Wallen, Oudezijds Achterburgwal 51-2, Alexandra (Roem)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Wallen, Oudezijds Achterburgwal 51-2, Alexandra (Roem)

Nog een Alexandra, de 14e voor mij (Alex... etc meegerekend) en de 3e Roemeense. Ze staat sinds kort op de verschillende deuren van 51, als een van de vaste dames even weg is, deze keer links op 51-1, waar normaliter ook al een Alexandra staat (met geile bril en ook al zo'n fraai rack). Ze is van dichtbij best mooi, over haar bikini heeft ze nog een soort outfitje, in die combinatie worden haar tieten goed geaccentueerd. Ze is niet groot, ongeveer 1.60, normaal postuur, asblond haar, staat af en toe een kwart slag gedraaid in de spiegel haar tieten te schikken, altijd leuk om te zien.

Niet het type de gezellige meid, puur zakelijk, maar dat maakt mij voor de geilheid niet uit. Dat tweede setje ging uit, bikinitopje bleef aan. Cd er direct om en vooruit met de geit. Bij het pijpen zat ze tussen mijn benen, ik kon zonder protest en upsell haar ingepakte tieten vastpakken, stevige ballen, als ze staat zien ze er uit als een ruime C, als ze zo voorover zit voelt het als een D, ik kon niet inschatten of het om sili's ging of dat de bh van stevig materiaal danwel push-up was. Pijptechnisch was het niet outstanding, maar effectief genoeg.

Bij de wip in missio hield ze handen en polsen bij haar tieten, niet echt afduwen, nou ja het komt er wel op neer, het effect is hetzelfde, demonstratief on-intiem houden, dus zoiets ligt nooit lekker. Het schuiven en glijden ging op zich wel soepel, zo'n poes die een middenweg is tussen een redelijk goed gevoel en het in uptempo moeten aanzetten om te finishen.

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 51-div, Alexandra (Roem)(voldoende)

Oorspronkelijk geplaatst door Randy
    ... Ze is niet groot, ongeveer 1.60, normaal postuur, asblond haar, staat af en toe een kwart slag gedraaid in de spiegel haar tieten te schikken, altijd leuk om te zien.
    ... ze is niet groot , ze is niet klein , ze is niet dik , ze is wel knap trouwens en ze staat eigenlijk altijd zichzelf in de spiegel te bewonderen haar blonde haren en haar ferme tieten te schikken , en ze is daar nog steeds , er circuleren meer meiden in de avondploeg op nr 51, maar 2e raam van links is zij nog steeds de regular ....
    Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Wallen, Oudezijds Achterburgwal 41-5, Alexandra (Roem)

Alexandra zien ik sinds kort op de hoekkamer 41-5.
      Ze staat niet meer continue met haar haar te frutselen of haar tieten te schikken, want die nauwe sta-plekken met spiegels als op nr 51 dat heb ze hier niet. Dus ze staat achter dat grote raam nu in een soort bikini gewoon haar tieten te showen.

ik vroeg het mij af , en Randy weet het !

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 41-5, Alexandra (Roem)

Oorspronkelijk geplaatst door Randy Bekijk bericht
        Ze staat niet meer continue met haar haar te frutselen of haar tieten te schikken ...
        jaarlijkse up-date: Alexandra , 's avonds nog altijd paraat op 41-5 , tegenwoordig heeft ze een bril (maar soms ook staat Niki daar) ..

Commentaar

Alexandra gisterenavond aanwezig op OZA 51-2.

Zal zoals bij de de meeste ex-Kim-huursters wel tijdelijk zijn (het meisje wat daar normaliter al vrij lang staat ms met vacantie), maar de spotting van deze dames all over the place zegt i.i.g. dat ze nog niet uit Amsterdam vertrokken zijn.

Hoewel ik Alexandra nooit bezocht heb, meen ik wel dat ik de juiste dame en draad heb, mede gezien de beschrijvingen.

PS Van enkele ex-Kim-huursters vernomen dat hun vm kamers in augustus/september (dit jaar) weer open gaan, maar daar zijn ze niet stellig over, whatever maar het is slechts wat ik van hun heb gehoord.
          Misschien heeft een ander hookers-lid wel contact met een meer betrouwbare informatiebron.

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 51-2, Alexandra (Roem)

Oorspronkelijk geplaatst door Chicano Bekijk bericht
            Hoewel ik Alexandra nooit bezocht heb, meen ik wel dat ik de juiste dame en draad heb, mede gezien de beschrijvingen.
            nou nou , kijk boven aan het draadje ..

overigens de laatste maanden 's avonds weer vrijwel vast in beeld op 51-2 ..

Commentaar

==============================================

Nadat Alexandra kortstondig nog even op 51-2 was geweest, heb ik haar nadat de regular van 51-2 weer terug was, nooit meer in Amsterdam gezien, oftewel allang weg.

Wie die regular van 51-2 is, ondertussen al een jaar of wat, weet ik niet.
              Gebruik geen uitroeptekens, het moet uit de tekst komen. (Jan Mulder)

Commentaar

Aan het werk...
              X