Lori (Roem), Amsterdam - De Wallen, Monnikenstraat 59-2

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Lori (Roem), Amsterdam - De Wallen, Monnikenstraat 59-2

gisterenmiddag liep ik nog wat na te dollen - niet moeilijk om een paar vertrouwde adressen te bezoeken, daar loop ik dan ook niet langs want anders ga ik voor de bijl - zie ik daar t.o. Sexieland op 1-4 een smeltertje staan , klein blond meisje , girl next door, guitige toet, lekker gevuld figuurtje en ook haar boezem was goedgevuld om zo maar te zeggen - ze deed mij onmiddellijk denken aan 'Beau', onze NL superstudente die we helaas niet meer terug mochten zien , vervolgens leek ze sprekend op dat blonde opdondertje dat in de RedLight Bar nog al eens vrolijk knipogend achter de bar staat - nee , ze was het niet , maar genoeg aanknopingspunten .... Gabi dus , een naam die helemaal bij haar past , zegt dat ze al 23 is , een licht witrose bikinisetje had ze aan , een Tsjechische uit die mooie stad aan de Donau , ze had een jaar in Keulen gewerkt in een Laufhaus op de Pashja , nu maar eens Amsterdam proberen , ze was 4 dagen hier ! Ja , haar Duitse vriendin komt ook We hebben elkaar langdurig verkend , op de knietjes zittend op bed , net als die witte drijfsijzen die in de gracht dobberen , volledig naakt was ze rondom te besnuffelen en vast te houden, prachtige volle C-cups all natural , een romig figuurtje , lichte tattoe rechts boven de bikinilijn, op blote voetjes is ze niet veel groter dan 1,5 - ze pakt stevig je paal vast zoals het hoort en is zeer intiem. Pijpen doet ze als de weerga , tot het hele bed meedanst en ik haar af moet kloppen om niet voortijdig te komen. de missionaris was meer dan voortreffelijk , lekker strak en dikke pret al met al , aan Gabi val je je geen buil ... , ze geeft ruim de tijd, een meisje om te onthouden , waar we haar dan ook tegen mogen komen , mja ....
    Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Re: Wallen, Gordijnensteeg 4-4, Gabi (Tsjech)(uitstekend)

ik had dit blonde dametje al een poosje in de gaten daar op OZA 72 mid , overdag , had haar al eens aangesproken 'jij bent Gabi' dacht toch zeker dat ik haar kende , 'nee ik ben Kami' - had wel in de gaten dat de dame flink klandizie heeft - vanmiddag zag ik haar weer , blondje , ze heeft een roze setje aan , ik had al het gevoel dat het geen Bulgaarse is , zat met OldAmsterdam in de RedLight (het wallen-koppel dus zij stond aan de overkant , 'nu ga ik naar haar toe' zei ik -

't is inderdaad wel Gabi , maar ze heet eigenlijk Kami (Kamilla) ja met een 'K' ! een Tsjechie dus , ze lijkt precies op dat meisje in de RL-bar waar we mee zaten te dollen , ze praat zelfs precies hetzelfde Engels ...

ik heb het hier al verteld , Kami is zonder mankeren een schatje , en dat hebben al een heleboel kerels in de gaten , heerlijk figuurtje prachtige tietjes een volle B minstens , all natural - uitstekend knuffelbaar , ik was dus achterelkaar klaar voor aktie - ze masseert je paal nog ff terwijl je face to face op de knietjes op bed zit , knijpt in je ballen zolang je wilt , pijpen is goed incl. ballenwerk , de Rodeo beheerst ze volledig maar ik laat het niet te ver komen , in de missio ff lekker stevig gewipt tot het niet meer te houden was ....

een gezellige chat , toen ik een half jaar geleden bij haar was was ze net begonnen, aan de Annendwars heeft ze geen goeie herinneringen, daarna de Gordijnensteeg, ze is nu weer een maand terug in actie en heeft het hier prima naar haar zin ....

Ruim 20 minuten binnengewesst als het geen 25 was - op de terugweg stond Suzy op 51wat naar me te pruilen , die had het gezien, nee , die heeft het niet druk met haar 100 piek ....

