Antonia (Bulg), Wallen, Molensteeg 6-4

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Antonia (Bulg), Wallen, Molensteeg 6-4

Vanmiddag heb ik de Wallen weer eens bezocht. Dat was al een tijd geleden. Er bleek nog voldoende keus.

Mijn oog viel op Antonia, een Bulgaarse meid in de Molensteeg 14 (rechterraam).

Pijpen, neuken en aanraken gekozen. Pijpen deed ze lekker zacht. Duurde een paar minuten. Ze ging helaas zo zitten dat ik niet bij haar kon. Ook haar bh ging niet uit, dus van dat aanraken kwam niks terecht.

Hierna nieuw condoom om en ik op haar. Ze speelde met mijn tepels en dat is altijd geil. Hierdoor kwam ik vrij vlug klaar.

Vriendelijke dame en lekker geneukt, maar niet voor herhaling vatbaar vanwege de beperkte service.

Re: Wallen, Molensteeg 14 rts, Antonia(matig)

Oorspronkelijk geplaatst door Pikkus Bekijk bericht
    Vriendelijke dame en lekker geneukt, maar niet voor herhaling vatbaar vanwege de beperkte service.
    ja , ik heb Antonia inmiddels ook duidelijk in beeld , minstens zo'n lekkere meid als Rita , als je voor drie tientjes 'lekker geneukt' hebt met een mooie Bulgaarse is matig wel erg krap beoordeeld -
    ik noem haar blond , tattoo op buik links , 26-29 is ze nog niet , ze werkt alleen 's avonds ...
    Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Re: Wallen, Molensteeg 14 rts, Antonia (Bulg)(matig)

Wat een onzin recensie!!
      Ik ken Antonia al wat beter en persoonlijker.
      Haar leeftijd is 21 en zij heeft drie tatoo`s . Vanaf januari, toen had zij zwart haar en geen tatoo, dit jaar ben ik tien keer langs haar geweest en op de eerste keer na was het altijd bijzonder prettig.
      Dat zij werkt voor dertig euro begreep en begrijp ik niet, zij verdient meer.
      Ondanks dit bedrag staat zij meerdere standjes toe, als zij je mag!, ook tijd is geen probleem voor haar.
      Antonia is echt een lief meisje en ik heb, in tegenstelling tot doorgaans als ik een bezoekje breng, een groot zwak voor haar. Zij is zeker niet het mooiste meisje op de Wallen of rond het Spui maar wel een toppertje.

Commentaar

Re: Wallen, Molensteeg 14 rts, Antonia (Bulg)(matig)

Oorspronkelijk geplaatst door Ericnew Bekijk bericht
        dit jaar ben ik tien keer langs haar geweest en op de eerste keer na was het altijd bijzonder prettig.
        that is impressive , 10 rounds ! you could have told us earlier - I know her also , she asks me 40 and I can say she's a nice looker and a good fuck ! the kamers there in the back are a big laugh but what does it matter - she's trying to get me in a trio with her friend Sophie but that's not really my thing in that environment , actually I did Sophie an hour ago ....

Commentaar

Re: Wallen, Molensteeg 14 rts, Antonia (Bulg)(voldoende)

Zojuist ook Antonia bezocht. Vind een meid met tattoes altijd wel wat hebben en zij is net even wat voller en beter gevormd dan het merendeel dat in de steeg werkzaam was. Ze is haar afspraken netjes nagekomen, probeert het je echt naar de zin te maken en is daarnaast ook een grappige meid.

Commentaar

Re: Wallen, Molensteeg 14 rts, Antonia (Bulg)(goed)

ik zie Antonia tegenwoordig (al lang) zowel 's avonds als overdag op nr 6-4 (helemaal rts) , stevige meid ...

