Julia (Roe), Amsterdam - De Wallen, Molensteeg 2-2

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Julia (Roe), Amsterdam - De Wallen, Molensteeg 2-2

Weet niet of het zin heeft om een topic te starten van een meid die al een tijd op achterdam heeft gewerkt, die ik zo vaak heb gezien maar pas gisteren heb bezocht plus dat het haar laatste dag was, ze gaat terug naar Romania. Julia wil niet terug naar Achterdam maar wil liefst naar Utrecht. Als ze een kamer vind is de kans groot dat ze terug komt, anders niet.

....en nou komt 't....
    Wat een lekker blond ding met een strak lichaam,haar kleine B-borsten,kleine ronde kont,mooi egaal huid alles is zo zo strak. Tot nu toe één van de liefste meiden in mijn loop carrière. Met haar Kleine B Borsten ging ze op Haar bed staan en gaf een show weg, ik kwam handen te kort. Strelen kussen alles. Met kussen bedoel ik gewoon op lichaam. Werd na haar show op het bed uitgenodigd, pijpen was goed, heb missio en doggie gedaan. Ze had er zin in deed goed mee, kronkelende slangen beweging elke keer als ik naar binnen glee. Alsof ze niet strak genoeg was kneep ze haar spieren regelmatig synchroon om mij meer te stimuleren. Ik werd er nog harder van, dat ze zelf begon van wat is hij zo hard. Godverdomme......echt klote dat ze stopt.

Echt super genoten het was echt veel meer dan een GFE... En weet je wat ??
    Sommige meiden moet het klikken, maar Julia is een meid die echt zeker weten met ieder klant een GFE zal hebben. Jammer dat het mijn eerste en tevens het laatste bezoek was.
    Laatst gewijzigd door goodbar; 14-12-17, 17:42.

Re: A23, k2 , Julia (Roe)(goed) Prima dat je het topic start! Meer mensen zouden de pen moeten oppakken om een topic te starten. Ik was een aantal weken geleden bij haar. Julia is een 22 jarige blonde Roemeense met een prachtig strak lichaam en een schitterende kleine B-cup. Ze heeft misschien niet het mooiste koppie in de straat maar dat maakt ze zogezegd goed met andere facetten. Julia is een uitstekende gastvrouw, na het sluiten van de gordijnen ontvang ik meteen een warme omhelzing en een paar dikke zoenen op de wangen en meteen de vraag of ik bezwaar tegen haar muziek heb... Ze helpt me met het uittrekken van de eerste kledingstukken en ontdoet zich van haar setje om vervolgens op het bed te gaan staan dansen . Prima gelegenheid om haar staande te verkennen, hierna belandden we samen op bed, eerst nog wat samen kroelen waarna ze aan de pijpbeurt begint, de daaropvolgende sex was spetterend in meerdere standjes waarbij ik mijn best moest doen om niet te snel te komen.

Commentaar

Re: Utr., Zp 144-3, Julia (Roe)(goed)

omdat christina 106 k4 er nog niet was deze dame maar eens bezocht!
      Nou dat viel niet tegen eerst heerlijk een beetje teasen daarna werd ik goed gepijpt
      en afgemaakt in 3 standjes. deze dame heeft een heerlijk slank lichaam met alles in de juiste verhoudingen erop en eraan!!! ze wil haar tietjes op laten pompen maar ik heb gezegd dat ze dat beter niet kan doen maar wie ben ik!

theo
      wie zichzelf spaart krijgt nooit rente
      alleen huilebalken hebben spijt
      god create the world in 7 days
      day 8 he create bulgarian and romanian girls

Commentaar

Julia...en we noemen haar Juul (naar voormalig koningin Juliana der Nederlanden) is de belichaming én de koningin van het perfecte lichaam. Daarbij is ze gastvrij, sexy, lief en aanhalig. Een voormalig, ook door mij, onderschatte Alkmaar ster.
        Zou zeggen; treed bij haar binnen en ge zult wederom keren.

NO PLASTIC BOOBIES JUUL

Commentaar

Julia is verhuisd naar 154-4 (daar staan recenties van een stevige Turkse Julia dus dat is een beetje verwarrend)
          Dit is echter het blonde boblijntje, 24 jaar, uitermate strak, zwart setje en Roemeens, ze stond al een paar weken op haar oude adres met haar heerlijke kleine kontje naar me te draaien dus....het moest er maar eens van komen.....leuke meid en lekker vurige sex met haar heerlijke lenige slangenlijfje.....W
          A dirty mind is a joy forever....

