Wallen, Dollebegijnensteeg 9-2, Sheila

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Wallen, Dollebegijnensteeg 9-2, Sheila

Afgelopen maandag weer eens gewandeld. Mijn blik viel op een ondeugend typetje en na twee keer langslopen besloot ik om een kort gesprekje aan te gaan.

Dame was zeer vriendelijk aan de deur en al rap was ik binnen. Ik dacht dat zij zich voorstelde met Sheila.

Afgesproken standaard P+N 50.

Mocht eerst even opwarmen en haar lichaam betasten.
    Pijpen was redelijk met af een toe deap throath. Was niet verkeerd maar wel kort.
    Vervolgens het standaard werk en omdat het de eerste keer was voor Missionaris gekozen. Dame was wel erg passief maar dat kan ook omdat het de eerste keer was.

Al met al vriendelijkheid zeer goed ter compensatie van het bovenstaande.

Denk dat ik nog wel een keer terug ga. Ik verwacht dat zij dan iets actiever wordt.

J-los.

Re: Wallen, Dollebegijnensteeg 7-5, Sheila (Bulg)(goed)

deze Sheila staat overigens overdag achter in de Trompettersteeg , een lekker blondje , nr 3-4 (vanaf gracht) ....
    Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Re: Wallen, Trompettersteeg 3-4 (vanaf gracht), Sheila (Bulg)(goed)

Dit lieve poppetje staat voortaan dagelijks (overdag) in Dollebegijnensteeg 3-3, niet meer in die smalle Trompetter.

Sheila is onlangs 20 jaar geworden, nog steeds klein maar fijn. De Bulgaarse housemuziek dreunt naast de wasbak en biedt een extra kick om met het ritme van de muziek mee te stoten. Tijdens mijn bezoekjes aan haar gaat ze altijd topless voor het standaardtarief, zonder upselling-praatje. Sowieso altijd met rubbertje om de paal (safety first is ook MIJN motto!).

Sheila is wat mij betreft geen miskoop, indien je op petite, jong uitziende meisjes valt... die wel volwassen zijn! Fris, fruitig en enthousiast meisje, die kan rekenen op mijn klandizie. Ik ga hier geen te gedetailleerde recensies meer schrijven, om eventueel verkeerde verwachtingen bij andere wandelaars te voorkomen. Sommige details zijn te intiem/persoonlijk, die kun je maar beter privé houden.

En zo wandelt TurboWillem verder, tot de volgende keer...

Commentaar

Re: Wallen, Dollebegijnensteeg 3-3, Sheila (Bulg)(uitstekend)

Zaterdagmiddag na afloop van mijn sessie met Alina liep ik een beetje verdwaasd nog een rondje langs onze mooie grachtenbloempjes. Helaas met een lege zak en lege portemonnee liep ik ook langs Sheila's raam, nog steeds Dollebegijnen 3-3. Sorry dear, not today!

Sheila - short but sweet - staat er elke dag overdag, wat een inzet voor de zaak! See you soon...

Commentaar

Re: Wallen, Dollebegijnensteeg 3-3, Sheila (Bulg)(uitstekend)

Onlangs hier langs geweeest. Lief klein meisje... levert waar voor haar geld... Eigenlij kweinig over te melden. Goede wip, btje standaard mss.... Tis ook al te lang geleden om er nog veel van te herinneren... Kan me herinneren dat ze een lekker poesje heeft en goed te pakken is

Commentaar

Re: Wallen, Trompettersteeg 1-3, Sheila (Bulg)(uitstekend)

Deze dame sinds ik haar ontdekt had (maart 2013) tot (24) juli 2013 zeker meer dan 20 x ))bezocht!!! verslavend!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ze was in augustus op vakantie maar nu al wel weer terug denk ik ????? zijn er nog mensen die haar recent bezocht hebben????? het is (was) een super relaxte meid! (zeker voor Amsterdamse begrippen).P.s. ik ben sindsdien zeer vaak!!! in Alkmaar geweest (ook LEUK!!!!!) maar denk nog vrijwel elke dag aan Sheila.(sinds haar laatste recentie 8 jan.geen nieuwe berichten meer gelezen) toch een beetje vreemd! of komen er alleen maar toeristen???In ieder geval is Sheila een toppertje!! Ze komt overigens niet uit Bulgarije maar uit Rusland (Moskou) zegt ze.

