Wallen, Bethlemsteeg 10, Ella (Roe)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Wallen, Bethlemsteeg 10, Ella (Roe)

Omdat er niets over Ella bekend was en ik toch altijd zo nieuwsgietig naar dat verlegen gezichtje was ben ik even bij Ella binnengewipt. Ella is 23, komt uit Roemenie

Even ter afwachting voor het standaardpakket gekozen.

Ella dacht even met een zeer ervaren wandelaar te maken te hebben maar ik beperk mijn kring tot wat vaste adresjes waarvan zij er nu ook een is. Je wordt met een brede glimlach binnen gehaald die ze na het nodige voorwerk van een penis voorziet voor een heerlijke pijpbeurt waarbij ik mijn gereedschap regelmatig helemaal zag verdwijnen. Even dacht ik "als ik hem maar weer terugkrijg" ondertussen mag je lekker overal aanzitten, daarna diverse standjes waarbij ze lekker meedoet, ik vond de Cowboy een beetje herrie maken. Alle andere standjes gingen lekker. Ze is gelukkig niet zo strak, dus met een lekker glijdend gevoel heb ik mijn nageslacht in missio in haar gedeponeerd, uiteraard door de rubbers met beperkte bewegingsvrijheid. Ik ga hier echt terugkomen!
    ik ga niet vreemd van de meisjes waarmee ik vreemdga

Re: Utr., Zp 128-3, Ella (Roe)(uitstekend)

Roberd zie dat je Ella op 1.70 lang hebt staan : Omdat er niets over Ella bekend was en ik toch altijd zo nieuwsgietig naar dat verlegen gezichtje was ben ik even bij Ella binnengewipt. Ella is 23, komt uit Roemenie

Ella is toch dat kleine meisje die altijd haar billetjes laat zien

Heb je haar gemeten met haar schoenen aan staat altijd op blote voetjes hahahahah
    is denk max 1.55-1.60 zo.n klein hummeltje

Commentaar

weinig open gordijnen vanavond.

Ik heb veel op en neer gereden en ben tenslotte voor Ella gevallen. Lief en ontspannen. Weinig spannende sex, maar dat kan ook aan mijn stemming van vanavond hebben gelegen. Ze toonde op het laatst veel uithoudingsvermogen door me langdurig gehurkt naar een hoogtepunt te rijden.

Ze vertelde mij dat ze 34 is. Dat leek me beter te kloppen dan 23.

Commentaar

Ik was niet echt in m'n hum gisteren (vrijdag).

Ik bezocht een vrouw die helemaal links stond op het Zandpad. Op een rij boten waar tegenwoordig een soort houten kade/stellage loopt vlak langs de ramen. Je kunt rakelings langs de prostituees lopen. Volgens mij stond ze iets van 4de of 5de van links. Ze laat constant zijwaarts haar mooie achterwerk zien aan de voorbijgangers. Toen ik bij haar binnenstapte riep een Marokkaan vanuit de auto: "hey!!! Die hoort bij ons!!!". Er stonden verder weinig vrouwen in de buurt. Het was erg rustig op het Zandpad. Zouden ze haar bedoelen?

Ze vertelde me dat ze Ella heette en afkomstig is uit Roemenië. Mij vertelde ze dat ze 25 was, hopelijk is ze inderdaad 34. Ze ziet er naar mijn mening inderdaad wat ouder oud. Ze zei dat ik er goed uitzie.

Ik was niet in mijn doen vandaag. Ik begrijp eigenlijk nog steeds niet waarom ik prostituees bezoek. Ze zei me dat ik moest ontspannen. Ik blies het bezoek op een gegeven moment maar af.

Ze greep meteen haar mobiel en toetste wat dingen in.

Toen ik haar kamer verliet keek ze schichtig naar links.

Oooh ik hoop dat dit niet weer zo'n loverboy-slachtoffer is. Wat doe ik hier eigenlijk? Ik weet toch beter?

Bijna alle prostituees zijn gedwongen, uitgezonderd wat SM-types die het leuk vinden om zichzelf te laten vernederen.

