Wallen, Oudezijds Achterburgwal, passage 19 k2, Gabriela (Bulg)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Wallen, Oudezijds Achterburgwal, passage 19 k2, Gabriela (Bulg)

Vanmiddag was ik bij Veronica (ik tel ze niet meer ... ), ik had haar vorige week ook al gezien daar in de Bethlemsteeg op nr 6 , die kleine spring in 't velt Iva zal naar huis zijn ....

Maria en Nathalie in Trompetter waren bezet , even een rondje Bethlem dan maar, La Vie haalde ik niet .... Bulgaars meisje ja , slank tot skinny, lekker reetje , b-cupjes all natural , mooi blank no tattoo , laaaaang zwart haar glad, zwart/wit bikinisetje , de bekende oorringen en een guitige toet ... ze is 23 jaar zegt ze , 14 dagen in Amsterdam, regelrecht uit de hoofstad ... , ohh ja , Veronica is een vriendinnentje van Jennifer op nr 3 ( who's your friend here , dat vis ik er altijd wel uit ), maar die is naar huis for the moment .... , ik zeg ja , Jennifer kennen we ook

Vrolijke meid , Engels beperkt , we geinden wel wat maar ze begrijpt niet alles .... ze is wel lekker te grijpen om zo maar te zeggen en daar gaat het om - eenmaal horizontaal pijpte ze fijn , goed uitzicht , ik pakte haar tietjes , veel handwerk maar dat deed ze goed , heel licht en vlug , en ze had geen haast - de rodeo deed ze gymnastisch , op de hurken , zoals veel van de meiden dat tegenwoordig doen , wat een contact ! leidde bij mij tot een sterk orgasme , eigenlijk zo sterk dat ik haar gillend moest stoppen en eerst daarna sterk ejaculeerde .... ohhhh shhhhh .....
    zoiets is bij mij altijd 'uitstekend' te kwalificeren , zeg maar 'mnogo dobre' -

ik lag nog wel ff voor pampus en ze informeerde hoe het met me ging (kak ste ?) dobre dobre zeg ik dan maar weer
    ik had verder nog dikke pret met Veronica , ik vroeg haar wat zij de mooiste Bulgaarse meisjesnaam vond ; 'Veronica' zegt ze , wat ze gelijk heeft we hebben daarna het gemiddelde Bulgaarse namen scale doorgenomen en dat was dikke pret .... , ze reikte m'n kleren aan .... met geinen mee was het 15 min +

al met al een lieve meid , type 12 in een dozijn maar voor mij zijn 't allemaal schatjes
    dus ik zeg blagodarja , dowiesjdane ...
    Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Re: Wallen, Bethlemsteeg 6, Veronica (Bulg) (uitstekend)

Deze dame was me ook al opgevallen eerst samen met Jennifer achter het raam en een aantal keren daarna was ze steeds naar me aan het hengelen en vandaag had ze me dan te pakken. Veronica is een hele vriendelijke meid met een gestyleerde zwart geverfde bos haar, mooie gebruinde huid, slank lichaam met naar mijn idee iets te slanke billetjes. Ze heeft wel prachtige slanke benen en als ze zo naakt met haar achterkant naar mij staat gekeerd voel ik spontaan mijn broek opbollen...niet dat er met haar voorkant wat mis is...daar pronkt een leuk B-cupje...
    De pijpbeurt was ok, iets teveel handwerk en alleen het topje, maar dat maakte ze meer dan goed met haar cowgirl waarbij ze gehurkt squattend op mij neer ging...Na deze workout van haar zijde heb ik haar op der rug gelegd en flink in missio genomen, ondanks een tikkeltje overacting van haar zijde ben ik heerlijk aan mijn gerief gekomen. Afsluitend nog een leuk babbeltje en dolletje, dat Engels valt best mee...al met al zoals Goodbar al memoreerde is het een leuke, lieve schat van een meid...en dat is ze...

Commentaar

Op de een of andere manier was het recensie formulier half weggevallen, dus bij deze voor de volledigheid...
      Veronica is nog steeds van de partij en begroette mij uitbundig in het voorbijgaan.

ja , ik ben vorige week ook nog een keer bij haar binnengewipt ...
      Gb

Commentaar

ehhhm, Veronica op Bethlem 6 , een lekker dieng , vriendinnetje van Jennifer ....