Commentaar

Re: Wallen, Trompettersteeg 1-3, Sheila (Bulg)

Was vandaag onderweg met de trein naar Alkmaar,en kon de verleiding niet weerstaan om toch ff weer in de trompetter te gaan kijken......en ja hoor Sheila staat er nog steeds en herkende mij uiteraard weer meteen na mijn vele bezoekjes.Wat is dit toch een leuk poppetje.....na ruim 4,5 maand was het weer als vanouds:lang niet gezien (ik zeg tegen haar er zijn nog wel wat meer wandelplaatsen) daarna nog een beetje bijkeuvelen en toen toch maar beginnen in alle rust, ze pijpt heerlijk (wel met cd maar doet dat met veel gevoel) toen doggy (wel lekker met die spiegels aan de voorkant en zijkant) en finish in missio.....was weer een heerlijk bezoekje aan deze leuke dame!!! En toen...... toch maar door naar Alkmaar want ik had het retourtje Alkmaar al betaald.(oh ja kan de moderator er Russisch van maken aangezien Sheila uit Rusland komt)

Commentaar

Vanmiddag Sheila weer eens bezocht,als ik in Amsterdam ben dan moet ik gewoon naar binnen als ze er is.
                Wat is dit toch een mooie meid,ben zeker wel een half uurtje binnen geweest,ff gezellig babbellen.Allemaal heel erg relax
                En voor het overige: was weer super!!! 2 standjes,eerst missio daarna finish in doggy, na de tijd ook nog ff gezellig kletsen en weer (uiteraard) met 3 zoenen afscheid genomen. Voor mij de topper in Amsterdam

Commentaar

Gistermiddag rond half 4 na mijn bezoekje aan Roxana in Den Haag wederom een bezoekje gebracht aan Sheila.
                  Over het gedeelte waar ik voor kwam kan ik zeggenerfect Het pijpen doet ze (ondanks dat het met cd is) zeer goed.
                  Daarna overgegaan op intiem (in 2 standjes) eerst missio en daarna over op doggy voor een heerlijke finish (in tegenstelling met Roxana is het met Sheila wel echt lekker in doggy,iedere dvp is toch weer anders)

Commentaar

In de late middag naar binnengestapt bij deze meid, ze zag er ondeugend uit. p+n voor 50 euro afgesproken. We liepen de trap op en kwamen in een ruime kamer, netjes afgerekend en we trokken onze kleren uit terwijl we gezellig aan het kletsen waren. Eerst pijpte ze me wat ze goed kan, vervolgens kwam ze on top en uiteindelijk in doggy afgemaakt. Deze meid neemt rustig de tijd en weet wat lekker is, ook tijdens het aankleden lekker wezen kletsen en uiteindelijk met 3 zoenen en een dikke knuffel voldaan de deur uit gestapt, het is een schat van een meid een toppertje!!!

Commentaar

had de kleine strakke Sheila al vaker zien staan en moest toch eens een keer naar binnen...ze houdt niet van stress en is lekker relaxed...mooie grote kamer voor Wallenbegrippen...geen gezeur voor meer geld en prima P&N....vooral in doggy heerlijk strak....voor en na ook nog tijd voor een leuk gesprekje.....ga zeker nog een terug....W
                      A dirty mind is a joy forever....

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Omg Deventer Bekijk bericht
                        oh ja kan de moderator er Russisch van maken aangezien Sheila uit Rusland komt
                        dacht altijd dat ze Bulgaars was maar inderdaad een Russische uit de hoofdstad, heb nog ff Russische les gehad van haar, en dat niet alleen ..
                        Inderdaad een schatje die Sheila , heb haar nu al lang genoeg in beeld , nu maar eens werk van gemaakt wie had dat gedacht - mooie kamer daar , beneden 50 betalen en niks geen geleuter , achter haar kontje aan de trap op , altijd een goed begin. Dikke pret met Sheila , mooi poppetje , groot is ze niet , mooie tietjes , ze vraagt iedere keer hoe je het wilt hebben , pijpen een 8 en neuken een 10 zullen we maar zeggen , de wip op de paal was meer dan voortreffelijk.

dag Sheila , spasibo ( en pakka = doei )

Commentaar

Re: Wallen, Trompettersteeg 1-3, Sheila (Rus)

Vanmiddag rond 12:15u weer een bezoekje gebracht aan de bloedmooie Russische Sheila.
                          Bezoekje was zoals altijd weer super...(voor haar ga ik speciaal naar Amsterdam).
                          Na een babbeltje weer op het ruime bed belandt...het pijpen doet Sheila wel lekker (misschien een beetje aan de zachte kant alleen,maar zeker niet verkeerd) daarna zoals afgesproken 2 standjes...eerst missio...wat voelt ze lekker aan zeg...en daarna het afgemaakt in doggy...erg lekker klaargekomen!
                          Sheila had vandaag trouwens een zwart setje aan...wat haar erg goed staat...maakt haar nog onweerstaanbaarder
                          Na de tijd nog even een babbeltje en toen weer afscheid genomen van dit schatje met 3 zoenen bovenaan de trap en 3 zoenen beneden aan de trap.

