Singelgebied, Spuistraat 19 /hoek, Stella (Bulg)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Singelgebied, Spuistraat 19 /hoek, Stella (Bulg)

Na lange tijd weer eens op het zandpad....

Er wordt wel eens gezegd dat Alkmaar een wandelparadijs zou zijn maar Utrecht doet goed mee...
    Uiteindelijk maar voor een mooi dame in een zwart corsetachtig pakje met tijgerprints gekozen. Door haar glimlach maar het bootje ingewandeld...

Gekozen voor standaard. Lekker is dat toch met een tongpiercing....
    Doggy afgemaakt..gewoon lekker.

Stella is 26 jaar, bulgaars/italiaans combinatie.. zegt 9 dagen op het pad werkzaam te zijn en hiervoor in amsterdam gewerkt(En heeft het vak geleerd in Spanje....en dit ook al een paar keer vaker gehoord), Tevens heeft ze het op het pad uitermate naar haar zin...vooral het financiele aspect geeft hierin de doorslag.
    Gelukkig zeurt ze niet over extra's etc.

Geslaagde 2e ronde.

NB: wat een verademing dat bed in vergelijking met Alkmaar

The Fly
    Carpe noctem
    The Fly

Re: Utr., Zp 140-1, Stella(uitstekend)

Heb van de week ook deze dame bezocht, zeer leuke en vriendelijke dame wat
    firefly beschrijft klopt.
    Ikzelf kon van de week niet meer op haar naam komen.
    De sex was goed en vooral bij het pijpen de tongpiercing heb haar ook in doggy style genomen.

Ze blijft tot de maand juli en gaat dan even naar huis.

Commentaar

Re: Utr., Zp 140-1, Stella(uitstekend)

Stella staat nu op 140-4
      The Fly

Commentaar

Wallen, Sint Annenstraat 119, Stella (Bulg)(uitstekend)

had deze week al ff staan tjeppen met Stella in de Annendwars , brunette met dat brilletje , ze heeft een lekker smoel , en dat niet alleen , nee , niet die van 122 ...

Vanmiddag zag ik haar in de Dollebegijnen 113 , nu zonder brilletje , oeff , ze is een jaar of 22 , ze stond tussen Kim (aan overkant) en Simona op nr 112 Kim was bezet , dus ik naar binnen , kom ik Simona tegen , 'hi baby' , geen probleem.

Stella is een Bulgaarse (ze is half Italiaans . had ik goed geraden ... ) , lekker vol figuurtje , mooi blank geen tattoes , had m'n twijfels of haar lijfje (in zwart/rood , zwarte slip) wel aan de kant ging maar ja hoor , daar kwamen de tietjes , mooie B-cup , ze is lekker te grijpen - ook Stella is een 'lady to serve' , alweer zeer tot ongenoegen van de Amsterdamse pvda elite , ze praat honderd uit , is lekker te pakken , en ze is lekker geil. Ze geeft een formidabele blowjob, handsfree , en ze heeft bepaald geen haast. Voor het horizontale werk had ik feitelijk al niet eens meer zoveel te doen , al met al zeer geslaagd , wat mij betreft krijgt ze uitstekend
        Ben alles bijelkaar wel bijna een half uur binnen geweest , is 7 maanden in Amsterdam, ze vertelde hoe ze op haar eerste avond in de Spuistraat op de 2e verdieping werd geparkeerd voor €200 een shift. Kijk , dat zijn schoften.
        Van de Ruysdaelkade is ze ook niet erg gecharmeerd - maar ze is overdag te vinden achter in de Dollebegijnen of in de St Annen.

Ohh ja , ze heeft een clitpiercing en een flinke tongpiercing , wat wilt u nog meer ...
        Ik zou zeggen, give her a try ... . een vrolijke en lieve meid om zo maar te zeggen ...
        Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Re: Wallen, Dollebegijnensteeg 113, Stella (Bulg)(uitstekend)

Stella staat tegenwoordig (overdag) meer in de St Annenstraat , nr 122 , nr 119 etc
          haar is nu zwart ...

Commentaar

Re: Wallen, Sint Annenstraat 119, Stella (Bulg)(uitstekend)

Dit lijkt mij de Stella welke ik bezocht heb in Utrecht
            http://www.hookers.nl/showthread.php...t=#post1428279

Tong- Clitpiercing icm Bul/Ita bloed en bril kan haast niet anders..

