Maggie / Magdalena (Bulg) , Groningen, Hoekstraat 03 I

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Maggie / Magdalena (Bulg) , Groningen, Hoekstraat 03 I

Ik was Maggy kwijtgeraakt toen Arnhem werd gesloten. Ik kon haar niet meer vinden op het internet. Ook veel rondgewandeld in de diverse steden met raamprostitutie. Ze was kompleet verdwenen. In Arnhem zat ze in de loods op kamer 13. En nu heb ik haar weer gevonden in Groningen tot mijn grote genoegen. Het was weer als vanouds ze is alleen meer de SM-kant opgegaan maar daar moet ik niets van hebben. Zo te zien is er veel mogelijk bij haar, in de tijd na haar verdwijning uit Arnhem naar de hogere prostitutieschool geweest? Ha Ha. Ze had allerlei attributen in haar kamer liggen. Ik was altijd al een beetje verliefd op haar, dus alleen al haar te kunnen zien en ruiken was voor mij eigenlijk al voldoende. Ze heeft mij lekker klaargepijpt met een bodymassage. Ik ging erg blij en tevreden weer naar huis. Ik ga zeker en vast naar haar terug.
    Laatst gewijzigd door theinspector; 30-06-09, 22:44. Reden: Verhuisd

Groningen, Vishoek 10 I, Maggy (uitstekend)

Gelukkig: Maggy van loods 13 Spijkerkwartier Arnhem is weer terug, nu in
    Groningen.
    Ze heeft tussendoor nog een korte periode in Deventer gewerkt.

Moderator: is het mogelijk de oude recencies van Maggy (of Magiy) weer te plaatsen?

Ik was/ben ook een fan van haar en ben vaak bij haar langs geweest.
    Zij is net als ik dol op sex met het gordijn een stukje open.

Groetjes
    Deepee, die er wel pap van lust.
    Laatst gewijzigd door theinspector; 30-06-09, 22:44. Reden: Verhuisd

Commentaar

Groningen, Vishoek 10 I, Maggy (uitstekend) Tegenover de kamer van Laura zit tegenwoordig Maggy. Binnen 4 dagen heb ik Maggy al 2x bezocht. Eigenlijk zou ik deze topper voor mezelf moeten houden en er niet over moeten beginnen. Maar dan heb ik kans dat ze vertrekt omdat ze niet genoeg klandizie heeft..... Ze is 31 jaar vertelde ze, ongeveer 170 groot, komt uit de Dominicaanse republiek, kleine tietjes, met nog een lekker strak kontje. Maggy is hypienisch: eerst wassen! Dat gebeurt niet veel meer in de rose buurt.... Ze neemt echt de tijd voor je, en dat heb ik veel gemist in Groningen. Het klopt dat ze SM is aangelegd. Ze heeft veel attributen in haar kamer: kettingen, handboeien, dildo's, enz. Ik vraag me af wat ik krijg voor meer dan € 30. Want dat is het bedrag dat ik steeds betaalde, en waarvoor een dienstverlening kreeg waar je "U" tegen zegt! Ik denk dat ik me binnenkort helemaal overgeef aan haar....
      Laatst gewijzigd door theinspector; 30-06-09, 22:45. Reden: Verhuisd

Commentaar

Weer bij Maggy aangewipt! Gelijk feest. 69 afgesproken met pijpen zonder voor 50 euro's. Ik ga altijd fris gewassen naar de schatjes van mijn keuze maar Maggy wilde wel even een en ander zelf controleren. Mijn gereedschap werd gewassen en daarna ging mevrouw los. Pijpen, zoenen, mijn ballen likken, beffen in 69 stand, doggystijl neuken allemaal even professioneel uitgevoerd, Ze was zeker vergeten dat ik niet van SM- gedoe hou, dus toen ze mij aan de ketting wilde leggen, bedankte ik voor de eer. In doggy afgemaakt waarbij Maggy lekker met haar mooie ronde kont meebewoog waardoor ik heerlijk binnen in haar warme poes klaar kwam. Nog wat nagebabbeld met deze vriendelijke meid en zeer tevreden weer op huis aan.
        Laatst gewijzigd door theinspector; 30-06-09, 22:46. Reden: Verhuisd

