Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Singelgebied, Singel 41a, Marina (Oekr)

Zit weer in de Bergstraat, alleen nu recht tegenover haar oude stek.
    Nu op nummer 7, rechterraam.

Ik haar dinsdagavond gespot, ze stopt alleen een beetje vroeg (was 24.00 uur) dus ik ben maar naar de Spaanse Monica gegaan in de Korsjespoortsteeg (zie recensie)

Laat het maar weer weten, kan ze het nog, is het nog net zo lekker als weleer, kent ze nieuwe trucjes, etc. etc.??

Groet

Tjeemig
    Ik zag, ik genoot en ik kwam, en dat vele malen :p

Marina zat gisteren in het linker van de twee kamers aan de oneven zijde van de Bergstraat, voor de verandering. Ze is 's middags en begin van de avond te bezoeken, en dat was door-de-week.
    Lieve dame, dat wel, maar ik vond het toch een tikje te gemaakt, gespeeld, niet-ongedwongen. Zij houdt ervan de regie te hebben. Spreekt een vreemd mengelmoesje van Engels en Nederlands, met wat Russisch en Oekraiens als de temperatuur gestegen is. Vrij veel glijmiddel bleek ze tevoren als standaardmaatregel aan te brengen, verder heb ik geen onnodige parfum geroken, en geen sigaretten - toch weer twee duidelijke pluspunten.
    Over haar persoonlijke pluspuntjes: die zijn lief maar niet uitbundig. Ze vindt het wel leuk als je ermee aan de gang gaat, het is in elk geval echt, geen namaak.
    Ze kan goed masseren, is daarin opgeleid, gaf me een voorproefje. Zegt dat er klanten speciaal en alleen daarvoor naar haar komen, sex hoeft dan niet eens zo nodig.
    People who buy a drill, don't need a drill. They need a hole.

Commentaar

Vandaag was ik in A'dam. Om half elf in de ochtend liep ik in de Bergstaat langs Marina.
      Ik liet me leiden door mijn geile begeerte en werd haar kamer binnengelaten na succesvolle onderhandeling over de te verlenen diensten.
      Marina houdt er wel van om de regie in handen te houden. Ze is zeker niet afwachtend.
      Hielp me bij het uitkleden en was daarbij al zeer gefixeerd op wat er onder mijn slip groeide.

Haar massagetechniek is goed. Daar heeft ze duidelijk voor geleerd. Op het orale vlak weet ze wat een man lekker vindt en houdt het lekker lang vol. Oraal bij haar was helaas maar van korte duur. Ik kreeg de indruk dat ze dat net iets te lekker vond en daarom aangaf dat ik moest stoppen.
      De eerste wip was lekker maar kort. Dat was te danken aan het lange orale voorspel.
      De tweede ronde duurde langer. Ook omdat ze me tussentijds weer lekker gemasseerd had. Kon ik weer op kracht komen voor ronde twee.

Dus een aangenaam uurtje bij een vriendelijke dame van plezier. Goed om de zaterdag in A'dam mee te beginnen.

ps.
      Niet onbelangrijk: de hygiëne is bij haar dik in orde.

Commentaar

Fragment van Londenaar Withnail uit zijn 48e bezoek in 14 jaar aan Amsterdam / Nederland / Belgie ...

[size=2]lunchtime thursday i found myself strolling bergstraat in the singel RLD. now this is a little spot where ive had some good luck in the past. it can be a hard street to spot at first but if you are walking along herengracht canal away from centraal station just wait till you spot the amnesia coffee shop and turn left there. that is the street. on a daytime there are normally between 3 to 6 girls in windows here so quite a small area but VFM is king. all three of the ladies i interviewed this particular day were asking for 30-35 euros for f+s. naturally with myself being the generous type i ventured 50 straight out. mr.big stuff, thats me. MARINA. read it - remember it. for she will make you happy. a lovely russian lady of 35 years standing. not in the window, you understand, in this life. so we are both '69ers. could an interesting combo thought i as i tripped over my pants in a sweaty stoned fumble. arent shoelaces an absolute cunt in these situations? :P

this lady did it for me. from the little russian berlitz style conversations we would have, to her terrific ability to pretend to totally love you, everything about her was what i would look for in a prostitute. the allure of the east european 'drawl', the silky skills of experience but not just experience of sexual technique but the experience of knowing what is good customer satisfaction in the land of paid passion. this girl had me feeling like she really was into it, and just with me you understand. you know the kind of game, all fantasy but just what you want. hats off to marina. gents, go see her and be nice to her. she'll be real nice back and you will love her! f+s+b = 50 for the stats guys but she does it REAL good! dont want to give too much more away here, keep a little mystique ;-)

