Singelgebied, Oude Nieuwstraat 5 lks, Angelique (Ned)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Singelgebied, Oude Nieuwstraat 5 lks, Angelique (Ned)

Bij het wandelen was ze me al een paar x opgevallen en toen ze gisteren wederom allerliefst naar me glimlachte.....
    nam kleine fant duidelijk de regie in handen. Naar binnen!

Angelique is een leuke, slanke (magere?) blondine, met een oprecht blije uitstraling. Misschien niet de allermooiste, maar de uitstraling maakt veel goed. Leuke nederlandse meid... €50 voor p+n... let the show begin !

Ze praat honderduit, over van alles en nog wat en begint uiteindelijk maar met pijpen, omdat ze - zoals ze zelf zegt - anders maar door blijft ratelen?? Ik kon me er wel in vinden :-)

Pijpen doet ze echter voortreffelijk. Zelden zo lekker met condoom gepijpt. Beetje zoals Anna op de spuistraat 17.
    Angelique maakt ook totaal geen haast om te neuken. Geef zelf maar aan wanneer je er klaar voor bent, schatje.
    Hou ik van. Ben niet zo van dat gehaaste gedoe.

Daarna kwam ze op me zitten, om me flink stevig te berijden. In tegenstelling tot veel van de dames, is Angelique zó strak, dat ik om extra glijmiddel moest vragen! Heb kleine fant nog langer nodig....
    Met extra glijmiddel ging ie gesmeerd (?), doggie volgde en afgemaakt in missio tot een knallend hoogtepunt.

Daarna nog even gezellig nagebabbeld. Leuke meid.

Re: Singelgebied, Oude Nieuwstraat 26 ks, Angelique(uitstekend)

duidelijk een dame die haar sporen heeft verdiend in het vak - misschien kan fantje ons nog vertellen waar ze is te bezoeken ...
    Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Re: Singelgebied, Oude Nieuwstraat 19 , Angelique(uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door goodbar Bekijk bericht
      duidelijk een dame die haar sporen heeft verdiend in het vak - misschien kan fantje ons nog vertellen waar ze is te bezoeken ...
      U vraagt, wij draaien......

Angelique is tegenwoordig te vinden op de ONS nummer 19, op de meeste doordeweekse middagen. Dagen wisselen nog wel eens, maar gemiddeld 4 dagen per week is ze aanwezig. Incidenteel op de zaterdag, maar dan moet je geluk hebben!

dank u wel ....

Commentaar

Re: Singelgebied, Oude Nieuwstraat 19, Angelique (Ned)(uitstekend)

Wat een heerlijk wijf dit zeg!!! Rap van tong, slank in lichaamsbouw. Een prachtig koppie en puur Hollands, wat een feest!

Recentie van Fantje is absoluut juist deze dame weet hoe ze moet pijpen. Lekker diep en zonder automatiscne piloot. Deep throat en zuigen in een goede afwisseling. En dan de sex, super strak en lekker ongehaast.

Een absoluut genot om mee te spelen!

Commentaar

Re: Singelgebied, Oude Nieuwstraat 5, Angelique (Ned)(uitstekend)

Angelique heeft de dayshift verruild voor de avond/ nacht en is op dinsdag/donderdag/zondag te vinden op de ONS nr 5 links, met het bordje nl voor het raam.

Op verzoek van onze onvolprezen Goodbar was ik naar de ons getogen om te kijken wie die blonde dame op nr 5 was. Een blije herkenning van beide kanten, toen ik ontdekte dat het Angelique was, die ik op nr. 19 zo vaak bezocht had.

Eerst tijdje leuk gebabbeld over wijziging naar de avondshift en de wijziging in mijn privé situatie en toen uiteindelijk tot ons beider doel gekomen.....

Hierin geen wijziging....zeer goed. Verschrikkelijk lekker en lang gepijpt en daarna lekker in 3 standjes geneukt en in missio gekomen. Het is dat ze niet zoent en beft, anders was alles perfect geweest. Moet iets te wensen over blijven :-)

Ideale dame voor standaard pakket. Leuke, aardige meid.
          Hoewel slank; dikke aanrader !

Commentaar

Re: Singelgebied, Oude Nieuwstraat 5 lks, Angelique (Ned)

On 2 Oct night, Angelique was sighted in Singel Oude Nieuwstraat 5L. However on 3 Oct, she was not to be found.

Commentaar

3 oct was a friday and Angelique works on tuesday-thursday and sunday. Sometimes also on saturday.....

Commentaar

"Rap van tong, slank in lichaamsbouw" schreef een medewandelaar.
                Klopt! Maar hij vergeet 'geil gekleed' te vermelden. De lingerie die zij aanheeft past 100% bij haar en maakt het zeer aantrekkelijk. Haar lange benen staan prachtig in die kousen en de jarretelgordel die ze draagt is ook een lust voor het oog. Leuke dame, lekkere sex en praatje vooraf en achteraf. Top gewoon.

Ik ga zeker vaker op bezoek maar ik ben vaak op avonden dat ze niet werkt en dan moet ik een ander zoeken.
                (wat heel moeilijk is de laatste tijd in dit gebied, het lijkt wel of er steeds minder dames zijn!)
                Ik zag, ik genoot en ik kwam, en dat vele malen :p

Commentaar

IK kom zojuist bij Angelique vandaan wat een verademing tussen al die buitenlandse meiden waar je geen fatsoenlijk gesprek mee kan voeren. Natuurlijk kom ik daar voor de sex, die overigens voortreffelijk was. Maar een beetje gezelligheid vind ik net zo belangrijk. Wat ook prettig is dat ze heerljk relax en er niet op de klok gekeken wordt.. Angelique tot snel ...je weet wel die kleine

Commentaar

Angelique is pittige tante, kan lekker bovenop je zitten met haar sterke en sexy benen, pff je tepels worden hard behandeld. ze verteld lekker, gaat mee in geile fantasie. schijnt dat ze ook vechtsport gedaan heeft, ze deelt met plezier een karatetrap uit, flink in je kruis. snap wel dat zo een mooie blondine zelfverdedging heeft geleerd, als die in minirok over straat gaat..

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door roberthans Bekijk bericht
                      pff je tepels worden hard behandeld.
                      Haha wat bedoel je precies? Bedankt voor je recensie in ieder geval

Commentaar

Haha wat bedoel je precies? Bedankt voor je recensie in ieder geval: Gewoon ze zit bovenop je, in haar lekkere zwarte string, en die sterke benen omklemmen je nek in soort in soort houdgreep, zodat je geen kant meer uit kan. Ze heeft flinke nagels, en die zijn heel pijnlijk voor je tepels, heb nog paar dagen (lekkere) napijn gehad

Commentaar

Aan het werk...
                        X