Wallen, Dollebegijnensteeg 9-1 (vanaf gracht), Alex (Bulg)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Wallen, Dollebegijnensteeg 9-1 (vanaf gracht), Alex (Bulg)

Nóg een Bulgaarse Alex, maar volgens mij staat deze nog niet in de lijst. Ik had enige twijfels, maar ze trok me al een tijdje aan door haar vriendelijke houding en ondeugende ogen. Ik besluit er vanmiddag 50 euro aan te wagen.

Ondeugende ogen én een ondeugend meisje, blijkt... Na haar vraag waar ik vandaan kom, zegt ze dat ze liever toeristen als klant heeft: “You know how it works”. In haar opinie betekent dat: nog eens 50 geven voordat ze iets uitdoet. Ik heb daar in dit geval geen zin in. Na enige discussie doet Alex dan toch maar haar topje af, zij het dat er dan wat van de tijd afgaat...

Alex probeert er wat van te maken, maar haar orale talent is niet zo groot. Als ik zeg dat ze ermee mag stoppen, komt ze even naast me liggen. Ik streel haar rug, terwijl ik diep in haar ondeugende ogen kijk. ’t Is wel een lief meisje, denk ik... “Good luck with the tourists”, zeg ik bij het weggaan. Ze kan er wel om lachen.

Als ik weer genoeg energie heb verzameld, ga ik naar een bekende dame in de Stoofsteeg, die beter begrijpt hoe het werkt...

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 117 mid, Alex (Bulg)(matig)

deze Alex staat al geruime tijd 's avonds Gordijnensteeg 4-5 (helemaal rechts) , lang slank, altijd haar zelfde jurkje , beetje schuchter ... ehhmmm , toch 'es proberen ....
    Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Wallen, Oudezijds Achterburgwal 117 mid, Alex (Bulg)

Oorspronkelijk geplaatst door goodbar Bekijk bericht
      deze Alex staat al geruime tijd 's avonds Gordijnensteeg 4-5 (helemaal rechts) , lang slank, altijd haar zelfde jurkje , beetje schuchter ... ehhmmm , toch 'es proberen ....
      Is dat dat meisje met altijd een zwart jurkje, gekruld beetje lang donkerbruin haar, en spichtig snoetje en figuurtje? Heel soms tikt ze wel eens met de knokkels op het raam, maar zachtjes en schuchter.
      Zij staat al een poosje op OZA 117 mid.
      Aan de heading in Goodbar's bericht te zien had ze daar al eerder gestaan. Er vindt af en toe grensverkeer plaats tussen Gordijnensteeg 4 en OZA 117.

ja , ik zie haar soms ook in de Stoofsteeg nr 8 mid, altijd hetzelfde jurkje ...

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 117 mid, Alex (Bulg)

Oorspronkelijk geplaatst door Randy Bekijk bericht
        Aan de heading in Goodbar's bericht te zien had ze daar al eerder gestaan. Er vindt af en toe grensverkeer plaats tussen Gordijnensteeg 4 en OZA 117.

ja , ik zie haar soms ook in de Stoofsteeg nr 8 mid, altijd hetzelfde jurkje ...

tegenwoordig zie ik haar 's avonds in de Stoofsteeg op nr 10 lks ... , nog altijd met haar jurkje ...

Commentaar

tegenwoordig zie ik haar 's avonds in de Stoofsteeg op nr 10 lks ... , nog altijd met haar jurkje ...

ik zag Alex gisteravond in de Monnikenstraat , 59-6 (een na laatste kamer) , nog altijd met haar jurkje ...
          die 21-25 heeft ze ook wel gehad ...

Commentaar

Re: Wallen, Monnikenstraat 59-6, Alex (Bulg)

inmiddels negen maanden verder , Alex staat weer op Oza 117 mid , nog altijd met haar jurkje en dikke bruine krullen ( en waar ik haar dit jaar zo al niet heb gezien ... )

Commentaar

inmiddels negen maanden verder , Alex staat weer op Oza 117 mid , nog altijd met haar jurkje en dikke bruine krullen ( en waar ik haar dit jaar zo al niet heb gezien ... )

typisch, de enige die ik 's avonds (maandagavond) consequent op 117 mid zie staan is deze Alex ....

Commentaar

twee jaar verder (!!) , zaterdagavond , geen doorkomen aan op de Wallen , altijd onverstoorbaar Alex daar in het midden , met haar dikke bruine krullen , precies hetzelfde jurkje , en haar wat dunne beentjes ...

ik schijn de enige te zijn die haar kent ..

Commentaar

ik schijn de enige te zijn die haar kent ..
                  ik ken haar ook , stond vanavond Dollebegijnen 9-1 kant van de gracht .. , in haar bekende outfit ..

recensie blijft verder bij die twee voetjes

Commentaar

Aan het werk...
                  X