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 72 mid, Kami (Tsjech)(uitstekend)

Aangezien mijn topfavoriet Nikki uit de stoofsteeg op vakantie is, liep ik met mijn ziel onder mijn arm over de wallen op zoek naar een alternatief. Ik wilde bijna onverrrichterzake huiswaarts keren toen ik een schattig klein blond meisje zag staan op de OZA. Qua gezicht en lengte niet echt mijn type, maar het praatje aan het raam boezemde me wel vertrouwen in en ik besloot toch maar naar binnen te gaan.

Ik kan me wel aansluiten bij de ervaringen van Goodbar hierboven. Kami is een heel lief en zachtaardig lief meisje van (inmiddels) 24 dat bovendien gewoon ... best geil is! En dat tot mijn verassing want dat straalt ze niet zo uit, maar toen we eenmaal aan het seksen waren, merkte ik dat ze op ingetogen wijze toch erg genoot. Na haar eerst lekker lang gelikt te hebben (wat een heerlijk zachte maar toch stevig aanvoelende benen en billen!) over naar de missio en terwijl ik haar neukte vingerde ze haar klitje. Die blik op die mooie geilgelakte vingerende vingertjes zorgde ervoor dat ik helemaal op stoom kwam en heerlijk mijn hoogtepunt bereikte. Voor mijn doen neukte ik nog best lang, maar toch meende ik teleurstelling in haar ogen te ontwaren dat het voorbij was.

Resumerend: dit vriendelijke, ingetogen meisje is een absolute aanrader.
      Het grootste deel van mijn geld heb ik uitgegeven aan drank en vrouwen. De rest heb ik over de balk gesmeten. (George Best)

Commentaar

Na een dikke maand afwezig te zijn (problemen met werkvergunning vertelde ze me) is ze weer terug. Afgelopen weekend heb was ik blij verrast want Kami was een leuke ontdekking deze zomer: een knap klein blond jong spontaan meisje, Heb zeer goede herinneringen aan haar en het wederzien was erg fijn.
        Lucky

Commentaar

ja , ik was gisterenmiddag ook weer bij Kami , ze had weer haar rokje aan , en haar rose kousjes , ohh ja en haar bijpassende BH , als ze die uit doet wil je die tietjes nooit meer loslaten - terugdenkend kan ik alleen maar zeggen toppie - reuze lieve meid en ze doet het met plezier , in de rodeo is ze feilloos , ben maar gelijk blijven liggen ....
          ohh , ja , we hebben het ook nog over haar buurvrouwtje vriendin gehad, de prinses te paard LOL ....

Commentaar

was vanmiddag bij Kami , uiteindelijk is dat mijn jeugdvriendinnetje van 40 jaar geleden ( ) , ohh die lekkere tietjes , ik hoefde zelf niks te doen , ze trekt lekker zc , ze pijpt lekker mc tot het iets te hard werd en dan haar poesje , in de rodeo wel te verstaan , tot je ontploft .... ze kan er wat van , kan ik van vroeger niet zeggen .... 50 euro 20 minuten ... , nee druk had ze het niet vanmiddag ... en met de kerstdagen is ze er ook ...

ik zei nog een paar woorden in het Tsjechies , maar toen begon ze onvervalst Roemeens te praten , ze dacht dat ik dat niet in de gaten had , nou ja wat maakt het uit ... blijft toch een schatje

Commentaar

Kami stond al lang op m’n lijstje. Opvallend hoe vaak ze van kleding wisselt. Soms zie ik haar eerst in een arcadisch wit setje, een uur later heeft ze dan weer een rokje met roze kousjes aan. En zo rond een uur of vier gaat ze meestal wat spannender gekleed. Zo zie ik haar vanmiddag ook en ik krijg zin om haar zeer binnenkort te bezoeken. Even later kom ik Goodbar tegen, die vertelt dat hij net bij Kami vandaan komt. We lopen terug en jawel, Kami staat er weer. Ik gelijk naar binnen, het bed is nog warm...

Nadat ik 50 heb gegeven, is Kami snel naakt en gaat op haar knietjes op bed zitten, mijn favoriete starthouding om even te spelen en te knuffelen. In deze houding trekt ze lekker (zc) tot-ie op goede sterkte is gekomen. Nadat het cd erom zit, pijpt Kami bedreven en zegt dat ik mag aangeven wanneer het genoeg is voor ‘fuck’. Ik kies voor de missio – ze is al de tweede vanmiddag... Maar in haar strakke poes kom ik soepel tot een tweede hoogtepunt.

