Julia / Juliette (Rus), Singelgebied, Oude Nieuwstraat 4 rts

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Julia / Juliette (Rus), Singelgebied, Oude Nieuwstraat 4 rts

Vanavond bij deze Russische dame geweest die zich voorstelde als Juliette. Ze sprak zeer goed Nederlands en zei hier al zo'n zes jaar te zijn maar een draadje kon ik niet vinden. Er zijn wat gelijkenissen met deze Sasha/Alexandra, maar qua postuur zeg ik nee.....

Ze gaf een fijne pijpbeurt die best even duurde. Vervolgens kwam ze bovenop zitten wat erg prettig was en bleef ze lekker in beweging en bracht flink wat variatie aan in haar positie. Ze geeft trouwens ongevraagd een erotische massage als opwarmer. Vanwege de hoeveelheid parfum die ze draagt ben ik blij als vrijgezel thuis te komen
    Ze is naakt wat mollig wat aan het raam niet direct opvalt, maar zeker niet storend. Sterker nog, je kunt haar tijdens de daad zo lekker beetpakken.
    Misschien is ze nieuw op de kade of heb ik haar recensie over het hoofd gezien. Anders: ze is zeer de moeite waard en ik kom zeker terug. Haar leeftijd is een gokje, ze zou een tandje hoger kunnen zitten. Ik ben het vergeten te vragen...
    Laatst gewijzigd door OldAmsterdam; 14-12-17, 08:47.

Re: De Pijp, Ruysdaelkade 143 ben lks, Juliette(uitstekend)

deze dame Julia / Juliette circuleert in de Oude Nieuwstraat , nrs 4 ...
    flinke bos donkerblond / bruin haar.

leeftijd tandje +

Commentaar

Re: Singelgebied, Oude Nieuwstraat 4, Julia / Juliette (Rus)(uitstekend)

Ook bij deze vriendelijke dame geweest, erg indrukwekkende bilpartij die zij voor de daad begint als opwarmertje lekker laat shaken. Je mag verder overal zonder morren aan zitten zolang je maar geen vinger naar binnen laat glijden. Zelfs met de tong proeven van haar mooie kutje mag zonder problemen. Het pijpen is goed voor zover dat kan met condoom. Neuken in meerdere standjes waarbij je lekker je gang kan gaan. Erg leuke sympathieke dame die het je echt naar de zin wilt maken. Kleine minpuntjes zijn de ietwat hangende borsten en het feit dat ze tijdens de missio positie haar ogen dichthield. Overigens is ze behoorlijk lang dus waar die 1.65 vandaan komt weet ik niet. Ze zei dat ze 30 jaar was btw. Ik ging vooral naar binnen omdat zora een eeuwigheid bezet was en ik na een uur geen zin meer had om te wachten, denk dat iemand me steeds voor was. Al met al een aanrader!

Commentaar

Dame heb ik al wat langer in vizier,zat al tijdje te dubben of ik bij haar binnen wilde gaan. Maar dankzij Keesje T heb ik haar recensie gevonden. Haar kont kan ik moeilijk uit mijn hoofd zetten. Als ze werkt dan begint ze altijd na half 11 pas in de avond. Maandagavond zag ik haar aankomen in haar normale kleding, strak spijkerbroekje waar haar kont eruit blinkt.

Ze staat nog niet achter het raam, heb ik al aan gewenkt dat ik hoge nood heb. Ze liet me snel binnen en al gauw lag ze naakt op haar buik met haar billen schuddend waarbij ze me geil uitnodigt om erbij te liggen. Naast haar liggend begin ze over alles te lullen, waarbij mn staaf gauw inzakt. Ik mocht haar wel overal strelen tijdens het gesprek.

Na min of 10 begon ze me gauw te pijpen waarbij ik haar mag vingeren, alleen mocht ik mijn vingers niet erin. Uit haar poes te zien kan ik dat ze ruim over de 30 is. Net als een boomstronk kon je de rimpels tellen, hoe meer rimpels hoe ouder ze is. Ik kon ook uit haar kontgat zien dat ze weleens anaal doet.Er lagen ook anaal speeltjes naast haar bed. Ik heb alleen niet meer naar gevraagd of ze anaal doet. Om te beginnen heb ik maar doggystyle gedaan, komt niet vaak voor dat ik daarmee begint. Daarna op zn missio afgemaakt met max 10 stoten. Te moe om me in te houden.

