Vanessa (Roem), Amsterdam - De Wallen, Dollebegijnensteeg 7-2

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Vanessa (Roem), Amsterdam - De Wallen, Dollebegijnensteeg 7-2

Er komt zo ook een redelijk aantal Vanessa's, maar ze lijken allemaal niet op Bonnie Creukhoven. Misschien is landgenote Isabel, die op dit adres stond, met vakantie. Deze Vanessa is 2 maanden in Amsterdam. Half trappetje af naar de bloedhete kamer. Bij de pijpbeurt ging ze zo zitten dat ik niet bij haar tieten kon, dus ik moest het doen met het uitzicht er op. Hand zat vol om mijn loeres, eerst werd alleen de top bewerkt, later ging ze heel klein beetje dieper. Ze nam er nog wel voldoende tijd voor, en ik werd langzaam hard genoeg. Maar toch niet meer dan een 6-. Het (overigens leuke) one-piece setje had ze aangehouden, en ze maakte het bij het kruis los om van wippenstein te gaan. De poes voelde tamelijk goed, en ik lag wel lekker op haar tieten, maar ze plantte haar hand op mijn rug, en ging met krachtig duwen even het tempo bepalen, een tempo 2 x keer snel als ik zelf in mind had. Ja zeg, doe me een lol, kan ik sodeju nog een keer normaal komen ketsen hier of niet ? Dus ik zei wat van dat geduw met die hand, begreep ze me verkeerd, plantte ze haar andere hand er ook nog bij !, hij's fijn, heb ik dat ?, ga nou weg met die handen please. Reageerde ze alsof ik de enige ben die zulks irritant vind. Maar goed, uitendelijk kon ik in eigen tempo, lekker op haar liggend, het cd volspuiten, op zich helemaal niet verkeerd. Een 6+ zeg maar. Tijdens aankleden besloot ze de sessie met een telefonische afmelding.
    Laatst gewijzigd door goodbar; 19-11-17, 23:13.

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 117 mid, Vanessa (Roem)(slecht!)

Wat rondgelopen over de Wallen. Eerst even gekeken of Gabi (Gordijnensteeg 4-4) me wat leek, maar de dame die daar zat (weet niet eens of het Gabi wel was) was totaal niet mijn smaak, vooral waar het de looks van het gezicht betrof.

Uiteindelijk belandde ik dus bij Vanessa, aangetrokken door haar prettig uitziende voorgevel. Ze was heel vriendelijk aan de deur. We spraken 50 euro af voor 20 minuten spelen, pijpen & neuken. Terwijl ik me uitkleedde, vroeg ik of zij ook nog wat uitdeed. Dat zou ze doen, maar alles bleef aan. Het spelen sloeg ze over. Het condoom ging er in slappe toestand al om en het pijpen was meer ruw trekwerk, maar ze kreeg hem uiteindelijk toch redelijk stijf. "Fuck?" zei ze na een minuut of 10 en ik ging akkoord met dat voorstel. Dat moest dan volgens haar 50 euro extra gaan kosten. Ik wist hoe laat het was, dat het geluk vanavond niet aan mijn zijde was en droeg dat als een man. Ik zei dat ik niet extra ging betalen, waarna ze door wilde pijpen, maar ik deelde haar mee beter maar helemaal te stoppen. Ik had er totaal geen zin meer in om nog langer dan noodzakelijk met deze geldwolvin in één ruimte te verblijven, waar het beddengoed trouwens ook nog heel onaangenaam rook (vandaar hygiëne op matig gezet).

Tijdens het aankleden heb ik haar heel kalmpjes en vriendelijk laten weten dat ze de klant dit soort prijstrucjes vooraf bij de deur moet vertellen en dat ze later niet tegen eerder gemaakte afspraken in moet gaan 'upsellen'. Ik vertelde haar tenslotte ook nog dat ze op deze manier misschien af en toe een klantje voor één keer binnenhaalt, maar dat die daarna zeker niet meer zal terugkomen. Ze hoorde dit rustig aan en gaf er nauwelijks reactie op. Ook bij mij overigens de telefonische afmelding aan het eind.

Om een lang verhaal kort te maken: wat mij betreft een absoluut te mijden meid!

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 117 mid, Vanessa (Roem)(voldoende)

Sluit me aan bij D&S. Wat een afknapper is deze DVP zeg. Ze paste dezelfde tactiek bij mij toe. P en N voor 50 euro. Tot je op bed ligt. You want to fuck now? Yes. Ok 50 euro extra. Die gaat bij mij in de never come back steeg. Beste medewandelaars, oppassen
      bij deze geldzuiger.

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 117 mid, Vanessa (Roem)(voldoende)

Sorry, mijn oordeel is dus: slecht.