Kami is zonder meer een vriendelijk en lief meisje. Inderdaad komt ze achter het raam wat ingetogen, bedeesd over. Maar binnen neemt ze de tijd voor je. Ontspannen, gezellige sfeer, prima seks. Het enthousiasme van mijn voorgangers kan ik helemaal onderschrijven. Ik beloof haar dat ik snel nog eens bij haar terug kom.

Commentaar

Afgelopen donderdag wilde ik weer eens bij mijn favoriete meisje Agnieszka op bezoek gaan, maar ik was wat aan de vroege kant dus heb ik eerst maar eens een rondje gelopen. Het buurmeisje van haar, hier Kami genoemd, was mij bij mijn bezoekjes aan Agnieszka eigenlijk altijd al opgevallen en ook donderdag stond ze weer mooi te wezen op haar plekje. Na haar al twee keer gepasseerd te zijn, ben ik eerst maar een biertje gaan doen aan de overkant, bij de Red Light Bar. Van daaruit van het uitzicht genieten en wachten tot het doel van mijn bezoek beschikbaar is. Ze kwam rond kwart voor vier aan op haar plekje. Rond kwart over vier was mijn geduld op en heb ik een rondje over de gracht gemaakt en Agnieszka was nog altijd niet voor haar raam verschenen, dus toen ben ik maar naar het buurvrouwtje gegaan...

Ze stelde zich voor met weer een andere naam, Lori, en zei uit Tjechië te komen. Bij de deur even gepraat (ze had een rustige dag met vooral 'praters') en naar binnen gegaan. Daar nog even verder gepraat en ze had schijnbaar haar dag niet. Ik had al betaald en keek nog maar eens goed naar haar en besloot dat ik mijn dag wél had, zeker nadat ze zich uitgekleed had.

Ze bleek goed te kunnen pijpen en liet zei me aan te geven wanneer ik over wilde neuken. Ze begon 'on top' en maakte er serieus werk van. Heb haar maar bij haar kont gepakt om zelf het tempo aan te geven, maar al snel heb ik haar maar weer de vrije hand gegeven. Dit was erg goed! Dan overgegaan op doggy en ook dit was erg prettig; aan de missio ben ik uiteindelijk niet meer toegekomen. Nog wat gepraat achteraf, en ze hoopte me snel terug te zien. Dat gaat zeker goedkomen. Ze zal me allicht nog langs zien komen als ik haar buurmeisje weer bezoek (dat is alweer enkele weken geleden, dus wordt weer eens tijd) en ook bij Lori (Kami dus) zal ik zeker nog eens binnenlopen. Ik ben benieuwd hoe ze is als ze wél haar dag heeft, op een mindere dag bleek ze immers al geweldig!
                BUNGA BUNGA

Commentaar

.. kwam ik dus bij Kami , waaaaaat een lekker dieng .... en da's niet alleen omdat ze mij zo'n toffe goser vindt ...

heb haar maar wat extra's gegeven kreeg ik dubbel en dwars in lieve kusjes terug ...

ze liet meteen haar telefoon aan diggelen vallen maar gelukkig heeft ze niet van die dure als mijn familie dus het dieng in elkaar gezet en konden we weer fototjes kijke ...

na wat uitgebreide spielerei met de kleine meid gingen we tot actie over waarbij altijd weer voor en tijdens het pijpen "you tell me when you want fuck" , dat klinkt toch als muziek in je oren na al dat geklojo wat we vroeger deden ... Haar rodeo is altijd weer feilloos van je huppekee en dan met die tietjes en dat lekkere bekkie boven je gezicht , dus ik heb m'n comfort genomen , en yoeppieeee daar ging 'ie weer ...

we hebben nog wat zitten kletsen over die interview juffrouw uit Engeland die ze met mij zag aan de overkant toen ik uit de RL bar kwam rollen , 'wanneer kom je nou op tieleviesie' en dat ze haar nog wel meer tegenkwam ook , nee ze wilde zelf geen interview liever niet en ook niet op tieleviesie ...

Kami gaat volgende week woensdag een maand naar huis , dus moeten we haar tot ergens in maart missen ...

