Wallen, Oudezijds Achterburgwal 3-1, Denise (Kroat)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Wallen, Oudezijds Achterburgwal 3-1, Denise (Kroat)

Vorige week zaterdag voor 3e/4e keer bij Denise geweest, dit is die dame die op de hoek van OZA zit in achter het eerste raam.

Donkerblonde krulletjes, flinke tieten en goed figuurtje.

Na aangeklopt te hebben word je binnen gelaten en moet er beneden voor de camera de eerste 50 euro betaald worden.

Ik heb het deze keer bij alleen 50 euro gelaten voor alleen neuken. Bij eerdere bezoeken had ik wel meer opties genomen en meer betaald. Dit is een dame die overal geld voor wil hebben, tieten bloot 50 euro erbij, even spelen met d'r zelf 50 euro erbij....t is een goede zakendame.

Ik wilde deze keer alleen neuken omdat haar kutje lekker strak is en ze ook kan spelen met de sluitspier wat het strakker maakt af en toe.

Maar zoals gezegd 50 euro, 1 stantje, even rubber volspuiten en 15 min weer buiten.

Best lekker wijf.

Chao

Re: Amsterdam, Oudezijds Achterburgwal 3-1, Denise(goed)

dit lijkt me deze http://www.hookers.nl/showthread.php?t=83932

wat mij betreft laten we het zo .... we kennen deze Kroatische (uit de school van Tatjana ... ) vlot Nederlands sprekende schoonheid inderdaad al vier jaar ....

rack op D sili gebracht ...

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 3-1, Denise (Kroat)(goed)

Twee weken geleden weer een aantal rondjes over de Wallen gelopen. Deze dame trok al snel mijn aandacht met haar mooie borstenpartij gehuld in een witte bikini. Toch maar verder gewandeld, omdat ik nog niet alle dames had bekeken. Uiteindelijk besloot ik om weer terug te lopen naar deze uithoek van de OZA om te kijken of ze vrij was.
      Daar aangekomen deed ze net de deur boos dicht voor een groep dronken Britten, die haar belachelijk stonden te maken. Maar ze wenkte mij gelukkig met een glimlach toen ik haar nog eens even uitgebreid stond te bekijken. We onderhandelden met de deur op een kier en kwamen tot; s&f, 30 min en alles uit voor €100, wat mij een mooie deal leek. Toen ik haar het groene bankbiljet gaf wees ze ook mij op de camera boven de deur. We vervolgden onze weg de steile trap op en kwamen uit op haar ruime kamer. Ze stelde zich voor als Denise uit Albanië. Ze kwam heel vriendelijk en geïnteresseerd over tijdens ons gesprek. Al gauw deed ze haar broekje uit en daar kwam een mooi en strak streepje haar tevoorschijn. Voordat ik naakt op het bed ging liggen zei tegen mij dat ik haar niet mocht zoenen en aanraken. Over het aanraken was ik vergeten te onderhandelen dacht ik nog. Maar dat was ik al snel vergeten, want ze kwam lekker dicht tegen me aan zitten met haar inmiddels ontblote D sili's. Toen ze mijn jongeheer opfriste met een soort van desinfectiespray, wat even koud aanvoelde, kreeg ik dan ook al snel een stijve.Tijdens het pijpen kon ik niets zien behalve haar strakke kontje, omdat ze dat met haar rug naar mij toe deed. Ik moest dan ook mijn best doen om met mijn handen van die prachtige billen af te blijven. Ze deed het lekker rustig aan met af en toe een paar diepe halen inclusief aandacht voor mijn ballen. Ik was ondertussen goed hard geworden dus werd het tijd voor het volgende onderdeel. Ze ging uitnodigend op haar rug liggen met de benen wijd en ik ging maar al te graag bovenop. Omdat ik rustig aan deed in het begin liet ze haar handje al gauw los en kon ik rustig mijn gang gaan. Het uitzicht was goed, maar helaas deed ze niet echt mee. Toen we switchten naar de doggy hield ze haar benen strak bij elkaar, zodat er flink wat wrijving ontstond. Het duurde dan ook niet lang voordat ik kwam. Ik antwoordde bevestigend op haar vraag of ik ervan had genoten. Na onze stoeipartij ging ze zich uitgebreid wassen voor de spiegel, terwijl ik me weer aankleedde. Haar hygiëne zit dus zeker goed. Voor dat extra standje had ze me nog wel €50 extra afhandig gemaakt, waar ik later wel een beetje spijt van had. Daarom denk ik niet dat ik haar snel weer zal bezoeken.

Commentaar

we kennen deze Kroatische (uit de school van Tatjana ... ) vlot Nederlands sprekende schoonheid inderdaad al vier jaar ....

nog steeds niet in de Playboy, maar 's avonds nog altijd te vinden op dit adres ... meesten geven haar jaar of 30 maar, net als Tatjana, daar kan ongemerkt wel wat bij ...
        Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door goodbar Bekijk bericht
          we kennen deze Kroatische (uit de school van Tatjana ... ) vlot Nederlands sprekende schoonheid inderdaad al vier jaar ....
          even 150 piek meenemen, dan heb je ook iets moois , Denise nog altijd paraat op Oza 3-1 ...

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 3-1, Denise (Kroat)

deze zag ik nog tot voor kort op dit adres , een soort boegbeeld , zal wel weer terug komen , stond nu een onbekende blonde -

de andere drie dames die we nog in de lijst hebben op dit adres zijn vlgs mij allemaal gevlogen , helemaal rechts staat altijd een slank blondje met een brilletje ..

Oorspronkelijk geplaatst door Chicano Bekijk bericht
            Daar op OZA 3-3 staat bovendien een dame die meer aan het door Shank gemaakte profiel voldoet, nl blond 1,65 normaal postuur en E-cup.
            heb ik ook in beeld ..
            op 3-3 stond lange tijd Samira , maar die is weg.

Meestal is er wel een uitwisseling met Oz Voorburgwal 83 bov en ben , is van zelfde eigenaar.

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 3-1, Denise (Kroat)

zie haar nog steeds op dat adres , hoewel er ook geregeld anderen staan.

kennen haar sinds 2007, de eerste 4 jaar ramprecensies hebben we gemoved , laatste recensie 5 jaar geleden.

Commentaar

Aan het werk...
              X