Wallen, Sint Annendwarsstraat 1-2, Christina (Hong)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Wallen, Sint Annendwarsstraat 1-2, Christina (Hong)

Hongaarse Christina staat een jaar en 4 maanden op linker deur 1-1, vaak op bezoek bij de buuv (waarschijnlijk Jenny, eveneens Hongaars), de meesten zullen haar in beeld hebben. Vriendelijke meid, van dichtbij mooier dan vanaf de straat lijkt. Altijd mooi die grote kamer daar boven, eigenlijk een appartement, opmerkelijk is dan dat er elders veel kamers zijn met een groter en vooral beter bed dan dit.

Zwarte topje bleef aan, zonder verdere upsell, direct cd er om. Bij het pijpen kon ik vrij haar aangeklede tieten pakken, maar door de kleding heen bleek er niet zo veel te pakken, hooguit een B denk ik. Pijpen was wel voldoende, maar verder niet bijzonder.

De wip in missio was ronduit matig, ik zat er wel strak in, ze omklemde me stevig met haar benen, toch lag het niet lekker op haar, het glijden en schuiven kwam niet van de grond, het voelde stroef, aan soepel heen en weer bewegen kwam ik helemaal niet toe, lichamelijk ook nog knap inspannend, doodmoe werd ik er van, het begin van een neukgevoel was er niet en kwam niet. Na verloop van tijd maar gestopt, een zinloze missie. Er zijn nog 300 anderen, dan maar alsnog naar 1 van hun gegaan.

Best wel een aardig meisje, en daarom zeg ik het niet graag, maar de sex liep wat mij betreft werkelijk voor geen millimeter.

Re: Wallen, Sint Annendwarsstraat 1-1, Christina (Hong)

Oorspronkelijk geplaatst door Randy Bekijk bericht
    Hongaarse Christina staat een jaar en 4 maanden op linker deur 1-1, vaak op bezoek bij de buuv (waarschijnlijk Jenny, eveneens Hongaars), de meesten zullen haar in beeld hebben.
    vlgs mijn observaties is deze schone blonde nog steeds de regular op dat adres , 's avonds dan - we moeten haar maar goed in de gaten houden want over een paar dagen is het gedaan met de St Annendwars t.o. Sexieland ...
    Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Wallen, Sint Annendwarsstraat 1-2, Andrea / Christina (Hong)

Christina is sinds een week of wat een deur naar rechts opgeschoven, dus naar nr 1-2.
      Misschien was ze dat traplopen een beetje zat.

Waar het voorvoegsel Andrea vandaan komp weet ik niet.

Op 1-1 staat sindsdien 's avonds een new kid on the block, met geile bril

Commentaar

Re: Wallen, Sint Annendwarsstraat 1-2, Andrea / Christina (Hong)

de buurvrouw van Victoria kunnen we dan ook prolongeren ... , heeft niet veel aanloop

Commentaar

Re: Wallen, Sint Annendwarsstraat 1-2, Christina (Hong)

weinig interessant wellicht , maar deze blonde 30+ niet weg te denken 's avonds op nr 1-2 ..

Commentaar

Christina's vorige recycle is al weer bijna 2 jaar geleden, en ze staat nog steeds 's avonds/'s nachts op 1-2.
            Ze staat er intussen al bijna 7 jaar, maar inspireert de bezoekers niet erg tot schrijven.
            Voordat ik met dit account actief werd heb ik haar wel eens bezocht, tja het bleef duidelijk bij 1 keer, ze ziet er helemaal niet verkeerd uit maar met goede looks alleen kun je geen sessie tot een goed eind brengen.

PS. Als je nog nooit een dvp uit Andorra hebt gezien, die staat 's avonds links van Christina op 1-1. Zwart haar, niet groot, beetje gedrongen postuur, grote jongens, stond v/h o.a. op OZA 117 lks, werkt onder de naam Jolene (als in de song van Dolly Parton).
            PS2. De naam van de topic-opener is sinds de conversie onzichtbaar, zelfs niet 'gast', maar wordt in dit soort gevallen zichtbaar door de cursor even op het groen/grijze balletje te laten rusten. Het was niet mogelijk om dit soort zaken eenduidig te converteren.
            Gebruik geen uitroeptekens, het moet uit de tekst komen. (Jan Mulder)

Commentaar

Aan het werk...
            X