Commentaar

Net bij Maggy geweest. Ze viel me al een paar weken op. Ze begint vroeg, en omdat ik met dit mooie weer zo geil als een hond was, moest ik vanochtend wel naar binnen toen ze me wenkte met haar vinger. Leuke, ook van dichtbij aantrekkelijke dame, die me lekker streelde en - wat het belangrijkste was - zei dat ze graag ballen likte. Dat deed ze goed; zoals anderen schreven, nam ze de tijd voor alles. Ze legde me vast aan een ketting, zodat ik geen kant op kon, waarna het pijpen begon: goed, met aandacht, me opgeilend met woorden, ik spoot snel, maar lekker. Een vriendelijke dame, vakbekwaam, waar ik vast nog wel eens heen ga. Een aanwinst voor Groningen.
          Laatst gewijzigd door theinspector; 30-06-09, 22:46. Reden: Verhuisd

Commentaar

Vanmiddag bij Maggy geweest. Ze stond lekker voor het raam met een hand in haar broekje. Naar binnen toe dan maar naar aanleiding van bovenstaande recensies. Afgesproken 50 euro voor pijpen zonder.
            Eerst werdt de jonge heer heel goed gewassen. Toen heerlijke pijpbeurt gehad. Ook vergeet ze je ballen inderdaad niet. Zij ging in standje 69 liggen en toen heb ik haar heerlijk gebeft.
            Zoals zij kan pijpen is geweldig. Voor ik het wist kwam alles al naar buiten. Ze laat het op je lichaam vallen en niet in haar mond. Of dat mogelijk is en of ze slikt weet ik niet. Volgende week wil ik dat ze me vast bindt, want dat lijkt me ook wel heel erg lekker en geil. Ze is er nog 11 of 12 dagen en is dan 1,5 week op vakantie!
            Laatst gewijzigd door theinspector; 29-12-08, 02:59. Reden: Verhuisd

Commentaar

Van de week heb ik Maggy maar eens bezocht na al die goede recensies, meestl ga ik naar Martha maar die is 4 mnd op vakantie. Maggy is een mooie (vind ik) vrouw uit de Dominicaanse rep. heeft een mooi lijf en lekkere billen (Ik houd van een vrouw met een tintje)
              Ze stond voor het raam en wenkte me binnen volgens mij was ze heel geil.
              Ze greep mij gelijk bij mij pik en kneep in mijn tietjes. I like that. Afgesproken 1u voor 100,= lekker rustig met soft sm.
              Eerst wassen dit werd goed gecontroleerd door haar (ik douche altijd voor ik ga wandelen). Jee wat is die meid geil ze greep mij overal voor ik het wist had ze mijn pik en zak al afgebonden en lag ik vast op het bed.
              Zij stopte een vibrator in mijn kontje en bogon mij te pijpen ze lag over mij heen dus ik haar beffen. ongeloofelijk. Ze ging lekker op mij zitten en vertelde allemaal geile verhalen, dat ze buiten liep alleen met haar laarzen en kouzen en een leren jas aan.
              Ze kwam mij tegen in de winkel en liet haar kutje snel zien ging vooor mij de trap op nam mij mee het bos in bond mij aan een boom vast en nam mij daar.
              en zo ging ze maar door. jee wat maakte ze mij geil. Ze ging mij weer pijpen toen kwam in lekker klaar MC. Ze doet echt niet zonder ze wil niet ziek worden net als haar overbuurvrouw. We hebben het daar nog even over gehad. Al met al heb ik een heel lekker ruim uur daar gehad.
              Ga gauw nog een keer.
              Laatst gewijzigd door theinspector; 29-12-08, 03:02. Reden: Verhuisd

Commentaar

Zaterdag maar eens naar groningen getrokken. Het was er erg rustig.

Maggy wenkte mij naar binnen. Wat wil je? Likken.
                Ja, lekker lang likken, dan ga ik jouw lekker lang pijpen.
                Eerst moest ik nog de "mooiste kont" van de straat bewonderen.
                Na de was op bed en direkt in 69. Ze kwam 2x en toen ze sneller begon te pijpen en trekken, toen explodeerde ik ook.

