Wallen, Oudekerksplein 28 rts, Laura

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Wallen, Oudekerksplein 28 rts, Laura

Vanochtend Lucia nog een keertje bezoeken, maar die was helaas bezet. Alexandra was ook al aanwezig, maar deze donkere dame in het Hofje kamer 08 had ik al een poosje zien zitten, maar was er nog niet aan toe gekomen.
    Eigenlijk vind ik haar te dik. Maar verder was er nog weinig te beleven, zelfs Hester was er nog niet. Na nog een rondje lopen, rookte Laura een sigaartje in de steeg, en toen kon ik het niet laten. Zelf rook ik niet, maar ja. € 40 betaald en wat een heerlijke vriendelijke meid. Pracht koppie en grote jongens en een stevige kont. He pijpen was goed, en 69 ging prima, waarna we het karwei in twee standjes volbrachten. Zeker voor herhaling vatbaar.

Johann

Groningen, Hoekstraat 39 III, Laura(uitstekend).

Het was vandaag siberisch buiten, en binnen viel helaas ook niks te beleven

Kom ik daar ff een bekend gezicht tegen, laura heb ik jaren geleden ook vaker bezocht. Helaas is deze donkere dominicaans wel wat dikker geworden...

Ze is heel erg aardig, heeft een lief lachend kopje.
    Sex is prima.
    Lekker lang pijpen (mc), en me ff vingeren. Lekker me pik tussen die dikke jetsers stoppen. Spoot er bijna al op, had ze vlug door een stopte even.

Die jetsers zijn prachtig, leuk om mee te spelen. En dat mocht.
    Lekker neuken in de standaard positie en lekker met mijn tepels spelen en geile woordjes zeggen..
    Yep het rubber zat al vlot vol.
    En leuk even napraten, ze is heel erg relaxed. Ben er een uurtje geweest, ze had ook wel wat behoefte aan een babbeltje.

Leuke meid, ze moet iets afvallen maar je kunt er veel lol mee hebben,

Later, the heelmaster

Commentaar

Afgelopen zaterdagmorgen ben ik naar Leeuwarden getogen om eigenlijk mijn oude favouriet Patricia te bezoeken. Maar helaas die was er niet. Na wat ronddolen trof ik laura, een aantrekkelijke Latina. We belandden al gauw op bed en ze begon me heerlijk te pijpen, echt erg lekker. Ik mocht intussen lekker aan haar borsten zuigen en vingeren liet ze ook toe. Met poppers en cowgirl kwam ik tot een heerlijk hoogtepunt.

Commentaar

Een week of 2 geleden was ik weer eens in Groningen en na op de Nieuwstad niets van mijn gading gevonden te hebben maar doorgelopen naar de Muurstraat/Hoekstraat. Op de heenweg van Muurstraat t/m Vishoek niets aantrekkelijks gezien, dus ik werd niet al te vrolijk. Totdat ik op de terugweg, op Hoekstraat 39III als ik het me goed herinner en aantrekkelijke mollige Latina zag staan. Toen ik bleef staan begroette ze me meteen heel enthousiast en vroeg of ik zin had om binnen te komen. Na wat onderhandelen over de prijs hebben we afgesproken €50,- voor PZC met de opmerking dat ik haar zou waarschuwen als ik zou klaarkomen. Zo gezegd, zo gedaan. Ze pijpte heerlijk en op een gegeven moment had ik geen trek meer in passief genieten, dus stelde ik haar 69 voor. Dit vond ze een goed idee, dus liet ze haar dikke kont op mijn gezicht landen, wat ik bepaald niet onplezierig vond. Het nadeel was wel dat toen het hoogtepunt in aantocht was ik haar op geen enkele manier meer kon waarschuwen en dus regelrecht in haar mond spoot . Ze stopte direct met pijpen en trok me verder leeg. Nadat ik had uitgelegd waarom ik niets had aangegeven (gelukkig spreek ik Spaans, in een andere taal valt er niet met haar te communiceren) vond ze het niet meer zo erg. Ze bedankte me en zij dat ze zelf ook was klaargekomen (weet niet of dat waar is, ze werd in ieder geval op een bepaald moment zo nat als een vergiet) en ze moest zelfs lachen toen ik uitlegde waarom ik haar niet had kunnen waarschuwen. Nadat we ons allebei gewassen hadden en weer hadden aangekleed kreeg ik nog een knuffel van haar en ging ik de straat weer op. Deze dame heeft een groot herhalingsrisico voor mij!
        De dame is dus stevig/mollig, afkomstig uit de Dominicaanse Republiek en ze droeg toen ik haar bezocht gele lingerie. Ik ga zeker nog eens!
        *** Hit her in the shitter ***

Commentaar

Re: Groningen, Hoekstraat 39 III, Laura(uitstekend)

Inmiddels ben ik nog een keer bij haar geweest, en het programma dat we hebben afgedraaid week niet wezenlijk af van de eerste keer, behalve dat ze het naar mijn mening allemaal wat intensiever, met meer passie deed. Waar ik vanzelfsprekend geen bezwaar tegen had! Toen we elkaar (!) na afloop van de sex aan het wassen waren (ik probeer altijd of de dame in is voor de dingen die ik verzin en dit vond ze zelf er leuk om wederzijds te doen!) kletsten we nog wat en toen vroeg ik ook haar naam. Haar naam is LAURA. Ik weet niet of het dezelfde Laura is die op nummer 54 heeft gewerkt/nog steeds werkt, wellicht dat 1 van de andere wandelaars dat weet?

