Elisa (Roem), Amsterdam - De Wallen, La Vie en Rose k4

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Elisa (Roem), Amsterdam - De Wallen, La Vie en Rose k4

... wandelde paar weken terug met deze jongen paar keer door door de RLD , zijn top-girl is Rita Molensteeg maar daarnaast maakte hij een paar flinke missers. Er circuleren 's avonds diverse dames op nr 56 OZA, links in de stoel zit altijd mooie blonde Sara , altijd net of ze haar breiwerkje ff aan de kant legt , die rechts staat altijd met een been in de vensterbank en met haar kont te draaien, ala Susana op nr 46 .... , een mooie brunette lekker gevuld figuurtje ... en wat een kont , ja vanavond zag ik haar weer

Oorspronkelijk geplaatst door Badonkadonk
    Elisa from Romania is in her early twenties. She is nice curvy and she is standing mostly sideways in the window, kind of wiggling her ass to everybody in the street. I had been seeing her for some days doing this and I was very tempted so I couldn´t resist going in. At the door she said that her rate is 100 euro if I want to have sex with her, 50 is only blowjob. I was surprised and was reluctant about paying so much for a girl. She said that she is honest about her rate and that she is telling this directly, and she also promised that I would have a good time with her and that there should be enough time for me to enjoy her. She will be completely naked and I can touch her how I like, she says to me. Since I had been really turned on by her for days I decide to go in, even though I didn´t like the idea about paying 100. But I´m thinking what the heck, I really want to see this girl and she seems honest and nice when I talk to her.

Inside the room she is very business-like and she is telling me how to get on with the session. I don´t remember the details of the foreplay/blowjob, but I do remember exactly how the sex itself was. It was just crap! She applied a LOT of lube, and when I was fucking her (doggy) it felt like fucking air, the friction was very minimal. She also placed a couple of fingers around my dick during sex, to make sure the condom didn´t slip off (condom holding is a huge turn-off!).
    The lube was so much that it also spread to the hips and when I was grabing her waist and ass I couldn´t get a good grip and everything was just slippery. All that lube! I told her this and she brought out a paper towel to wipe out some of that lube, but it didn´t get better. So fucking was not going to get me off so she had to finish me by hand. Actually she has very pretty tits and the sight of her laying close to me, jerking me off did the trick and I came after some minutes.

Even though I came I still consider this session to be one of my worst in The Wallen. I paid 100 euro, was promised good things at the door, but what happened inside the room was just crap!
    Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 56 rts, Elisa (Roem)(matig)

Elisa kunnen we ook prolongeren op dit adres , meestal rechts in het bovenraam , altijd 's avonds , ze staat altijd met haar kont te draaien ...

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 56 rts, Elisa (Roem)(matig)

Oorspronkelijk geplaatst door goodbar Bekijk bericht
      Elisa kunnen we ook prolongeren op dit adres , meestal rechts in het bovenraam , altijd 's avonds , ze staat altijd met haar kont te draaien ...
      Onze Roemeense kontendraaister staat tegenwoordig op de hoek van de Oks 8-1 haar zijgordijntje aan de grachtzijde houd ze open om de liefhebber zodoende toch een blik op haar lekkere kont te gunnen.

Commentaar

Re: Wallen, Oudekennissteeg 58-1/hoek Oza, Elisa (Roem)(matig)

Elisa is tegenwoordig een aantal ramen doorgeschoven en staat op OKS 2M, ons schuchtere kippetje Amy lijkt nu redelijk honkvast op OKS 58-1

Commentaar

Re: Wallen, Oudekennissteeg 2 mid, Elisa (Roem)(matig)

Elisa weer terug naar haar hoek, nou kunnen we weer tenminste uit alle hoeken naar binnen kijken

Commentaar

Bij deze dame ben ik een tweetal weken op een zaterdagnacht geweest, zo te lezen en op te maken uit de omschrijvingen en de locatie. Lang, bruin, stijl haar, spreekt prima Engels, mooie rondingen. Heel knap gezicht. Ze stond ietwat met haar benen gespreid recht vooruit naar buiten te kijken de steeg in. Vanaf de OZA was ze van haar zijkant te aanschouwen.