Maggy, leuke aardige dame, voor herhaling vatbaar.
                B.A. vertrok weer met een tevreden en leeg gevoel.
                Laterz!
                Laatst gewijzigd door theinspector; 29-12-08, 03:03. Reden: Verhuisd

Commentaar

Naar aanleiding van de goede recencies en wegens afwezigheid van Patricia maar eens een bezoek gebracht aan Maggy. Vooral de opmerking dat ze meer into SM is was een trigger. € 100,- afgesproken voor een uur. Hoewel ze geen 'echte' meesteres is (daarvoor is het te sex-gericht), was het toch elke Euro meer dan waard. Ik had gevraagd of ze me helemaal gek wilde maken met vooral veel 'tepelwerk', en dat deed ze! Haar specialiteit is toch wel het praten: ze vertelt honderduit op een manier die je bloedgeil maakt. Als ze de helft van alle dreigementen die ze aankondigde ook echt waarmaakt...
                  Na afloop geïnformeerd en veruit de meeste bleek ze wel te willen, behalve echt exhibitionisme: het gordijn gaat hooguit op een kier.
                  Verder heeft ze niet veel échte SM-attributen: het meeste is voor de kinky sex, dus volgende keer (die komt er beslist) zal ik wat fatsoenlijk boeienwerk meenemen.
                  Behalve dat ze erg aardig is en rustig en ruim de tijd neemt, voelt ze je erg goed aan en brengt je precies tot op het randje en weet je daar flink lang te houden. Topper!
                  Laatst gewijzigd door theinspector; 29-12-08, 03:04. Reden: Verhuisd

Commentaar

Ik ben dinsdagmorgen weer bij haar geweest, wat een heerlijk super vrouw en ahhh wat kan ze toch pijpen wowwwww.
                    Staddje 69 gedaan ik voelde het kutsap er gewoon uitlopen, daarna had ik het ook niet meer.
                    Ze gaat op vakantie van 16 juli tot eind augustus, ik ga haar zeker missen de komende weken.
                    Laatst gewijzigd door theinspector; 29-12-08, 03:07. Reden: Verhuisd

Commentaar

Re: Groningen, Vishoek 10 I, Maggy (uitstekend)

Ik liep terug naar mijn auto was net bij Ebbe op nr 11 geweest

zag ik Maggie op de kamer van Steffanie zitten
                      ik ken maggie heel goed ben al vaker bij haar geweest

we hebben eerst even lekkker zitten te kletsen

maggie werd er geil van en ik ook wel, had haar net verteld dat is al was gekomen.
                      ze wilde nog wel even met mij spelen ik had nog net 20,= bij me ach zei is is wel goed je bent ook leuk en lief

dus ik uitkleden even wassen en op het bed werd gelijk vast gebonden en de zweep, kwam er aan te pas ik moest zelf aan mijn tepels trekken (ze weet dat ik dat lekker vind)
                      ze heeft mij nog even heerlijk afgetrokken terwijl ze geile praat had
                      ik kwam dan ook weer lekker klaar

we hebben nog even gepraat, ze ging vroeg slapen zei ze

maggie bedankt het was weer gezellig en lekker

Commentaar

Re: Groningen, Vishoek 10 I, Maggy (uitstekend)

Eindelijk kreeg ik weer de kans om Maggy te bezoeken. Het verschil Arnhem Groningen is toch 2 uur heen en 2 uur terug rijden.
                        Ik had me er te erg op verheugt om haar weer een eens een beurt te geven. Het weerzien alleen al was geweldig.
                        De mooie ronde kont van Maggy doet je watertanden. Ik wilde alles te gelijk. Likken beffen kussen pijpen het moest allemaal in een korte periode gebeuren. Niet omdat Maggy me vlug buiten wilde hebben maar de geilheid van mezelf was daar debet aan.

Ik heb dus maar kort genoten maar het was de reis zeker waard.
                        Is gek op zuid amerikaanse dames

Commentaar

Maggy is weer met haar SM-spulletjes in Groningen, terug van vakantie.
                          Weer als van ouds ontvangen, nou dan weet je het wel.
                          Zeer tevreden huiswaards gekeerd.
                          Bedankt Maggy.
                          Laatst gewijzigd door theinspector; 30-06-09, 22:52. Reden: Verhuisd

Commentaar

Groningen, Vishoek 03 I, Maggie(uitstekend).

