Wallen, Stoofsteeg 1 lks, Kelly (Roem)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Wallen, Stoofsteeg 1 lks, Kelly (Roem)

al enige tijd staan in Dollebegijnen kant van de gracht overdag een paar nieuwe sterren - ik had ze op het oog zien er goed uit, ging naar binnen bij de donker blonde Kelly, bleek Roemeens te zijn ... , lekker ding mooie bolletjes leuk koppie, beetje een zwart/wit bikinisetje heeft ze aan

eenmaal binnen is het dringen in dat nauwe gangetje en ik greep haar meteen maar , een lekkerd ding ja , ik vroeg zo'n beetje wat ze deed "I wil kill you" was het antwoord , "wow , that sounds good" zei ik , ze vroeg nog of ik twee meisjes wilde , "not today" zei ik , wij het trapje op naar boven - ik moest ff m'n handen thuishouden en first pay , dus ik stopte een vijftigje in haar broek , 't is net een brievenbus , kun je gelijk haar sneetje ff zien - dat had ze nog nooit meegemaakt "you are crazy" zei ze , "that's what I'm here for" zei ik - vanaf dat moment hadden we lol , hoewel ze netjes in de kleertjes bleef ... vroeg hoe oud ik was , ik zeg 125 , zij is 21 ....

pijpen deed ze uiteindelijk niet onverdienstelijk , 't is een mooi plaatje 'en ik kon haar ingepakte tieten vasthouden' , ik werd wat melig dus ik begon mijn Roemeens vocabulair dirty talk op te hoesten, daar had ze lol in en en ik kreeg een riedel dirty talk terug die ik hier niet meer kan reproduceren , uiteindelijk trok ze haar broek uit en gingen we neuken , 't zag er gaaf uit , waar ik al bang voor was, ze was behoorlijk glad, ik moest uiteindelijk hard werken om over de streep te komen ... ik heb de pijp maar aan Kelly gegeven en met nog een beetje kledder erbij kreeg ze me spectaculair over de streep ...

ervaring voldoende/goed , goeie looks , en veel lol , toch 20 minuten was het wel , beneden maakte ik nog kennis met haar vriendin Emmie (Roem) , een mooie brunette, daar moest ik ook iets smerigs tegen zeggen , iets van wanneer gaan we neuken , typisch twee meiden die maar 'es op stap zijn gegaan naar Amsterdam -

enfin , misschien zie ik ze nog eens , nu maar gauw naar m'n Roemeense tokkeltje op de Ruysdael , die's toch twee tandjes beter ....
    Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Dollebegijnensteeg 111 - Candy

Hallo Medewandelaars in Amsterdam,

Ik was zaterdag middag in Amsterdam en heb een tijdje op de Wallen gelopen alvorens ik bij deze dame naar binnen ging.
    Ze stelde zich voor als Candy en ze zag er ongeveer zo uit:

- ongeveer 1,65 tot 1,70
    - lang bruin haar
    - bruine ogen
    - kleine b cup borsten
    - sprak engels maar is volgens mij van oost Europese afkomst
    - ze droeg een paars setje

Ik ging naar binnen en na op bed te hebben plaats genomen wilde ze cd om mijn nog niet stijve penis doen. Toen het cd niet ging passen, pakte ze een grotere, en deed die om en begon me te pijpen. Hierbij hield ze bovenstukje aan. Best lekker. Ze zei dat ik "te groot" was om te neuken. Dus stelde ik voor om aftrekken en dan met haar borsten spelen. Dit was erg plezierig. Bovenstukje ging uit, en ik kon haar borsten strelen en mocht ook aan haar tepels zuigen. Normaal kost dit meer, maar omdat we niet gingen neuken kreeg ik dit ervoor in de plaats.

Al met al een normale ervaring. Maar dit omdat het mijn eerste bezoek was. Ze was verder wel vriendelijk. En ze vroeg zich af of ik het wel plezierig had gevonden. Dit was het geval! Ben lekker klaargekomen.

Groet,

Fred
    Als ik in plastic wil kneden, dan koop ik wel een stressballetje

Commentaar

Re: Wallen, Dollebegijnensteeg 111, Candy(goed)

243 views en niet 1 reactie??
      Bijzonder....

Commentaar

Re: Wallen, Dollebegijnensteeg 111, Candy(goed)

Oorspronkelijk geplaatst door goodbar
        Nou fred , bedankt voor je post ! ik wil wel wat zeggen hoor , het gaat waarschijnlijk om Kelly

http://www.hookers.nl/showthread.php?t=250443

maar ik kan het mis hebben want dat paarse setje ken ik niet ....
        draadjes gecombineerd , als het donker wordt lijkt het of ze een paars bikinisetje heeft , door het licht ...

