Mika (Bulg), Amsterdam - Singelgebied, Oude Nieuwstraat 8 rts

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Mika (Bulg), Amsterdam - Singelgebied, Oude Nieuwstraat 8 rts

Sinds een paar dagen nieuw op de Achterdam, echt een mooie meid, heeft voorheen gewerkt in Brussel. Althans zo vertelde ze mij dit. Ik zag haar staan met haar prachtige lichaam en mooi zwart lang haar in een heerlijk zwart klein outfitje. We stelden ons aan elkaar voor en tja , weer een Viktoria erbij, nu 2 naast elkaar, heb deze maar met een "K" in de naam geschreven om evt. verwarringen uit te sluiten.Ik vroeg wat haar echte naam was, maar dat wilde ze natuurlijk niet vertellen Uit de kleertjes dan maar en ze liet mij eerst haar kutje zien en trok haar lipjes open, begon over haar borsten te wrijven en mijn lul begon al aardig te steigeren, wat een heerlijk wijf zeg. Lekker langzaam begon ze mijn lichaam te masseren en aan mijn lul te trekken, "Oh, he is big" zei ze. Ik dacht als dat dan maar goed gaat. Het pijpen deed ze ook erg lekker zonder handjes en hij ging er diep in. Toen maar eens waarvoor ik gekomen was, ik vroeg of ze op me ging zitten en smeerde een beetje gel op haar kut en zakte over mijn knoeper harde heen, ze kreunde en begon op en neer te rijden, eerst voorover gebogen en later lekker naar achter hangen en op en neer gaan. Ze kreunde weer en kwam klaar, althans dat zei ze. Ik hield het ook niet langer, ze was moe van het klaarkomen en trekkend heeft ze mij doen spuiten over haar geile silicoontjes. Ze is een hele lieve verschijning, dus voor mij zeker herhalingsgevaar.

Re: A35, k1 , Viktoria (Bul)(goed)

Voor mij nieuwe dame op de dam, lachte vriendelijk en zag er leuk uit dus de stoute schoenen aangetrokken en er op af gestapt. Ze is rustig en vriendelijjk en neemt de tijd om je op het gemak te stellen, gelukking niet van dat haast werk. Eerst een beetje knuffelen en op temperatuur komen. Ze was bang dat ze een beetje klein zou zijn voor me maar geen enkel probleem, ging er heerlijk helemaal in, eerst in doggie en later bovenop. Kortom lekkere blowjob en prima wip.
    Ze vertelde dat ze nog maar kort op de Dam werkte maar eerder in Antwerpen gewerkt heeft. Niet in Brussel maar dat kan een vergissing zijn. Ze is niet verpest door het eierwekkervirus dat in Brussel normaal zou zijn. Haar gevraagd of ze ook diensten verleend zonder condoom, nee dus!!!!! Ze vertelde dat ze de avond te voren tig man de deur had gewezen omdat ze allemaal zonder wilde. Mij stelde het gerust want mijn gezondheid is belangrijker!! Voor haar gelukking ook.
    Gevraagd naar hygiëne omdat de kamer zo klein is dat ze zich daar niet op kon frissen, ze verzekerde me dat ze elders in hed pandje wel de ruimte had en zich daar ging wassen. Verteld dat ik en ik denk velen met mij hygiëne belangrijk vinden. Op vertrouwen op goed gezet.
    Nog even over haar silicoontjes gepraat. Jammer, ik vind de vorm niet meer kloppen, haar tepel staat te hoog op haar borst en ze zijn mij ook wat te hard. Ik geloof dat ze er zelf ook niet 100% happy mee is.
    Lieve dame voor goede dienstverlening, een aanradertje, voor mij een goede voldoende, mischien herhaling maar dat weet ik nog niet, voor mij was het meer een kwestie van verandering een keertje buiten het vaste rijtje.

knuffelcijfer 7,5
    de knuffeljury

Commentaar

De Pijp, Ruysdaelkade 143 lks bov, Mika(goed)

Mooi strak nieuw meisje heb ik gesignaleerd vorige week zondag. Met een one piece zwart setje staat ze links bovenin achter het raam. Mooi gezichtje en strakke lichaam met helaas silliconen tieten. Toch besloten om naar binnen te gaan, omdat ze zo mooi gezichtje heeft.