Aardige spraakzame vrouw, maar niet geheel mijn type. Dik is ze niet, ze is alleen vrij groot.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Lekkel123 Bekijk bericht
          Dame heb ik al wat langer in vizier,zat al tijdje te dubben of ik bij haar binnen wilde gaan. Maar dankzij Keesje T heb ik haar recensie gevonden. Haar kont kan ik moeilijk uit mijn hoofd zetten. Als ze werkt dan begint ze altijd na half 11 pas in de avond. Maandagavond zag ik haar aankomen in haar normale kleding, strak spijkerbroekje waar haar kont eruit blinkt.

vraag mij af of deze Julia nog praktizeert ... , misschien weet Lekkel het ...
          Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Re: Singelgebied, Oude Nieuwstraat 4, Julia / Juliette (Rus)

Deze dame zit er nog, gisternacht had ik op de weg naar CS nog even tijd... gelukkig .
            Had haar vast wel eens eerder zien staan maar nog nooit binnen geweest ze heeft een mooi lichaam en die billen , beetje jammer van de donkere make-up rond haar ogen. Aan de deur kwam ze prima over, ik vroeg meteen wat er allemaal mogelijk was en dat was inderdaad zo'n beetje het hele pakket incl. anaal. Besloot om naar binnen te gaan en betaalde haar 100eu maar zonder precies af te spreken wat ik daar allemaal voor mocht, wat ik normaal uiteraard altijd wel doe vooral bij een 1ste keer.
            Binnen no time lag ze al naakt op haar grote bed met haar heerlijke kont uitnodigend te schudden.
            Naast haar aanbeland begon ze meteen heerlijk te pijpen en na een paar minuten door in standje 69.
            Lekker opgewarmt na een min of 10 door in missionaris waar die mooie stevige benen hoog in de lucht gaan. Ze doet goed mee en terwijl ik lekker bezig ben speelt ze met haar kutje. Was aardig aangeschoten die avond en hield het prima vol en wilde nog wel meer. Stopte en vroeg of ik het anaal af mocht maken, geen enkel probleem . Beetje glijmiddel en hop heerlijk in en tegen dat kontje aan stoten , hield het nog best lang vol en ze vroeg vriendelijk om te finishen wat inmiddels geen enkel probleem meer was.
            Dit was 1 van m'n beste 1ste bezoek ervaringen ooit en kom zeker bij haar terug!

Commentaar

Re: Singelgebied, Oude Nieuwstraat 4, Julia / Juliette (Rus)

Verbazingwekkend dat er in 7 weken tijd geen recensie bijgekomen is. Was zelf ook niet meer in de gelegenheid geweest om m'n top-ervaring in december te controleren, had ik die keer teveel gezopen of was het echt zo goed geweest . Vorige keer alleen engels met haar gesproken maar nu begon ze al snel keurig nederlands te praten, even kort bijgekletst en haar complimenten gegeven over vorige keer. Ze herkende me nog wel maar wist niet meer precies wat voor speciale service ik had gekregen dus greep haar meteen maar even lekker stevig bij haar kont en met een wist ze genoeg. Je mag overal aanzitten en ze geeft je uitgebreid de tijd om ervan te genieten. Ze pijpt je lekker rustig terwijl haar kutje gewillig verwend mag worden in standje 69. Zeker 10 min zo met haar bezig geweest en daarna in verschillende posities (en gaatjes) afgemaakt.
              Kortom alles wat ik me van vorige bezoek herinnerde klopte en echt een toppertje deze dame .

Commentaar

Re: Singelgebied, Oude Nieuwstraat 4 rts, Julia / Juliette (Rus)

dit is een blonde goodlooker die eigenlijk nooit mist 's avonds laat op nr 4 rts.

en die gemakshalve nauwelijks een recensie mee krijgt.

Commentaar

Zie haar meestal vroeg in de avond, zolang ik langs loop staat ze achter het raam zonder klanten. Vandaar geen recensies misschien? Verder een leuke dame daar niet van.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Lekkel123 Bekijk bericht
                    Zie haar meestal vroeg in de avond, zolang ik langs loop staat ze achter het raam zonder klanten. Vandaar geen recensies misschien? Verder een leuke dame daar niet van.
                    Vroeg in de avond is zij er nog niet, begint niet eerder dan 22.00 wat ze mij verteld heeft.

Kom er zo af en toe en nog altijd minimaal zo goed als ik eerder beschreef.

Commentaar

Re: De Pijp, Ruysdaelkade 143 ben lks, Juliette(uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door gustavvigeland Bekijk bericht
                      Er zijn wat gelijkenissen met deze Sasha/Alexandra
                      Volgens mij is ze het wel. Ze in de loop der jaren zakelijker geworden. Iets afstandelijker ook. Ze is echter nog altijd leuk. Mooie vrouw, intelligent.