Commentaar

Re: Utr., Zp 144-4, Julia (Roe)(goed)

In de ochtend weinig keuze maar om bij Julia binnen te gaan geen spijt van. Uitdagend op bed en warmt je goed op. Je mag haar overal aanraken en ze heeft een perfect lichaam. Vervolgens neemt zij initatief en pijpt je heerlijk stijf. Beetje kort maar dat was misschien maar goed ook. Daarna zakt ze met die lekkere kont naar je toe langzaam op je stijve heer. Daarna verschillende standjes kunnen doen om doggy stijl, inclusief uitzicht op heerlijke lijf af te maken. Julia is een aanrader die ik zeker nog eens wil bezoeken.

Commentaar

Enkele maanden geleden bij haar geweest. Weet niet wat er gebeurt maar bij haar krijg ik direct een kei harde lul.. ze heeft een prachtig lichaam een kutje om goed te likken... haar gezicht is een beetje appart maar wel mooi..
              ik had optie om een uur bij haar te zijn incl pzc.. voor 150 euro. ze zei dat het normaar 200 was. heb hiervoor gekozen.. ze kan goed opgeilen en heerlijk pijpen mooie lichaam en gezicht. haar heerlijk gebeft, innig gezoend. daarna met mijn eikel tegen haar kutje gescheurd, vervolgens cd om en flikt te keer gegaan. die dag heb ik mijn fitness oefiningen gehad.. ze is gewoon GOED. ga zeker terug als ik de kans krijg

Commentaar

Vannacht (voor de verandering maar eens in de nacht) naar het Zandpad getogen. Na eerst een rondje gereden te hebben, auto geparkeerd en een lekkere wandeling gestart. Had in de avond een dinertje gehad, dus dan is een wandelingetje zeer welkom om het figuur weer een beetje op orde te brengen. Ruim drie uur gewandeld alvorens ik mijn keuze definitief gemaakt gemaakt had. Wilde weer eens een nieuwe dame uitproberen en mijn oog was deze nacht al op een dame gevallen met een werkelijk verrukkelijke kont en een paar hele mooie voetjes. Haar gezichtje sprak me niet erg aan en haar gebit is ook niet zo fraai, maar die kont!! Die kon ik maar niet uit mijn gedachten zetten. Temeer daar ze met haar bips fier naar achteren stond te poseren.

Na een wandeling van drie uur voelde ik me lekker fit en was mijn keuze gemaakt. Bij Julia binnen gekomen ging ze geknield op bed zitten en stak haar kont provocerend naar achteren. Zo heb ik ze graag. Als openingsset gelijk haar kont teder gekust en gestreeld. Daarbij met mijn handen van haar billen naar haar benen glijdend en tevens haar mooie kleine voetjes gestreeld en gekust. Jammer genoeg bleken haar voetjes net iets te gevoelig voor mijn liefkozingen te zijn.

Als vervolgset ging ik naast haar liggen en begon ik haar mooie kleine borstjes te likken. Ze liet zich hierin niet onbetuigd want ze trok haar slipje uit en kwam wijdbeens voor me liggen. Eerst streelde ze met haar handen mijn jongeheer en vervolgde dit voorspel vervolgens met een van haar mooie voetjes. Ik had daarmee gelijk door dat dit een van de dames is die het betere tease-werk volledig beheerst. Wat een genot.

Na haar footjob ging ze over op een heerlijk stukje pijpwerk, onderwijl haar achterwerk aan mij presenterend. Heb haar op mijn beurt op een lekker potje beffen en rimmen getrakteerd, waarbij ik geregeld mijn tong diep in haar kutje stak.

Na haar pijpwerk kreeg ik mijn meest favoriete standje voorgeschoteld : reverse cowgirl. Wat kan deze meid heerlijk neuken. Als sluitstuk overgegaan op de oude vertrouwde missionaris, om haar vervolgens verschrikkelijk hard en lang te neuken.

Julia is zeker een vrouwtje met herhalings- en verslavingsgevaar.
                A dirty mind is a joy forever....and dirty thoughts are always on my mind

Commentaar

Re: Antwerpen, VT 29, Julia (Roe)

Ik weet niet of dit over dezelfde Julia gaat want de kamer komt niet overeen. Indien niet, moet de moderator deze topic maar opsplitsen.