Commentaar

was vanmiddag eerst in de Monnikenstraat bij de Chinese massage , die vrouw altijd vragen : ja niet me welken ? ik zeg nee - oh jij ga wandelen zegt ze , ik zeg ehhhm ja , ik ga wandelen ... , 's avonds hebben wij altijd jonge meisjes , zegt ze , willen de touristen ...

uurtje massage meer dan uitstekend , daarna wandelen naar Kami voor een happy end ,
                    waaaat een schaaaatje , ja ze was 6 weken thuis geweest maar nu weer aan het werk tot in augustus !

ook hier ben ik met een breeede glimlach vertrokken , ik lach nog steeds ...

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 72 mid, Lori / Kami (Roem)(uitstekend)

ohh ja , ik heb Kami's verjaardagscadeautje niet vergeten , 't werd een schreeuwend aapje deze keer , kreeg ik weer dubbel en dwars terug met lekkere knabbeltjes en babbeltjes .. , en alles zolang je wilt , altijd weer 's middags op nr 72 mid deze week nog en dat gaat Kami weer n huisje toe , ergens in september hoopt zij weer terug te zijn ...

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 72 mid, Lori / Kami (Tsjech)(uitstekend)

Vanmiddag bij Lori op bezoek geweest. Ze staat meestal wat verder van het raam af wat haar een beetje schuchter maakt, eenmaal binnen blijkt dat ze dat helemaal niet te zijn. Met veel enthousiasme vertelt ze dat veel mensen haar vragen of ze voor 50 euro helemaal naakt gaat, maar natuurlijk zegt ze! Dat zouden alle meisjes moeten doen!

Ze geeft aan waar ik mijn kleertjes op kan hangen en gaat zelf op bed zitten en is snel naakt. Eenmaal samen op bed is het even lekker knuffelen, volgens mij mag je overal aanzitten, ik ben alleen netjes geweest en haar poes niet betast. Volgende keer maar eens proberen. Ze neemt uitgebreid de tijd voor het knuffelen en begint (zc) je lul te masseren met haar handen. Geef maar aan wanneer je klaar bent voor het pijpen vertelt ze me. Goed, dat had nie lang nodig, cd erom en ze gaat ook hier enthousiast aan de slag. Weer vertelt ze dat ik moet aangeven wanneer ik klaar ben om te neuken. Alles even vrolijk en vriendelijk. Ik laat haar nog even rustig doorgaan, haar pijpkunsten zijn ok, het handje blijft er bij. Ik vraag of ze bovenop wil komen, beetje kladder op mijn paal en daar gaat ze. Ze voelt erg lekker strak aan en wisselt haar posities met regelmaat. Bevalt me erg goed! Ik speel wat met haar borstjes. Lijkt mij eeder een B dan een C, misschien is ze wat afgevallen in de loop der tijd. Het was net lekker stil tot haar mobiel begint te blerren... ze veronderschuldigd zich, wie belt mij nou op dit moment zegt ze lacherig. Ze neemt niet op overigens. Ze praat wel door, tijdens het wisselen naar missio vraagt ze wel geurtje ik op heb, het ruikt zo lekker zegt ze.... Wat een schatje is het zeg. In de missio haal ik flink door op dat petite lijfje van haar, heerlijk om je eikel in haar kleine strakke grotje te voelen. Al snel spuit ik het cd helemaal vol.

Ze helpt me netjes met het afdoen van het cd en geeft me een papiertje om mijn staaf wat te fatsoeneren. Eerst wast ze haar handen zelf en dan krijg ik alle ruimte me op te frissen en weer krijg ik een lading papier om alles af te drogen. Haar topje doet ze weer om en praat er nog vrolijk op los. Ze geeft me een hand (alsof we zaken hebben gedaan) en 3 zoenen op de wang. Zonder slipje doet ze de deur voor me open. Het gordijn blijft nog even dicht dus denk dat ze daarna zichzelf nog goed met zeep onder handen neemt.

Ik kom zeker terug! Kan ik haar de naam van mijn geurtje vertellen, daar kon ik tijdens de seks echt niet opkomen

Ze is inderdaad wat afgevallen, cupmaat nu op B.

Commentaar

Wallen, Oudezijds Achterburgwal 72 mid, Lori (Tsjech)

Lori stond enigszins naar achteren in de kamer, en op een of andere manier wekt dat de aandacht. De "o" sprake ze uit als een lange lettergreep, zou ook Lauri(e) kunnen zijn.