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door goodbar Bekijk bericht
          ehhhm, Veronica op Bethlem 6 , een lekker dieng , vriendinnetje van Jennifer ....
          Er is niet veel activiteit in het draadje van lekker dieng, mooie lieve meid nog steeds van de partij en ook beschikbaar voor triootjes met Anna of Samantha

Commentaar

Re: Wallen, Bethlemsteeg 6, Veronica (Bulg)(goed)

Van de week nog bij Veronica langsgekomen... Eigenlijk staat ze er toch al behoorlijk lang, volgens haarzelf nu een jaar of twee als ze zich niet vergist... Het is een erg lieve meid, net zoals overigens haar linkerbuurvrouw, waar ik overigens nog nooit ben geweest.. Overduidelijk bekenden/vriendinnen van elkaar, lijken ook een klein beetje op elkaar.. Heb haar nog even gevraagd hoe het met ultra-dvp Samantha gaat, die zoals we weten sinds juli is vertrokken... Volgens haar vragen vele klanten erna maar een terugkeer zit er echt niet meer in... Zijzelf is van plan nog een jaartje te blijven, maar plannen kunnen snel wijzigen.. Een gebrek aan klandizie klaagde ze over, maar ik moest toch echt even w88 wegens een gesloten gordijn.. Aan haar uiterlijk kan het niet liggen iig, een prachtig gezicht heeft ze... doet toch een btje aan Samantha denken... Afijn, ze was vlot uit de kleren, helemaal naakt.. ze heeft mooie kleine borsten en een mooi poesje... Als snel was het tijd voor een lekker knabbelsessie... Ze pijpt prima, al had het wat dieper gekund... Het neuken was wat dat betreft een genot... Lkkr in missio op haar mooie lijfje uitkijken en enthousiast meeverend gaan we richting een hoogtepunt.. Dit bewaarde ik echter voor doggy waarin we vrij vocaal eindigden.. Bij de buren hoor je ook het geklets van vlees op vlees en dat zorgt voor een mooie ervaring... Zeker terugkomen hier...

Commentaar

Gabriella (Bulg.) Bethlemsteeg 11

Vandaag bij de slanke Gabriella geweest. Ze zit er al twee jaar maar ik kon geen recensie over haar vinden.

Leuke ontspannen meid, klets heel veel en ook al gaat dat niet geheel van je tijd af, het maakt het seks gedeelte toch iets korter. Aan de andere kant ook leuk om gewoon een leuke meid tegen te komen. Anders is het ook zo onpersoonlijk.

De service was zeker goed.

Kan me goed voorstellen dat ik terug ga, gewoon vanwege de klik.

Overigens zijn de Wallen wel erg achteruitgegaan. Ik schaam me er gewoon voor. Dank je wel Asscher voor het verpesten van de touristen industrie in Amsterdam, gewoon de belastingen voor de burger verhogen, dan komt het geld toch wel weer binnen.

De dames klagen steen en been over de hoge kosten en de weinige klanten. Erg jammer.

GT

Commentaar

Re: Wallen, Bethlemsteeg 6, Veronica (Bulg)(uitstekend)

Gabriella is Veronica , dat klopt wel ja , en ze staat zoals altijd op nr 6 ..

Commentaar

Re: Wallen, Bethlemsteeg 6, Veronica (Bulg)(uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door goodbar Bekijk bericht
                  Gabriella is Veronica , dat klopt wel ja , en ze staat zoals altijd op nr 6 ..
                  Ze maken het de rechtgeaarde H***enloper wel moeilijk met al die naamswisselingen.

Commentaar

Re: Wallen, Bethlemsteeg 6, Gabriella / Veronica (Bulg)(uitstekend)

Tegenwoordig staat deze bevallige dame vaak in de late dienst op de Bethlem 2

Commentaar

Vanavond ook eens binnen gestapt, gewoon op nummer 6. Wat een uitstraling heeft deze dame zeg! Kende dr wel, maar ben niet zo'n avondganger, pik meestal een rustiger moment op de dag maar deze zwoele schone moest en zou ik een keer bezoeken. Erg lieve meid, lekker weg mee te kletsen. Geen airco in dit kamertje dus ze verklapte al dat het heet zou worden, en ze bedoelde gewoon de temperatuur maar ik liet me lekker meeslepen in mijn eigen gedachtes. Alles gaat gewoon zonder gezeur uit.