Zag gisteren Maggie zitten op kamer 49 in de Nieuwstad. Ik direct naar binnen. Waar heb jij nou gezeten? Ze is net terug uit de Dominicaanse Republiek vertelde ze. Lekker bruin geworden, hahahaha! P/n afgesproken. Het was weer als vanouds lekker lekker en wat is ze mooi en vriendelijk. Vroeg hoe lang ze bleef. Wist ze niet kijken of er genoeg werk is anders weer weg is weg, hahaha! Had wel veel zwarte attributen aan de muur hangen, doet ze nou ook al aan SM? Hoeft niet voor mij, hahahaha! Als ze mij slaat sla ik terug hahaha! I kom gauw weer eens terug. Heb haar GSM-nummer gekregen wel zo makkelijk. Aanrader, heel vriendelijk en lief.
                            Laatst gewijzigd door theinspector; 23-11-11, 22:51. Reden: Verhuisd

Commentaar

Hoekstraat 19 I/II/III, Maggie(uitstekend).

Het is inderdaad deze Maggie: http://www.hookers.nl/showthread.php?t=205976.
                              Gister bij haar geweest. Ze vertelde deat ze drie jaar thuis is geweest en nu weer voorlopig hier blijft. Feest! Ze speelt geen harde SM, maar weet je wel helemaal gek te maken. Ik vind haar bovendien de beste pijpster van de stad.
                              Laatst gewijzigd door theinspector; 14-09-11, 00:07. Reden: Verhuisd

Commentaar

Hoekstraat 19 I/II/III, Maggie(uitstekend).

Het is, zoals eerder gezegd, onze 'oude' Maggy. Zat vroeger in de Hoekstraat. Ze is na drie jaar terug uit de Dominicaanse Republiek. Het kwam er op neer dat alles ook daar duurder is geworden, en dat de centen op zijn. Ik begreep dat ze 3 kinderen heeft te onderhouden.
                                Ze gaf aan dat ze mogelijk op termijn terugkeert naar de Hoekstraat.

Overigens: haar service is niets veranderd! Ballen afgebonden en lekker klaargetrokken met dildootje in mijn kont, alles in een rustig tempo.
                                Laatst gewijzigd door theinspector; 14-09-11, 00:08. Reden: Verhuisd

Commentaar

Re: Groningen, Hoekstraat 19 I/II/III, Maggie(uitstekend)

Vanmiddag bij Maggie geweest, zij zit nu aan de Vishoek 3I (moderator: s.v.p. adres aanpassen). Deze Dominicaanse, vriendin van Katharina, oogt door haar slanke uiterlijk minder vriendelijk, maar dat is bedrog. Ze woont normaal in de Dominicaanse republiek, maar als ze van een vriendin hoort dat er in Groningen een kamer vrij is, komt ze daarvoor over. Ze blijft waarschijnlijk tot de terugkeer van Katharina naar Groningen. Ze is heel aardig en - althans vanmiddag bij mij - supergeil. Na te hebben afgesproken wat wij gingen doen naar binnen. Zij was reuze vriendelijk en was van plan er een feest van te maken, zoals ze zei. Zij kleedde zich snel uit en betastte mij al terwijl ik mij nog van mijn kleren ontdeed. Even voelen, zoenen en knuffelen. Daarna waste zij zichzelf en mij. Bij het afdrogen masseerde ze mij, waarna ze mij omhelsde en wij elkaars lichaam (staande) uitgebreid gingen verkennen. Mijn staaf liet zij tussen haar benen komen. Door het heen en weer rijden werd ze kletsnat, zij bleef maar doorgaan. Tenslotte toch maar over in horizontale positie en in 69 pijpen (zc) en beffen. Dit ging er wisselend rustig en stevig aan toe. Ze vond het net als ik allemaal lekker en kwam nadrukkelijk op mijn mond zitten, waarbij ik haar tot een orgasme bracht. Daarna even rust, weer verder pijpen en beffen en vervolgens cowgirl afgemaakt. Deze dame is wat minder vrolijk dan Katharina, maar heeft wel meer geduld en laat ook zich lekker gaan. Zeker een herhalingsbezoek waard. Het enige minpuntje dat ik kan bedenken is dat het pijpen niet heel erg diep gaat, hoewel het pijpen wel lekker en gevarieerd is.