Het was de avond van de laatste match van de wereldbeker toen ik nog eens in het schipperskwartier belandde. Na een friet en ettelijke rondjes was me in Villa Tinto een blond meisje/vrouw opgevallen. Ze had een mooi gezichtje en ietwat een bleke huid (een beetje zoals rita ora) maar het was haar lieve glimlach die me overstag deed gaan.

Ik dus naar binnen voor 50 euro en afgesproken voor 20 minuutjes. Haar naam bleek Julia te zijn. Een Roemeense, alhoewel ze al sedert haar 2 jaar in Duitsland zou wonen. De combinatie Roemeens-Duits, ik vreesde het ergste.

Maar het contact was goed en we hadden het dus eerst even over de wereldbeker en over haar familie, dat ze met haar vader had gesproken, dat hij zo blij was dat Duitsland de wereldbeker had gewonnen en dat er een groot feest aan de gang was in haar tweede vaderland.

Toen ze zich ontdeed van haar zwart setje kwamen haar mooie borstjes piepen. Een volle B-cup neigende naar misschien zelfs een C-cup. Ze hingen een beetje maar op een erg mooie manier. Haar tepelhoven waren redelijk groot en wat aan de donkere kant en haar tepels torenden er op een fiere manier bovenuit.

Ik mocht haar mooie borsten uitgebreid strelen, likken, zuigen en zelfs lichtjes bijten. Daarna zakte ze af naar mjin gerief dat ze bewonderend vergeleek met een anaconda. Niet dat hij echt zo groot was ;-) maar het maakte wel dat ik er relaxter door werd en haar er sympathieker door vond. De condoom ging er daarna rond. Het pijpen deed ze enkel met haar mond en niet zoals zovele dames met de hand rond de schacht. Dat maakt dat ik het pijpen als sensueler en opwindender ervaarde dan normaal. Af en toe streelde ze wel mijn ballen. Omdat ik vreesde het niet lang meer vol te houden, vroeg ik of ik haar mocht likken. Haar antwoord was verrassend: Oh, I LOVE to be licked. Ze zei dit op zo'n enthousiaste manier! Iets dat ik eigenlijk nog nooit had meegemaakt. Tijdens het beffen zag ik aan haar gezicht dat ze niet gelogen had en dat ze er inderdaad erg van genoot.

Daarna verschillende posities: zij vanboven waarbij ik haar borsten opnieuw mocht likken, normaal en doggy. Tijdens de sex keek ze me nagenoeg constant aan. Erg sexy. Tijdens doggy mocht ik met mijn vinger haar anus bespelen, dat is iets dat ze graag heeft. En tijdens doggy heeft ze zichzelf ook eventjes bevredigd met haar hand.

Omdat we al wat overtijd waren heeft ze me dan maar afgetrokken hetgeen misschien iets harder had gemogen.

Al bij al was dit een geweldige gfe ervaring, Eén van de betere eigenlijk en eentje waar ik de dagen nadien nog dikwijls op een positieve manier aan terug heb moeten denken. Hoop en al was ik toch wel een 30-tal minuten binnengeweest.

Enkele minpuntjes vond ik dat ze zich naar mijn mening niet uitgebreid waste nadien en ook het ontbreken van een hoofdkussen. Omdat ze altijd wisselende kamers heeft, kan ze dat niet telkens meenemen en daar verontschuldigde ze zich voor.

Ze werkt soms in de namiddag, soms de nacht en soms doet ze dubbele shiften. Ze is 1 m 64 groot en heeft geen vaste kamer in villa tinto. Ik had haar bezocht in VT29 of VT30

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 30/1, Julia (Roe)

Ze werkt nog steeds op dezelfde plaats.

Een tijdje geleden met haar en Diana van aan de overzijde een trio beleefd.

Wel een aanrader en de 100€ dubbel en dik waard.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 30/1, Julia (Roe)

Vrijdagavond Julia op kamer 12 1 in Alkmaar bezocht. Slanke zeer goed uitziende dame die voorheen in Antwerpen en Utrecht heeft gewerkt. Ervaren en professioneel geeft ze je na betaling heerlijke sex. Een aanrader.