Eenmaal binnen afgesproken voor de standaard prijs, maar helaas kwam ik niet verder dan pijpen, omdat ik m niet omhoog kreeg( ja was al hele week grieperig). Ze blijf wel door pijpen maar na min of 10 zei ik doe maar met de hand. Condoompje eraf en lekker begon ze te sjorren. Ik mocht alleen niet aan haar poesje zitten. Als snel werd het keihard, heb maar niet gevraagd of ik nog mag neuken. Lekker op haar hand gespoten en mn buik onder. Dan maar volg x haar poesje proberen. Wel een relaxte meid en ze is pas 3 maanden ofzo in NL

Commentaar

Re: A3, k1 , Viktoria (Bul)(goed)

Het is altijd een goed teken als een dame oogcontact zoekt. Dit houdt echter meestal op als je voorbij loopt. Viktoria blijft dit doen totdat ik uit het zicht verwenen ben. Ik heb haar echter nooit eerder bezocht omdat ik geen liefhebber ben van siliconen borsten.
        Gisteravond was ze weer terug in Alkmaar op d2 en keek mij aan alsof ik een lang verloren vriend was. Hier kon ik geen weerstand meer aan bieden en ben maar op bezoek gegaan. Gewoon geld op tafel gelegd en niets afgesproken. Soms weet je van tevoren dat het wel goed komt.
        "Finally" zei ze. Het was ook alsof ik op bezoek was bij een oude bekende. Meteen een goede klik.

Ze draagt meestal een zwart bikinibroekje met van die dunne halters over haar borsten. Goed gebruind, slank, spitse neus, intense ogen, halve siliconen bollen. Spreekt goed Engels.
        Lange voorspel voordat het condoom erop gaat.
        Goede, rustige en diepe pijpbeurt.
        Neuken in alle standjes gewoon goed. De benen gaan wijd en ze doet goed mee.

Viktoria heeft begin dit jaar een tijdje op A35 k1 gewerkt en een maand geleden een week op A3 k1. Ze zegt ook in Utrecht gewerkt te hebben. De laatste tijd werkt ze echter in Amsterdam. Ze was nu voor een dagje terug in Alkmaar omdat ze haar kamer in Amsterdam tijdelijk kwijt was.
        De volgende dag zou ze weer in Amsterdam terecht kunnen aan de Ruysdaelkade.
        Opinions are like assholes, everybody has one.

Commentaar

Re: d2, d2 , Viktoria (Bul)(goed)

Haar gisteren weer kunnen bewonderen op de Achterdam, nummer 39 k2

cremaster: Zaterdagavond was deze kamer echter leeg.
          de knuffeljury

Commentaar

Re: De Pijp, Ruysdaelkade 143 lks bov, Mika(goed)

Terug gegaan na 2 maanden voor unfinished bussiness. Vorige had ik haar poesje niet kunnen genieten. Deze keer stond ze met haar strakke lichaam voor het raam met een miniscule setje en een ipod in haar stringetje. En ze stond zo sexy bij te wiebelen.

Eenmaal binnen liep ik achter haar aan, wat een lekker kontje heeft. Wat had en heb ik nog steeds zin om mee te spelen en masseren. Hele mooie dame en aardige vrouw. Ze pijpt wel kort, paar keer deepthroat maar voor mij mag het wel wat steviger. Daarna kwam zij boven. Redelijke poesje, heb strakker gehad. Misschien ietsje teveel glijmiddel. Was moe, dus maar op een standje afgemaakt. Na de daad haalde ze wel het volle rubbertje eraf voor me. Wel een relaxe en aardige meid en met iets meer passie erbij zou ze perfect zijn. En tegen mij zei ze dat ze nu nicole heet.

Commentaar

Re: De Pijp, Ruysdaelkade 143 lks bov, Mika(goed)

Deze staat nu op de Wallen, een keer gezien in de Goldbergersteeg 8, laatste raam achterin en een keer in de kamer van maria met bril. Nog steeds aardig en strak. Voorlopig zwerft ze rond hier, omdat ze geen vaste raam heeft

vlgs mij noemt ze zich nu Victoria ....