Qua voorspel herken ik wel iets in het verhaal van Findus, alhoewel geen geknuffel want na uitkleden en plaatsnemen op het bed (gesitueerd onder Agnieszka's trap), kreeg ik meteen instructie om plat te gaan liggen. Ze zei tijdens het strelen dat ik kon aangeven wanneer ik wou dat ze de blowjob zou beginnen, en voordat ze ging pijpen dat ik kon aangeven wanneer ik klaar was voor de kets. Dat laatste komt wel meer voor, maar het eerste zelden.

Ze neemt alle tijd om de gevoelige plekjes te strelen, zoals onder het scrotum. Dat deed ze op zich goed, maar het totaal in opstand komen nam toch wel enige tijd in beslag, i.t.t. sommige meiden die hem soms in luttele ogenblikken omtoveren naar knalhard.

Het pijpen deed ze, net als de voormassage, zittend tussen mijn benen, wel een beetje buiten bereik dus. Bij het pijpen bleef ze met een vinger de gevoelige plek onder het scrotum beroeren, dat voegt wel iets toe. Pijpen zelf was verder goed, strak er omheen in een rustig tempo.

Op een gegeven moment gaf ik dus aan om de fok te willen doen. Zoals bij de meeste slanke meisjes kon ik hem soepel in een lekkere flamoes kletteren, en was het lichamelijk contact goed compatibel. Na een aantal dagen onthouding moest ik het zoals gewoonlijk rustig aan doen, heerlijk geschoven totdat het zich onhoudbaar ging aandienen. Bij het finishen nog even flink aangezet voor een explosie met hard tegen elkaar kletsende schaamstreken, wat bij haar prima ging.

Opvallend vond ik wel het verschil tussen met en zonder bh. Er zit nogal veel push-up in, als de bh uit is kan ik er met de beste wil van de wereld niet meer dan een A-cup in zien.

Een service-gericht meisje met een goed arbeids-ethos. Zowel vooraf als erna gaf ze netjes een hand. En ze is een gezellige praatster met interesse in je wel en wee.

@moderator, postuur staat op normaal, maar is ze niet slank ?

okay slank , maar ze wa in het begin tikkie molliger ...

Commentaar

vanmiddag weer een klein feestje met Lauri , ze moppert wel dat ze niet zoveel te doen heeft maar vlgs mij is ze altijd bezet - stonden een stelletje Engelse jongens voor haar deur te geinen maar ze zegt dat ze aan die touristen ook niks heeft - nou van Hookers.nl heeft ze ook niet veel toeloop , maar wij hebben Popeye en Olijfje gespeeld en Poppie kwam na de gebruikelijke dosis spinazie weer brullend klaar ...

Commentaar

Vorige week donderdag op bezoek geweest bij deze dame. Niet de eerste keer, ik kom niet vaak maar wel regelmatig bij haar. Ik denk dat dit mijn 4e of 5e bezoek is aan haar. Ze is niet de knapste op de Wallen (ook zeker niet lelijk), maar ze is wel altijd opgewekt en vrolijk, dat maakt een hoop goed. Ik kan altijd leuk met haar praten over van alles en nog wat. Ze klaagt wel eens over gebrek aan klandizie, maar voor mijn gevoel is ze vaker bezet dan beschikbaar, maar goed.

In het begin was ze wel eens vrij stipt met de tijd, maar tegenwoordig mag ik gerust een half uur blijven. Toch een voordeel van vaste klant denk ik. En ondanks dat ik haar niet vaak bezoek, kan ze de voorgaande bezoeken vaak nog aardig goed herinneren, ze heeft in ieder geval een goed geheugen.

Na de standaard handelingen (betalen, uitkleden en wassen), rustig op bed begonnen waarbij ze mijn jongeheer eerst hard probeert te masseren zonder condoom (wat haar altijd goed lukt) terwijl ik ondertussen haar lichaam overal mag verkennen. Ze geeft nog steeds aan dat ik mag bepalen wanneer ze over moet gaan op pijpen, neuken, wisselen van standje enz. Dat vind ze allemaal prima, toch een stukje service. Tijdens het pijpen draait ze nu zodanig naar me toe dat het bijna 69 standje is. Ik weet eigenlijk niet of ze beffen toelaat, volgende keer toch even vragen. Ze pijpt overigens lekker stevig en lang. Ook het neuken ging prima en mag ik de tijd voor nemen en van standjes wisselen. Ik ging zelfs zo lang door dat ze achteraf tegen mij zei dat ze dacht dat ik niet meer zou klaarkomen. Nou, met jou lukt het wel altijd hoor, waar en wanneer dan ook zei ik tegen haar