Commentaar

Re: Alkmaar, Achterdam 12 k1, Julia (Roe)

Dit is de Julia met de puntige kin. Kan niet missen.
                        Dat is tevens de reden dat ik haar altijd voorbij liep.
                        Maar er moet ook afgewisseld worden. Julia bleek een goede keuze!
                        Ze is heel vriendelijk. Voorspel is prima, zij bovenop en je mag zuigen aan haar borsten.
                        Haar lichaam is erg mooi, dat merk je pas goed als je je handen erop legt.
                        Ze doet goed mee, geen haast, meerdere standjes geen probleem. En dat voor 35 euro.
                        Je gaat blij de deur weer uit.

Commentaar

Re: Alkmaar, Achterdam 12 k1, Julia (Hon)

Deze Julia uit Hongarije was wel erg verleidelijk aan het dansen voor haar raam en dat kon ik niet weerstaan. Ze geeft een goede striptease en een lekkere B2B en laat haar smakelijke kutje vanuit alle hoeken goed zien. Ze pakt pas het condoom als ie pas echt knalhard is en gaat daarna pas lekker pijpen. Het pijpen had wat langer gemogen, maar ik was geil zat deze keer. Daarna komt ze met veel gevoel bovenop en begint me afwisselend en met veel gevoel te berijden. Daarna gaat ze nog even gehurkt en in no-time knal ik het rubber vol en Julia laat me lekker klaarkomen voordat ze van me af gaat en nog even op bed blijft staan. Ze wast zich niet heel grondig daarna, slechts wat water ertegen en een doekje. Verder een dikke aanrader!
                          -Bennie

Commentaar

Destijds door mij gestarte topic.....!!!! In een tijd toen achterdam alleen maar pareltjes had. Wat een tijden, voor velen was alkmaar een begin om ergens anders te werken. Veel meiden terug gezien op zandpad en na sluiting overal verspreid. De Tijd heeft Julia vergeten blijkbaar....nog steeds fysiek een bom van een meid.......het blijft een spannende meid weer....elke keer.....weer.....! Julia is een geen fake....puur is ze....service is nooit laag geweest bij d'r,nog nooit bedroefd haar kamer verlaten. Wie had dat verwacht dat er op de achterdam nog meiden zijn die het leven zo'n kleur kunnen geven .!!!!! Schone Julia is hier één van.

Commentaar

Was weer lekker bij Julia. Lekker op bed b2b en haar kutje liet ze goed zien van alle kanten. Daarna lekker pijpen en vervolgens in missio met veel contact. Daarna cowboy en met veel gevoel werd ik leeggemolken.
                              Toppertje
                              -Bennie

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door jayce Bekijk bericht
                                Julia is een 22 jarige blonde Roemeense met een prachtig strak lichaam en een schitterende kleine B-cup. Ze heeft misschien niet het mooiste koppie in de straat maar dat maakt ze zogezegd goed met andere facetten.
                                als jullie deze dame niet meer in beeld hebben , kijk eens 's avonds op de Oudezijds Achterburgwal 39 lks , mooie slanke blonde met een brilletje op ...
                                Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 50 rts , Julia (Roe)

ik zie Julia nu 's avonds op Oza nr 50 rts voor de trap , typisch gezichtje heeft ze alles bij elkaar een schitterende blonde meid met brilletje ze heeft een beetje een tante Sidonia kinnetje , misschien dat ik mij nog eens begeef in de rol van de ware Lambiek .. !

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 50-3, Julia (Roe)

gisteravond in Molensteeg 14 rts , naast Susana en Nikol ..

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door goodbar Bekijk bericht
                                      gisteravond in Molensteeg 14 rts , naast Susana en Nikol ..
                                      Is dat nu haar vaste plaats of staat ze meestal nog steeds op OZA 50-3?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door qwerty2000 Bekijk bericht
                                        Is dat nu haar vaste plaats of staat ze meestal nog steeds op OZA 50-3?
                                        is ze nog ergens gespot de laatste tijd? Ik heb haar in Utrecht regelmatig bezocht en was aangenaam verrast dat ze in Amsterdam is opgedoken. Meerdere malen rondgeneusd de laatste weken, maar haar niet getroffen helaas 😔

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 39 rts, Julia (Roe)

Oorspronkelijk geplaatst door goodbar Bekijk bericht
                                          als jullie deze dame niet meer in beeld hebben , kijk eens 's avonds op de Oudezijds Achterburgwal 39 lks , mooie slanke blonde met een brilletje op ...
                                          Julia vanavond weer (terug) op de Oza 39 rts, met haar blonde krullen, brilletje, kinnetje, kouseband, en steunend op haar stoel met haar lekkere kont naar het raam ...