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 117 mid, Vanessa (Roem)(matig)

Zelfde verhaal hier, aan de deur was het 50 euro "for everything". Wilde nog specifiek vragen maar nee, 50 euro for everything. Mij best, trapje af en terwijl ze met het pijpen begint wil ik het een en ander gaan betasten. Vraagt ze daar ineens 50 euro extra voor, ook voor neuken, anaal, weet ik het wat nog meer vraagt ze per stuk 50 euro. Zo lust ik er nog wel drie. Heb haar de tijd vol laten pijpen en ben er vervolgens kwaad weggelopen. Mocht iemand dit ding achter het raam zien staan met twee pigtails en een lief kopje, spuit ff een fles mayonaise op het raam leeg dat ze echt kan werken voor d'r centen. Nog nooit zo'n afzetterij meegemaakt!

Commentaar

Wallen, Oudezijds Achterburgwal 117 mid, Vanessa (Roem)

Beetje stilgevallen rond deze Vanessa. Ze heeft ook een tijdje op de linker kamer gestaan (v/h van Mirella, die lijkt weg, evenals Sandy v/h op rechts). Die pigtails zien ik de laatste tijd niet meer. Die getimede 50-extra-truck deed ze bij mij nog niet, maar had ze blijkbaar snel bijgeleerd.
            Hoe dan ook, ze is nog steeds werkzaam 's avonds op 117 mid.

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 117 mid, Vanessa (Roem)

Vanessa kunnen we ook weer prolongeren op nr 117, druk heeft ze het niet maar daar kan men zich op verkijken, altijd met haar zwarte netkousen met zwarte kousenband ... , Sandy gaat tegenwoordig (o.a. ..) als Johanna ..
              Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 117 lks, Vanessa (Roem)

Is dit dit meisje met die bretels over haar tieten?

ja ..

Commentaar

Beter eerst dit forum gelezen...

Aan de deur belooft ze de hemel voor 50 Euro, maar eens op de kamer krijg je de prijslijst te horen. Neuken was 50 Euro extra, aanraken hetzelfde, etc. De blowjob viel nog mee, maar het intieme gedeelte was ondermaats. Ze was wat ongeïnteresseerd en meer dan 1 standje zat er niet in. Ze kon het ook niet laten om de prijslijst er nog eens bij te halen van zodra ik haar borsten eens flink vastnam. Ze heeft het afgemaakt met een handjob. Nadien stond ze behoorlijk gehaast aan de deur van haar kamer te wachten. Mij echter niet laten opjagen.

Te mijden meid.

Commentaar

Ruim een jaar geleden besloot ik m'n stoute schoenen aan te trekken en voor het eerst te gaan wandelen. De eerste twee keer dat ik op de wallen was, werd het alleen maar wandelen, ik durfde nergens naar binnen. De derde keer heb ik geloof ik 2,5 uur rondgelopen voordat ik de moed had verzameld om ergens naar binnen te stappen. Enige probleem, het was inmiddels 4 uur 's nachts en redelijk uitgestorven. De lekkerste die nog was overgebleven was Vanessa. Ik stelde me netjes voor en vertelde dat het mijn eerste bezoek aan een dvp was (stom om te zeggen, daar gaat ze misbruik van maken..). Ze kwam zakelijk maar niet onvriendelijk over. € 50,- betaald en ze begint met pijpen. In mijn herinnering was dit niet slecht en ze kreeg me dan ook snel hard. Na een minuut of 5 vraagt ze: 'you wanna fuck?" Ehm, yes please! Okey, thats € 50,- extra. Ehmm, ok dacht ik, het zal wel. Ik geef haar € 50,- en we gaan neuken. Eerst missio. Na een tijdje vraag ik of het doggy kan, nee, daar doet ze niet aan?? Maar ze geeft me wel een ander standje en ze gaat op me liggen, wel met die mooie tieten tegen me aan. Na in totaal een minuut of 20 denk ik, vraagt ze: "you wanna come?" Ehm, ja graag. Okey, € 50,- extra. Toen dacht ik, ok ik word hier genaaid . Maar goed, ik wilde ook niet zonder klaar te komen naar huis, dus toch maar betaald. Nog even geneukt volgens mij en toen heeft ze het met de hand afgemaakt, met condoom . Al met al een half uurtje later stond ik weer buiten, € 150,- en een illusie armer. De sex was verder best goed, maar inderdaad erg jammer van het upsellen. Als ze dat niet zou doen, zou ze best wat vaste klantjes kunnen krijgen, maar helaas mikt ze alleen maar op toeristen en wandelaars die voor het eerst komen.

al een tijd niet gezien deze Vanessa .. altijd met haar zwarte netkousen met zwarte kousenband ...

Commentaar

best mogelijk dat het om deze Vanessa gaat , die ik op Dolleb 7-2 zie .. , tattoes nee, dat klopt
                      Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Aan het werk...
                      X