Singelgebied, Oude Nieuwstraat 6 bov, Mirjam (Sur)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Singelgebied, Oude Nieuwstraat 6 bov, Mirjam (Sur)

Gisteren tussen de middag bij Miriam, een surinaamse meid in de Bergstraat geweest.
    Ze zit, gezien vanaf de Herengracht (coffeeshop), achter het eerste raam aan de rechterkant.
    Ze heeft meestal verleidelijke lingerie aan.
    Leuke frisse meid met een vlotte babbel in een lekker plat-Amsterdams accent, lekker lichaam, mooie borsten (C-cup), lekker geschoren kutje.
    Eerst een kleine massage met Babyolie, daarna lekker uitgebreid spelen, zoenen, vingeren. Lekker door haar gepijpt. En als laatste heerlijk geneukt, waarbij ze lekker meedeed.

Al met al een heerlijke middagpauze

8) 8) 8) 8)

voor niets gaat alleen de zon op,
    maar haar prijzen zijn alleszins redelijk te noemen,
    vanaf 25 euro voor een snel wippie,
    ik hebgekozen voor een halfuurtje,
    dit kostte me 50 euro

Commentaar

over Miriam bijna niets dan goed!!! Ze doet alles met volle overgave en is gek op geile praatjes. ieder keer als ik in de buurt ben ga oik kijken of ze er is. Ze is bijna erslavend. Alleen de laatste keer kreeg ze telefoon van haar overbuurvrouw voor een triootje en toen maakte ze zich er wel erg makkelijk van af. Maar op sexgebied:fantastisch.

Commentaar

Ze werkt voorzover ik weet op maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag van 11.00 tot 17.00 (ongeveer)

Commentaar

Het is een Surinaamse meid, meestal gekleed in lingerie met zwarte laarzen aan. Ze zit naast een dame die er wat Latijns-Amerikaans uitziet, geen idee hoe zij heet eigenlijk. Ze is wel een beetje mollig inderdaad (een ietsje dan).
          Ik heb geen ervaring met haar maar ben wel enthousiast geworden na deze berichten. Vooral die massage lijkt me te gek.
          Het is het 1e raam (altijd tot nu toe) vanaf de herengracht gezien, aan de rechterkant.

Een trio brengt me misschien wel op een idee, alleen met wie doet ze zoiets. Misschien kan Arnold vertellen naar wie hij haar zag toegaan toen ?

Commentaar

Vanmiddag was ik weer eens in A'dam. Helaas was Claudia (ONS8) bezet, dus ging ik eens kijken bij de lekkere Miriam.
            Haar starttarief is nu E 35, ik kon niet passen dus gaf haar E 40 en het was het dubbel en dwars waard!
            Wat een lekkere geile meid. Ze kan lekker geil lullen en je mag alles met haar lekkere (echte) tweeling doen. Ook lekker haar kutje (mooi toch zo'n zwart doosje met zo'n rose binnenkantje) spelen, kontje likken mmmmm
            Haar pijptechniek is absoluut top. We hebben het afgemaakt in cowgirlstand: zij met haar lekkere reet naar mijn gezicht zodat ik alles eens goed kon bekijken.

Miriam: TOP

De volgende keer ga ik voor een trio met haar buuf, lijkt me ook leuk.
            Beter 1 dvp in bed dan 70 maagden in de hemel.

Commentaar

Na alle positieve berichten over Miriam gelezen te hebben besloot ik haar ook eens te bezoeken. En inderdaad het is een hele aardige dame die een vriendelijke praatje maakt en alle tijd voor je neemt.

Ik heb gekozen voor de standaard behandeling (PN, €35) die al met al behoorlijk uitgebreid is. Eerst smeert ze je pik en ballen in met een flinke scheut massageolie om deze vervolgens lekker te masseren. Aansluitend pijpen, was wat kort maar verder in orde. Het neuken, zij boven, is een verhaal apart. Het lijkt alsof ze helemaal door het dolle heen raakt en het idee heeft op een rodeostier te zitten zo hard en onvermoeibaar gaat ze tekeer. Wie bovendien van geile praatjes houdt is hier aan het goede adres, Miriam slaakt de meest gore taal uit.

Minpunt is haar lichaam: beetje dik en haar (grote) borsten missen wat stevigheid. Al met al een uistekende behandeling maar gezien bovenstaande kanttekening wat mij betreft niet voor herhaling vatbaar.

Commentaar

ik was vandaag om een uur of elf in de bergstraat en wilde de lekkere zwarte dame op nr 7 wel weer eens proberen. Zij was net met een kerel aan het onderhandelen toen ze mij zag. Ze wimpelde die andere vent af en uiteraard ging ik bij haar binnen. Toen ze mij zalig aan het opgeilen was (Wat is ze GEIL!!!!) begon ik over haar buurvrouwtje. Dat is Natasja(half Antilliaans/half Braziliaans). Zij heeft haar er toen bijgehaald en wat ik toen meegemaakt heb is niet te beschrijven. Natasja is verschrikkelijk lief en heet en samen zijn die twee niet te houden. Verdere details vertel ik niet maar ik zou zeggen: PROBEREN!!!!

Commentaar

Ik ben ook bij Mirjam geweest en alles is waar. Mirjam is een toppertje. ze is heel lief, geduldig en kijkt niet op de klok. Een aanrader.

Commentaar

Miriam werkt ook op zondag. Ze is heel vriendelijk en maakt graag een praatje voor en na de sex. Ik ken haar al jaren, ik ben met haar in bad geweest en ik vind haar een kanjer. Een beetje mollig misschien, maar daar heb ik geen hekel aan.