friday came and so did i. with MARINA ;D

'ooh, withnail, you so sexy today baby, you sexy man'. im a sucker, but hey, she sucks better. and thats why we're drawn together. another 50 comes and goes and im off boating again. no more breakdowns and a couple of delectable females to join us. good work by the captain on that one and very ship shape they are too. even brought their own pipes, perfect ship mates methinks. sailed out to a pub known as 'the windmill', an historic dutch drinking hole with quite the scariest canalside iron ladder ive ever come accross. jelly hash led to jellied knees as i edged my way in and out of the boat, dont think im cut out to be a seaman.

a few beers in the sun then it was time to cut the crew loose and head away from amsterdam, lest i while away the rest of the day in a stoned stupor in the sunshine. belgium is calling. Regards, Withnail[/size]
        Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Vandaag bij deze russische geweest en ik stapte niet ontevreden weer naar buiten. Afgesproken €35,- voor p+n. Het pijpen was ik zeer te spreken over waarbij ze ook geregeld de ballen in het verhaal meenam en dat kan ik altijd wel waarderen, verder pijpt ze vrij stevig en gulzig. Daarna het neuken wat verder niet bijzonder was maar voldoende. Deze bijzonder aardige dame moet het vooral van het pijpwerk hebben en dat is dan ook een aanrader.

Commentaar

Mike was erg goed begonnen ..... , bij Marina in de Bergstraat ....

[size=2]Pickings being very poor, I decided that if I was going to do a grungy fuck, I should do it cheaply. I went over to the Singel. Old New Street (Oude Nieuwstraat) had the usual selection of Horror-bags on show, and I decided that "grungy" definitely had its limits.
            The best on offer was, in Bergstraat. Unwittingly there was a delightfully crazy Ukranian lady in number eight, with a killer body, slightly aging face and a keen happy smile. I had stumbled on Marina, who has been getting rave reviews amongst some of ..... friends and contacts.
            The price was 40 Euros for twenty minutes. I gave fifty for half hour and the full massage as well. Apparently she said she was a pro-masseur in the Ukrainian state sponsored health clinics and really knew her job on that score!
            So, we started by her telling me to keep my socks on. OooooKaaay I say,. Now personally I think that hairy naked guys wearing nothing but black socks are the biggest turn off in the world. (Although I remember that famous Simpsons episode where Mr Burn's assistant Smithers shook in ecstasy at the sight.. hmmm. Ugh!)
            So it turned out that she merely had my best interest at heart. The cold floor was possibly going to make me uncomfortable and she said that since she was keeping her socks on (her stockings for goodness sakes) I could keep mine on too!. Anyway, I declined, but that showed the kind of concern for good service she had. What a breath of fresh air in this industry!
            I laid down in prone position with my legs apart. The massage was awfully painful. she knew every martial arts striking point and hit every one with such accuracy I nearly shot through the roof. Then came "Michael, have you ever had your balls licked?). Er. no came the reply, whereupon I felt a full set of Ukrainian gnashers instantly round both spuds. After having all my dim-mak points beaten into submission, I get my manhood threated by a strange crazy eastern European Girl. Definitely, one of thos surreal moments where you wonder how on earth you get yourself into these situations.
            Well, actually, it was new to me and the sensation stopped being alarming and painful and started to get very, very funny as her endless innocent enthusiasm started to get the better of me. Just about anything and everything went into her mouth. Dirty, dirty girl!! Absolutely wonderful grunge experience.
            After that came the orders. "Michael stand here." "Michael do this". "Michael, you want to lick my pussy?", "Er, no I don't do that", "Of course you do". "I have clean, niiiice pussy, you want to see, you want to touch? Here..." (no choice in the mater) she had two fingers grabbed and shoved inside before I could even mention if I wanted to or not!!
            When I stopped laughing, the fucking started, after she simply had to show me how good her stood-up blowjob was. It was good. Very good. she was still nice and tight and toned and very clean too. I discovered she would stop ordering you around, and do anything you want - you just have to get your words in one way or the other in between her boundless fuck-bunny enthusiasm.
            To cut a long story short, I decided I did not want to expend too much energy on the first shag of the day, but could not insult her by not cuming. so I did a jerk-off finish, with my left arm around her waist and her right tit in my mouth. My favourite.
            As a last lovely littl gesture, she kissed on the mouth briefly, the put the tip of her tongue into my mouth, which was great, until i remembered she had just stuck it right next to my arsehole only ten minutes before!!!! Splut, splut splutter!
            Anyway, time flew and so did I. would I go back? Well, yes, actually I would. I really liked her. Regards, MikeDeHavilland ;D ;D[/size]