Commentaar

Amsterdam, Dollebegijnensteeg N111, Kelly(uitstekend)

Hoi hoi,

Gisteren was ik een dagje in Amsterdam, en dan staat een bezoekje aan de Wallen ook altijd op het programma.
          Toen ik de Dollebegijnensteeg in liep zag ik (komend vanaf de gracht) direct de eerste kamer aan de linkerkant (volgens de plattegrond nr. N111) een heel mooi meisje staan dat ik al eens eerder had bezocht, maar toen haar naam niet heb onthouden. Ze heet dus Kelly en ze heeft werkelijk een prachtig koppie en een geweldig lichaam. Puur natuur!

Omdat ze de vorige keer niet wilde neuken (dit wist ik nog), omdat ik te groot geschapen ben, toch direct naar binnen gegaan en gekozen voor eenzelfde behandeling als de eerste keer. Aftrekken (mc) en strelen van haar lichaam. Omdat ik respecteerde dat ze niet wilde neuken, kreeg ik wel een prima alternatief. Haar topje ging uit en ik mocht haar lekkere echte borsten, een kleine B cup, strelen en zoenen. Dit behoort duidelijk niet tot het standaard pakket (ik denk dat normaal bij instaptarief van €50 euro haar topje niet uitgaat), maar dit maakte in mijn geval veel goed!! Wat een prachtige borsten met fijne tepels!

Terwijl ze mij aftrok genoot ik van haar lichaam en na een tijdje kwam ik heerlijk klaar. Ze keek een beetje verbaast maar dat vond ik juist wel grappig. Vind Kelly een leuke en lieve meid en heb een prima 20 min bij haar gehad.

Groet,

Fred

Commentaar

Re: Wallen, Dollebegijnensteeg 111 /hoek, Kelly (Roem)(goed)

De diverse zoekfuncties lijken voor veel mensen geen haalbare optie ...?

Oorspronkelijk geplaatst door fred-internet Bekijk bericht
            Omdat ik respecteerde dat ze niet wilde neuken, kreeg ik wel een prima alternatief. Haar topje ging uit en ik mocht haar lekkere echte borsten, een kleine B cup, strelen en zoenen. Dit behoort duidelijk niet tot het standaard pakket (ik denk dat normaal bij instaptarief van €50 euro haar topje niet uitgaat), maar dit maakte in mijn geval veel goed!! Wat een prachtige borsten met fijne tepels!

Groet, Fred
            Kelly heeft tegenwoordig een zeer origineel zwart one-piece toestandje aan , zo ook gisteravond , nu kun je vanalles meemaken op de wallen maar ik vraag mij af hoe ze haar topje dan aan kan houden ...

Commentaar

@Goodbar:

Ik was er gisteren aan het begin van de avond. Tussen 18:00 en 19:00. En toen had ze echt een slipje en een bh aan.
              En het topje ging echt uit toen ik aangaf wat ik wilde. Maar misschien heeft ze het setje dat ze in de middag / begin van de avond aan had later op de avond gewisseld voor een one piece pakje.

Haar "I will kill you" one liner deed ze bij mij ook! Grappig! Het is echt een leuk meisje.

Zou je mijn draadje willen samenvoegen met deze? Alvast bedankt.

Groet,

Fred

Commentaar

ik was vanmiddag bij Kelly , ja dat had ik haar beloofd - Kelly is een knappe meid , en ze heeft een speciale manier van humor , ze is niet helemaal om meteen mee aan de rol te gaan , "you give me aahhhlll your money" grapte ze , ook een manier van upsell "or I will kill you" , nou ja , ze mag het proberen, graag in de rodeo dan ...

ze had deze keer niet haar zwarte paratroopertje maar een wit setje - aan de slag dan , om te beginnen houdt ze haar setje aan , ze friemelt wat met het condoom , ja na enige aandacht gaat het topje (met veel opvulling) naar beneden , ze heeft fraaie A-cupjes (nee , groter zijn ze niet zegt ze ...) ja , dat wist ik ook wel. Ze pijpt goed maar gaat toch snel op zwengelen over , nou kan dat best goed zijn , maar zij kan het niet echt. Die fraaie tietjes strelen maakt weer veel goed.
                't is niet een dame die vakkundig in de rodeo springt nadat ze haar broek heeft uitgetrokken , de kleddertube komt er bij en daar wordt flink wat aan de paal gesmeerd - missio dan , ff beffe juicht ze niet toe maar ff snuffe mag wel , nou ze is lekker te wippen en ze is ondanks de lub nog lekker strak ook ... , nee , geen rodeo , daar heeft ze niet zoveel zin in.

Al met al een leuk dametje , je kunt best pret met haar hebben , beetje Roemeense les en vieze dingen zeggen , net als vorige keer. Daarna demonstreerde ze haar zwarte setje , inderdaad een leuk ding , vooral de manier waarop ze er in klimt , met een schuine band over het midden ... toen was het weer tijd om door de zijdeur afgevoerd te worden , dag Kelly , voor mijn beoordeling blijf ik bij mijn eerste recensie.