Commentaar

Julia blijft toch echt een van de meest onbeschreven toppers van het plezier leven in Amsterdam. Was al een aantal keer bij deze blonde schoonheid geweest, maar ze is nou eenmaal verslavend. Hele aardige en relaxte meid. Absoluut geen klokkenkijkster en echt daar om je plezier te doen.

Bij aankomst lekker gewassen en haar toen lekker van achter gelikt, daarna verder gegaan in een 69. Pijpen is van hoogstaand niveau en het blijft een fantastisch gezicht om die blonde bos met krullen up & down te zien gaan over mijn paal. Daarna in doggie over gegaan waarbij ze heerlijk haar kont naar boven draait. Dat lekker kontje keek mij heel vragend aan, dus voorgesteld om anaal over te gaan. Dat kon voor 50 euro extra, dus maar meteen van de gekegenheid gebruik gemaakt! Daar hoef ik geen twee keer over na te denken! 😜

Om een lang verhaal kort te houden, heerlijk anaal in doggie bij haar klaar gekomen en daarna nog eventjes gezellig nagekletst. Het is en blijft een van de absolute toppers in Amsterdam. Elke keer gewoon genieten!! Ik zou wel een abonnementje willen bestellen...

Commentaar

Iemand deze schoonheid nog gezien?

Commentaar

Wat een vrouw! Als ik er mee kon trouwen...

Commentaar

Bijzondere vrouw, heel intelligent. Ik kom er altijd graag terug. Niet eens om de seks, die redelijk is, maar omdat ze een leuke conversatie heeft. Misschien ben ik daarmee wat al te romantisch, maar dat is dan maar zo.
                              I spent most of my money on women, drink and fast cars. The rest I wasted. (George Best)

Commentaar

Snachts naar Julia geweest, kende haar nog van begin periode. Ze kende me nog en vroeg oprecht hoe het met mijn leven is. Vandaar die intelligentie zoals hierboven aangegeven. Ze is niet mollig maar atletisch/normaal (mod kan je dat aanpassen?), ze heeft een sterke/strakke rug en nog steeds een lekkere ass. Dat is ook echt haar USP.
                                Gewassen en betaald, lag ze op der buik al te shaken en te twerken, dat je meestal in Assparade ziet. Daar word ik zeker warmer van, ondanks het te koude weer.

Ik ga er naast liggen en streel haar kutje en geef wat kusjes, zoenen doet ze niet. Ze voelt ondertussen aan mijn steeds harder worden lul die ze langzaam aftrekt en tegen haar kont aantikt. Ze kijkt me geil aan en neemt op handen en knieen plaats om mij te pijpen. Ze zit zo dat je haar nog kan vingeren terwijl ze haar ass shaked en ze je stam aflikt en tegen haar wang slaat. Zuigen doet ze nog steeds lekker en ze gaat zo wel ff door.
                                Ze vraagt dan straight waar hou je ook alweer van, ik zeg wil je geile ass zien en ze gaat op me zitten in reversed cowgirl. Rustig zie ik die ass op en neer gaan, zoals in de POV films. Vervolgens op de hurken en dan gaat ze lekker te keer.
                                Dan wil ik haar doggy pakken en ze steekt gewillig haar kont omhoog en gezicht in de kussens. Eerst even rusig en diep, maar daarna ga ik toch als een beest te keer. Hard stoten geen probleem, die zachte ass lekker vastpakkend en af en toe shaked ze er nog mee. Voel dat ik moet komen en laat haar de laatste paar stoten geven. Tijdens het komen en stoot ik nog even rustig mee tot ie slap word.

Naar de wasbak, pakt ze wat papier en verwijderd het CD en wast mij. Nog even gezellig gesproken, ze woont af en toe in Rusland meestal in de zomermaanden. Deze leuke vrouw is onmisbaar in het Singelgebied je komt altijd klaar bij haar en is na al die jaren constant gebleven, ze is zeker nog fit voor haar leeftijd. 3 kusjes en ze wenst me een fijn weekend.

Commentaar

Singelgebied, Oude Nieuwstraat 4 rts, Julia / Juliette (Rus).
                                  is deze dame nog wel aanwezig en wat zijn haar
                                  tijden en dagen als ze werkt.
                                  Mvg: Mooi Wark

Commentaar

mooi WARK, ja deze dame is daar 's avonds (laat) nog altijd paraat, zeker weten , en ze is druk , is alles wat ik kan zeggen,

en wat zijn jouw recensies en data , laatste keer dat je haar bezocht ?

Commentaar

Aan het werk...
                                    X