Commentaar

Vanmiddag rond 13:15u wederom weer bij Sheila geweest...Sheila is voor mij eigenlijk te verslavend!...bezoekje was zoals altijd erg aangenaam...eerst ff gezellig babbelen op bed en ondertussen begint ze even rustig te spelen/trekken aan mijn grote vriend die al paraat stond...daarna ging het cd eromheen en begon ze aan een vrij lange aangename blowjob...en toen over op het intieme gedeelte...in 2 standjes...eerst missio...moest echt rustig aan doen om niet gelijk al mijn kruit te verschieten...en uiteindelijk heerlijk klaargekomen in standje doggy-style (ook wel een geil gezicht met die spiegels overigens)...was weer een zeer aangenaam bezoekje aan deze lieve meid

Commentaar

Gistermiddag rond half 2 Sheila (weer) bezocht...bezoekje was zoals altijd erg geslaagd...altijd een gezellig babbeltje over van alles en nog wat...uiteraard ook over prostitutie en wandelplaatsen in het algemeen...ze vond het alweer een tijdje geleden dat ze me zag (valt wel mee lijkt me zo,een maandje geleden...)...ik zou haar het liefst mee naar huis nemen...heb ik haar ook verteld...maar dat kan dan weer niet...beetje jammer...Het bezoekje op zich: fellatio was weer erg lekker en intiem nog beter! ook dit keer weer 2 standjes...eerst missio waarbij we weer lekker aan het k(l)etsen waren en daarna doggy...ging ie toch bijna in het verkeerde!? gaatje...dat mocht wel maar dat is 200 euro...vond ik toch iets te veel van het goede (lol) dus heerlijk afgemaakt in het poesje...was weer een leuk bezoekje aan deze schoonheid

Commentaar

Vanmiddag rond half 2 (weer) aan mijn ''Sheila-verslaving'' toegegeven...
                                Sheila stond vanmiddag in de deuropening te kletsen met haar overbuurvrouw en ze vroegen of ik een trio wilde maar dat zag ik niet zo zitten...ik kom alleen voor Sheila... (de overbuurvrouw vond ik persoonlijk ook niet zo aantrekkelijk maar dat terzijde)...na de betaling op het ruime bed belandt en eerst even een beetje kletsen... ook over het wk-voetbal...en daarna dus over op het gedeelte waar ik toch (ook) wel voor kom met haar mond bracht ze het condoom aan en begon ze weer aan een aangename pijpbeurt...Sheila doet alles met cd wat haar goed recht is! (voor extra's ga ik wel naar Den Haag of Alkmaar)...maar goed de manier van pijpen zoals Sheila dat doet is wel met veel gevoel maar niet echt stevig...en daarna dus over op het intieme gedeelte...nu mag jij aan het werk zei ze...nou dat doe ik graag hoor! eerst werd dat standje missionaris...moest wel weer rustig aan doen om niet meteen mijn kruit te verschieten..ze voelt erg lekker aan...je hebt de tijd hoor zei ze en na enige tijd rustig te hebben geneukt in missio-positie gewisseld naar doggy-positie voor een heerlijk hoooogtepunt! Was weer erg lekker seksen met deze lieve meid!!! Sheila xxx

Commentaar

Sheila vanmiddag gespot (en even gesproken) op Dollebegijnensteeg 9-1...

Commentaar

Re: Wallen, Dollebegijnensteeg 9-1, Sheila (Rus)

Vanmiddag rond 13:00uur Sheila weer bezocht.Was al weer een tijdje geleden...Lang niet gezien zei ze...ik zeg in juli heb ik je nog gezien en gesproken maar toen was ik niet binnen geweest...ik had toen haar vriendin Simona bezocht op DB 113...ook een leuke dame...maar Sheila wist nog precies wanneer ik haar wel had bezocht (in juni toen nog in de Trompettersteeg).
                                    Maar goed deze kamer die ze nu heeft betrokken is wel een stukje kleiner maar het bed gelukkig niet en het is wel een nette kamer...(dit in tegenstelling tot de kamer er recht tegenover,de kamer waar Theresa ook een Russische dame tot vorig jaar werkte...kleine kamer met een klein bed...).
                                    Maar goed het bezoekje op zich is zoals altijd weer goed bevallen...daarom ben ik ook al zo vaak weer terug gekomen bij dit lieve Russische poppetje...voor mij is ze eigenlijk te verslavend...niet vanwege het fellatio want dat is met cd toch net (vaak) iets minder als zonder (uitzonderingen daar gelaten van dames die met cd nog beter pijpen dan andere dames zonder cd) maar meer vanwege het intieme gedeelte...erg lekker altijd...in missionaris positie is het al een feest als ze me ook lekker aankijkt en daarna door naar doggy-style wat helemaal lekker is met dat lekkere kontje van haar...om in dit standje weer heerlijk het cd vol te schieten...ook mooi aan deze kamer is dat er ook hier spiegels zijn waardoor je ook in doggy-positie oogcontact hebt.
                                    Zowel voor als na de tijd even gezellig gekletst en toen met 3 zoenen weer afscheid genomen van deze lieve meid.
                                    Voor eenieder die haar nog gaat bezoeken: behandel haar met respect!!!
                                    mvg,