Opm mod: Laura van 54 is slank en deze niet , dus 2 verschillende dames

Commentaar

toch even vermelden: het sterkste punt van Laura is wat mij betreft dat ze ab-so-luut geen enkele haast heeft! Dat kom je niet vaak tegen: 9 van de 10 dames zouden in mijn geval al vroegtijdig hebben zitten zeuren dat het 'nu tijd is om te neuken'. Laura niet. Hoewel het een latina is, lijkt ze de aziatische mentaliteit te hebben die zegt dat de dame altijd zorgt dat de man klaar komt: hoe lang het ook duurt.

Commentaar

Wat bartjansen66 schrijft, herken ik helemaal. Ergens is het wel een soort Spaanse mentaliteit. Mañana, mañana alleen de sex, die stellen we niet uit! Het is absoluut een favoriete dame voor mij! Als ik ga wandelen, eerst even kijken of Laura op haar stek zit! Ter info: ik ben nu een paar keer bij Laura geweest, maar geneukt hebben we nog nooit! Ze pijpt gewoon te lekker.....!

Commentaar

mooi dat collega's ook enthousiast zijn . Maar ik wil toch wel benadrukken dat ik slechts 30 euro hoefde te betalen voor een tijdloos feestje. Ze gaf zelfs geld terug toen ik 40 gaf. En ik ben er nou 2x geweest (sinds ze in groningen zit), dus het was geen uitzondering.

Commentaar

Vandaag bij Laura geweest. Vriendelijke meid met heerlijke borsten waar ik lekker aan kon zuigen en een erg mooi gezichtje. Standaardtarief betaald. Pijpen (mc) was goed , eventjes 69 gedaan en paar standjes. Geen haastwerk. Voor herhaling vatbaar

Commentaar

Laatst voor de tweede keer bij Laura geweest. Altijd is ze vrolijk. Voor 30,- pijpen en neuken. Ik laat haar mij altijd uitkleden. Ze wacht altijd even met mijn laatste broekje. Uiteraard kleedt zij zich eerst zelf uit en dan komen haar mooie borsten in beeld. Ik ben er gek op. Zuig altijd lekkere puntjes aan haar tepels. Uiteindelijk doet ze m'n broekje uit. Mmmm. ze pakt hem vast met haar heerlijk warme handen. Ze doet er een condoom om heen en begint me heerlijk te pijpen. Ik ga op de rand van haar bed staan en hou met mijn handen het plafond vast. Zo kan ze heerlijk mijn lul pijpen. Ze likt zelfs mijn zak van onderen lekker af. Heerlijk. Toen vroeg ik haar op de rand van het bed te gaan staan. Zo kon ik lekker haar mooie grote borsten in mij mond nemen. Met een beetje glijmiddel kon ik heerlijk met eerst één vinger en later twee zo bij haar warme mossel naar binnen. Terwijl ik haar borsten heerlijk afzoog kon ik haar dus lekker vingeren. Heerlijk vindt ze het. Vervolgens ging ze op haar knieen op de rand van het bed waardoor ik haar heerlijk van achteren kon nemen. Mmmmm. Lekker met die grote borsten in mij handen en diep stoten. Vervolgens ik onder en zij boven. En tot slot ik boven om het af te maken. Zelfs nog even Russisch. Ik kan je vertellen dat mijn lul een heerlijk avontuur heeft beleefd. Laura gaat mij vaker zien. Een toppertje.

Commentaar

ik was afgelopen weekend weer bij Laura. Ik kom 2 a 3 keer per maand bij haar, sinds ik haar 'ontdekt' heb.Ze is by far mijn favo dame in het hoge noorden! Mooie grote borsten, mollig lichaam en een heerlijk rond lichaam en een heerlijk bruin kleurtje! Spaans kletsen is wel een pre bij haar!