Ik was er eerst een paar keer langs gelopen en heb nog een poosje van een afstandje staan kijken. Ze stond een beetje te heupwiegen en had alle gordijnen open zodat ze goed was te aanschouwen van alle kanten. Ik vond haar rondingen fantastisch en ze had wel iets stoers/cools over zicht wat me uiteindelijk naar haar deur trok. Ik liep naar de deur en bij oogcontact gaf ik aan dat ik naar binnen wilde. Ze opende de deur en zei meteen "fifty euros". Aangezien ik graag van het wat rustigere en uitgebreide werk hou, stelde ik bij binnenkomst voor om 100 te betalen waarop ze me in de rede viel en zei "yes, yes, you get everything, okay?" Vanaf dat moment had ik al meteen spijt van mijn gulheid en helaas werd mijn voorgevoel waarheid.

Op mijn vraag waar ze vandaan kwam, wilde ze geen antwoord geven. Toen ik me had uitgekleed, gaf ze aan dat ik op het bed moest gaan liggen waarop ze meteen een condoom pakte en dit over mijn halfstijve begon te rollen. Ze deed nog wel haar slipje uit maar toen ik haar poes wilde strelen mocht dit niet. Na een paar lange halen pijpen en wat ongeduldig geruk vond ze het al vrij snel te lang duren blijkbaar en vroeg of ik drugs had gebruikt omdat het dan meestal lang duurt. Ik mocht haar nog wel neuken maar dat was in missio en daar had ik nou niet zo veel zin meer in. Dus na een paar minuten zelf de stekker eruit getrokken. Kort gezegd: na 20 minuten onbevredigd weer aan de andere kant van de deur.

Blijf hier bij weg heren! Ze heeft er geen zin in, je mag niks en het is drie keer niks. Ik heb ook geen zin om er meer woorden aan vuil te maken.

Commentaar

Re: Wallen, Oudekennissteeg 2 mid, Elisa (Roem)

Met het mooie weer staat deze brunette vaak gezellig in het portiek met haar blonde schone buuf te kakelen...

Commentaar

Re: Wallen, Oudekennissteeg 2 mid, Elisa (Roem)

Elisa is voor haar avondshift voorlopig even utgeweken naar Oza 40M

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door parabrotha Bekijk bericht
                  Blijf hier bij weg heren! Ze heeft er geen zin in, je mag niks en het is drie keer niks. Ik heb ook geen zin om er meer woorden aan vuil te maken.
                  dat waren we niet van plan ook , hoewel het een mooi wijf is dat hier nog nooit enig punt heeft gescoord.
                  Gisterenmiddag zag ik haar plotseling weer nu op Molensteeg 141-5 hoek Oza , achter het grote raam , ze stond er samen met Alexandra van Oza 56 , bijelkaar de twee schoonheden , van Alexandra krijg ik nog wel eens een dikke knipoog.

http://www.hookers.nl/showthread.php?t=254407

Commentaar

Re: Wallen, Molensteeg 41-5 /hoek OZA, Elisa (Roem)

Elisa heeft al sinds enige tijd een plaatsje veroverd in La Vie en Rose , k4 avondshift (overdag zie ik haar ook)

Commentaar

Re: Wallen, La Vie en Rose k4, Elisa (Roem)

Deze dame ook bezocht. Mooie verschijning, lekkere kont idd, ook leuk meisje in de omgang, maar service matig. Pijpen was amper wat, vooral aftrekken. Heb haar in missio en doggy geneukt maar continue dat handje erbij. Storend, maar uiteindelijk wel klaargekomen.

Commentaar

Heb deze dame laatst bezocht. En laat ik met de deur in huis vallen: mooie dame maar absoluut een no go.
                        Met dame afgesproken voor n+p met condoom. Pijpen deed ze 30 seconden en daarna moesten we neuken. Mocht niet te veel aan haar tieten komen en ik moch ze al helemaal niet kussen/likken. Bij neuken zei ze al na 3 minuten dat ik 'faster' moest zijn.

Heb maar mijn kleren aangedaan en weg was ik.

Ik raad haar af. Zonde van je geld!