O D

Commentaar

Vanmiddag tegen 14:00uur Sheila weer bezocht,ik was al om 13:00uur met de trein aangekomen op Centraal en nadat ik een aantal rondjes had gelopen over de Wallen ook door de Dollebegijnensteeg waren de gordijnen bij Sheila maar steeds gesloten...dus maar even aan de overbuurvrouw gevraagd of ze wel aanwezig was...dat was ze gelukkig wel.Maar nadat iemand de kamer had verlaten bleven de gordijnen dicht en toen kwam Sheila in normale kleding naar buiten...dus vroeg ik haar of ze ermee stopte? nee zei ze ben over 5 min. terug (was ook zo) en toen kon ik tegen 14uur dan toch eindelijk naar binnen...al zijn er nog zoveel mooie meiden in Amsterdam ik had mijn zinnen weer op Sheila gezet Na binnenkomst weer even met 3 zoenen begroeten en na betaling en een babbeltje weer op bed beland waar Sheila me weer lekker pijpte (mcd) op mijn verzoek deed ze ook een deep-troat poging...ze kwam redelijk diep.En toen was het weer tijd voor het intieme gedeelte...als eerste werd dat standje missionaris waarbij Sheila me ook lekker geil aankeek en een opmerking maakte van lekker neuken in de keuken...altijd leuk een beetje humor...maar ik moest wel oppassen want ik voelde al dat ik ging komen in dit standje (ik stond weer op knappen omdat ik vandaag weer voor 2 rondes zou gaan) dus maar gauw gewisseld naar standje doggy-style en toen duurde het ook niet lang meer voordat ik het condoom volschoot met het uitzicht op dat lekkere kontje van Sheila na de tijd ook nog even gezellig zitten/staan kletsen met Sheila en toen weer met 3 zoenen afscheid genomen van deze lieve meid...en ging ik door naar Den Haag voor de tweede ronde...

Commentaar

Leuk dametje voor tussendoor. Altijd superaardig, doet nooit lastig. Onvervalste "girl next door". Vooral in doggy erg goed neukbaar.

Dienstverlening is bovengemiddeld, doch niet uitstekend. Je bent met Sheila in elk geval wel verzekerd van een goed bezoek, wat haar tot een aanwinst in de Wallen maakt.

Ik ben al zo'n 3 keer bij haar geweest, om wat bij te komen van bezoekjes aan TMM's, en ze werkte altijd met succes de kater weg.

PS: Sheila is 100% Bulgaars. Zit niets Russisch bij.
                                        How do you want it?

Commentaar

Gisteren met wandelbroeder Jermaine een dagje naar Amsterdam geweest...met als voornaamste reden een bezoekje aan de rosse buurten van de hoofdstad...de Wallen,singelgebied en Ruysdaelkade...maar alleen op de Wallen een dame bezocht...zoals vrijwel altijd was dat weer Sheila...nadat we om 13:10u waren aangekomen op centraal zijn we eerst even een rondje gaan lopen over de Wallen...en tegen 14:00u heb ik dus weer een bezoekje gebracht aan Sheila...altijd goed! na binnenkomst even betaald en toen op bed eerst even gezellig kletsen met haar (Sheila is gewoon Russisch vertelde ze me (weer) nadat ik haar vertelde dat een andere wandelaar zei dat ze Bulgaars was...Sheila heeft wel Bulgaarse vriendinnen/collega's maar is (naar eigen zeggen) toch echt Russisch (Russisch en Bulgaars zijn ook Cyrillische talen dus dat maakt converseren ook makkelijker)...maar goed het maakt mij verder ook niet uit, ik kom bij haar omdat ik haar erg aantrekkelijk vindt en de seks is ook altijd heerlijk...niet gelijk het condoom eromheen...maar alles heel ontspannen...pijpen is wel een beetje aan de zachte kant maar niet verkeerd en neuken is echt een dikke 10! zoals bijna altijd als ik haar bezoek doen we eerst standje missionaris om vervolgens over te schakelen op standje doggy-style...wat echt heerlijk is met Sheila(condoom zat stampvol,ik had ook 3 dagen opgespaard)...het was weer top gistermiddag! na de tijd nog even gekletst en toen met 3 zoenen weer afscheid genomen van deze lieve meid...het koste me overigens wel moeite om 's avonds niet nog een dame te bezoeken aangezien we in Amsterdam zijn gebleven tot in avond waarbij het me opviel dat er ook veel lege ramen zijn.