Commentaar

Re: A39, k2 , Viktoria (Bul)(goed)

Zaterdag weer in Amsterdam, Goldbergersteeg 5 of 6.
                de knuffeljury

Commentaar

Re: A39, k2 , Viktoria (Bul)(goed)

Als het juiste adres bekend is dan zal ze netjes verhuisd worden helaas
                  Dick31
                  EX-Moderator Alkmaar / Haarlem / Europa / SOA Hoekje

Commentaar

Re: Wallen, Goldbergersteeg 5/6, Viktoria (Bul)(goed)

Oorspronkelijk geplaatst door solo Bekijk bericht
                    Ze draagt meestal een zwart bikinibroekje met van die dunne halters over haar borsten. Goed gebruind, slank, spitse neus, intense ogen, halve siliconen bollen. Spreekt goed Engels.

De volgende dag zou ze weer in Amsterdam terecht kunnen aan de Ruysdaelkade.
                    de omschrijving van Solo biedt altijd soelaas -
                    met die bretels over haar Magdenburger halve bolletjes , heb haar gezien achter in de Goldberger 's avonds , ze was beetje gepiqueerd toen ik zei dat een op de drie meisjes Victoria heette , maar gistermiddag in de Oudekennis lachte ze weer lief naar mij ....

die Ruysdaelkade link hebben we vlgs mij ook , Mika , 's avonds achter in de Goldberger gespot (als Victoria .. )

http://www.hookers.nl/showthread.php?t=245971
                    Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Re: Wallen, Goldbergersteeg 8, Mika (Bulg)(goed)

Yup het kan was nog een keer geweest bij haar nu ze op de Wallen staat, ja het kan kloppen dat ze haar naam heeft veranderd. Ze noemde nu anders, ben alleen vergeten welke.....

Commentaar

Re: Wallen, Goldbergersteeg 8, Mika (Bulg)(goed)

deze strakke dame , met haar schone appeltjes onder haar bretels , zwart pakje , zie ik geregeld o.a. Annendwars nr 1-1, OZA 15 lks en gisteravond Molensteeg 2-1 (La Vie en Rose kamer) , zwarte paardenstaart , ze gaat als Victoria (vertelde zij me tijdje geleden ... )

Commentaar

Re: Wallen, Molensteeg 2-1, Victoria / Mika (Bulg)(goed)

ik zie haar nu steeds 's avonds St Annendwars 26-2 , die schone appelen die doen het ....

Commentaar

Re: Wallen, Sint Annendwarsstraat 26-2, Victoria / Mika (Bulg)(goed)

Yup ik zie haar ook overal opduiken, een keer in het Gordijnsteeg maar meestal in de st. Annen buurt. Aardige meid maar voor mij beetje te standaard sex.

Commentaar

Viktoria / Mika ex Alkmaar ex Ruysdael draadjes gecombineerd ...

Commentaar

Blijkbaar zwerft ze door heel Amsterdam. Vanavond gespot boven in de Teerketelsteeg. Zag haar staan met haar beroemde bandjes over haar mooie silliconen tieten. Blijft een mooie meid om te zien. Helaas blut om naar binnen te gaan.

Commentaar

Re: Singelgebied, Trompettersteeg 5-4, Victoria / Mika (Bulg)(goed)

Victoria heb ik al wat langer op de standby list. Niet dat ze er niet goed uit ziet, maar ze heeft een beetje een Bulgaarse 12 in een dozijn look. Elke keer als ik langsloop denk ik die houden we in gedachten om vervolgens ergens anders binnen te stappen. Tot deze avond ik liep maar wat te dralen en tref Victoria op 1 van de Trompetter ramen. Weet je wat laten we het maar eens proberen, Victoria was zelfs ook enigszins verrast toen ik haar benaderde. Ze ziet me wel vaker maar heeft inmiddels haar pogingen gestaakt om mij binnen te hengelen.

Eenmaal binnen ben ik al voorbereid op een standaard beurt maar het klikt eigenlijk meteen met Victoria. Ze is best gezellig en als ze haar bretels van haar tiejes afgooid begint mijn verlangen te groeien. Mooie sillis aardig gedaan niet te hard en ik mag er ook lekker mee spelen en er hapjes uitnemen. Zo binnen naakt voor mijn neus ziet ze er sowieso goed uit mooie sprekende ogen en een superstrak fit lichaam. We knuffelen eerst wat en ik pak der eens lekker beet onderwijl geeft ze kusjes in mijn nek. Als we op bed liggen zet ze zich tussen mijn benen aan een goede pijpbeurt waarbij ze goed contact houd. Vervolgens klimt ze met haar mooie doosje bovenop voor de cowgirl dit doet ze naar behoren waarna ze zich in de missionaris goed in alle hoeken laat neuken. Ik voel mijn ontlading al opborrelen maar wil haar nog van achteren in de doggy view zien. Hier hou ik het niet meer lang vol en kom grommend klaar. Dit was zeker geen doorsnee wip integendeel prima zelfs. En achteraf is het wederom gezellig, Victoriaa leuke meid van die standby list is ze nou wel af ik ga haar nog wel eens zien...