Eenmaal uitgekleed knuffelen we wat, ze weet haar handen goed te gebruiken met gewenst effect. cdtje erom en pijpen kan ze naar behoren, ze zit wat ver weg dus dat is jammer maar opnieuw gebruikt ze haar handen goed, ze streelt je over je hele lichaam tijdens de handsfree pijpsessie, heerlijk gevoel! Ik mag aangeven wanneer ik klaar ben voor stap 2. Dan wacht je meestal wel tot ze zelf klaar is voor stap 2 Behendig klimt ze bovenop, niks mis mee. Daarna maar voor de missio gekozen, wilde deze lieve meid in dr ogen blijven kijken, deed goed mn best maar het was toch erg warm. Weet niet of er een 3e standje in had gezeten maar heb haar gevraagd het met de hand af te maken. Daar gaat ze goed voor zitten zodat ik overal lekker bij kan, ze geeft geen kik als ik een vingertje langzaam naar binnen werk. Al snel zit mn goedje in het cd.

Na afloop krijg ik nog een excuus dat ik niet in haar ben klaargekomen... kan ze niets aan doen, lag aan mij... Begin augustus gaat ze de jetset opzoeken tijdens haar vakantie...

Ja, daar wil ik nog wel eens vaker binnen wippen!

Oja Moderator: Tattoo moet duidelijk een Ja zijn tegenwoordig en zijn die B's echt echt? Zijn behoorlijk stevig namelijk.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Findus Bekijk bericht
                        .... en zijn die B's echt echt? Zijn behoorlijk stevig namelijk.
                        Ze zijn echt hoor, gisteravond persoonlijk nog eens gaan controleren. Werkt t/m zondag, daarna even met vakantie.

Commentaar

Re: Wallen, Bethlemsteeg 6, Gabriella / Veronica (Bulg)

Ik liep haar laatst ook weer tegen het bevallige lijf, over of 'ze' echt zijn heb ik mijn twijfels lijkt me een duidelijke 'upgrade' als we dat zo mogen noemen...

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Dracul Bekijk bericht
                            ....lijkt me een duidelijke 'upgrade' als we dat zo mogen noemen...
                            Klopt inderdaad, daar kwam ik pak en beet 2 weken geleden toevallig ook achter. Misschien ben ik blind maar ik heb geen litteken kunnen ontdekken en ze liggen lekker in de hand dus ik was wel overtuigd ondanks dat ik eerst ook dacht dat ze een upgrade had gehad.... Wellicht echt vakwerk geleverd, kan niet iedere arts zeggen.. Blijft een toppertje deze dame

Commentaar

Veronica met haar mooie koppie kwam ik overdag tegen vooraan in de Goldbergersteeg 3

Commentaar

Re: Wallen, Goldbergersteeg 3, Gabriella

Eerste keer.
                                Vandaag was het zover, had me opgefrist en ging ervoor. Eerst naar alkmaar even rondkijken, maar was weinig te beleven vanwege de stroomstoring of staan er om 12 uur nog geen dames? Najah dan toch maar naar amsterdam rond 3en kwam ik aan. Denk zo een uurje rondgelopen en een aantal interesante dvps gezien. Keuze gemaakt liep naar het raam, bezet ofcourse. Dan maar weer naar een andere dame zoeken was ondertussen half 5, goeduitziende bulgaarse gevonden in de goldbergersteeg 3. Gabrielle heette ze. Recensies leken goed dus ging dervoor. Ze lag op het bed en ik liep naar der raam. Ze nam me meteen mee naar binnen(eigenlijk had ik eerst een paar vragen aan der hoe los ik dat op. Eenmaal binnen durfde ik niet meer naar buite.) ik vertelde hoe en wat en dat ik uit amsterdam kwam. Ik ging comfortabel liggen en ze pakte het condoom erbij. Ze deed m om en hij stond gelijk omhoog. Ze begon te pijpen wat ze heerlijk deed. Niet heel diep maar wel prima. Ik wilde dat zei eerst op top ging maar hij was behoorlijk groot zei ze dus moest ik eerst maar missio.( twee standjes afgesproken wilde ook doggy maar mocht niet van der.) Gelijk der handje erbij, wat is dat kut zeg nog vriendelijk gevraagd of ze t weg wilde halen. Maar neeh. Benen ook niet lekker omhoog en ze bleef zorgen dat ik niet lekker naar kwam. Najah daartrekken ff trekken wat ook wel lekker was en daarna zei on top. Ze bleef alleen op het topje met weer dee hand ervoor mocht wel overal aanzitten maar vond der silicone nou niet echt mijn ding. Najah daarna nog ff nieuwe rubber om en begon ze me klaar te pijpen wat wil weer lekker was maar geen deepthroat vanwege de grootte zei ze. Wel heerlijk klaargekomen. Kortom was een beetje matig vanwege de hele softe seks mocht niet diep en geen harde stoten. Ze wou me gewoon zsm klaar hebben. Al hield ik t 20 minuutjes vol. Voor mij geen herhalingsgevaar.