Commentaar

ik was vandaag bij haar vandaag ,alleen voor een massage ,ze is juist heel lief en mooi ,m'n engels even bijgewerkt ,moet wel even nog kwijt dat alle anderen niet zo negatief moeten zijn over haar ,ze is een topper ,

Commentaar

Vanavond, vroeg op de avond, bij Elisa geweest. E50 om mee te beginnen en nadat de sfeer goed bleek en gezelligg E50 extra voor meer tijd en alles uit. E100 totaal voor 45-60 minuten. Leuke meid, 25, mooie ronde vormen, niet te dik, niet te dun, lekker vrouwelijk. Ze spreekt goed Engels, vertelde dat ze uit Moldavië kwam. Service en sfeer was goed en ontspannen. Ze leek me geen klokkijkster. Fijne bj met c, massage, alles uit en mocht overal rustig aan voelen en strelen. Ze zat 69 op me tijdens de massage en bj. Was gewoon prettig en gezellig. Ook na het happy end rustig even wat gekletst. Al met al een goede ervaring. Ik kan de negatieve recensies van eerdere schrijvers niet beamen, bij mij was het gewoon goed.

Commentaar

Vandaag viel de keuze na een rondje lopen over de Wallen op Elisa. Daar heb ik geen spijt van gehad. Ze komt uit Moldavie en het is echt een heel lekker ding. Prachtig figuur en heel vrouwelijk. Ze heeft een tattootje boven haar prachtige kont. Ze heeft mooie natuurlijk tieten. Snap de eerdere negatieve berichtgeving over deze dame echt niet. Ze pijpt geweldig en ik mocht haar in verschillende standjes neuken. Ze is vrolijk, vriendelijk en gezellig en levert gewoon goed werk af. Ik ga haar zeker binnenkort weer bezoeken. Wat mij betreft dus een aanrader. ze werkte niet op maandag zei ze en werkt in de dagdienst.

Elisa, die grote meid daar in de hoek op k4 , ze is trouwens blond tegenwoordig ..

Commentaar

Recent de Moldavische Elisa bezocht. Het is een zeer leuke dame in de omgang die ook uitstekend Engels spreekt. Het enige nadeel is dat je voor 50 euro de tietjes niet te zien krijgt. De blowjob was uitstekend, waarbij ze mij met smile attent maakte dat er ook een spiegel tegen het plafond hing. De sex was ook goed en afgerond met een handjob. Nadien nog wat vrolijk nagepraat. Ondanks die bh, toch een zeer aangename kennismaking.

Commentaar

Aardig en knap meisje uit Moldova. Zeer vriendelijk en professioneel. 50 euro, gaf direct wisselgeld terug. Gaf aan dat we geen haast hadden en dat ik de tijd kon nemen. Al met al goede ervaring. Overigens is het werkelijk een zeer knappe vrouw.

Commentaar

Nu al een paar keer bij Elisa geweest. Fijne verschijning en altijd vriendelijk. Spreekt perfect Engels. Voor €50 krijg je het standaard werk (pmc, nmc). Helaas houdt ze haar topje altijd aan voor dat bedrag. Ze pijpt lekker en daarna altijd over in missionaris of doggy. On top doet ze niet graag (heb het 1 keer van haar gekregen). De sex is gewoon lekker. Ze lijkt er ook van te genieten, maar kan niet helemaal wegnemen dat dat gespeeld is. Kijkt totaal niet op de klok.

Al met al een fijn bezoek bij haar gehad, zoals altijd. Voor €100 krijg je haar tieten wel te zien trouwens, en mag je er ook aan zitten.

Commentaar

Idd heerlijk lekker wijf.Haar pas overdag bezocht.€100 voor 40minuten incl tieten zuigen/knijpen met je lul er op slaan.keihard in dr geile kut liggen raggen.Toch volgende keer weer een andere dat houd het spannend.

Commentaar

Lekker spontane meid. Op mijn vraag of ze deepthroat pijpt en of ik haar hoofd hierbij mocht vasthouden was het antwoord "ja natuurlijk"....en of! Ze was iets verrast door het formaat, maar ze liet zich niet kennen. Ik was ook wel voorzichtig, maar af en toe liet haar toch lekker kokhalzen. Op een gegeven moment zei ze wel "this is enough" en vroeg of ik haar niet wilde neuken voor 50 extra, maar daar bedankte ik voor. Vervolgens ging ze toch met volle passie verder en liet me diep in haar keel komen (MC). Met tranen in de ogen bleef ze zeer sympathiek. Geweldig!

Al met al heerlijke keel, je moet hem er niet meteen in rammen, maar dan doet ze het prima. Rustig beginnen en steeds een stukje verder is mij advies.

Commentaar

Aan het werk...
                                        X