Commentaar

Re: Wallen, Molensteeg 6-4, Antonia (Bulg)(goed)

Afgelopen nacht een bezoek gebracht aan mollige Antonia uit, ze zegt Rusland, Sint- Petersburg, maar waarschijnlijk met Bulgaarse nationaliteit. Ik zag haar kinky buurvouw Maggie even niet, het was behoorlijk druk in de Molensteeg en ik had geen zin om tussen die gasten te wachten. Antonia wenkte naar me, ik vroeg of ze standje 69 ook deed maar dat was niet mogelijk. Maakt niet uit ze zag er lekker uit en ze kwam vriendelijk over. Ze stelde zich netjes voor op haar kamer beneden, ze zegt 31 jaar te zijn, ik vind haar er veel jonger uitzien. Tijdens het uitkleden wat ik op mn gemak kon doen praatten we nog wat over dr tattoos, en dat ze nog een grote wilde. Ze vroeg me op bed te gaan liggen, "ok i will not do 69, but you may only watch en touch, not lick" tegelijkertijd nam ze achterstevoren on top plaats en begon me heerlijk te pijpen nadat ze mn pik hard had gemaakt en een condoom erom had gedaan. Wat een uitzicht, ze heeft mooie grote billen en best stevig, eigenlijk zat ze zowat op mn gezicht vanwege de pijpbewegingen, "hey i didnt do anything" zei ik, ze lachte en zei dan dat ik mazzel had, . Ze pijpte me heerlijk en best lang, ondertussen kon ik oa aan haar grote borsten voelen. Hierna zijn we overgegaan in doggystyle. Ik kon lekker doorstoten en ze begon zachtjes mee te kreunen, na een tijd stevig ketsen tegen haar lekkere bilpartij kwam ik klaar. Ze zei dat ik best wat langer door mocht gaan. Ze heeft me t condoom afgedaan en mn pik met een doekje schoongemaakt, wat een service. Al met al een fijne leuke meid met humor, ik kom nog wel bij haar terug.

Commentaar

Wallen, Molensteeg 6-1, Antonia (Bulg)

Een echte Molensteeg-wandelaar ben ik niet maar zondagavond zag ik Antonia op 6 rechts, waarvan ik het idee kreeg dat ik er mogelijk een sessie kon hebben zoals bvb bij Dagmara en Kristianna, waarschijnlijk vanwege haar voorkomen, maar helaas werkt het zo niet. Bij mij stelde ze zich ook voor als Antonia from Russia, haar draad duidt Bulgarije en dat zal het wel zijn. P+N voor € 40.

Klein ongezellig hok zonder haken of stoel om je kleren kwijt te kunnen.
                Antonia ziet er voor Molensteeg-begrippen niet verkeerd uit, maar uit de kleren is de taille toch meer uit proportie dan eerst leek, en zonder schoeisel haalt ze de 1,70 van de totaalscore lang niet.

De tieten die in het outfitje nog in de categorie van bovengenoemde 2 dames leken te vallen, zijn wel een C, maar net zo slap als mijn tool toen het cd er zonder opwarming c.q. voorspel direct omheen werd gefrommeld.

Pijpen was voldoende, ze zat tussen mijn benen en ik kon haar tieten vol in de hand houden, en ze spendeerde er acceptabel genoeg tijd aan.
                Na de blowjob haalde ze het cd er af en deed er een nieuw exemplaar om, zonder uitleg van haar haar kant (ik vroeg er maar niet naar), geen idee waar dat nou voor nodig was.

Ze lag goed toegankelijk voor de wip in missionary. Ze is niet speciaal strak of ruim, ongeveer er tussenin, voelt redelijk aan. Ik wou er een snelle wip van maken, en ging haar van acquit af hard berijden, de schaamstreken èn de buiken kletsten lekker hard tegen elkaar, leuk geluid, na korte tijd kwam het plak in het cd.

Na afloop haalde ze het cd met een tissue er af, eigenlijk onnodige schijn-service, btw geen enkele van mijn favoriete dames doet dat, gaat veel beter als ik het gewoon zelf doe, gaan ik voortaan doen.

Ontbrekende piercing ('nee') en sili/echt ('echt') nog aangevuld.

@moderator: (1) haarkleur is inmiddels niet meer blond maar donkerbruin
                (2) lengte zonder schoeisel is lang geen 1,70, hooguit tussen 1,60 en 1,65 -
                (2) zoals hieronder ook gemeld staat zij op 6 rts, dat klopt, edoch dat is geen 6-4, maar 6-1, op alle 3 kaarten

e.e.a. aangepast

Commentaar

Re: Wallen, Molensteeg 6-1, Antonia (Bulg)(goed)

deze stevige tante kennen we al lang , staat nu 's avonds op nr 4-2 (4 lks) ....