Maar ja, hoe lang zal het duren voor ik weer zwicht? Het lijkt alsof ik iets ben begonnen waar ik niet snel mee kan stoppen, een verkrachter ben ik toch al.

Commentaar

Utr., Zp 128-3, Anni(goed)

Mag het topic van Anni op 128-3 weer uit de kast. Ze staat er nog bijna elke avond !

Commentaar

Nouja...
            Ik ben ook bij Ella geweest... Opteer een half uur om dat goddelijke lijf te mogen penetreren, ze ziet er vootreffelijk uit.
            Ze laat veel toe en pijpt lekker maar de vonk blijft weg. De missionaris heeft niet het beoogde resultaat. en vertrek met een stijve en een volle zak naar een ander.
            Ik wil niet zeggen dat het helemaal aan haar ligt. Maar een blik die konstant op een punt gericht is waarvan ik denk dat er een stationsklok hangt is slecht voor het libido. Voor het lichaam zou ik zeker nog eens teruggaan, maar niet voor de sex.
            Ik wil ook zeker niemand afraden om naar haar toe te gaan... Als jullie d'r dan maar een keer naar de tandarts sturen

Commentaar

Ook ik vannacht bij Ella op bezoek geweest.

Na een opfrisbeurt aan de wastafel bij Ella op bed beland. Zonder enige vorm van voorspel werd het condoom op mijn nog slappe willy gedaan, waarop een inspiratieloze pijpbeurt volgde als snel begon ze te zeuren dat het volgens haar niet veel zou worden. Dit had bij ondergetekende een negatief effect waardoor de hele sessie eigenlijk al was verprutst.

Als ik de verslagen van medewandelaars lees is dit typisch iets voor deze dame.

mij ziet ze niet meer terug, heb in mijn ruim 25 jarige wandel carrière van alles mee gemaakt in positieve en negatieve zin, maar gisteravond heb ik als grote domper ervaren.

Commentaar

Re: Utr., Zp 128-3, Ella (Roe)(goed)

ik heb hier recent ook iets geschreven , dat is om een voor mij onduidelijke reden verwijderd .......
                beetje vreemd eerlijk gezegd !

Ella is geen aanrader ..............

Commentaar

Re: Utr., Zp 128-3, Ella (Roe)(goed)

Lekkere kleine dame van 25 jaar. Ze is wel te zakelijk maar wel relaxt. PZC en fikken mit condome...€50. Erg goed en ze heeft een lekkere doos. Zal wel vaker langs komen bij haar.

Commentaar

Re: Utr., Zp 128-3, Anni(goed)

Anni blijkt Ella te zijn, maar nu dus niet meer op het ZP door de sluiting dus er mag een slotje op.

Commentaar

Re: Utr., Zp 128-3, Ella (Roe)

Oorspronkelijk geplaatst door gsa
                      Need some help: vandaag langsgeweest bij Ella, Bethlemsteeg 10, donkerbruin haar, cupje B, tattoos op haar onderarm (2 stuks), 26 jaar oud, naar eigen zeggen komt ze van het Zanpad 128 (als ik me niet vergis)... Volgens eigen zeggen ook al op LVER gestaan, maar dat beviel niet... (het is overigens dus niet de Tsjechische Ella, dat is iemand anders)... Draadje moet vast nog ergens rondslingeren...
                      of het is meer waarschijnlijk deze , uitzoeken maar ..
                      Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Re: Bethlemsteeg 10, Ella (Roem)

Hier dus langs geweest... Deze Ella is een plaatje, een natural beauty, zoals ze zelf ook vindt Weinig opsmuk bij deze dame, niet nodig ook... Ze heeft vanochtend nog een verse tattoo laten zetten op haar onderarm... In totaal heeft ze er nu twee, aanpassen dus... Haar gezicht is nog mooier dan dat van Anna en Nicole op dezelfde steeg... Je krijgt bij deze dame heerlijke deepthroat, dat is ook altijd een verrassing... Overigens kreeg je dat in dezelfde kamer ook altijd van Katie, de vraag is waar zij nu uithangt..... Wippen met haar is nog beter... In missio kijk in dat prachtige gezicht, doggy kun je lekker je gang gaan. Dit is zeker geen bitch, al kan ze wat norsig kijken. Laat je daar dus niet van afleiden... TIs makkelijk te vinden, allerlaatste raam bethlemsteeg... NOg even een klein minpuntje: ze heeft een klein buikje (niet zo erg) met een streepje haar erop (wat jammer is)...