Commentaar

Re: Groningen, Hoekstraat 39 III, Laura

Groningen, Hoekstraat 39 III, Laura

is verhuisd naar:

Msterdam, Oudekerksplein 22, Laura

Commentaar

Wallen, Oudekerksplein 2-2, Laura

Wat is het toch een lief en lekker wijf; heerlijke tieten, super kont en geile strakke kut. De reis vanuit Leeuwarden was niet voor niets. Love you Laura

Commentaar

Re: Wallen, Oudekerksplein 2-2, Laura

Gisteren weer een hele uitgebreide sessie met Laura gehad. Ben zo'n 1,5 uur bij haar geweest. Het was weer heerlijk, lang spelen, pijpen, likken, strelen, grappen maken, zowel actief als passief (dus afwisselend elkaar verwennen). Zij is 2 keer gekomen, ik ook. Eerste keer heerlijk haar mondje vol gespoten (ze slikte zonder aarzelen mijn niet geringe lading door!), de 2e keer had ik wat meer tijd nodig, maar Laura weet wat ik lekker vind, dus na een wip van alles bij elkaar zo'n 20 minuten toch nog het rubbertje vol gespoten. Tussendoor ook heerlijk met haar gekletst. Vroeg haar wat haar cupmaat was (van tevoren ff opgezocht hoe je zo'n vraag in het Spaans stelt) en haar antwoord was 95F. Waarom ik dat wilde weten, vroeg ze. Ik zij haar dat ik de volgende keer wellicht gedeeltelijk in natura zou betalen. Al met al was het weer heerlijk. Ik heb haar €100 gegeven, ze was er nog niet aan toe gekomen over betaling na te denken, maar ze leek er dik tevreden mee. Ze klaagde wel even over teruglopende klandizie en toeristen die alleen maar foto's willen maken of die te dronken of te stoned zijn om iets te presteren, maar dat was toen we eenmaal op haar bed lagen snel voorbij. Al met al weer een heerlijke ervaring.

moderator: kun je haar cupmaat in het recensieformulier aanpassen naar F?

Commentaar

Re: Wallen, Oudekerksplein 2-2, Laura

Warmoesstraat, dan Enge kerksteeg in, die komt uit op het Oudekerksplein, min of meer rechtdoor lopen, aan de linker zijde vind je haar. Tip: Google Maps op je smartphone, wandelroute plannen.

Commentaar

Re: Wallen, Oudekerksplein 28 rts, Laura

Gelokt door de positieve recensies betreffende Laura haar nu ook een bezoekje gebracht.
                                Inderdaad een erg aardige vrouw, maar toen ze haar kleren uittrok viel haar lichaam mij toch behoorlijk tegen.
                                Hangtieten 1e klas, waarbij haar tepels zowat op haar buik hingen.
                                Pijpen deed ze erg goed, maar een herhaling zit er niet in.

Commentaar

D28, naar Laura ga ik ook niet vanwege haar strakke uiterlijk, maar vanwege haar vriendelijkheid, positivistische, gezelligheid, humor en passie. Als je een strakke check zoekt die zonder te kletsen je zak leeg maakt, kun je beter een oosteuropese dame van een jaar of 20 zoeken, denk ik..... Je profiel foto zegt anders wel iets heel anders.....

Commentaar

Klopt het dat deze Laura tegenwoordig (tevens) in de avond/nacht-shift werkt op dit adres? Ik heb onlangs een Laura aangesproken op dit adres die voldoet aan de beschrijvingen, maar dat was tijdens de avond-shift...

A.O.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door d28 Bekijk bericht
                                      Gelokt door de positieve recensies betreffende Laura haar nu ook een bezoekje gebracht.
                                      Inderdaad een erg aardige vrouw, maar toen ze haar kleren uittrok viel haar lichaam mij toch behoorlijk tegen.
                                      Hangtieten 1e klas, waarbij haar tepels zowat op haar buik hingen.
                                      Pijpen deed ze erg goed, maar een herhaling zit er niet in.
                                      Beste D28,
                                      Na mijn eerste bezoek aan Laura, ben ik haar hier op Hookers gaan opzoeken. Het zal vast dezelfde Laura zijn, maar met je beschrijving van haar uiterlijk ben ik het toch echt niet eens. Laura is wellicht wat mollig, maar ik vond haar perfect! Smaken verschillen, maar Laura deze Laura een echte topper! Vriendelijk, lief en PRACHTIG. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gr.
                                      Frank

Commentaar

Weet iemand of ze nog actief is?

Commentaar

Echt een te gekke meid...... Heb haar bezocht in Amsterdam.... Was mijn 2e bezoek aan een dvp... ik val meestal wel op iets vollere vrouwen.... Maar echt te gekke service..... Ze vroeg eerst 30 euro , betaalde haar 50 euro.... ze zei dan doen we lekker lang..... Eerst vroeg ze of ik haar wou beffen.... Dat heb ik gedaan , laterne kwam ze met haar mooie kont half op mijn gezicht zitten toen befte ik haar verder en begon ze me te pijpen .... Later vroeg ze of ik of zij bovenop wou onder het neuken.... Het leek me geil als zei boven op kwam toen was ik ook klaar na een paar minuten maar gezellige meid.... ook nog gezellig met haar gepraat erna...... Ze heeft me nog aangeraden om een vakantie naar de Dominikaanse Republiek te nemen..... Ik geef haar 5 sterren.... weet iemand of ze nog actief is wil er snel weer eens langs?