Commentaar

Wallen, Molensteeg 14-1, Vanessa of Antoinetta

Soms ben ik met namen een ramp daarom de dubbele naam sorry.
                    Verder kan ik me niet voorstellen dat er geen recentie is maar heb alle pagina's doorzocht ben wezen kijken op het raamkaartje niet gevonden. Moderators als het de zoveelste keer wordt dat jullie een recentie van me verplaatsen excusses

Maar over deze dame ze is 24 en zegt hier al 4 jaar te staan. Ze vertelde me dat ze nederland leuk vind maar Amsterdam niet zo te veel toeristen haha.
                    Wat een lekker ding lekker lichaam lekker kontje en borstjes en van die pretoogjes waarmee ze je binnen lokt

Ik heb mij prima vermaakt een lekkere meid deze heefy het begrepen condoompje er om lekker de tijd nemen een fatsoenlijke pijpbeurt met ook langs dr penis likken en knabbelen.
                    Neuken ging prima in misio maar wilde haar benen in mijn nek leggen daarvoor vond ze me te groot. Nog even aan haar kont gevoeld maar de volgende keer wordt het doggy ik ga zeker terug.
                    Tests The Best

Commentaar

Re: Wallen, Molensteeg 14-1, Vanessa of Antoinetta

Oorspronkelijk geplaatst door meisjestester Bekijk bericht
                      Soms ben ik met namen een ramp daarom de dubbele naam sorry.
                      Verder kan ik me niet voorstellen dat er geen recentie is maar heb alle pagina's doorzocht ben wezen kijken op het raamkaartje niet gevonden. Moderators als het de zoveelste keer wordt dat jullie een recentie van me verplaatsen excusses
                      Antoinetta bij Antonia gevoegd , want die zie ik daar weer op 14-1 of 14-3 zowel overdag en ook 's avonds ..

Commentaar

Re: Wallen, Molensteeg 14-1, Antonia (Bulg)

Gisteren weer geweest Antonia klopt alleen dat ze Bulgaars is zoals in de beoordelingen staat klopt niet ze zegt zelf Russisch te zijn en daar ga ik dan van uit.

Verder lees ik in de andere recensies dat ze mollig of stevig zou zijn maar zij is absoluut slank ik kan haar nog niet eens een millimeter richting volslank duwen dus of het gaat over een andere dame of er worden door andere dingen anders ervaren.

Verder blijft dit een fantastisch fijne meid ze vond het fijn dat ik terug kwam nam de tijd voor me deed nergens moeilijk over. Het blijft een fantastisch pijpstertje lekker lang lekker met gevoel.

Missio en doggy heerlijk doet mee moedigt je aan lekker gekreun(logisch hoe sneller je klaar bent des te beter voor haar).
                        Enige rare was haar buurvrouw die de hele tijd in een telefoon aan het schreeuwen was ze gaf zelf aan dat die buurvrouw een Hongaars gek mens was.
                        Tests The Best

Commentaar

meer waarschijnlijk ben je bij Nikol geweest , die staat daar 's avonds , die kennen we al minstens vier jaar , die is mooi slank en groot en hanteert desgewenst elke naam en nationaliteit ...

http://www.hookers.nl/showthread.php?t=210498

Commentaar

Antonia is idd Bulgaars begreep ik van haar vriendin Suzanna aan de overkant en vertrokken terug naar Bulgarije.

En het is nikol niet want over haar heb ik zelf op 01-09-13 een recensie geschreven ken Nikol dus wel.

Zal straks wel een recensie over Susana schrijven
                            Tests The Best

Commentaar

Re: Wallen, Molensteeg 6-4, Antonia (Bulg)

Fijn dat ze dan weer terug is ik zal komende week eens even extra opletten...
                              Ben op het moment minder in Amsterdam te vinden dus zie het ook minder maar een extra rondje komende week zal weer bevestiging kunnen geven.
                              Tests The Best

Commentaar

Wallen, Molensteeg 6-4, Antonia (Bulg)
                                ===============================

Antonia verkeert alweer een tijdje op de laatste pagina. Ooit eens bij haar geweest, degene die tegenwoordig op 6-4 staat is nog steeds dezelfde, denk ik, of ik moet het erg mis hebben.
                                Bij dat ene bezoek kon ze wat mij betreft geen potten breken, voldoende maar dat was het dan.

Gebruik geen uitroeptekens, het moet uit de tekst komen. (Jan Mulder)

Commentaar

Aan het werk...
                                X