Commentaar

Wallen, Goldbergersteeg 3, Gabriella / Veronica (Bulg)

Gisterenmiddag (zondag) bezocht ik op StAdw 26-1 ene Gabriella.
                                  Aangezien dat hetzelfde pand en verhuurder is als de Goldberger, vraag ik me af of het deze Gabriella was, die even een andere deur boven pakte.
                                  Haarkleur en lengte kloppen aardig, maar ze was niet "mager" zoals in dit topic, maar 2 tandjes voller, oftwel normaal. Verder waren de cups duidelijk groter dan de B van hier.
                                  Probleem is een beetje dat ze erg algemeen leek op zoveel van die andere Bulgaarsen, als ook Roemeensen.
                                  Heeft iemand haar toevallig als deze Gabriella herkend, of kan juist bevestigen dat het een ander was ?
                                  Want zomaar een recensie in een verkeerd topic plaatsen doe ik liever niet.

is dezelfde ...

Commentaar

Wallen, Sint Annendwarsstraat 26-1, Gabriella / Veronica (Bulg)

(....) is dezelfde ...
                                    Zondagmiddag bij Gabriella, ze was nu op StAdw 26-1.

Het commando "lay down and relax" is altijd ergerlijk om te horen als je al op bed zit.
                                    Pijpen was redelijk, ze zat tussen mijn benen en ik kon haar tetters afwisselend pakken.
                                    Deze sili's zijn als die van Alexandra (LaVie k7), stevige rand onderaan en verder nogal zacht.

Wip in missionary, maar liever had zij cowgirl gedaan.
                                    Ze lag wat gedraaid, dus geen lichamelijk contact en ik lag ongemakkelijk, ging allemaal moeizaam.
                                    Het had ms nog net een 6-je kunnen worden, maar ze is ook nog een condomholder met hinderlijke hand.

@moderator: 1) Hieronder te zien had ze eerst B-naturals, later een upgrade, en die zijn geen B gebleven, sili's mogen omhoog naar C.
                                    2) Postuur mager in vaste gegevens, ms is ze dat vroeger ooit geweest, maar is nu voller dan dat, oftewel[COLOR=#ff0000] normaal.

e.e.a. aangepast ..

Commentaar

Re: Wallen, Sint Annendwarsstraat 26-1, Gabriella / Veronica (Bulg)

Ik heb volgens mij een aantal jaar terug mijn eerste wandelervaring gehad bij deze dame, wat ik als hemels heb ervaren . Omdat ik d'r binnenkort weer een bezoekje wil brengen vroeg ik mij af of ze nog actief is en op welke dagen en of dagdelen.

Bij voorbaat dank,

Ruiten7

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal, passage 19 k2, Gabriela (Bulg)

Zag gisteravond Gabriela / Veronica terug in de Oza passage 19 k2 - 'how are you' ..
                                        Vroeger noemde ze zich Veronica ja, maar dat ontkende ze ..

Oorspronkelijk geplaatst door Chicano Bekijk bericht
                                        Probleem is een beetje dat ze erg algemeen leek op zoveel van die andere Bulgaarsen, als ook Roemeensen ...
                                        leeftijd tandje op.
                                        Laatst gewijzigd door goodbar; 12-06-17, 15:05. Reden: kopje

Commentaar

Aan het werk...
                                        X