Na de lange sessie nog wat bijgepraat tijdens het wassen en aankleden. Ook daarna wordt ik er niet meteen uitgewerkt. Ze blijft altijd toch nog even naakt, waarschijnlijk gaat ze zich na vertrek van een klant nog wat beter wassen of weer opmaken, weet het niet. Enig nadeel aan haar kamer is dat het bed vrij smal is. Ik kom altijd met mijn knieën tegen de randen aan, maar voor de rest niks op aan te merken aan de sessies met haar.

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 72 mid, Lori

Vandaag weer eens bij Lori geweest (doe ik wel vaker de laatste tijd), een van mijn vaste dames op de Wallen. Het is altijd een feest bij haar. Tegenwoordig kan ik voor het standaard tarief makkelijk een half uur blijven en naast intiem (wat prima gaat met haar) ook beffen en tongzoenen (als we op dreef zijn). Tja, waar vind ik dat nog op de Wallen? Zelfs een privehuis kan hier moeilijk tegenop, het is alleen dat Lori geen PZC doet.

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 72 mid, Lori

Oorspronkelijk geplaatst door OldAmsterdam
                                  Vanmiddag rond half zeven dacht ik Lori te zien. In ieder geval stond er iemand op 72 mid, nogal achter in de kamer, zoals Lori meestal doet. Ben er niet dicht langs gelopen, want ik had een andere afspraak.
                                  Ja , ze is er wel zag haar vanmiddag , beetje een new look heeft ze , en ze komt wat meer n voren naar het raam ...

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 72 lks, Lori

Geen upgrade voor Lori gelukkig. Wel een flinke push-up bh, maar daaronder is alles nog geheel naturel.

72-links is nu inderdaad haar vaste middagkamer. Voor zolang het duurt, want Lori is druk op zoek naar een kamer voor de avond.

Commentaar

Wallen, Oudezijds Achterburgwal 72 lks, Lori

Die push-up bh heeft ze al jaren. Daar zal menigeen al door op het verkeerde been zijn gezet, in haar geval is het verschil nogal opmerkelijk.

Overigens vraag ik me af of het meisje met wie de draad begonnen is nog dezelfde is als die nu besproken wordt.
                                      Ik heb ooit ene Gabi bezocht in de Gordijnensteeg 4-4 of 4-5, openigsbericht is gemodificeerd naar huidige adres (bug?), maar Gordijnensteegadres staat nog in bericht #2.

Later bezocht ik Lori op OZA 72, en Lori lijkt niet op Gabi van toen, niet qua gezicht en niet qua postuur.
                                      Lori was ten tijde van mijn bezoek slank met een a-cup, terwijl Gabi steviger en voller was.

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 72 lks, Lori

Oorspronkelijk geplaatst door Chicano Bekijk bericht
                                        Later bezocht ik Lori op OZA 72, en Lori lijkt niet op Gabi van toen, niet qua gezicht en niet qua postuur.
                                        Lori was ten tijde van mijn bezoek slank met een a-cup, terwijl Gabi steviger en voller was.
                                        misschien heb je de verkeerde in gedachten - destijds is draadje geopend door Mr Goodbar , die geacht wordt te modereren en geen recensies meer te schrijven , dus doe ik dat voor hem : ja , Gabi is wel Lori , ben gisterenmiddag nog bij haar geweest en we hebben er over gesproken , ze kwam toen uit Duitsland. Was weer lekker en gezellig .. !

Tegenwoordig circuleert ze in de Monnikenstraat-range , vrijwel elke dag een andere kamer , gisteren vooraan op nr 59-2

Commentaar

Re: Wallen, Monnikenstraat 59-3, Lori

Oorspronkelijk geplaatst door goodbar
                                          Lori zag ik gisterenmiddag weer schitteren op haar oude adres, Oza 72 mid
                                          Vanmiddag zag en sprak ik Lori op Monnikenstraat 59-3, voorlopig haar vaste kamer. Het viel me op dat ze flink is aangekomen, zeg maar een natuurlijke upgrade naar een C-cup. Staat haar uitstekend.