Commentaar

Nadat veel van m'n wandelvrienden schijnbaar Marina vast op hun lijstje hebben staan - Skip is afgelopen week een paar keer bij haar geweest - heb ik het ook maar eens geprobeerd. Gisterenmiddag, of was het al eergisteren, half uurtje afgesproken voor 50. Mooie slanke griet, ze is geen 25 meer. Ze begint vlot Russisch Nederlands tegen je te kleppen - kom maar hier knul, ze draait haar hele lichaam even onder je neus door - daar is niks mis mee. Haar tietjes douwt ze in je gezicht, "echte tietjes, voel je wel, echte tietjes heb ik" ja ja - Goeie massage terwijl je voor pampus op je buik ligt - op het laatst voel je overal haar tietjes langs gaan, tot ze plat op je rug gaat liggen en in je oor gaat hijgen. Tijd voor wat pijpwerk - ze kan het dus goed, handsfree terwijl ze in je ballen knijpt en je buik masseert - ik had het liever zc gehad maar okay dan. Aan beffen en neuken besteedt ze niet zo veel tijd - ik was een poosje bezig maar ik was nog niet in alle staten en toen vroeg ze twee keer, "je kan goed neuken, maar zal ik lekker trekken" - ik denk "nou, ik heb betere dagen, neem m'n comfort maar", enfin oliemassage zonder condoom. Ik droomde dat m'n buurmeisje het deed en jawel, wowwwwww, daar ging'ie, ze liet'em prachtig knallen .... :P :P :P

cijfertje had ik al gegeven (vandaag is Marina jarig .... :

Commentaar

Na een paar jaar (echt waar) was ik weer eens in het Singelgebied actief en liep ik maar weer eens bij Marina binnen.
                Alsof de tijd had stilgestaan. Accoord, dat ze mijn naam niet meer wist kan ik billijken, maar verder wist ze toch nog een heleboel zaken zich te herinneren. Deed me goed.
                Voor € 50 een heerlijke tijd gehad: massage, pijpen, befje en een heerlijke wip. Een klassedame deze oekrainse.
                In april gaat ze trouwens met vakantie.
                Aanrader, twee duimen omhoog!!
                De ogenkleur kun je lezen als groen en de cupmaat als b

Commentaar

Re: Singelgebied, Bergstraat 7, Marina (7.4)

Marina ken ik ook al enkele jaren, steeds op dezelfde plek in de Bergstraat. Af en toe is ze met vakantie in haar thuisland voor enkele weken of zelfs maanden, maar ze komt steeds weer terug. Ze geeft een zeer vakkundige (erotische) massage, ze pijpt heel goed en diep, met overgave. Wat het neukwerk betreft, heeft zij een lievelingsstandje - zij op haar buik en jij van boven/ achteren in haar kutje, waar ze ook echt schokkend en kreunend, soms gillend klaar komt. Ze is een sterke tante - dus niets voor mannen die zich makkelijk laten intimideren. Maar als je haar humeur treft en ze je mag dan heb een hele goede tijd met haar.

Commentaar

Re: Singelgebied, Bergstraat 7, Marina (uitstekend)

Ik had geen bedoeling om Marina te zien maar één van haar zeer echte talenten is dat zij opgeleide masseuse, en zeer goede is. Ik had één vorig jaar van haar (wettige) massages en zij is werkelijk uitstekend.

Ik had achterproblemen na drie dagen van het non-stop lopen en was met behoefte aan een eerste klassenmassage. "Goed, ben ik in Singel, zo waarom niet Marina, als zij binnen heeft. Oh, juist, Marina waaraltijd in.is”. Ongelooflijke het werkethiek, die Ukranians.

Ik hield door het venster op en hier ben het gesprek.

Hallo, Marina. Mijn rug kwetst werkelijk en ik moet voor u me een massage geven.
                    "U wilt massage?"
                    Ja, Marina, enkel een massage. (Een in verwarring gebrachte blik komt aan haar gezicht.)
                    "Oh, O.k., masseer ik en dan doen wij geslacht."
                    Nr, Marina, wil ik werkelijk enkel een massage. (De in verwarring gebrachte blikwinst.)
                    "Ok, Ok, wilt u de massage van het massage toen geslacht en dan doen wij geslacht."
                    Nr, enkel een massage.
                    "O.k., Ik begrijp, massage…… ik dan wij doe geslacht."
                    Als u kunt veronderstellen dat het gesprek dat met een Oekraïens accent wordt geleverd, het priceless is.
                    "Hier, likt u mijn pooosey. Zie, is het zeer schone......... you lik "
                    “U goede sterke C--K hebt. U houdt hier van mijn titjes?, zij echt gevoel..........."

