen behalve op dinsdag - haar vrije dag

Mij ziet ze in elk geval niet meer terug, wat een slechte service bah!

Goodbar, wilt u zo vriendelijk zijn om de cupmaat aan te passen?

Commentaar

deze dame wil ook niet populair worden ... maar ze ontbreekt 's avonds nooit op het menu ....

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door goodbar Bekijk bericht
              deze dame wil ook niet populair worden ... maar ze ontbreekt 's avonds nooit op het menu ....
              ontbreekt nog steeds niet ...

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door TheOutsideAgency Bekijk bericht

Mij ziet ze in elk geval niet meer terug, wat een slechte service bah!

Goodbar, wilt u zo vriendelijk zijn om de cupmaat aan te passen?
                deze dame is niet weg te branden uit de Dollebegijnensteeg , vlgs mij intussen een goeie veertiger - hoort schijnbaar tot de vertrouwelingen van de kamerverhuurder. Ze zal haar klanten wel hebben , niet voor het tarief van TOA ....

Commentaar

Re: Wallen, Dollebegijnensteeg 9-1 (vanaf gracht), Kim (matig)

Oorspronkelijk geplaatst door HOMO SAPIENS Bekijk bericht
                  Beste wandelaars,

De afgelopen weken ben ik diverse malen bij de Duitse Kim (Jade) geweest. In tegenstelling tot de tot nu toe enige resensie die er over haar geschreven is, ben ik zeer positief over deze dame.
                  van de HOMO SAPIENS horen we ook niks meer , deze Duitse schone nog altijd paraat

Commentaar

Amy was German long brown hair and wearing glasses, with a leather effect bodice. She had lovely big tits popping out of the top of the bodice. Sucking was with a condom. We fucked in a couple of positions. She wasn't overly pleasant, but got the job done.

Commentaar

Aan het werk...
                    X