Commentaar

Wallen, Bethlemsteeg 10, Ella

Ella staat dagelijks achter de laatste deur in de Bethlemsteeg, altijd beetje gedraaid naar het raam. Tattoo op de pols. Ze heeft vroeger op het Zandpad gewerkt. Aan de deur even wat wensen besproken en daar is ze vrij open in. Binnen viel het niet tegen. Ze zegt wat er allemaal kan voor de prijs kan en dat niet al besproken was aan de deur. Ook dat viel niet tegen Ze houdt duidelijk niet van gedoe en upselling. Al met al een eerlijke dame en heb een goede tijd gehad. Verwacht geen uitbundige neuk. Passief is ze niet maar ze schreeuwt de boel ook niet bij elkaar. Eigenlijk zoals je vaker tegen komt. Maar de relaxte manier waarmee ze je tegemoet treedt siert haar.

Groet, Vanzwol

Commentaar

Re: Wallen, Bethlemsteeg 10, Ella (Roe)

vanmiddag bij deze sympathieke dame geweest, viel niet tegen , ze is lief. dat buikje heeft ze niet meer dat is eraf getraind, roemeens waar voor je geld, ze neemt de tijd en praat leuk. goede pijpbeurt bijna deepthroat, na missio nog wat langer doggy gedaan, kon niet komen en toen stelde ze voor het met de hand af te maken als extra service zeugma, zeer attent.
                            overdag zie je haar vaak staan met haar kontje naar het raam,laatste raam in de bethlemsteeg.

Commentaar

Eerste recensie, maar heb alsnog aardig wat bezocht dus nog veel in te vullen komende tijd

Ik hou van slank, lekker strak kontje en latina uiterlijk (of gewoon dié sexy uitstraling). Begin oktober 2014 bij deze dame binnengestapt, werd niets, zij zat te klagen dat het al niets ging worden (dat werkt bij niemand goed). Ook hier de eerder beschreven norse blik erbij, dat werkt dan dubbel tegen.

Donderdag rond 18:30 was 't aardig leeg en sprong zij er toch 't meest uit, weer bij der binnen gestapt, de daad lukte op een of andere manier niet maar het was stuk-ken aangenamer als de vorige keer en heb ontdekt dat het een ontzettend vriendelijk, sociaal en leuk dametje is. Enigste afknapper was dat ik eerder weg moest wegens een vaste klant die zat te wachten. Dan is 't bij mij hoe aardig ook al gauw gedaan en ziet ze mij waarschijnlijk niet meer terug.

Heb der wel goed gebeft en gevingerd, wat eruit springt bij deze dame is de hygiëne van topniveau Geen vieze nasmaak, etc. of rare geuren, helemaal brandschoon en netjes zoals 't hoort.

Mis wel nét een beetje dat extra warmte gevoel (GFE) erbij, wat mis ik Ioana (ookwel Ivana) toch!

Commentaar

Was gisterenmiddag bij Ella , niet in de laatste plaats om dat men elders nogal enthousiast over haar is -
                                deze vriendelijke, slanke zwartharige Roemeense dame ex Zandpad, mist nooit overdag daar achter in de Bethlemsteeg , he he , kom je nou eindelijk eens binnen , ik heb je al zo veel gezien ... (LOL).
                                Qua looks valt ze in de medium range , qua spontaniteit scoort ze hoger. een lekker stevig kontje heeft ze , goeie knuffelfactor en all natural , een massieve tattoo op haar rechter onderarm. Pijpen was ze toch wel gauw mee klaar , beetje spelen en vingeren kon dan weer wel en ff happen mag ook wel, ze heeft een gaaf strak sneetje , daar moet je echt doordrukken met je duim , de rodeo mocht wat langer duren van mij maar wellicht hadden we al te veel spielerei gedaan. Missio is ze inderdaad lekker te haken en doppen dus wat wil een mens nog meer ..