Ik heb nooit iedereen met dergelijk sincerity en grenzeloos enthousiasme ontmoet. Marina is ver en weg de beste show op Bergstraat. Zij is ook beste masseuse en zij zal u niet zonder een gelukkig einde laten weggaan.

Groten,

Morgaan

Sounds delicious Mr. Morgaan , very nice geslacht
                    TZMF !

Commentaar

Vanmiddag rond twee uur bij Marina binnengewipt, voornamelijk op basis van de hier gechreven recenties.
                      Ik heb daar een uiterst plezierig half uurtje doorgemaakt, na veel knuffelen en strelen, zijn we wederzijds op het orale pad gegaan, en dat kan ze fantastisch moet ik zeggen. Ik was blij, en zij ook verzekerde ze me, dat ik dat bij haar kon terugdoen.
                      Een heerlijke poes, zowel om te zien als om te proeven...Na enige tijd moest ik van haar stoppen, ik kreeg de indruk dat het haar te veel/te lekker werd en ze was denk ik bang de controle te verliezen, wat die houdt ze graag in handen. Ik werd aangespoord om te neuken en graag hard !!!
                      Wat doe je dan als het zo lief gevraagd wordt ? Na enige tijd gevraagd of ze me klaar wilde pijpen en dat heeft ze prima gedaan, op het laatste moment het rubber eraf en handmatig gefinaliseerd.
                      Veel gelachen, een prima meid waar ik graag nog een keertje naar terug ga ook al moet ik er speciaal voor naar Amsterdam.
                      Marina als je dit leest, nogmaals bedankt het was super.
                      Johannes Sebastiaan Beethoven.

Commentaar

tja, het is maar wat je gewend bent... vond haar van dichtbij iets minder geil dan toen ik langswandelde... verder wel prima behandeling met de handen en een beetje met de mond ze weet hoe het werkt, vond haar wel een beeeetje viezig

Commentaar

Na even wat rondgewandeld te hebben over de wallen en nog even naar de Dollebegijnensteeg was gegaan, kreeg ik een gevoel van, ik wil hier even niet meer zijn en ik ga de recensies achterna . Even een wat andere buurt beviel trouwens goed.

Vanmiddag na het lezen van de recensies dus na de wandeling bij deze vrouw naar binnen gegaan.
                          Wat een mooie oogjes heeft ze, je gaat zeker door je knieën met dat mysterieuze groenige in haar ogen.
                          Ook wel weer klein van formaat, klein maar fijn is hier zeker aan de orde. Niet één van de jongste, maar wel een vrouw met veel ervaring en die haar vak uitstekend begrijpt. Niet echt grote memme maar dit stoort mij nooit zo.

Tot grote lol, spreekt ze niet onaardig Nederlands en het klinkt altijd wel lief met die accenten . Na een kort gesprekje bij haar aan de deur naar binnen gegaan, ze stelde haar eigen voor met Marina, dus ik wist dat ik goed zat . Ze vertelde me dat ze goed kon masseren en hier had ik wel oren naar. Een meisje van plezier die goed kan masseren raffelt je bezoekje meestal niet af is mijn ondervinding over het algemeen.

Oei wat een lekkere kont heeft ze en ik werd mega geil toen haar slipje uitging . Ik keek aandachtig onderzoekend naar haar terwijl ik mezelf aan het uitkleden was. Hierna mocht ik op mijn buik gaan liggen want ik zou de massage ondergaan waarover ze het iets daarvoor met me over had !
                          Heerlijk was dat, ze had niets teveel gezegd, voor mij is een massage goed als je half wegvalt in een roesachtige slaap, maar ietsjes wakker blijft om al het lekkers net niet te missen . Dit deed ze werkelijk voortreffelijk en had geen moment het idee, ze mij zo snel mogelijk de deur uit te willen hebben.
                          Ze zat tussen mijn benen in en op het laatst voelde ik nog een tijdje de puntjes van haar tietjes over mijn rug gaan en zo naar beneden over mijn bovenbenen wauwie de wauwie , ik krijg er nog kippenvel van !
                          Helaas komt aan alles een eind, mijn kont werd omhoog geduwd door mijn groeiende en groeiende harde brute boom, tijd dus voor een andere massage!