Commentaar

Re: Groningen, Vishoek 03 I, Maggie(uitstekend)

Gisteren weer bij Maggie geweest, het begon weer als een waar feest. Wel wat meer dan standaard geboden, maar dan komt ze echt los. Het was allemaal geweldig, tot een medewandelaar 4 maal achtereen op het raam klopte. Toen kreeg Maggie ineens haast en maakte ze mij snel klaar. Een teleurstellende afloop van een goed begin. Volgende keer maar wat geduldiger bij Gerrie wachten.

Commentaar

Re: Groningen, Vishoek 03 I, Maggie(goed)

Ik ben vanmiddag bij Maggie op bezoek geweest. Bij binnenkomst was ze gewoon leuk en vriendelijk, en ik heb nog wat in de Spaanse taal met haar gebabbeld. Wat mij opviel is het arsenaal aan SM artikelen wat ze aan de muur heeft hangen, allerlei zwepen en voorbinddildo's, lakkleding en een rek vol met kleding o.a. met het thema verpleegkundige en dokter.
                                      Eenmaal ontkleed bij haar bed vroeg ze mij, "wil je een dildo in je kont"; eigenlijk heb ik hier helemaal geen ervaring mee dat een vrouw zoiets voorsteld, laat staan bij mij doet, maar aangezien men een gegeven paard ook niet in de bek moet kijken antwoordde ik direct met een volmondig en overtuigd "ja ".
                                      Vervolgens haalde ze een stel dildo's te voorschijn waaruit ik de keuze kreeg, de specifieke eigenschappen van elk exemplaar werden mij haarfijn uitgelegd, oftewel de een was wel heel erg dik en de ander daarentegen weer heel erg dun.
                                      Ik besloot voor een middenklasse type te gaan, waarna ze mij insmeerde met glijmiddel, en het ding bij mij naar binnen parkeerde. Ik hapte eerst nog wel even naar lucht, maar toen ze me vervolgens prima begon te pijpen en het ding rytmisch in mij heen en weer bewoog, was het verzet in mij gebroken en ging ik helemaal in het spel mee.
                                      Ik kwam als een raket en schreeuwde het uit van genot, een beetje vreemd, maar wel lekker.
                                      Na afloop veegde Maggie de boel weer netjes schoon, en ik dankte haar hartelijk voor de fijne ervaring.
                                      Voor extreme toestanden kun je dus bij Maggie terecht, ik ben van plan weer naar haar toe te gaan, en haar dan eens te gaan neuken, want ze heeft mooie brede heupen die ik er ook al veelbelovend uit zagen.
                                      Een verhaal met een vervolg dus, dank je wel Maggie!!!!

Commentaar

Afgelopen dinsdag weer eens bij Maggie geweest. Ze was vriendelijk en ik wilde lekker rustig aan doen en gaf haar wat extra. Na het uitkleden en wassen vroeg ze om nog meer. Toen ik dat afwees ging ze weer akkoord. Daarna zoenen, strelen en op bed, daar ging ze driftig (helaas) trekken en pijpen. Snel in 69, waarbij zij meerdere keren heel theatraal deed alsof zij klaarkwam.
                                        Heb mij daarna maar snel laten klaar pijpen, zij was niet echt in een geile bui en dat toneelspel hoef ik niet. Helaas was het deze keer een matige vertoning.

Commentaar

Ik heb Maggie vandaag bezocht. Ze zat weer op haar oude plek. Ik ben erg tevreden bij haar weggegaan. Ik heb in het verleden al over haar berichten op dit forum geplaatst en ik val niet in herhaling ik weet niet wanneer ze verschijndt en/of verdwijndt dat moet men zelf maar aan haar vragen. Ik kom terug zolang ze hier is.