Commentaar

Ik heb al eerder over deze lekkere Hindoestaanse geschreven, maar die recensies zijn verdwenen denk ik.
                      Hier dan mijn recensieformulier met als aanvullende vermelding: Miriam is een lekker geil ding, ze lult ook heel geil (voor de liefhebbers), heeft lange tepels en is gewoon top.

Ze werkt iedere middag behalve donderdag en zaterdag, en soms zondag.

Commentaar

Ik ben pas geleden bij geweest. Ze was erg goed. In tegenstelling tot wat op deze site staat is ze geen surinaamse.

Ik ben een half uurtje met haar bezig geweest voor 100 euro. Hierin zit ook 20 euro, omdat ik over haar borsten ben klaargekomen. De seks was goed. Ze is inderdaad erg geil. In tegenstelling tot de meeste meiden zoent ze ook. Gelukkig heb je hier niet het gevoel dat je een asbak schoonlikt.

Een absolute aanrader!!!!

Commentaar

Vandaag weer eens, na lange tijd, bij Miriam geweest. Het was weer als vanouds. Lekker geil spelen, masseren met olie en overal aan mogen zitten. Wat wordt deze dame nat. Zelf brengt zij een grote zwarte dildo in en met haar geile praat wind zij je ongeloofelijk op. Ik ben niet eens aan neuken toegekomen, zij heeft het met olie (zc) heeeeerlijk afgemaakt. Toppie. :-*

Commentaar

Al eerder (5/2) schreef ik een recensie over deze heerlijke meid.
                            Hier dan mijn formuliertje.

Commentaar

Merk dat er nodig een update moet komen van Miriam... ;D

Ik las hier de berichten en besloot er eens langs te gaan...en ben sindsdien verslaafd ;D

De eerste keer ging ze gelijk met gespreide benen voor me staan in haar uitdagende zwarte lingerie. Ik nam haar borsten in mijn mond en zoog aan die grote lange tepels.

Aldoor geile taal uitslaand bevrijdde ze mij van mijn kleren en ging op bed liggen. Ik kon mijn tong niet vantussen haar benen vandaan slaan. Honingzoet was ze!

Na mij even kort gepijpt te hebben, ontving ze mij in haar warme (zeg maar hete) binnenste. Met haar geile kreten moedigde ze mij aan en al snel liet ik me gaan.

Wat een heerlijke ontspannen vrouw is dit!

Commentaar

Miriam is inderdaad een topwijf. Echt een geile hoer(haar eigen woorden). ze is gek op geile praatjes en haar ervaringen vertelt ze graag door. ik ben menig maal bij haar geweest en als ik door de Bergstraat loop word ik als het ware naar binnen gezogen als ik haar zie. gisteren heb ik haar echter kunnen weerstaan en ben bij Italiaanse Laura geweest, zie recensie aldaar.

Commentaar

Miriam is een leuke vrouw. Goede sex, lekker tongzoenen en geile praat. Alleen jammer dat haar lichaam niet meer zo strak is. Desalniettemin is ze het uitproberen waard.

Commentaar

Ik ben na mijn verslag nog een paar keer bij haar geweest. Ze is goed!!!. Ze neemt de tijd en is echt geil.

De prijzen zijn een beetje hoog.
                                    Voor 30 minuten 80 euro
                                    Voor 30 minuten met klaarkomen op borsten 100-120 euro

Commentaar

Door de Bergstraat lopend bij Miriam binnengestapt(ook Laura was er maar deze keer voor Miriam gekozen). Ze geilde mij ontzettend op met dat waanzinnig geile wellustige lichaam van haar. Het is een ECHTE snol!!!! Na wat dildowerk en ander geil spel heeft ze Natasja geroepen, welke ik al eerder icm. Miriam heb mogen gebruiken. Een zalig half uur gehad met deze twee dames.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door zaadpaal
                                        Vandaag bij Miriam geweest. Lekkere zwarte meid, flinke tieten, alleen een beetje slap. Pijpte super zc en gin zoals de vorige keer weer lekker op mij pik rijden totdat ik mij helemaal leegspoot ZC dus.
                                        Bij dit bericht zet ik toch zeer grote ??????

Pijpen zc geloof ik al niet, en neuken zc is ONMOGELIJK.
                                        Graag een reactie van medewandelaars.
                                        Laten we s.v.p. niet teveel gaan fantaseren hier, dat is in niemands belang !

Grt. van tilac

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door tilac

Oorspronkelijk geplaatst door zaadpaal
                                          Vandaag bij Miriam geweest. Lekkere zwarte meid, flinke tieten, alleen een beetje slap. Pijpte super zc en gin zoals de vorige keer weer lekker op mij pik rijden totdat ik mij helemaal leegspoot ZC dus.

Pijpen zc geloof ik al niet, en neuken zc is ONMOGELIJK.
                                          Graag een reactie van medewandelaars.
                                          Laten we s.v.p. niet teveel gaan fantaseren hier, dat is in niemands belang !
                                          Ik ben het helemaal met Tilac eens. Ik ben vandaag bij Mirjam geweest en heb aan haar gevraagd of dat dit verhaal waar is. Volgens haar was het hele verhaal compleet verzonnen. Uit ervaring weet ik dat je bij Mirjam alleen over haar borsten mag spuiten zonder condoom. Daarnaast moet iedereen zich afvragen of dat het wel verstandig is om zonder condoom te neuken.

Het bezoek aan Mirjam was als vanouds. Ze is altijd lekker geil en weet een man goed te verwennen. Persoonlijk vindt ik dat ze hele mooie borsten heeft. Oke, ze zijn niet meer zo strak als bij iemand van 18, maar dat is voor mij geen probleem. Ik vindt Mirjam een van de betere meiden. Ze is wel aan de dure kant, maar ze biedt ook kwaliteit.