Na mezelf omgedraaid te hebben, was het kennelijk tijd voor een heerlijke diepe pijpbeurt, met de nadruk op diep. Het ging er wild aan toe, maar het bleef toch allemaal relaxed, absoluut een mooie ervaring die je rijker wordt .
                          Ik wilde niet komen, althans nu nog niet , dus gaf ik aan of ze boven op me wilde komen en dat was tijdens de knipoog die ik naar haar deed volbracht. Even richten en daar ging mijn boomstam in dat natte slettebakkie, ze keek me niet te naren geil aan, met zo’n beetje geile smile look en dat is zoooooo lekker op het moment het gaat gebeuren , woorden zijn dan zo overbodig en “zonde” als het maar kan .

Het ritme met gevoel dat ze aanhield was van Zwitserse precisie en het duurde dan ook niet lang voordat ik kwam en dat gebeurd bij mij niet vaak met andere standjes dan doggystile .
                          Het was mogelijk om over haar lichaam te spuiten, maar dit was al niet meer te realiseren .

Nog even wat gebabbeld tijdens het aankleden en ik ben met big smile naar buiten gegaan, een fijne roesachtige tinteling voel ik nog steeds na het bezoek!
                          Een eindconclusie hoef ik, denk ik niet te geven, bovenstaande zegt wel genoeg toch!

Groetjes,
                          The Penetrator.

Commentaar

Een vast adres voor de liefhebbers van een excellente erotische massage.
                            Marina is een vakvrouw en weet wat massage betekend. Voor het overige erotische vlieg- en kunstwerk is ze ook uitstekend als ze in de juiste stemming is (meestal wel). Als ze werkt hangt er een grote gele bloem op haar deur, kan niet missen.

Commentaar

Marina, onze kunstenares op het gebied van de erotische massage, is nog steeds te vinden op haar vaste plek in de Bergstraat. Is regelmatig bezet dus geen gebrek aan klandizie.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door marcello musto Bekijk bericht
                                Marina, onze kunstenares op het gebied van de erotische massage, is nog steeds te vinden op haar vaste plek in de Bergstraat. Is regelmatig bezet dus geen gebrek aan klandizie.

Marina heeft haar praktijk verplaatst naar Spuistraat 15.Zij heeft nu 2 papieren bloemen op het venster.

Marina was één van de langstzittende dames in de Bergstraat.
                                Zij heeft dus niet willen wachten op de sluiting eind deze maand

Commentaar

Re: Singelgebied, Spuistraat 15, Marina (Oekr) (uitstekend)

Was vandaag benieuwd hoe het met haar ging, na de vakantie.
                                  Opgewekte stemming, veel herinneringen opgehaald en puike seks gehad.
                                  Ben nog nooit zo goed gepijpt, want deze juffrouw (46) vat het op als een bijzondere vorm van massage. Het voorspel alleen al is de omweg al waard.
                                  We zullen ons best moeten blijven doen om haar hier te houden, begreep ik tussen de regels door.
                                  Wordt vervolgd...
                                  People who buy a drill, don't need a drill. They need a hole.

Commentaar

Marina was één van de langstzittende dames in de Bergstraat.
                                    Zij heeft dus niet willen wachten op de sluiting eind deze maand[/QUOTE]

Sluiting van de Bergstraat?/ In het geheel of alleen nummer 7?

Commentaar

Na eerst naar Haarlem te zijn geweest,om te kijken of ik Remona kon vinden, van de Korpjespoortsteeg 23 A,dam voorheen ,die nu in Haarlem zou werken .Haar niet kunnen vinden dus maar terug naar Amsterdam gegaan .
                                      Naar binnen geweest bij Marina,een hele leuke ,spontane meid.Eerst een heerlijke massage gehad en daarna gepijpt , gewipt en heerlijk klaar gekomen . Een van de betere raamdames aan de Singel .

Liefhebber67

Commentaar

Ben nog niet zo bekend met hoe of alles in zijn werk gaat hier ,moet ook nog een recentie invullen volgens mij . Nou bij deze dan .
                                        Groet Liefhebber67

Commentaar

Afgelopen zaterdag na lange tijd weer eens lekker gewipt met deze Oekraïnse. Was helemaal vergeten dat ze aan deep throat deed. En voor wat het waard is: het is altijd leuk om na afloop 'groot loel!' te horen zeggen. Ik moet trouwens zeggen dat ze dusdanig ging liggen dat ie er ook wel érg diep in ging! Fijne meid.