Singelgebied, Oude Nieuwstraat 8 lks, Sara (Bulg ex Ruysdael)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Singelgebied, Oude Nieuwstraat 8 lks, Sara (Bulg ex Ruysdael)

Vroeg in de avond weer wezen wandelen op RDK, het was vrij druk bezet op op RDK. Zag een paar lekkere dames, zoals op 143 links boven in een zwart one piece setje. yummie. Maar heb gekozen voor een dame op 125 boven links. Ze leek op Mila Kunis, vooral die ogen. Snel naar boven gelopen en naar de prijs gevraagd. Het was best miezerig en geen zin meer om te lopen, dus naar binnen gegaan. Ze was vrij klein zonder de schoenen, mooi zwart haar. Snel opgefrist en zij stond al naast het heb om op me te wachten. slipje bleef aan en kwam met haar rug bij me zitten. Pijpen deed ze wel op een apartje manier, met tong heel snel op en neer. dit heeft ze vrij lang volgehouden, minuutje of 10. Ik zat te denken of ze daarna zal vragen of ik extra moet betalen voor neuken. Maar toen vroeg ze u wanna fuck? yess u wanna on top vroeg ik no no u come first on me. Ok ook goed slipje ging uit en zag een heel mooi roze sneetje. Na minuutje of 5 vzei ik come change ze draaide snel met dr kont naar me toe. wou eigenlijk on top maar ja ook goed doggy is altijd lekker maar dat hou ik nooit ik lang vol. Haar huid is ook heel lekker glad en zacht, een van de mooiste huid die ik heb gevoeld. Alleen jammer dat borsten op zo'n jonge leeftijd al hangen. Al en al wel een lekkere chick. En ze zei dat ze uit Rusland komt en dat dit een gare land is, omdat alles zo duur is. Ze is al ruim een jaar hier maar heb haar nooit eerder echt gezien.

Re: De Pijp, Ruysdaelkade 125, Sara (Rus)(goed)

Trio met haar en Anna. Sara is een mooi, rank meisje, maar de techniek kon wat beter, hoewel het alleszins leuk was.

Wat me overigens stoort, en wat ik gewoon onprofessioneel vindt, is dat je, tijdens de daad wordt gevraagd of je wil bijbetalen om langer te blijven. Het doet af aan de sfeer.

jammer dat het onduidelijk blijft of we Sara en Anna op de bovenramen of benedenramen moeten zoeken ...
    I spent most of my money on women, drink and fast cars. The rest I wasted. (George Best)

Commentaar

Re: De Pijp, Ruysdaelkade 125, Sara (Rus)(goed)

Oorspronkelijk geplaatst door Serafijn Bekijk bericht
      jammer dat het onduidelijk blijft of we Sara en Anna op de bovenramen of benedenramen moeten zoeken ...
      Sorry! Boven. Allebei.
      I spent most of my money on women, drink and fast cars. The rest I wasted. (George Best)

Commentaar

Re: De Pijp, Ruysdaelkade 125 ben rts, Sara (Bul)(voldoende)

Gisteren Sara gevonden op nummer 125 beneden, rechter raam. Mooie brunette, komt uit Bulgarije.
        Vriendelijke dame die inderdaad tijdens het pijpen haar slipje aanhoud, alhoewel ik wel overal aan mocht komen tijdend het pijpen. Houdt het pijpen lang vol, doet dit inderdaad op een aparte maar wel lekkere manier. Vroeg op een gegeven moment: "you wanna fuck?" Uiteraard!
        Ze stelde doggy voor naar ik wilde liever met een cowgirl beginnen wat erg lekker was doordat ze met 1 been op haar op haar voet bleef staan, hierdoor lekker diep kunnen stoten waardoor ik al heel snel het condoom vol spoot.
        Zeker voor herhaling vatbaar, staat er op woensdag tot zondag, altijd in de avond.

Commentaar

Re: De Pijp, Ruysdaelkade 125 lks, Sara (Bulg)(goed)

was vanavond bij Sara op 125 lks , was eigenlijk op zoek naar Louisa maar is er waarsch niet. Sara draagt een wit setje met push-up lijfje en witte kousjes , een vriendelijke Bulgaarse , brunette , C-cup natural , geen tattoos -

Ik kan de recensies van Lekkel en Sam vrijwel letterlijk overnemen - schat haar een jaar of 25 / 26 , ze houdt inderdaad haar broek aan , speciale manier van pijpen met een speciale flip van haar tong en ze blijft aan de gang , daarna gaat de broek uit voor de rodeo schrijlings over je heen met knietje voetje , zeer effectief , zag toch nog kans naar de missio te gaan en daar is haar fraaie scheurtje goed te ketsen. Aardige meid , inderdaad een Bulgaarse en geen Rus, 2 jaar op de Rdk , ze is wat gelaten , moet nog tot 6 uur werken , ze vroeg of ik 'ga slapen' , inderdaad.