Overigens heeft ze geen vaste kamer die wil ze ook niet ik zie haar ook overal opduiken in de Tromp, Dollebegijnen, St A Dw of Oudekennis

Commentaar

Re: Wallen, Trompettersteeg 5-4, Victoria / Mika (Bulg)(goed)

Mika stond gisteravond mooi te wezen op hoek Korte Korsjes , nr 7a ... , kom je werkelijk overal tegen ...

Commentaar

Gisteren bij een meid geweest die zich voorstelde als Victoria... Echter stond ze op trompetter 5-6... De kamer met het rolluik dus op de st. annendwarsstraat .... Deze meid had wel een lieve uitstraling, verder niet heeeeel bijzonder, maar lieve dames zonder raamgetik zijn vaak een goede (diepte) investering.... Ik moet zeggen dat het bij haar niet anders was.... Zeer rustige, schattige meid die heel relaxt haar werk lijkt te doen... Gelijk ging ik op bed zitten, waarbij ze lekker tegen je aan begint te leunen met haar borsten in je gezicht... Prachtige borsten, die ondanks een ingreep heerlijk zijn te pakken... Ze heeft zo'n one-piece setje aan... met van die dunne repen over haar borsten.... Die liet ze dus al snel zakken, waarbij het slipje rond haar poes bleef hangen, maar al wel een spannend inkijkje gaf in haar gladgeschoren poesje... Ze kan je erg goed opgeilen, met spannende en sensuele bewegingen... Op de Wallen heb ik iets dergelijks nog nauwelijks meegemaakt... Ze is echt een warme meid, van overigens 24 jaar... Zelfde bouwjaar dus als ondergetekende... Na wat intens geknuffel liet ze haar broekje zakken en deed ze haar sexy naaldhakken uit.... Ze is echt ultraslank op een hele mooie manier... Een prachtig mooi glad meisjeslichaam, en wat een strakke buik! Ze nodigde me uit op bed en begon met een geile trekbeurt.... Al snel volgde het condoom en begon me ze me heerlijk te pijpen.... Na een minuutje of wat was het tijd voor actie en ging ze op haar rug liggen met de benen wijd... Wát een uitzicht is dat.... Een jonge maitresse die haar benen spreid voor de ontvangst... We hebben intens lekker geneukt in deze positie... Ze weet ook goed te doen alsof ze het zelf lekker vindt.... Ik vroeg of ik nog naar doggy mocht switchen en dat vond ze heerlijk... Haar favo standje dus.... Weer dat heerlijke uitzicht op haar taille en benen... Ik heb haar heerlijk genomen en al vrij snel het rubbertje volgespoten.... Echt één van de beste ervaringen ooit, vanwege haar sensualiteit, rust en volmaakte lichaam... Enige minpuntje is dat er in deze kamer geen spiegels aanwezig zijn, maar dat weet de pret niet te drukken... Zo te lezen switcht ze ook vaak van kamer.... Ik twijfel een btje of dit de goede dame is aangezien ze bruin haar heeft, maar de mods weten dit wss beter.... Ze vertelde me dat ze hier een jaar in a'dam werkzaam was... Ze werkt iig in de avondswitch, aangezien ik haar rond achten bezocht.. Meer details zou ik op dit moment niet kunnen noemen... Ik zou wandelaars aanraden om hier gewoon heel relaxt naar binnen te gaan, zonder verwachtingen en eisen.... Bij rustige dames werkt dit denk ik beste, ze laat je niet in de steek!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door ajc87 Bekijk bericht
                                        Ik twijfel een btje of dit de goede dame is aangezien ze bruin haar heeft, maar de mods weten dit wss beter....
                                        Ja dat is Mika ik heb haar ook gezien, lieve meid!

adres n Dolleb 9-1 avond

Commentaar

Re: Wallen, Dollebegijnensteeg 9-1, Victoria / Mika (Bulg)(goed)

Mika tref ik nou een aantal keren 's avonds op de OKS 3-4 zou ze nou echt eens honkvast worden?