Ze heeft het goed naar de zin (in die kamer) en veel (makkelijk betalende) toeristen ...
                                Nee, Katie kreeg haar kamer niet terug , die staat in La Vie ..

Commentaar

Deze dame is niet de knapste, eerder het tussensegment, maar staat wel garant voor een goede beleving. Het is gewoon een vriendelijke dame die er wel zin in heeft. De blowjob is niet bijzonder, maar bij de sex geeft ze zich volledig en moet je zelf niet inhouden.

Commentaar

Afgelopen maandag aan het einde van de middag bij Ella geweest.
                                    Had al een paar rondjes gemaakt op zoek naar blond en minstens een C cup, maar op de een of andere manier viel mijn oog op zwartharige A cup Ella. Op instinct naar binnen dus, en geen moment spijt gehad!

Eerst de formaliteiten afgewerkt: "50 euro suck and full sex, and you can touch me anywhere". Een goed begin.
                                    Na het uitkleden (zij ook volledig naakt) op bed gaan liggen, waar ze me meteen een condoom omdeed en hem gretig stijf begon te pijpen. Daarbij zat ze op haar knieën, met haar kont net naast mijn gezicht, zodat ik ondertussen lekker met mijn handen over haar billen en strak spleetje kon gaan.
                                    Pijpen deed ze prima, af en toe een hand over de ballen, en verrassing, ook af en toe volledig deep throat, wat gezien mijn 'formaat' toch geen geringe prestatie is, al zeg ik het zelf

Ik was ondertussen zo geil dat al mijn wijsheden over sex met hoeren het raam uit gingen, en ik vroeg of ik haar mocht beffen. Dat was geen probleem, en ze ging in 69 op mijn gezicht zitten, terwijl ze flink aan mijn lul bleef zuigen. Haar kutje smaakte heerlijk fris, en toen ik vervolgens de stoute schoenen aantrok en haar reet probeerde te likken draaide ze gewillig een beetje bij, zodat ik goed diep in haar kontje kon komen met mijn tong.

Na een minuut of 5 was het dan tijd om te neuken. We begonnen met haar bovenop, mij aankijkend en haar handen op mijn borst. Na een tijdje draaide ze zich om zodat ik een mooi uitzicht op haar kontje had, waar ik zelfs nog een duimpje in mocht steken.
                                    Vervolgens hebben we het afgemaakt in doggy. En wat een uitzicht! Ze heeft lekker stevige billen die je goed kan vastgrijpen terwijl je lekker hard in haar kutje ramt. Ben heerlijk klaargekomen.

Na afloop tijdens het aankleden rustig wat gekletst, zonder tijdsdruk. Zeer vriendelijke dame. En, ook goed om te zien aangezien mijn wijsheden weer langzaam terug begonnen te komen: ze waste zichzelf zeer grondig terwijl ik me aankleedde

Zeker de moeite waard!

Commentaar

Met alle favorieten vrij of met vakantie, wil ik vanmiddag toch iemand bezoeken. Liefst ver van het vuurwerkgeweld van de Chinese leeuwen, die juist deze middag hun ronde door de buurt maken. Het eind van de Bethlemsteeg is het meest geschikt. En Ella ben ik al zo vaak voorbij gelopen, het wordt nu wel tijd voor een bezoekje.

De recensies hier zijn positief en daar sluit ik me bij aan. Ella is een leuke, kleine en enthousiaste dame. Slank, strak en relaxt. Even spelen, vakkundig pijpwerk en een zalige poes. Zoals ik al had verwacht lukt de missio zalig.

Prima bezoekje voor 50. Ook bij mij wast Ella zich na afloop uitbundig. Ik heb verder geen orale spielerei gedaan, maar het had zeker gekund, heb ik de indruk.

Commentaar

Als ik in Amsterdam kom ga ik alleen nog naar wat vaste meiden. Geen tijd/zin meer in teleurstellingen... Ella behoort tot dat selecte groepje. Goed lijf met een stoute kop. Wat anderen al zeiden, ze is heerlijk te pakken in doggy met die geweldige kont. Prima beurt voor als je geen vervelende verrassingen wil..

Commentaar

Aan het werk...
                                        X