De recensie van Serafijn vlindert er wat tussendoor want heeft totaal geen raakvlakken - wat wel waar is dat ze af en toe ook boven werkt.

Commentaar

Re: De Pijp, Ruysdaelkade 125 ben lks, Sara (Bulg)(uitstekend)

Slipje ging nu wel meteen uit. Kan me dat van de eerste keer niet meer herineren.
            Bijzondere pijpkunsten die ze lang volhoud, en ook de cowgirl houd ze lang vol. Inderdaad eerst met dat beentje en daarna gewoon. Meestal overleef ik deze wel, nadat ze was gekomen hield ik het niet langer. De borsten hangen een beetje maar zien er goed uit en zijn echt. Heerlijk lichaampje, aardige en knappe meid.
            Ze wast zich altijd aan het eind.
            Aanradertje in de late uren.
            Hoop dat haar gemiddelde snel omhoog schiet van goed naar uitstekend.

Commentaar

Re: De Pijp, Ruysdaelkade 125 ben lks, Sara (Bulg)(goed)

ondanks alle Utrechtse import zie ik Sara ook nog steeds 's avonds op 125 lks ... altijd in haar witte setje ..
              Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Re: De Pijp, Ruysdaelkade 125 ben lks, Sara (Bulg)(goed)

ik zie sara niet meer, is ze gestopt?

Commentaar

Re: De Pijp, Ruysdaelkade 125 ben lks, Sara (Bulg)

Nee ze staat er nog steeds maar gaat binnenkort op vakantie

Commentaar

Re: De Pijp, Ruysdaelkade 125 ben lks, Sara (Bulg)

Oorspronkelijk geplaatst door Lekkel123 Bekijk bericht
                    Nee ze staat er nog steeds maar gaat binnenkort op vakantie
                    Vanavond was ze er weer in d'r one piece setje.
                    Wandelen is een hobby, snelwandelen is een sport.

Commentaar

Re: De Pijp, Ruysdaelkade 125 lks, Sara (Bulg)

ook nog altijd van de partij, weinig bijzonders maar prima adres.

Commentaar

Re: Singel, Oude Nieuwstraat 8 lks, Sara (Bulg)

Dame heeft jaren op Rdk gestaan, maar toch weinig recensie.
                        Komt denk ik door haar saaie sex en haar saaie uitstraling. Maar dit is toch een van de aardigste meid die ik ben tegengekomen. Lief en straalt eerlijkheid uit, was een tijdje uit zicht op Rdk. Het blijkt dat ze naar de singel is verhuist. Ze heeft goed naar haar zin en zal daar voorlopig staan. Ze staat nu op oude Nieuwstraat 8 lks. Ze is wat voller geworden maar nog steeds een mooie meid. Kon het niet laten, een leuke wip gemaakt.

Commentaar

Re: Singelgebied, Oude Nieuwstraat 8 lks, Sara (Bulg ex Ruysdael)

Twee weken geleden ben ik in afwezigheid van Elena bij Sara naar binnen gestapt. Sara is een lieve, schattige en zeer respectvolle dame. Ik had haar natuurlijk al vaker zien staan als ik op mijn persoonlijke favoriet moest wachten en dit keer vond ik het wel tijd om bij haar binnen te stappen. Zoals gezegd heel lief en schattig, bijna als je vriendinnetje. Ze begon met het pijpen, waar ze behoorlijk wat skills in heeft. Na een minuut of 5 was ik op oorlogssterkte en probeerde ik het doggy. Aan haar lag het zeker niet want ze deed lekker mee, maar uiteindelijk toch gevraagd of ze me klaar wilde pijpen (mc). Ze pijpte behoorlijk lang en nam er echt de tijd voor om mij te laten komen. Uiteindelijk hield ik het toch niet al te lang vol en pijpte ze me klaar terwijl ik haar handjes stevig vast hield. Al met al een goede ervaring en zou haar bij afwezigheid van Elena zeker nog eens bezoeken

Commentaar

Re: Singelgebied, Oude Nieuwstraat 8 lks, Sara (Bulg ex Ruysdael)

Voor de liefhebbers, wees snel nog een laatste bezoekje te brengen aan haar. Voordat ze ooit misschien wel, eens voor goed vertrekt.

Ze zag er nog verrukelijker uit dan in de voorgaande jaren.

Commentaar

Aan het werk...
                            X