Haar vriendin Emily werkt nog altijd 's avonds ergens op de wallen

@mod : ik geloof niet dat die post nr 8 van Grand Tourismo hier thuis hoort , ze heet geen Nelly , en geen Jacky ook niet ...

haar is eerder bruin dan donkerblond , ogen bruin en niet blauw ... , ze heeft een kleine tattoo boven de bikinilijn ....

Commentaar

recensie bijgevoegd.

Kelly begint altijd 's middags om een uur of 4 - werkt de hele avond tot om een uur of 1 de rolluiken naar beneden gaan.

Commentaar

Kelly was vanmiddag ook weer present - met haar vriendinnetje Jessica

Commentaar

Kelly is na een lange break weer neergestreken op haar vaste stek....

Commentaar

Hoi Hoi,

Vandaag bij de beeldschone Kelly langsgeweest. Wat is ze toch een mooie lieve meid. En grappig bovendien. Het "I'll kill you" oneliner heeft ze nog steeds.

Iedere keer zegt ze dat ze niet snapt waarom ik haar bezoek. Omdat neuken bij haar niet gaat, of omdat ik zou vinden dat ze te kleine borsten zou hebben.. Maar toch geniet ik echt van en met Kelly. En dat zeg ik ook steeds. Heb haar vandaag ook gezegd dat ik liever haar heb met kleine borsten, dan iemand anders met siliconen.

Groet,

Fred

Commentaar

Na een lekker avontuurtje bij Angelique ook nog even bij deze topper geweest.

Was ook weer genieten. Wat een prachtmeid. Lekker haar pracht lichaam gestreeld en haar borsten gezoend! Top!
                          Intussen handmatig naar een hoogtepunt gekomen.

Jammer dat er niet meer over haar geschreven wordt.

Groet,

Fred

Commentaar

Hoi,

Kelly zat vanavond een behoorlijke tijd bij een vriendin aan de Sint Annenstraat. Moest dus een tijd wachten voor ze beschikbaar was.

Maar het wachten werd beloond. En prettige 20 min bij haar gehad.

Groet,

Fred.

Commentaar

Vandaag dan toch maar een keer bij Kelly binnengewipt. Drempel blijft voor mij haar "instaptarief" van 100 euro bij volledig naakt. Ze was stomverbaasd ook toen ik voor haar deur stond... Gezegd dat ik me vandaag eens extra verwen... leuke babbel deze dame, alle standjes zijn mogelijk zegt ze. Ik moet het maar aangeven. Pijpen was van korte duur, ze kreeg m maar amper overeind totdat ze in missio ging liggen, dat was nadat ik gevraagd had om bovenop te klimmen. Eerst ik bovenop zegt ze. Daar kwam dat geile meisje tevoorschijn, mijn paal vloog omhoog en na een toch wel flinke klodder vet lekker losgegaan. Daarna klimt ze alsnog in de rodeo, paardje rijden kan ze wel, met die geile blik van haar hou ik het helaas niet vol om nog een ander standje uit te proberen.

Prima vermaakt, Kelly lijkt inderdaad erg "onzeker" over haar kleine cup, ook bij mij geeft ze aan dat er niks zit. Ik vond het juist 2 heerlijke puntjes! Past perfect bij haar lichaam dus nergens voor nodig om je daar bij iedere klant voor te excuseren.

Ik ga nog wel een keer terug, als ik wat extra zakgeld over heb althans....

Commentaar

Re: Wallen, Dollebegijnensteeg 111 /hoek, Kelly (Roem)

Beste medewandelaars

Toppertje deze dame, vannacht even langs geweest 1e keer en zeker niet de laatste haha, mooie griet kleine borsten wel lekker lichaam flink genomen en de borsten gezogen echt een heerlijke dame gwn.
                                haha toen ik aan die borsten mocht sabbelen zei ze yes dont eat them because they are realy small.
                                Herhalingsgevaar voor mij zeer groot!
                                Ik kan deze meid echt aanbevelen!

Commentaar

Is kelly nog wel actief op dollebegijnen? zie daar meestal een ander grietje staan., Weet iemand of ze verhuist is naar een andere kamer ??

Commentaar

Kelly ook weer actief op het oude vertrouwde adres.

Commentaar

Werkt kelly overdag of in de avonden ?

Ik zag afgelopen avond nicole daar staan....

Commentaar

werkt einde middag tot in de nacht op 1 van de kamers DBG / Sint Annen, vanavond op Sint Annen 119. Heeft geen vaste kamer.

Commentaar

Re: Wallen, Sint Annenstraat 116, Kelly (Roem)

Kelly ook weer van de partij, stond weer op de sint annen in de avond.

vanavond gezien op nr 116 ..