The Fly
            The Fly

Commentaar

Re: Wallen, Sint Annenstraat 119, Stella (Bulg)(uitstekend)

Ik ben hier een poosje terug geweest... Niet heeeel bijzonder achter het raam.. maar omdat ik een nieuwe meid wilde proberen hier naar binnen gegaan. Ik moet zeggen dat ik eenmaal boven niet zo heel veel zin meer in d'r had omdat ze toch ietwat stevig is.... maar haar vrolijkheid hield me bij de les... Toch heeft ze lekkere tetten en twee van die piercings door d'r poesje Ik kreeg er weer zin in en vooral het pijpen maakten dat ik gek werd... Wat deed ze dat toch lekker deepthroat.... Lang en uitgebreid slobberde ze die paal bijna geheel naar binnen. Ze is hier echt heel goed in en ik heb zelden beter meegemaakt... Ik had echt een keiharde knots en had makkelijk de finish kunnen halen totdat ze in doggystyle voor me klaar ging zitten en ik haar binnen 2 minuten volspoot, al zat er een rubbertje tussen.... Pijpen uitmuntend... neuken gewoon d'r op en d'r over prima voor elkaar...

Commentaar

Re: Utr., Zp 140-4, Stella(uitstekend)

tot voor een paar maanden geleden kenden wij deze Stella uit de St Annenstraat en Dollebegijnensteeg -
                draadje gecombineerd met het Utrechtse -
                hoorde van een externe bron, die contact met haar houdt, dat ze naar Nijmegen is uitgeweken ...

Commentaar

Re: Wallen, Sint Annenstraat --, Stella (Bulg)(uitstekend)

Stella is weer terug , vanmiddag op nr 116, vlgs mij had ik haar al eerder gezien maar niet herkend - vertelde dat ze een paar weken in Groningen was geweest en daarna naar huis. Ohh ja , vroeger had ze een brilletje , nu niet meer ...

Commentaar

Re: Wallen, Sint Annenstraat 116, Stella (Bulg)(uitstekend)

Stella is toch die griet met dat donker rose zwarte setje, ik zie haar nog geregeld in de Sint Annenstraat

Commentaar

Re: Wallen, Sint Annenstraat 121, Stella (Bulg)(uitstekend)

Ik heb even de hele discussie doorgelezen en ik heb zo'n vermoeden dat het deze meid is die ik heb bezocht. Stond overigens op Sint Annenstraat 121.
                      Stella is haar naam, 30 jaar, donker halflang haar en Bulgaars. Stella draagt een brilletje en heeft een lichtgevende navelpiercing Verder geen klitpiercing kunnen ontdekken zoals in vorige recensies. Volgens mij is ze wel wat langer als die 1,60 in de info. Ze valt verder op door haar vriendelijke 'girl next door' uitstraling. Wou toch weer een nieuw meisje uit proberen dus naar binnen. Wel wat onderhandeld zodat alle kleren uitgingen. Stella gaat op haar zij heel relaxed op bed liggen en begint over koetjes en kalfjes te praten. Het valt me nu pas op dat ze een lekkere stevige kont heeft dus dat begint al goed ik mag haar C cupjes strelen en zoenen. Vooral haar opgezwollen tepeltjes smaken naar meer! Handig schuift ze het rubbertje met haar mond over mijn inmiddels keihard geworden pik, leuk hoor Pijpen gaat gevarieerd, dan weer snel, dan weer relaxed waarbij ze de hele staaf in haar mondje laat glijden. Ze vraagt 'Are you ready for sex', zeker wel We beginnen in de mish zonder handje natuurlijk, en een kloddertje vet. Ik kan haar lekker diep doorneuken omdat ze haar benen hoog optrekt, daarbij kan ik haar billen goed vastpakken. Tijdens het neuken streel en lik ik haar mooie tieten. Ok nu doggy, ik heb uitzicht op die lekkere volle kont en begin heerlijk in haar te rammen. Ze kan het goed hebben en haar hoofdje verdwijnt diep in het kussen waardoor haar kontje ver naar achteren steekt. Man wat een geil standje is dat. Toch wel een tijdje zo door gegaan waardoor een knallend hoogtepunt niet kon uitblijven! Leuke meid hoor.

Commentaar

Re: Wallen, Sint Annenstraat 121, Stella (Bulg)

Mimi is nooit meer teruggekomen op dit adres maar met deze dame zijn trouwens ook goede contacten te onderhouden, en dat niet alleen , in de avonduren dan wel ...

Commentaar

Re: Wallen, Monnikenstraat 59-4, Stella (Bulg)

Stella zie ik de laatste weken (overdag) op Monnikenstraat 59-4. Lijkt haar vaste kamer te zijn geworden.

dit jaar of eind vorig jaar nog kort teruggezien in Dollebegijnen maar inmiddels verdwenen.

Commentaar

Re: Singelgebied, Spuistraat 19 /hoek, Stella (Bulg)

Stella staat tegenwoordig 's avonds in de Spuistraat al sinds begin van dit jaar vertelt ze , kon haar op de hoekkamer met de deur open niet voorbijlopen zonder een stap terug te doen , 'Yes I'm Stella ...!' Staat ook op 15 of 17 of 19 boven ..
                            WTF , ja ik kende haar , mooie dame , (nog) wat steviger geworden , brunette , zwarte onepiece ... , ze verveelt zich niet .. !

Commentaar

Aan het werk...
                            X